McLarenov šef Andreas Seidl kaže da će njegova ekipa koristiti maksimalna sredstva od 2021. godine kako bi se opet pridružili ekipama na samom vrhu poretka.
Podsjetimo, od 2021. godine će ekipe moći utrošiti 175 milijuna dolara po sezoni, a cilj takvog ograničavanja je stiskanje poretka i neizvjesnije borbe među ekipama.
“Naš cilj je koristiti maksimalna dopuštena sredstva.”
“Jasno je da smo fokusirani na povratak na vrh i zato trebamo maksimalan budžet, kao što je slučaj s drugim velikim ekipama.”
Ferrari je već najavio da će 2020. godine koristiti dodatna sredstva za razvoj bolida za 2021. prije nego ograničenje budžeta stupi na snagu, ali Seidl nije zabrinut oko toga:
“Morate biti realistični oko toga što je ostvarivo.”
“Čak i da vam netko da sto milijuna više – morate najprije to probaviti i upumpati u strukturu tamo gdje će biti korisno u tako kratkom vremenskom periodu.”
“Zato nisam previše zabrinut oko 2020. i nisam zabrinut da će top tri ekipe koristiti više sredstava ove godine.”
“Na kraju krajeva, postoje ograničenja oko testiranja dinamike fluida, korištenja zračnog tunela, tamo možete postići tek toliko, a aerodinamika će u budućnosti biti to što čini razliku u performansama. Imat će prednost na startu samo zbog svoje trenutne pozicije i zato jer su napravili bolji posao i imali bolju metodologiju.”
McLaren je ove sezone završio na 4. mjestu, ispred Renaulta, ali iza Mercedesa, Ferrarija i Red Bulla. Seidl priznaje da nije očekivao tako dobar rezultat na početku svog mandata:
“Kad sam potpisao za McLaren u studenom prošle godine – nisam očekivao da ćemo se u 2019. boriti za četvrto mjesto.”
“Sredina poretka je jako gusta i ove sezone smo se morali nevjerojatno žestoko boriti za svaki bod. Ništa nije bilo sigurno sve do kraja sezone.”
Seidl je izdvojio VN Francuske kao utrku na kojoj se pokazalo da McLaren zaista može biti četvrti:
“Bilo je nekoliko trenutaka koje treba izdvojiti. Najprije, vikend u Francuskoj. Bili smo očigledno četvrta najbolja ekipa u subotu i nedjelju. U tom trenu smo shvatili da se zaista možemo boriti za to četvrto mjesto.”
“Nadogradnje koje smo donijeli su funkcionirale dobro, a još je dosta toga bilo u pripremi. Bilo je fantastično vidjeti kako ekipa u Wokingu marljivo radi, razvija, proizvodi i isporučuje nadogradnje.”
“Još jedan trenutak koji pamtimo jest osiguravanje četvrtog mjesta u Brazilu. Nismo uvijek bili četvrta najbrža ekipa, ali taj konačan rezultat je pokazao da smo bili ukupno četvrti.”
“Poboljšavali smo se kroz sezonu, shvatili smo na čemu moramo još raditi, strategije su bile sjajne, kvalifikacije i vozači također. Ovo je za nas zaslužena nagrada.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko to bilo dobro za nas navijače McLarena tolko bi bilo loše za F1. U slučaju normalne utrke ostala bi samo 2 mjesta koja bi nosila bodove za F 1.5 prvenstvo.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se uz Mercedesov PU da ce biti u mogucnosti se realno boriti za 3 mjesto konstruktora. Plan je dobar , podloga dobra, ideje dobre. Sad nam ostaje da vidimo kako ce to sve ici
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konačan poredak je stvarno potvrdio da su 4. ekipa u konačnom poretku
1
2