Lewis Hamilton – Lutak s naslovne strane

Izdvojeno / Kolumna

Iza nas je još jedna ne pretjerano zanimljiva sezona. Naravno, službeno još nije gotova i preostale su još dvije utrke koje, budimo iskreni, sada već lagano poprimaju revijalni karakter. Mislima smo svi u 2020. godini (neki čak i u 2021. koja bi trebala donijeti drastične promjene). Iz aspekta neutralnog navijača, ova bi se sezona mogla okarakterizirati kao dejavu – već viđeno. Iz aspekta navijača Ferrarija sezona je bila užasna, ali za navijače srebrnih strijela – savršenstvo. A ”glavni krivac” za još jednu predvidljivu i nezanimljivu sezonu je šesterostruki prvak i najbolji vozač svoje generacije – htjeli to priznati ili ne – Lewis Hamilton.

Bilo bi nezahvalno reći kako nam ova sezona nije ponudila baš nikakva uzbuđenja. Bilo ih je, ne previše, ali ipak dovoljno da zagolica maštu navijača, barem na trenutke. Povremeni bljeskovi Ferrarija, pa i Red Bulla, dali su nadu kako sezona ipak neće biti tako monotona. Ferrari nam je donekle ostao i enigma, bolid nije djelovao toliko lošiji u odnosu na Mercedes. Naprotiv, na dugim pravcima su bili i brži, ali svaku potencijalnu priliku za trijumf bi ekipa iz Maranella nekako uspjela prokockati; lošom strategijom, neorganizacijom u boksu ili eventualno greškama vozača. S druge strane, momčad Mercedesa rijetko je griješila. Toto Wolff, šef momčadi Mercedesa, još na startu sezone posložio je prioritete i pokazao Binottu što znači voditi momčad. Nisam siguran da će Talijani išta naučiti iz toga, ali to je ništa novo za talijansku momčad posljednjih godina. Ali u rijetkim trenucima kada bi iz tabora Mercedesa bili nesigurni u strategiju ili bi napravili neku grešku, ukazao se jedan čovjek koji bi tu grešku neutralizirao. Taj čovjek je sinoć u SAD-u postao šesti puta prvak F1, na vječnoj listi prestigao i drugog velikog vozača Mercedesa, legendarnog Fangia, a samo jedna titula ga dijeli od Schumacherovih rekordnih sedam. U ovoj kolumni govorit ćemo o jednom od najboljih, ali i najomraženijih vozača u povijesti Formule 1.

Ljudi će vam oprostiti sve osim uspjeha

Kako u sportu, tako i u drugim životnim aspektima, kod ljudi je oduvijek bila prisutna potreba da se omalovažava nečiji uspjeh, ponajviše zbog zavisti, koja nerijetko prerasta i u mržnju. Oni najuspješniji u nečemu obično imaju proporcionalan broj obožavatelja i hejtera. U srednjoj školi smo, priznajmo, znali razviti averziju prema boljima od sebe – bilo da se radi o osobi koja ima bolje ocjene od nas, uživa veću popularnost kod suprotnog spola ili posjeduju neki talent. Često odbijamo priznati to, racionaliziramo vlastite mane i tuđe vrline, ali nekad u budućnosti kad sazrijemo (neki nikad ne sazriju), shvatimo koliko je naša zavist bila neutemeljena i rezultat ničeg drugog nego vlastitih nesigurnosti i nezadovoljstva. Svi smo znali jednog Lewisa Hamiltona, zar ne? Svi smo znali tog jednog klinca kojemu je život bio ”med i mlijeko” dok smo se mi očajnički trudili. ”Lewis” nam je zagorčavao život. U školi je bez imalo truda i učenja imao sve petice, profesori su ga voljeli jer je fin i kulturan. Na školskom turniru u nogometu, naš Lewis bi obično bio najbolji igrač. Bez većeg truda bi pobrao simpatije svih djevojaka, samo jednim osmjehom. Naš Lewis je definicija dobrog sina, na kojeg su roditelji ponosni, a roditelji ostale djece nam probijaju glavu pitanjima poput ”Zašto se ne ugledaš na Totovog malog, onog Lewisa?”. I onda kako da ne mrzimo to savršenstvo od osobe, tog malog šupčića koji sve dobije na pladnju. Jazavac. Ali naravno, to je samo jedna strana priče. Ona druga strana priče, koju većinom ne znamo ili ne želimo doznati, ona nam prikaže nešto drugačiju sliku. Sliku o jednom sasvim običnom dečku, poput nas, koji je u životu imao strast i želju prema nečemu. I sve što je u životu postigao, postigao je uz puno truda i odricanja, puno više truda nego što obični hejter uloži dok napiše negativan komentar na Facebooku. A u trenutku kada shvatimo da dotičnog više ne mrzimo, nego mu skidamo kapu, tada možemo za sebe reći da više nismo ogorčeni pubertetlija i da smo konačno sazreli.

The Chosen One

Kao što već znamo, Formula 1 je sport za one nešto debljeg novčanika. Za razliku od nogometa, u kojem često svjedočimo dirljivim pričama o siromašnim dečkima koji dosegnu zvijezde, u F1 to nije slučaj. Siromaštvo i F1 nikako ne idu u istu rečenicu. Hamiltonova obitelj nije bila siromašna, daleko od toga. Ali za standarde ovog sporta nisu bili ni bogati. Njegov otac Anthony je bio najveća podrška Lewisu još u mladosti. Naporno je radio tri posla kako bi sinu Lewisu, u kojeg je vjerovao, omogućio da se bavi utrkivanjem. Kao i većina vozača, Hamilton je prve vozačke korake napravio u kartingu kao osmogodišnjak. Vrlo brzo je počeo pokazivati izniman talent i osvajao je utrke, a simpatična scena desila se kada je mali Lewis upoznao McLarenovog bossa, Ron Dennisa i rekao ”Ja sam Lewis Hamilton i jednog dana želim voziti za vaš tim”. Lewis je zahvaljuću dobrim rezultatima postao član McLarenovog omladinskog programa, a u karting utrkama timski kolega i najbolji prijatelj mu je bio – pogađate, Nico Rosberg. Britanski mediji su od mladog Lewisa već počeli raditi senzaciju, a u prilog tome sigurno ide i činjenica da je Lewis tamnoput. Formula 1 je prije Hamiltona bio uglavnom ”bijeli sport”. A onda se pojavio taj mali, supertalentirani tamnoputi klinac koji je bio predodređen za velike stvari. A nakon uspješnih sezona u Formuli Renault i Formuli 3, uslijedio je i naslov u GP2. Igrom slučaja, u McLarenu se također otvorilo slobodno mjesto. Montoya je napustio F1, Kimi je otišao u Ferrari. Alonso je još ranije potvrđen kao novi vozač McLarena, ali drugo mjesto pripalo je Lewisu Hamiltonu. Na prvu, reklo bi se da će mladi i neiskusni Lewis imati sporednu ulogu u momčadi pored aktualnog dvostrukog prvaka Alonsa. O kako smo se samo prevarili…

