Sebastian Vettel ostvario je najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga na Interlagosu. Iza njega, na svega dvije stotinke razlike, našao se njegov momčadski kolega Charles Leclerc. Treće najbrže vrijeme ostvario je Red Bullov Max Verstappen.
Četvrti je bio Mercedesov Valtteri Bottas, a peti njegov momčadski kolega Lewis Hamilton. S obzirom da se najbrža petorka našla unutar dvije desetinke razlike (Hamilton na +0.223s), čini se da možemo očekivati napete kvalifikacije za VN Brazila.
Za razliku od prvog slobodnog treninga, kiša je tek nešto malo padala usred sesije pa smo tako imali puno više akcije na stazi nego što je to bio slučaj ranije. Štoviše, upravo zbog kiše na prvom treningu, vozači su žurno izašli na stazu kako bi uspjeli odraditi što više stvari koje su im se nalazile u programu.
Giovinazzi je prvi izašao na stazu, a ubrzo iza njega i Norris, Raikkonen, Grosjean, Ricciardo i Bottas.
Nisu trošili puno vremena na instalacijske krugove pa je tako Giovinazzi postavio vrijeme već nakon tri minute sesije, a odmah iza njega i ostatak vozača koji je već izašao na stazu. Međutim, nakon svega šest minuta treninga, Kubica je izletio sa staze u trećem zavoju i izazvao crvenu zastavu. Zbog toga su momčadi još više požurile s predviđenim programom za ovu sesiju.
Tako se nakon crvenih zastava većina grida našla na stazi, a najbrža vremena su se izmjenjivala iz minute u minutu. Unatoč tome, Ferrari je od samog početka pokazivao dobar tempo – Vettel i Leclerc postavili najbrža vremena u prvoj trećini treninga. Nakon otprilike pola sata, lagana kiša je počela padati te se tad većina grida povuklo u bokseve, dok je Renault u jednom trenutku stavio čak i intermedije na bolid Daniela Ricciarda.
Narednih deset minuta nije bilo neke veće akcije na stazi. Svi su mirovali u boksevima, uz iznimku Maxa Verstappena i Georgea Russella, koji je prvi započeo sa simulacijama kvalifikacijskih krugova. Nekoliko minuta nakon njega, većina vozača izlazi na stazu i započinje raditi isto.
Tad se dogodila bizarna situacija u kojoj je Valtteri Bottas u istom krugu blokirao i Hamiltona i Vettela u njihovim brzim krugovima, koje su oba vozača nakon toga obustavila.
Pozicije su se tad počele ponovno izmjenjivati, ali je rezultat na samom vrhu poretka ostao isti – Vettel prvi, a Leclerc drugi. Na 35 minuta do kraja dobili smo, više manje, završni poredak sesije. Iza ranije spomenute najbrže petorke, našao se Haasov Kevin Magnussen. Sedmi je bio Daniel Ricciardo, osmi Kimi Raikkonen, deveti Alex Albon, a najbržu desetorku zaokružio je Carlos Sainz.
Nakon toga, momčadi su se okrenule simulacijama utrke, nakon čega nije bilo mnogo situacija za istaknuti. Skoro je došlo do kontakta između Bottasa i Leclerca u boksu, kad je Leclerc izlazio iz garaže. Na 20 minuta do kraja sesije se dimilo iz Toro Rossa Pierrea Gaslyja koji se zaustavio na stazi, što je izazvalo virtualni sigurnosni automobil.
Dok se na samom kraj sesije drugi Toro Rosso Daniila Kvyjata zapalio, što je izazvalo crvenu zastavu pet minuta prije kraja, nakon čega se trening nije nastavio.
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | ZAOSTATAK | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:09.217 | 30 | |
2 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:09.238 | +0.021s | 35 |
3 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:09.351 | +0.134s | 33 |
4 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:09.373 | +0.156s | 37 |
5 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:09.440 | +0.223s | 39 |
6 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:10.143 | +0.926s | 38 |
7 | 3 | Daniel Ricciardo | RENAULT | 1:10.194 | +0.977s | 32 |
8 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:10.210 | +0.993s | 39 |
9 | 23 | Alexander Albon | RED BULL RACING HONDA | 1:10.275 | +1.058s | 31 |
10 | 55 | Carlos Sainz | MCLAREN RENAULT | 1:10.310 | +1.093s | 38 |
11 | 27 | Nico Hulkenberg | RENAULT | 1:10.325 | +1.108s | 31 |
12 | 10 | Pierre Gasly | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 1:10.352 | +1.135s | 26 |
13 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:10.419 | +1.202s | 36 |
14 | 26 | Daniil Kvyat | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 1:10.424 | +1.207s | 34 |
15 | 11 | Sergio Perez | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:10.443 | +1.226s | 31 |
16 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:10.504 | +1.287s | 38 |
17 | 18 | Lance Stroll | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:10.568 | +1.351s | 33 |
18 | 4 | Lando Norris | MCLAREN RENAULT | 1:10.700 | +1.483s | 41 |
19 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:11.818 | +2.601s | 36 |
20 | 88 | Robert Kubica | WILLIAMS MERCEDES | 2 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ni ulje a? Ajmo sljedeća direktiva :)
26
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahaha ovo sa direktivima i mc larenima iritira a ne kamoli navijaca ferrarija…. jadni red bull ide po mercedesovi trancicama
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tracnicama uspjeha ili? ;)
4
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tracnicama varanja ?
