Fernando Alonso je napustio Budimpeštu s blagim osmijehom na licu nakon što je servirao pravo iznenađenje u utrci. Uspio je završiti peti unatoč tome što McLaren i dalje nije “potpuno kompetitivan”. Bio je ovo vikend optimizma i napretka za ekipu iz Wokinga nakon što je Alonso uspio ući u Q2, ali nažalost nije uspio postaviti vrijeme zbog elektroničkih problema.
Startao je s 15. pozicije i našao se u top 10 vrlo rano u utrci. Nakon što su se vozači ispred i iza njega sudarali, on je napredovao sve do 5. mjesta.
“5. mjesto je nevjerojatno. Utrka je bila kaotična u nekim dijelovima te smo iskoristili sve mogućnosti i prilike koje su nam se pružile. Ostvarili smo najbolji mogući rezultat. To je malen poklon za nas koji nismo super kompetitivni u ovim trenucima.”
Ovo je ujedno bio i vrlo emotivan vikend za svijet F1 zbog gubitka Julesa Bianchia. Alonso je blisko surađivao s Bianchiem tijekom svoj perioda u Ferrariju.
“Nije bio lagan vikend, pogotovo kada smo imali minutu šutnje, bilo je vrlo emotivno nakon toga ući u kokpit. Mi smo 20 veoma, veoma sretnih ljudi koji strastveno radimo za naš sport, baš kao što je to činio i Jules. Imamo privilegiju utrkivati se i moramo mu odati počast. Volimo ovaj sport, volimo utrkivanje i ovakav tip utrka je ono što djeca vole. Zato su tako strastveni kada je u pitanju F1. Nadam se da su djeca vidjela utrku i da žele u budućnosti postati F1 vozači.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što god ljudi mislili o njemu, činjenica je da je do sada vozio više-manje ne baš najbolje bolide na gridu, no iz njih je uvijek izvlačio najviše moguće. Pa ako se još uzme koliko dugo je u F1…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa, s obzirom koliko malo snage ima u tom motoru u odnosu na druge, i u ovako kaotičnoj utrci treba doći do 5. mjesta. Brzim dolaskom u 10-toricu. pokazao je da ima i želje i znanja za utrkivanje. Stvarno mislim da bi za godinu-dvije mogao opet biti prvak, naravno, ako se Honda barem približi Mercedesu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ako mu to nekim slučajem uspije, onda će svakako biti rekorder po vremenu koje bi prošlo između jednoga i drugoga naslova. Ne znam. Honda je Honda, sve je kod njih moguće. No Mercedes je sa druge strane Mercedes, i njima ipak treba priznati da ne napuštaju F1 na svakih nekoliko godina. Ali, pustimo sada to. Kao što si rekao, bilo bi super da Honda proradi, pa da imamo što više motora (momčadi) u igri za naslov.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Marros-Pa covjece vozio je najjace bolide na gridu -Renault-kad je bio najbolji ,Mclaren,Ferrari! Jedina kanta koju je vozio bio je pokojni Minardi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovječe, koliko sezona nisi gledao F1? Kakav je bio Renault 2008 i 2009. godine. Tko je osvojio sve Renautove bodove 2009. godine. Zar zbilja misliš da je Ferrari u Alonsovo vrijeme bio najbolji bolid?. Tko je osvojio sve Ferrarijeve pobjede u tom razdoblju? Za više od 100 bodova je razbio Kimija prošle godine. Renault 2005. sigurno nije cijele sezone bio najbrži bolid. McLaren je te godine ostvario 10 pobjeda. 2006 Ferrari nije toliko zaostajao iza Renaulta. I molim te, nemoj da ocjenjuješ momčadi po njihovim imenima. Nego po bolidima koje su u određeno vrijeme proizvodili. I na kraju napisao sam više-manje, a ne non-stop.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svejedno non-stop,vise ili manje ali ono sto ti pises je pravo s….e!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim, da tvoje ponašanje ne doliči ovoj stranici, pa pošto ti odgovorni ništa neče reći, piši kako hočeš. No mislim da ja i ti nismo na istom nivoju što se tiće poznavanja (realnoga) F1. Pogotovo što očigledno nisi sposoban argumentirano debatirati o sportu zvanom F1. Kada češ biti sposoban realno odgovoriti na pitanje, naravno sa argumentima, tko je recimo promašeniji talenat Corrado ili Teo Fabi, onda ču te moči shvatiti kao dostojnoga debati o F1. Pozdrav.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@F0108F – pazi na svoje ponašanje
Molim antu ili exp da uvedu, ako je moguće, ono dugme “prijavi komentar” – ako je uvredljiv i nepristojan da ga lakše moderatori uoče i obrišu..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Marros; Ti i ja sigurno nismo na istom nivoJu ali vec govoriti o samom nivou tvoje pismenosti govori dosta o tebi!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ti si, kao, pismen?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za FO108F, da, dok tvoj način pisanja govori najviše o ljubomori jednoga pojedinca koji zbog pomanjkanja znanja misli da može da pljuje po boljima od sebe. Zahvaljujem Luki na intervenciji i mislim da bi zblija bilo potrebno da se uvedu nekakve “blokade”, da u buduće ne dolazi do takvih scena do kojih dolazi. Izgleda da “provokatori” nikada ne daju mira.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji si ti pacijent!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala, jednako!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Marros, pusti ga, samo mu daješ publicitet da se iživi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je čak manje važno što se Alonso ovog vikenda našao ispred oba Mercedesa, jer su i pobjednici iskoristili njihove trenutne slabosti. Činjenica je da se našao ispred svih ostalih ekipa koje su im ajmo reći konkurencija. Jer, prema dosadašnjim rezultatima najviše im je konkurencija Manor, donekle Sauber, ali iza njih je na kraju Force India i Lotus.
U Mađarskoj su najviše odigrali vozači, kako oni naprijed na postolju, tako i Mercedesovi svojim pogreškama.
McLarenu je ovo u svakomu slučaju dobrodošao poticaj, ali za nešto ozbijnije potrebno je više rezultata unutar top10
0
0