Već u prvoj utrci 2007. godine, u Australiji, Hamilton je pokazao zube i ”ušao u glavu” Alonsu. Alonso je poznat kao vozač koji voli biti u centru pažnje te da mu se čitav tim podredi. Vrijeme će kasnije pokazati da je Hamilton dosta sličan Alonsu po tom pitanju, te da ni u jednom trenutku ne želi biti druga violina tima. Nakon četvrte utrke sezone, Lewis je još uvijek čekao na prvu pobjedu, ali je vodio u borbi za titulu. Utrka u kojoj su se strasti između njih opet uzburkale bila je Monaco. Lewis je imao dobar tempo i djelovao brži u odnosu na Alonsa, ali je dobio naredbu da ga ne napada. To je možda prvi i jedini put da se Hamilton pokorio nekome nauštrb vlastitog rezultata. U Kanadi dolazi i prva Hamiltonova pobjeda u karijeri, a strasti su se ponovno zakuhale u Indianapolisu. Lewis je bio brži, Alonso ga je na sve načine pokušavao zaobići, ali nakon bezuspješnih pokušaja, Alonso je započeo ono u čemu je najbolji – žaliti se. Ovaj puta Lewis se nije dao, ostvario je i drugu pobjedu u karijeri i učvrstio vodstvo. Sezona 2007. nažalost nije ostala upamćena samo po sjajnom rivalstvu, nego i po aferi Spygate, u koju su umiješani McLaren i Alonso. Upravo se taj kaos u britanskoj momčadi odrazio i na rezultate tima. Iako je McLaren nesumnjivo bio najbolja momčad te sezone, Alonso se doveo u situaciju da ga ni vlastita ekipa ne želi za prvaka. A odnos na relaciji Alonso-Hamilton sve se više zahuktavao, kulminirajući u kvalifikacijama u Mađarskoj. Prvo Hamilton nije propustio Alonsa da prvi odvozi krug, kako je bio dogovor unutar momčadi. A Alonso mu se osvetio tako što je u boksu blokirao Hamiltona, odnosno ostao duže, tek toliko da Hamilton ne stigne odvoziti brzi krug, a Alonso uzme pole. Ovaj glup i nepromišljen potez Alonso je platio kaznom od pet mjesta na startu, a Lewis osvojio nedjeljnu utrku. Kaos u taboru McLarena je rastao, proglašeni su krivim za posjedovanje povjerljivih informacija iz Ferrarija, oduzeti su im svi konstruktorski bodovi. Još uvijek su bili glavni konkurenti za vozački naslov, Kimi i Massa su djelovali predaleko. Ali u nevjerojatnoj završnici sezone, Lewis je griješio. Unatoč sjajnoj rookie sezoni, do izražaja je došao manjak iskustva i Lewis je u posljednjim utrkama radio početničke greške te uspio prokockati komfortnu situaciju koju je imao veći dio sezone. U Kini nije štedio gume, zbog čega je na kraju ostao bez bodova, a odluka je pala na posljednju utrku sezone. U Brazilu je Lewis opet platio danak neiskustvu i izletio sa staze pri pokušaju napada na Alonsa. Kvar na elektronici dodatno je otežao situaciju Britancu. Na kraju nije uspio dalje od sedmog mjesta, a titula je otišla onom kome se najmanje šanse pridavalo – Raikkonenu.

Međutim, već iduće sezone sve se Hamiltonu vratilo. Kako je prethodne sezone izgubio titulu, tako je 2008. osvojio. Bila je to još jedna neizvjesna sezona u kojoj se McLaren do samog kraja borio sa Ferrarijem. Bilo je jasno kako je ljubav McLarena i Alonsa pukla, za novog timskog kolegu Hamilton je dobio Kovalainena. Tijekom cijele sezone, Hamilton je izmjenjivao vodstvo sa Massom u ukupnom poretku. Britanac je još uvijek radio greške, čak je bolji ukupni dojam ostavio one 2007. nego ove šampionske godine. Ali možda i najbolju utrku svoje karijere odvozio je u Silverstonu te godine. U teškim kišnim uvjetima mnogi su vozači posrnuli, među njima i Massa. Raikkonen je promašio strategiju, a Lewis je vozio bez greške, iz kruga u krug samo povećavajući vodstvo. Drugoplasirani Heidfeld je zaostajao 68 sekundi iza Hamiltona, što je najbolji pokazatelj kakvu je utrku odvozio Hamilton. U nekoliko navrata tijekom sezone Hamilton je imao i dosta sreće, odnosno Massa nije imao sreće. Te sezone smo upoznali i Sebastiana Vettela, koji je odnio svoju impresivnu prvu pobjedu za tim Toro Rossa na kišnoj Monzi. Vettel će se kasnije pokazati kao jedan od Hamiltonovih ljutih rivala. Utrka odluke opet je pala na Brazil, gdje smo svjedočili jednoj od najluđih završnica ikad. Prije utrke, Hamilton je opet imao relativno komfortnih 7 bodova prednosti ispred Masse. Brazilac je vodio utrku, a Hamilton bio četvrti, kada je udarila kiša koja je sve zakomplicirala. Hamilton je napravio grešku kojom je pao na šesto mjesto, nedostatno za titulu. Massa je svoj dio posla odradio, odnio pobjedu i sve su oči bile uprte u Hamiltona. A onda se desio taj čuveni trenutak ”Is that Glock?”. U Toyoti su se kockali sa gumama i nisu prešli na intermediate, kiša je pojačala, Glock nije imao nikakve šanse, te ga Hamilton prestiže u posljednjem krugu na posljednjoj krivini i tako osvaja svoju prvu titulu u karijeri, a radost u garaži Ferrarija ubrzo je prerasla u razočarenje. Tako je Lewis Hamilton postao najmlađi svjetski prvak (rekord koji će kasnije srušiti Vettel), prvi i jedini tamnoputi prvak i ponos Velike Britanije.

Vladar hibridne ere

Nakon titule, uslijedila je jedna poprilično čudna i nesvakidašnja sezona, o kojoj smo već ranije pisali. Button je odnio titulu, a McLaren više nije tako moćan kao prethodnih sezona. Hamilton je odnio samo dvije pobjede, a pojavio se novi konkurent koji će voditi glavnu riječ. Naravno, riječ je o Red Bullu i Sebastianu Vettelu. Idućih sezona u McLarenu, Lewis nije imao ni konkurentan bolid za titulu, Red Bull je uspostavio svoju dominaciju koja je trajala 4 godine. Hamilton još uvijek nije vozio na onoj razini kakvu danas znamo, tada su još postojale sumnje u njega. Nije izgledao ni puno bolji u odnosu na timskog kolegu Buttona. Unatoč tome Lewis je svake sezone uspio ostvariti minimalno jednu pobjedu, rekord koji drži do danas. Nakon odlaska iz McLarena, potpisao je za Mercedes, gdje je za timskog kolegu dobio prijatelja iz djetinjstva, Nicu Rosberga. Tada se rodilo novo rivalstvo, a godine u Mercedesu od Hamiltona su napravile apsolutnog vladara Formule 1 i jednog od najvećih vozača svih vremena.