12
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni to jednostavno nije fer. Ako se nije diralo u Mercedes kad je evidentno par godina bio apsolutno najjači motor na cijelom gridu, nema razloga da se sada Ferrari tako ispituje i da se dozvoljava ostalim momčadima da uz pomoć Federacije sužavajau mogućnosti i time saznaju kako je Ferrari stekao prednost.
15
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nije da se nije znalo sto je Mercedes napravio tad, ali je mogucnost razvoja bila ogranicena.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda kao fred kremenko guraju nogama???
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ček utrku. Ovo je prerano.
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam pratio trening ali reći ću jako lijep šamar za dušebrižnike iz RedBulla i Merca ;)
12
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je bilo i na testiranjima “lijep samar” Mercedesu o Red Bullu, pa krenu sezona nekako drugacije.
10
27
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti si još na testiranjima hahaha
Svašta.
24
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odakle izvučeš testiranja sinko dragi…
Inače, testiranja su relevantna i vjerodostojna kao HDZ i SDP tkd…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toro rosso ispituje granice, loše lože to ulje…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
čini mi se da TR ponovno “testira” za RB ka i lani sa PU jer prije 2 dana tanabe je izjavija “Mi jako želimo boriti se po FIA-inim pravilima, poštovati ih. To je naša želja. Možda neke ekipe ili neki drugi ljudi smisle nešto za poboljšati performanse, ali ako FIA kaže da to nije u redu – onda mi to nećemo raditi.” ma to je OK ali je takođe nadoda i ovo “U Red Bullu je puno iskusnih ljudi, poput glavnog inženjera Paula Monaghana. On konstantno prati legalnost i pokušava učiniti sve legalnim. U Toro Rossu je malo drukčije. Red Bull je stroži po tom pitanju.” šta bi ovo o TR značilo ? da oni ne poštuju pravila FIA ? ako oba tima dobivaju ISTE PU ispada da neko u TR “kemija” , a tanabe/honda iako to zna priča kako se oni jako žele po pravilima FIA , poštovat ih !?!?? znači li to da neko bez pristatnka , prisustva ljudi iz “pogona” proizvođača može “prčkat” po motorima ? hm… interesantno , mislija sam da je to tabu za kupce PU , a kad ono TR …. ma OK , sve za “starijega brata” u 2020. :) :) :)
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
toro roso vozi na loz ulje
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je. traže tajnu Ferrarijevog motora na TRovoj koži.
U kojem to još sportu ima da jedan vlasnik ima dvije momčadi u istom natjecanju?
(HNL ne računam u sport)
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Ligi Prvaka postoji taj slučaj, i zanimljivo opet Red Bull ima svoje prste tu(RB Leipzig i RB Salzburg), slučajnost ili ne?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vlasnik? ili samo sponzor?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim da u ovom slučaju ne treba ić tako daleko sa sumnjičavosti … u različitim su skupinama , salzburg će najvjerovatnije završit 3. iza liverpoola i napolia , a leipzig koji vodi u svojoj skupini ima šansu završit na 1. ili 2. poziciji . za razliku od LP u F 1 su i TR i RB u “istoj skupini” . možda se tanabe “izletija” , izjavija nešto šta nije treba/smija jer eto i ako nisi među top konkurentima ( šta TR sigurno nije ) i zbog toga nisi konstantno “pod mikroskopom ) ne znači da ne kemijaš u korist starijeg brata . pri tome ne mislim na “izmjenu” vozača iako je i tu RB u prednosti jer nekog “novootkrivenog” vozača bez problema “prebace” iz kokpita u kokpit dok su “nebratskim” timovima kod prelaza makar donekle vezane ruke ugovorima pa moraju čekat istek ugovora na relaciji tim – vozač . mislim na teh aspekt . TR “testira” , RB implementira .
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi Salzburga je Red Bull kupio 2005-2006, a RB Leipzig je RB osnovao 2009. tkd nije RB samo sponzor
1
0