Predsezonska testiranja prošle godine bila su dobar izvor adrenalina za sve Ferrarijeve navijače, ali i za sve one koji su napokon htjeli vidjeti da je netko napokon dostigao Mercedes. Međutim, subota u Melbourneu je pokazala da je njihova prednost još uvijek ogromna (sedam desetinki). Za usporedbu, Ferrari je sedam desetinki prednosti na tim kvalifikacijama imao u odnosu na ekipu Haas. Sigurno će nam predsezonska testiranja i ove godine pružiti dosta uzbuđenja i analitičari će pronaći načina kako da naprave “hype” uoči početka nove sezone, a jedino što tražimo jest da subota u Australiji ne donese novi hladan tuš i naznaku da ćemo opet idućih osam mjeseci gledati istu priču na samom vrhu poretka.
Kao što su gume najbolje kad se o njima ništa ne priča, takav je slučaj i sa sucima. U 2020. želimo da što manje vidimo Michaela Masija i što manje tražimo informaciju tko je činio sudačku postavu na pojedinoj utrci. Što manje promjena rezultata nakon kraja utrke, što manje pojašnjavanja, razjašnjavanja i objašnjavanja pravilnika, a što više odluka koje neće “zapaliti internet” i deprimirati one posljednje preostale naivce koji misle da još uvijek gledaju sport, a ne show.
Sve se češće u medijima javljaju špekulacije o novim načinima kako bi vodstvo F1 moglo “začiniti” utrke. Tako je na stolu bio prijedlog o obrnutom startnom poretku koji je zasad odbačen, ali kao što je Heraklo vidio da Hidri narastu dvije nove glave kad joj odsiječe jednu – mi vidimo da odbijanjem jedne glupe ideje na stol uskoro dođu barem dvije nove. Symonds i Brawn su primijetili kako je ljudima utrka u Brazilu bila zanimljiva nakon što je sigurnosni automobil zgusnuo poredak pred kraj utrke, pa se sad razmišlja u tom smjeru. Tražimo li puno ako želimo da nas se poštedi takvih idiotarija još koju godinu?
Poštedite nas Christine Aguilere koja iz kontrolne kućice fotografira bolide par sekundi prije starta, poštedite nas i cringe-fest snimaka s Willom Smithom, Winnie Harlow s mahanjem zastavice i Matthew McConaugheya koji je tako blisak i prisan s Lewisovim ocem. Tu publiku koju hvatate jednostavno nećete uhvatiti, a pritom će interes izgubiti oni koji su već godinama vjerni pratitelji.
Obrnuto od sportskog vodstva koje F1 gura u nekom čudnom smjeru, tako tehnički dio svoj posao s godinama radi sve bolje. Doduše, nije bilo tako teško poboljšati se nakon fijaska u prvoj godini prijenosa. Sad F1TV radi vrlo solidno i za očekivati je da će se dodatni detalji riješiti puno brže od problema sa zapinjanjem prijenosa. Nekakav imperativ bi trebao biti nativna mogućnost gledanja na TV uređajima, što bi sigurno bio dodatni mamac za nove kupce. Pretplata nije skupa čak ni po redovnim cijenama, a tijekom zimske stanke očekujemo nove popuste. Prošle godine su oni spretniji mogli za par desetaka eura kupiti cijelu godinu prijenosa, a iako je optimistično isto očekivati i sada – nekakvih popusta će sigurno biti.
Bar nešto od nabrojanog… Za sve ostalo ćemo lako.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje režisere!
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vetmu kao ljubitelja Alonsa ? i naravno zestoku borbu za prvenstvo!
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se Grosjean ne slupa ni jednom
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Necemo pretjerivat??
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
… da Pirelli ne odlučuje o prvaku.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
… da Ferrari ne sj..e ove godine (tu prvenstveno mislim na Ruedu):)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To bi bilo vrhunski ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
….da se vratimo 40 godina unazad, ništa više ništa manje.
0
1