Sezone 2014. i 2015. Hamilton je relativno lagano osvojio svoju drugu i treću titulu prvaka. Mercedes je bio daleko najbolji i najbrži bolid na gridu, a jedina ozbiljnija prijetnja Hamiltonu bio je timski kolega Rosberg. Tih sezona se izgradilo ovo veliko rivalstvo nekadašnjih prijatelja, koje je često znalo eskalirati na stazi. Ipak, Hamilton je ostavljao dojam boljeg vozača i zasluženo odnio obje titule. Rosberg je odbijao biti Hamiltonov vodonoša i na sve načine je pružao otpor, a vrhunac njihovog rivalstva bila je sezona 2016. kada je Rosberg konačno uspio Hamiltonu ispred nosa uzeti titulu. Naravno, nije moglo bez mnogo drame, kontroverze i nesnošljivosti dvojice Mercedesovih vozača. Treba ipak napomenuti kako je Rosberg tijekom sezone imao više sreće sa pouzdanošću bolida nego Hamilton. Neki upravo to navode kao glavni razlog zašto je Hamilton ”ispustio” titulu, iako postoje i druge teorije zavjere koje ovdje ne bih spominjao. Bilo kako bilo, Rosberg je osigurao titulu u posljednjoj utrci sezone u Abu Dhabiju, nakon čega je donio odluku o povlačenju iz F1. Toto Wolff je zamjenu za Rosberga našao u Valtteri Bottasu, solidnom vozaču koji, nažalost, nije ni upola odriješit kao Rosberg. Zato danas imamo dominaciju jednog vozača Mercedesa, u kojoj Bottas ima ulogu drugog vozača. Za momčad Mercedesa to je sjajno, ali za nas fanove utrkivanja nimalo poželjno. Zato je ulogu glavnog Hamiltonovog konkurenta preuzeo Ferrarijev Nijemac, Sebastian Vettel, koji je u sezonama 2017. i 2018. izgledao kao ozbiljan kandidat za titulu. Međutim, upravo u tim sezonama do izražaja je došla i Hamiltonova psiha. Za razliku od Vettela koji je u ključnim trenucima posrnuo, pao pod velikim pritiskom, Hamilton je ostao hladne glave i kada je bilo najpotrebnije, vozio je najbolje i osigurao još dvije titule. A ove 2019. je Britanac otišao i korak dalje, osvojio svoju šestu titulu. Kao glavni konkurent mu se nametnuo timski kolega Bottas, ali svi smo negdje u podsvijesti od početka znali kako Bottas nema ni kvalitet ni psihu da porazi Hamiltona. Ova sezona je možda i najbolja, najdominantnija sezona Lewisa Hamiltona. Zamislite samo da njega nije bilo, kakvu bi uzbudljivu sezonu gledali, gdje bi se do samog kraja za titulu borili Bottas, Leclerc, Vettel i Verstappen. Ali nema smisla kriviti Hamiltona zato jer je svojom dominacijom sezonu učinio nezanimljivom. On radi samo ono što je njegov posao i to radi vrhunski. Kako sada stvari stoje, Hamilton bi u budućnosti mogao potući sve rekorde. Neke rekorde je već potukao, uvjerljivo je prvi po broju pole pozicija (87), a po broju pobjeda (83) se nalazi odmah iza Schumachera na vječnoj listi (91). Uzmemo li u obzir da je Hamilton glavni konkurent za titulu i iduće sezone, vrlo je izvjesno da će srušiti i ovaj rekord, izjednačiti se sa Schumacherom po broju titula, a možda ga i prestići.

Teško je ful biti kul..

”Prihvatit nove stvari ljudi nekad ne žele, najbolji igrač im Pele, muzičar Zele..”

Edo Maajka

Unatoč nevjerojatnoj karijeri Lewisa Hamiltona kojoj se ne nazire kraj tako skoro, ljudi i dalje na sve načine pokušavaju omalovažiti njegove uspjehe. Od kako pratim F1, nisam nikad primijetio toliku količinu negativnih komentara prema jednom prvaku. I to traje godinama već, smeta ljudima to jer Lewis ima najbolji bolid. Smeta im jer ima podršku tima, smeta im Lewisov ego, smeta im vodonoša Bottas, smeta im što se Lewis konstantno žali na team radio, smeta im njegova celebrity jet-set osobnost, pretjerana opsesija instagramom i modom. Smeta im što je crnac. Puno je fiktivnih mana koje se mogu pripisati Hamiltonu, ali činjenica je da mu je vozačku manu teško naći. U prošlosti je radio greške, ali vremenom izrastao u savršenog vozača. Hamilton je jedinstven hibrid najboljih vozača u povijesti. Od Senne je naslijedio agresivan stil vožnje i brzinu, a uz to je još proračunat kao Prost. Dodamo li tome još Schumijevu glad za pobjedama i vozačko umijeće te Alonsov ego, dobijemo savršenog vozača. Htjeli to priznati ili ne, Hamilton je ispisao noviju povijest ovoga sporta. Možda je krajnje vrijeme da sve emocije ostavimo po strani, zanemarimo nostalgiju koja nas uvijek iznova vraća ka Senni, Schumacheru i vremenima koja su odavno minula. I da konačno izađemo iz ljušture pubertetlije i priznamo sebi da je Lewis jedan od najvećih u povijesti ovog sporta, uskoro možda i najveći.


Odgovor

69 komentara

  1. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    Vecinom si u pravu al u f1 gledamo bitku tehnike ne vozaca jer u f1 vozac nemre bit prvi ak nema najbolji auto nijedan vozac (moze kad pada kisa sto nam je Senna mnogo puta pokazo, al kad je kisa jednom padala ove sezone nije se bas proslavio) fulo si sport mozemo znat jedino da je bolji od timskog kolege
    Nadam se sljedece sezone da ce neko drugi imat brzi auto pa ces vidjet da se bez auta nemoze makar tesko Merc rastura al nada umire posljednja
    Kaj stvarno mislis da je Schumaher zaboravio vozit kad je preso iz Ferraria u Merc il mislis da je bio prestar da vozi e nije nego auto nije bio na razini da moze pobjedit
    Svaka cast Mercedesu na nevjeroatnom autu koji je opet pokazo konkurenciji ,vozaca ce uvjek bit al dobar auto e to treba znat napravit



    15
    6

    9
  2. Stefan Bellof
    mario550 Prikaži

    Bravo Antonio , jbga Hamilton je uz svoje sposobnosti na pravom mjestu u pravo vrijeme , neki bi rekli sve mu se poklopilo.
    Zaboravio si napisati da je njegov prelazak u Mercedes po mnogima onda bio ludost jer isti Mercedes je 3 godine prije skupljao mrvice sa stola uz pokoji bljesak Roseberga i polea Michaela u Monacu.
    Hamilton je jednistavno dosao i izgradio momcad oko sebe i usput pobjedio starosjedioca Roseberga koji je iznimno brz vozac.
    Mnogi zaboravljaju da Mercedes nije bio top ekipa kad je Hamilton dosao.



