Hondin tehnički direktor Toyoharu Tanabe kaže da je Ferrari očigledno bio sporiji u SAD-u nego na prethodnih nekoliko utrka, ali isto tako tvrdi da je prerano donositi bilo kakve zaključke jer treba pričekati utrke u Brazilu i Abu Dhabiju.
“Ne možemo razdvajati otpor šasije i performanse motora. Kad pogledamo samo brzinu – zaostatak za Ferrarijem je bio manji nego na prethodnim utrkama.”
“To je jasno. Međutim, ne znamo je li uzrok motor ili šasija.”
“Njihov tempo u utrci nije bio jak kao u prethodnim utrkama. To znači da im je paket bio drukčiji ili da nije odgovarao ovoj stazi. Ne znam, ali smo vidjeli razliku u maksimalnoj brzini.”
Max Verstappen i Lewis Hamilton su manje ili više eksplicitno povezivali novu FIA-inu tehničku regulativu s Ferrarijevim tempom, ali se Tanabe ne želi priključiti tom vlaku:
“Moramo pričekati podatke iz Brazila i Abu Dhabija. Tad ćemo nešto više znati. Inače, ništa se ne može reći samo s ove utrke.”
Tanabe kaže da je bio iznenađen performansama Honde u Meksiku, stoga je šteta što je Verstappen upropastio svoju utrku s dva sudara na samom početku:
“Nisam očekivao tako neizvjesne kvalifikacije i Maxa u drugom redu. Zaostatak za vodećima je bio nešto manji prije ljetne pauze, ali je onda Ferrari napravio veliki iskorak.”
“Sad smo svi blizu, top tri ekipe. Ali, ne znam što će biti do kraja sezone. U Brazilu i Abu Dhabiju ćemo vidjeti koliko smo brzi u usporedbi s Mercedesom i Ferrarijem.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako ne možete kad Max već sve zna? Mislim mali je i inače pametan u p materinu, već sve brojeve zna do 100, zna čitat pisana slova, sve je slikovnice ispunio a tata ga pusti samog do dućana.
31
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najgore od svega je da max ne kuzi da svojim izjavama automatski zatvara sebi vrata u ferrariju i mercu.
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
odmjerena izjava kakva i treba bit u svakom javnom istupu.
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Japanska profinjenost. Svaka mu cast :)
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…ukratko media bs (bullshit) upakirano u nekakvu demagogiju da se ‘ispričaju’ u ime svog ‘zvjezdanog’ vozača…
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Blago posipanje pepelom i smirivanje tenzija na racun Maxovih izjava…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato Dr Helmut može i zna ??
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlicna odmjerena izjava
I u svakom slucaju Leclercu je prdnuo motor pa je vozio sa starim specom iz Madarske a Vettelu je ocito odma napuko ovjes na kocenju za prvi zavoj tak da na njemu nismo mogli vidjet nis , Uglavnom Leclercov motor kaj je dobio u Belgiji je trebo izdrzat do kraja sezone a prdnuo 3 trke prije kraja mozda nema nikakvih zavrzlama nego su samo full opterecivali motor vidjet cemo mozda ga oba vozaca zamjene prije Brazila pa Max ispadne bedak al da je cudno kolko su napredovali nakon ljetne stanke cudno je al da prerano je za zakljucit ista
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije tu ništa čudno. U drugom dijelu sezone su došle dvije staze koje su svakako odgovarale Ferrariju. I tu je još bio bolid iz prvog dijela sezone, sa trećom specifikacijom motora. I vidjelo se da su i dalje gubili u krivinama. Onda su nakon tih staza koje im leže, donijeli novi aerodinamički paket koji im je popravio ponašanje u krivinama, pa su tako nastavili sa osvajanjem pp-a. A tempo u utrci je uglavnom bio loš na svim stazama poslije pauze, osim u Rusiji. Negdje manje negdje više.
A Vettelu nije napuko ovjes u prvoj krivini. Startao je sa tim problemom. Odmah je na startu počeo gubiti pozicije, a sam start nije zakazao nego je startao otprilike kao i ostali oko njega.
5
0