    8
    3

    5
    • Bmw
      Marko Rakić Donator Prikaži

      Ne samo što je Rosberg bio brz, nego je bio i vrlo dobro tehnički potkovan, s realno više znanja nego Hamilton. Lewis je jednostavno imao više prirodnog talenta i kad je počeo trenirati jako kao Rosberg, rezultati su došli na vidjelo.

      Mercedes je bio malo i poljuljan odlaskom Rosberga, i to je jedan od razloga zašto je Ferrari bio bliže i u mogućnosti napasti. Bottas jednostavno nije ta klasa vozača. On je vrlo dobar, Rosberg je odličan, a Hamilton je izvanredan, onaj famozni 5+.



      10
      8

      2
    • Kimi Raikkonen
      zoka Prikaži

      Upravo je dosao u top ekipu te 2014 godine, nije gradio ništa.
      Rozberg jeste



      5
      2

      3
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        @Zoka Mercedes 2012. je bio taraba ekipa
        Kad je LH došao u ekipu osjetio se skok u performansama 2013. godine.
        Bolidi su bili skoro isti, motori identični, a rezultati McLarena i Mercedesa nebo i zemlja.



        4
        -3

        7
        • Mick Schumacher
          tifosoante novinar Prikaži

          Mclaren je 2013. godine bio smeće jer je Mclaren eksperimentirao sa pullrod ovjesom koji je puno lošiji sustav od standardnog pushrod ovjesa i neiskusnog Pereza, a ne zbog odlaska Hamiltona.



          6
          4

          2
    • Petronas
      robif Prikaži

      isto kao i kad je Scumacher dosao u Ferrari,dijelovi su otpadali s njega…a poslje je povijest ispisana,znamo svi.Kolektiv je bitan…


      0
      -2

      2
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Odličan članak.



    6
    0

    6
  4. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Odlična kolumna u kojoj si fino sažeo Hamiltonovu uzbudljivu karijeru.
    Ja bi sam ubacio da je 2016. Hamilton na nekoliko utrka loše startao i to je iskoristio Rosberg i završavao prvi te je tu stvorio razliku potrebnu za naslov.
    Svi rado spominju razloge koje njihovom favoritu ide u prilog, a ne sve razloge. Pa je zato Timo Glock kriv Massi za gubitak naslova, a ne momčad Ferrarija koja mi je stavila rep u Singapuru. Fanovi Schumachera kažu da je 2006. izgubio naslov jer mu je crkao motor, a ne spominju da je i Alonsu crkao motor u Monzi te godine…
    U kolumni je Alonso okarakteriziran kao osoba kojoj najbolje ide žaljene. Frende, po ovoj kolumni ti imaš kompleks manje vrijednosti prema Alonsu koji si opisao da neki imaju prema Hamiltonu. Aj da mi jednog od boljih vozača koji se nisu žalili na nešto, a pogotovo Hamilton…
    Osim te dvije sitnice, kolumna je stvarno super i jedan od boljih koje sam pročitao.



    8
    5

    3
    • F1puls Portal
      OlivierPenis Prikaži

      A to za Alonsa je malo izvučeno iz konteksta. Mozda u kolumni djeluje kao da ne volim Alonsa, ali bas naprotiv, jedan mi je od dražih vozača ikad i jako ga cijenim. Ali ovdje je ipak riječ o Hamiltonu, tako da nisam zelio ici u detalje u Alonsu, a činjenica je da se Alonso često ponašao kao primadonna i da je zahtjevao uvijek povlašten status u momčadi, isto tako i da se uvijek žali kada mu stvari ne idu od ruke. Ali to ne smatram manom uopće, jer svi veliki šampioni moraju biti egocentrici, Hamilton ništa bolji nije po tom pitanju, kao ni Senna i Schumacher. Jedino što smatram da se Alonso poceo osjecati vidno ugrožen od Hamiltona (sto je i razumljivo obzirom da je Hamilton tek stigao u F1 i odmah počeo nizati uspjehe). Planiram u bliskoj budućnosti i o Alonsu pisati, fascinantan tip i definitivno puno više od ”Žalonsa” kako ga neki nazivaju :D Stay tuned



      6
      3

      3
      • Renault
        zd1400rt Prikaži

        Slažem se. Sorry, kao Alonsov fan malo previše trzam, ali dobro si ga opisao. Veselim se novoj kolumni.



        2
        0

        2
      • Fernando Alonso
        Brane FA14 Prikaži

        Uh..ovime si popravio malo dojam..skoro sam ti svašta htio ovdje replicirati na kolumnu, naravno u kulturnim granicama :) no kako bilo, dobro napisano, iako meni LH od prvog dana kad se pojavio u F1 nije sjeo..i tako je ostalo do dan danas…objektivno govoreci, vrhunski je vozač..ali mu se i puno toga poklopilo..IMO



        3
        2

        1
    • Daniel Ricciardo
      _bataziv_0809 Prikaži

      Glock je mogao Massi donijeti titulu da mu je kocka sa gumama uspjela. Nije mu on nista oduzeo.



      5
      4

      1
  5. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Iako kolumna (po definiciji) odražava subjektivno mišljenje autora, s većinom stvari se slažem. :thumbs:
    Ono s čime se ne slažem je slijedeće:

    Naravno, riječ je o Red Bullu i Sebastianu Vettelu. Idućih sezona u McLarenu, Lewis nije imao ni konkurentan bolid za titulu, Red Bull je uspostavio svoju dominaciju koja je trajala 4 godine.

    Imao je Hamilton prilično konkurentan bolid za titulu i 2010. i 2012. godine.
    Ali nije bio dominantan (niti je u Mclarenu sve išlo kao po loju, kao proteklih godina u Mercedesu), te Lewis nije bio u svojoj “komfornoj” zoni (u kakvoj npr. nije bio ni Vettel 2017. i 2018.).

    Sezone 2014. i 2015. Hamilton je relativno lagano osvojio svoju drugu i treću titulu prvaka.

    Za 2015. se slažem, ali 2014. je bila sve samo ne lagana. Da su na VN Abu Dabija bile obrnute uloge, ustvari da je Lewis kojim slučajem imao problema, a Nico završio samo na 5. mjestu (zbog duplih bodova) sada bi pričali o Rosbergu kao dvostrukom svjetskom prvaku. Dakle, 2014. je bila sve samo ne lagana.

    Na kraju

    …..i priznamo sebi da je Lewis jedan od najvećih u povijesti ovog sporta, uskoro možda i najveći.

    Prvi dio rečenice može osporiti samo lud čovjek ili totalni hejter, a što se tiče drugog dijela, za mene može postati samo statistički najbolji (vjerovatno neće imati većih problema da to ostvari, još 9 pobjeda i 1 titula mu trebaju), ali najveći, gledajući, neku kompletnu (širu) sliku neće biti nikada. Opet kažem, barem za mene. To bi bila treća stvar sa kojom se ne slažem sa autorom, ali pošto je teško biti objektivan po ovom pitanju, a takve stvari su teško “mjerljive”, ne mogu ovo uzeti kao jedan minusa ove kolumne.
    Na kraju krajeva, autor je stavio ono “možda”. :mrgreen:

    @lukarak
    Ovo za šamaranje :facepalm:
    Vjerujem da će ti @avalon (ako ga bude volja) replicirati i malo “dublje i studioznije” pojasniti odnose u Mercedesu u sezonama 2010-2012.

    @zd1400rt
    Što se tiče Singapura 2008., znamo svi šta se desilo na toj trci, pa nije korektno svaljivati Massinu tragediju na pleća onih jadnika u boxu koji zaboraviše izvući crijevo za doljevanje goriva…..



    12
    12

    0
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Ja cu se samo slozit s tobom.. Da ne tipkam bzvz skoro isti post…
      Jedino jos smatram da bi Hamilton i danas radio gluposti poput one u Kini 2007 da mu ekipa nije skoro savrsena ?
      I smatram da ce sljedece sezone jos hladnije uzet sedmi naslov..
      I jos smatram da ne postoji najbolji svih vremena, najuspjesniji svakako ali najbolji ne..



      7
      3

      4
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      @Frantic
      Ja bi se složio da je 2010.imao bolid za naslov, no to mu je možda najgora sezona u karijeri bila.
      2012. bi rekao da je po brzini bio McL konkurentan, ali u stvarnosti zbog nepouzdanosti nije bio. (Lewis je imao više DNF-ova nego ostala 4 iz top 5 zbrojeno te sezone)


      0
      -2

      2
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Lewis je imao više DNF-ova nego ostala 4 iz top 5 zbrojeno te sezone.

        Ovaj podatak ti nije tačan. Ali nikako.
        Možda si mislio samo na kvarove. Ali mislim da je i kvarova ipak imao manje nego ostala četvorica iz Top 5.
        Imao je on i loših pričvšćivanja guma, oduzimanja PPa zbog nedovoljne količine goriva,….. (i Button je imao gluposti), pa Pastor, Grozni, Hulk….
        Samo sam malo ispravio autora kolumne, nekako mi je zvučalo kao da nije imao apsolutno nikakvih šansi, što nije tačno.



        2
        2

        0
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Mislio sam na odustajanja zbog kvarova ili sudara. Nisam htio spominjati spore pit stopove i slične nesreće. Evo podataka o toj sezoni za prvih 5:
          Vettel – VN Europe – odustao zbog kvara na motoru
          VN Italije – isto odustao zbog kvara na motoru
          Alonso – VN Belgije – odustao zbog toga što je Gozni pokupio Hama i njega
          – VN Japana – odustao zbog sudara s Kimijem
          Kimi – bez odustajanja
          Hamilton – VN Europe – Pastor ga torpedirao u ogradu
          VN Njemačke – pukuće gume i odustajanje zbog problema sa ovjesom
          VN Belgije – Grozni
          VN Singapura – odustajanje zbog mjenjača
          VN Abu Dhabija – odustajanje zbog kvara
          VN Brazila – sudar sa Hulkom
          Button – VN Bahreina – odustajanja zbog kvara
          – VN Italije – odustao zbog pritiska goriva
          – VN Koreje – odustao zbog sudara

          Singapur, Abu Dhabi i Brazil su samo tri od navedenih di je odustao Ham sa prvog mjesta. To je -75 bodova u odnosu na konkurenciju, mislim da nakon takvih pehova nije realno da se to nadoknadi u sezoni di nije bilo dominantnog bolida. Tako da ne bi ni ja rekao da nije imao apsolutno nikakvih šansi, ali bi rekao da uz toliku količinu pehova nije realno očekivati da se uzme naslov.
          zapravo se u globalu slažemo :D



          1
          0

          1
  6. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Ja sam prvenstveno navijač Mercedesa, Hamilton ili Rosberg ili Bottas…meni manje bitno.

    Hamilton je na trenutke naporni vegan koji voli kukati na team radio oko guma ili taktike, no da je trenutno za koplje bolji vozač od ostatka grida – je, i šest naslova su neloš argument toj tvrdnji.

    Ono šta me čudi je gledat sve te komentare hater-a koji u Hamiltonu vide uzrok problema, kao da je Lujo kriv šta se Vettel vrti po stazama ko balerina ili što Max odbija sazrijeti kao grozd nezrelih banana.
    Takodzer momčadski gledano Hamilton tu nema nikakvu krivnju šta je Mercedes jednostavno bolja ekipa koja je sklonija sebe kuditi zbog pokoje greške koja im se dogodi nego se busati o prsa i spominjati (nisu nikad) svoje rekorde koje su postavili unazad desetljeća (od svog povratka u F1, Fangio je vozio Mercedes) a posebno zadnjih šest godina.Lewis im se pridružio baš kad su trebali jedno drugom, najbolja momčad + najbolji vozač=rekordi sporta.

    No ni jedan velikan svog sporta, mislim velikan tipa Muhamed Ali, nije prolazio kroz godine svojih titula i naslova bez one male ali glasne nakupine hatera koji nit’ imaju svoj život nit’ znaju išta bolje nego komentirati s kauča kako bi to zapravo sve trebalo biti…ljudska rasa je takva.

    I ja sam mrzio Scumachera..



    8
    3

    5
  7. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    super tekst!
    oda lewisu koji upravo to i zaslužuje.
    on zaista je ekstremno kompletan. koliko god ga navijači ferarija ne vole jer nam ruši crvene, zaista ima sve. sposobnost, pamet, ego, glad, hladnocu…



    6
    4

    2
  8. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    Nazalost, era u kojoj vozi Hamilton i uvjeti onemogucavaju da se bilo koga smatra najboljim ikad.



    10
    2

    8
  9. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Slično mišljenje prema Đokoviću sam imao do Wimbledona 2019-te kao i prema Hamiltonu do unazad godinu i koji mjesec više. Nisam im bio ljubitelj od početka karijere, ponajviše zbog ljutog rivaliteta prema ekipi i njenih vozača za koje sam navijao, kao i tenisaču, ali su me obojica u tim trenutcima uvjerila da su nešto posebno i da će u budućnosti možda pomjeriti dotad nevjerojatne rekorde najvećih velikana tih sportova. I dotad sam se nadao i navijao da im se stane u kraj, prije svega od onih za koga navijam, ali od tih presudnih trenutaka (za mene) želim im da samo sami sebi budu granica, jer su do tog stadija karijere pokazali da im drugi uglavnom ne prave ograničenja.
    Naravno, totalno su drugačiji sportovi u pitanju i u tenisu je mnogo lakše uspoređivati najbolje od najboljih jer zavise prvenstveno o sebi, a još više jer po većini trojica najboljih u tenisu igraju u dobu kad i druga dvojica. Ali mi nije to ni cilj, već samo pokazat respekt koji su ta dvojica sportaša od mene dobila, iako sam većinu njihove karijere navijajao protiv njih…

    Hamilton je zasigurno već sad među najboljim vozačima u povijesti Formule 1, ali tituala najboljeg od najboljih u Formuli 1 vjerojatno nikad neće imati apsolutnog vladara



    7
    6

    1
  10. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Negdje se slažem, a negdje ne … Negdje su čak stvari preuveličane čak i za mene :mrgreen:

    1. Ova sezona meni i nije baš najbolja Lewisova sezona. Puno više je pokazao prethodne.
    S obzirom da je ostatak grida ove godine nije bio baš kompetitivan, Mercedes bi uzeo titulu i bez njega. Vjerovatno ne bi ovako dominantno, ali konkurencija je zaista bila loša. Također i Mercedes je puno grešaka imao ove sezone, samo što se o tome ne priča. Ovdje se moje mišljenje razlikuje od autora, jer smatram da je Lauda bio taj koji je kontrolisao prioritete i vozače u ekipi. Generalno stava sam da nam Lauda puno fali. Da je odnos snaga bio kao 2018… svašta bi bilo.

    2. Ja (a vjerovatno i dosta ostalih) nisam u svojoj generaciji imao nekog Lewisa. U mojoj generaciji, oni koji su imali sve petice, obično veze nisu imali sa sportom :chill: Ali mi se sviđa način kako si ovo napisao, jer zaista, pogotovo na ovim prostorima, ljudi će ti sve oprostiti osim uspjeha. Srećom nisam neki uspješan čovjek, po današnjim parametrima uspješnosti, pa nemam tih problema. I hvala Bogu pa nisam, jer danas su zaista jako iskrivljene vrijednosti

    3. Mislim da kad pričamo o standardima ovog sporta, da su Lewisovi roditelji bili siromašni. Prvo djetinstvo je proveo sa majkom, a ne sa ocem. Tačno je da je otac radio tri posla, ali to je samo dokaz koliko im je novca nedostajalo. Volio bih da si malo više posvetio teksta njegovim uspjesima u djetinjstvu, čisto onako da se vidi kako je to daleko bilo od meda i mlijeka. Npr. situacija kad je bio zamalo izbačen iz McLarenovog programa i način na koji je se vratio.
    Također godine 2007. Hakkinen je bio prvi favorit za to mjesto, Nakon što je on odustao, Hamilton je dobio mjesto.

    4. Hamilton je izgledao puno bolje od Buttona. Uporno se forsira taj jedan od 100 statističkih podataka da je Button osvojio više bodova od Hamilonta, međutim u svim ostalim parametrima (daleko bitnijim) Hamilton je bio bolji od Buttona. Head to head, broj pobjeda, PP… Generalno je najčešće prihvaćen zaključak da je Hamilton pobijedio 2:1 u tri sezone.

    5. 2012. Mclaren je imao jako dobar bolid. Samo što je bio kvarljiva roba. Bez obzira ne bih ga nazvao nekonkurentnim.

    6. Najveći vozač tzv. GOAT ne postoji i neće nikad postojati. Različite ere, bolidi, konkurencije, timovi, broj utrka, uvijek ima nešto gdje je se neki vozač snašao bolje (zbog svojih izuzetnih vještina) u odnosu na ostale.
    Dobit ću minuse ali za mene su Lauda i Hakkinen bolji vozači od Schumachera. Clark se također rijetk
    Lauda zbog raznih uspjeha, Hakkinen zbog simpatija.
    Međutim godinama voziti na zavidnom nivou, ne može svako.
    Zaista se slažem da je on jedan od najvećih u istoriji ovog sporta. Ostaje samo da postane i najuspješniji vozač svih vremena. A za mene će (ako opet ne uprska neku sezonu kao 2011. ) vjerovatno biti najbolji ikad. Ali za tu ocjenu ću sačekati njegov kraj karijere pa da vidimo kako će to izgledati.



    6
    2

    4
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      Ovdje sam pogriješio kad sam brisao i ispravljao …

      Dobit ću minuse ali za mene su Lauda i Hakkinen bolji vozači od Schumachera. Clark se također rijetk
      Lauda zbog raznih uspjeha, Hakkinen zbog simpatija.
      Međutim godinama voziti na zavidnom nivou, ne može svako.

      Dobit ću minuse ali za mene su Lauda i Hakkinen bolji vozači od Schumachera.
      Lauda zbog raznih uspjeha, Hakkinen zbog simpatija.
      Clark se također rijetko spominje, a njegove rezultati su poprilično impresivni.
      Međutim godinama voziti na zavidnom nivou, ne može svako. Samo iz tog razloga sam davao Schumacheru prednost nad svim ostalim vozačima. Jer zaista je on uvijek vozio dugo vremena u vrhu i nije se mogao primjetiti zamor materijala ili nedostatak gladi za pobjedama. Kao što je to slučaj bio sa Hakkinenom.



      2
      1

      1
      • Sebastian Vettel 5
        Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Po meni, iako nemam opipljivih dokaza ili dokaza na nivou iskustva, jednostavno po osjećaju, Jim Clark je po prirodnom talentu i brzini koju je posjedovao broj jedan u povijesti Formule 1. I mislim da bi on u svakom razdoblju Formule 1 bio isto ono što je bio šesdesetih, tj. dominantan.
        Možda me osjećaj totalno vara, ali Clark me je uvijek fascinirao više od svih drugi legendi Formule 1, a on je za Sennu bio najbolji ikad :D



        1
        1

        0
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Najvecu gresku si napravio kad si spomenuo minuse ? To ne rade ozbiljni ljudi poput tebe ?



      3
      3

      0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Minusi se nisu odnosili na ocjene … Znaš da ja češće dobijam minuse nego pluseve, upravo iz razloga što ne pratim trendove :zubo:
        Moja supruga uvijek podcrtava da sam jako neozbiljan. Tebe ću od sada citirati kao zaštićenog svjedoka :zubo:

        S obzirom da si rekao da je Buxton daleko od istine, kad je izjavio da je LH JEDAN od najvećih, očekivao sam drugačije komentare od tebe :chill:



        2
        1

        1
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Heheh.. Za supruge smo uvijek neozbiljni..
          I nije istina da cesce dobivas minuse ?
          I nisam mislio na to nego na onaj drugi dio ? Lewis Hamilton je jedan od najvecih, brojevi koje trenutno ima mu nisu poklonjeni…


          0
          0

          0
  11. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Odlično sročeno. I mali dodatak:

    “The deal we have is we want to race each other and I’ve never asked or demanded to be a number one”

    Lewis Hamilton-2013.g



    1
    -5

    6
  12. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Smeta im što je crnac.

    lol

    Ja mu nikad nisam oprostio to što je otišao iz McLarena. Sve super, sve 5, ali nemogu preći preko toga i od tada je on za mene gotov. Možda to od mene nije ok, vjerojatno je razumljiv razlog odlaska, ali ja to gledam na način da je otišao iz ekipe koja ga je uzdigla tada kada ga je ta ekipa najviše trebala. Siguran sam da će neki ljudi naći razloge i potruditi se opravdati Lewisa, ali moje mišljenje se neće promijeniti. Za mene je on tim potezom otkrio šta mu je zapravo bitno i kakav je karakter.

    Svaka njemu čast, znao sam od one njegove utrke GP2 u Turskoj 2006. da je strašno talentiran vozač, ali eto, ja sam izgleda seronja pa nemogu preći preko tih stvari.



    6
    6

    0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Tako nesto mislislim i ja o Alonsu. Bio mi je najbolji u svojoj eri nakon povlacenja Scumahera, no kada je otisao iz Ferrarija i ona sva sranja kontra ekipe sto je nadrobio mu nisam oprostio. Isto tako nakon sto je otisao u McLaren je moje navijanje za njega prestalo . Za mene je ekipa uvijek bila u ❤ a ako se poklopi neki drag vozac jos bolje.



      1
      1

      0
    • lukarak Donator Prikaži

      Dao im je 4 godine fore. 4 godine kvarljivog auta. I Kimi je otisao iz McL i super mu je bilo, odma naslov.

      Ja sam od 90ih bio navijac McLa. Za Hamiltona sam poceo navijati jer je bio u McLu. Ali sam onda s njim otisao u Merc.



      1
      -1

      2
      • Mclaren
        BNL_McLaren Prikaži

        Meni je to isto kao da navijaš da Dinamo pa se onda prebaciš na navijanje za Hajduk jer je tamo prešao npr. Niko Kranjčar. Sorry, ali meni to nije pojmljivo.

        Stvarno nemogu zamisliti šta bi se trebalo dogoditi da prestanem navijati za momčad koju volim.



        1
        1

        0
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      slazem se. navija se za ekipe ne za vozače.



      1
      -1

      2
      • Mclaren
        BNL_McLaren Prikaži

        Moje je mišljenje da ti može bit drag netko od vozača drugih ekipa. Recimo meni je Leclerc drag jer ga držim na oku od F3 i mislim da je strašno dobar vozač, ali kad bi došlo do borbe na stazi između njegovog Ferraria i McLarena, nema sumnje da bi navijao za McLaren. Sainz i Norris su mi postava iz snova trenutno i stvarno želim da uspiju skupa s McLarenom, ali kada bi se desilo da njih dva iznenada odu nebi mi to bio razlog da prestanem navijati za svoju momčad.



        1
        1

        0
        • David Croft
          Frantic Donator Prikaži

          Ja sam nešto slično imao sa Piquetom i Ferrarijem. Igrom slučaja, izuzev dijelom 1983. (a to su bili moji počeci praćenja F1, kao djeteta, pa su mi svidjeli i Ferrari kao 2-struki uzastopni WCC i Nelson kao WDC te godine), nikada poslije nije bio u direktnom obračunu za titulu sa vozačima Ferrarija (Alboreto se `85. borio sa Prostom, a Prost `90. sa Sennom, a Piquet `86. i `87 sa Prostom i Mansellom; sa Mansellom obje godine).
          Slična stvar je bila sa Nelsonovim nasljednikom u Benettonu. I on se nije nikada za titulu borio protiv Ferrarija. Dodatno, ako već Ferrari nije mogao prekinuti niz titula Mcl/Will/Mcl/Will, onda je barem to uradio Benetton. Šlag na kraju – prešao je u Ferrari i konačno donio titule.



          3
          3

          0
        • Mclaren
          BNL_McLaren Prikaži

          Da, to je bila dosta zanimljiva situacija. To je nažalost bilo prije mog vremena, ali vidim poveznicu svakako. Nadam se da ću i ja dobiti taj šlag na kraju pa da McLaren od 2021. konkurira za pobjede i titule.


          0
          0

          0
  13. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Hamilton je vozačina. Tu nema sumnje. Ono što meni posebno ide na jetru je što ga se predstavlja kao nekog sveca. Glumata o nekom moralu, kako se on promijenio itd. A svi smo mogli vidjeti njegovo ponašanje kad mu je Rosberg lapio titulu. I ovo trenutno prijateljstvo sa Vettelom. Ja sam uvjeren kad bi mu sljedeće godine Vettel “ukrao” titulu da bi Hamilton zahladio odnose. Sa Vettelom i Alonsom znaš na čemu si, a sa Lujom nikada nisi siguran. Kad Button kaže da je Lujo čudan tip, onda znaš da nešto ne štima sa njim.



    12
    9

    3
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      To je rekla osoba koja je skoro sudski morala dokazivati važenje ugovora ( williams-bar).



      1
      -5

      6
    • Renault
      Crankshaft Prikaži

      Kakvo prijateljstvo s Vetelom? Kakvi odnosi?



      2
      1

      1
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        da. nema on odnos s vettelom. vettel ima s njim. jer je seb friendly tip koji kad izađe iz bolida ako je izgubio čestita, ako je pobjedio se veseli. a luji je seb ok dok god ga pobjeđuje. tako je sa svima. u trenutku kad je s nekim fajt, nema odnosa izvan bolida – alonso, rosberg, vettel.
        izrazito bi mi bilo drago da RB napravi bolid na razini mečke. da vidimo psihološki rat luje i maxa. mislim da bi to bio show. bilo bi zabavno.



        3
        3

        0
        • Mick Schumacher
          tifosoante novinar Prikaži

          To bi bio trash talk veći i prljaviji nego onaj prije boksačkih mečeva i UFC evenata, Ameri bi dušu vragu prodali za to.


          0
          0

          0
  14. Juan Manuel Fangio
    rudi Prikaži

    Evo ovo čekan od 2015 godine od kad san član ove ponosnog web site-a. pravo sagledanje stvari.ja navijan za Lewisa od kad je ušao u f1,baš zato što je bio(i ostao) jedan poseban tip. strašan vozač,svoj tip,u nas u Dalmaciji bi rekli “svoj đir”.ali stvarno prvi put da san pročita tako iskren članak o Lewisu. ja ga prvenstveno cijenim zbog vožnje(to nja-nja priko radija,pa gospe ti to svaki vozač u f1 radi,poslušajte Alonsa,Vettela,Verstapena,el grande Schumachera,do ne znam kojeg vozača) SVI SERU NA RADIO.samo se to ne čuje.ako imate sreće i novaca i imate full paket za f1 i možete slušat radio conversation kroz utrku molio bi vas da date komentar.jer će te ćut ista sranja koja Lewis govori i od drugih,čak i debilnijih situacija preko radija.ja imam 55 godina i dovoljno utrka odgledanih,da mogu sigurno reći da je Lewis od svih PRVAKA,najviše olajavan,možda zbog boje kože,možda zbog njegovog ranijeg living style,glumljenja face,ali pogledajte malo i druge pa usporedite,i shvatite kako je momku bilo. nemojte mi uzet za zlo što “branim” Lewisa već želim da ga se poštuje ,da svi skupa shvatimo što je momak(čovjek u najlipšim godinama) postigao i još može postić ako bude ima bolid kako triba.molim vas budite realni,ja obožavam ovi portal,ali ne volim podcjenjivanje.šta mislite da je nešto drugčije Vettel postiga.zato što je bio najbolji vozač? ne budite smiješni.Vettel je postiga 4 puta naslov prvaka je je ima najbolji bolid u to doba uz svoj neizmjeran talent.to je ISTINA.isto tako i Lewis,ima najbolje i uz njegov talent to uspijeva učinit najbolje. želim vam svako dobro i ako ocijenite moj post negativno,nije me briga.svako ima pravo na svoje mišljenje. lip pozdrav iz Splita.?



    9
    6

    3
    • Mclaren
      BNL_McLaren Prikaži

      Mislim da nitko ne osporava njegov talent i mislim da ga se stvarno poštuje u tom pogledu. Nitko nije rekao da je Vettel svoje titule osvojio u doba kad su bolidi bili jednaki. Pa Vettel se valjda 80% ukupnog vremena u te 4 sezone vozio 30sec ispred svih. Hamilton piše povijest i to je svima jasno, ali to ne znači da svima mora biti drag i omiljen zbog toga. Isto kako ni Vettel nije bio, meni pogotovo, a nije ni sada. Nekim ljudima jednostavno nije sjela njegova osobnost, karakter i neki njegovi postupci u prošlosti i to je to. Ovo kad kažu da ga ne vole jer je crnac, to nemože biti dalje od istine, iako je sam Hamilton optužio FIA da ga strože tretiraju zbog boje kože, što isto nije bilo točno. I to isto ukazuje na njegov karakter. On je vozač koji je stalno sa sobom nosio dozu kontraverze i to kod nekih ljudi jednostavno uzrokuje takav efekt da ga počnu prezirati. Ni meni to nije bilo drago gledati dok je vozio za McLaren. Nekim ljudima pak smeta konstantno “signaliziranje vrlina” koje niti jedan drugi vozač ne radi osim njega. Ako pogledamo unazad MSC je isto imao brdo hejtera jer je isto radio poteze koje su bili dosta upitni, samo što u doba MSC-a nismo imali društvene mreže i ovaku povezanost i dostupnost informacija pa nije svaki tutlek mogao doći na net i izbaciti frustracije u komentaru. Tako da smatram da je stvarno teško reći koga se više mrzilo, jer znam da je puno ljudi doslovno prestalo gledati F1 upravo zbog MSC-Ferrari dominacije. Jako je teško uspoređivati to doba s ovim danas i mislim da bi bilo najbolje da se ostavimo toga, jer će svaki pokušaj opravdavanja Lewisa samo uzrokovati kontra efekt i ništa se neće promijeniti.



      1
      -3

      4
  15. Brazil
    Anonimus4138 Prikaži

    Citat od Edo Maajke je najbolji!!!! ??????



    5
    3

    2
  16. Jody Prikaži

    Prije svega svaka cast teamu Mercedesa, oni su apsolutnimpobjednci zadnjih 6 godina i volio ih ili ne, duboki naklon za odlicno balansiranu i vodjenu momcad. To se rijetko vidjalo. Moji crveni tu imaju uciti
    Lewis je u toj eri 5 pura WC. I to je cinjenica. Sigurno nije nezasluzeno.
    Drugo je sto mislim da bi tomistp bio i Bottas da je prvi vozac, uz nekog vodonosu. Bolid je bio klasu ispred i to je dopustao.
    Moje misljenje jest da bi i netko daleko gori od Bottasa polucio slican uspjeh. Mozda ne Giovinazzi ali Kimi zasigurno
    Sto mislite?



    2
    -1

    3
    • lukarak Donator Prikaži

      Pa ono, zadnje 2 godine nije bas Bottas bio prvi pratitelj, tak da ne vidim gdje bi se to pokazalo. Ovo sad s Bottasom je po meni vise zbog nepouzdanosti Ferrarija nego sto je Bottas neki toliko dobar vozac.


      0
      -2

      2
  17. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Slazem se sa napisanim, Hamilton je mix Alonsa,Vettela,Sene itd. Vjerovatno ce potuci rekorde no kad pricamo o rekordima ne treba zaboraviti jednu stvar. Lewis je svake sezone u karijeri od samog pocetka 2007 imao bolid za pobjede. Te je McLaren bio bodovno bolja ekipa od Ferrarija s kojim se Alonso borio protiv Vettela i RBa dok Lewis nije. Ima maestralnih utrka i u ovoj hibridnoj eri ima u 70% utrka najbolji bilid uvjerljivo. U takvim uvjetima sa takvom ekipom i momcadskim kolegom za mene bi bilo iznenadenje da neosvoji naslov. Ja i dalje tvrdim da je on meni 2007 pokazao vise nego ijedne ove gpdine kada je dolazio do titula. U onoj konkurenciji vozaca koji su onda bili u najboljim danima je skoro 2 titule lapio i to kraj konkurentnog Ferrarija. Ovo u zadnje vrijeme je jos jedan dan u uredu za njega. Nemojmo se zavaravati da je Mercedes ovih godina imao konkurenciju jer dovoljno je pogledati broj pobjeda Mercedesa u sezoni i ostalih ekipa. Najbolji je trenutno no da li bi tako bilo da konkurencija ima takav bolid e mislim da bi tu jos kojo vozac izasao do izrazaja. Isto tako nekada su neki vozaci mogli napraviti razliku i u nesto losijem bolidu sada cim nesto nije idealno taj vozac nema teorije da konkurira za pobjedu. Mercedes i red bull su sa Vettelom i Hamiltonom obiljezili ovo desteljece no ja vjerujem da je bilo jos pr vozaca koji bi to isto mogli ponoviti u tim istim uvjetima pogotovo danas kraj ovih par novih klinaca. Dokaz mojoj tvrdnji je J. Button, a jedina razlika je sto Brawn gp nije trajao 6-7 godina na vrhu nego 7 prvih utrka. Button je takoder u borbi sa Lewisom pokazao da ni on nije svemoguci bog. Kao sto je to Alonsu pokazao Lewis, Vettelu Riciardo itd. Svi su oni u naiboljim ekipama krema F1 no treba imati nekada srece pa pogoditi pravu ekipu u pravo vrijeme. Lewis je scvoje prilike iskoristio i kontra svojih konkurenata bio uvjerljivo bolji. Vettel nije vec duze vrijeme onaj stari, rosberg nije bio ta klasa, a bottas pogotovo. Lewis je od nabrojanih radio najbolji posao tu sumnje nema no kraj vettela sklonog greskama godinu i pol dana te bottasa nije ni imao postenu konkurenciju vec 2 sezone. Rosberga mnogi podcjenjuju no decko se pokazao u odnosu na npr Bottasa kao odlican vozac u ekipi sa Lewisom.



    7
    5

    2
  18. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Lewis je vozačina.

    Ne znam zašto, ali sam uvjeren da ga “peče” i dan danas što mu je Rosberg uzeo naslov ?



    6
    6

    0
    • lukarak Donator Prikaži

      Pa sigurno ga pece motor koji je krepao. I to ne samo sto je krepao, nego je za te ekstra motore odradio start Belgije sa zacelja te godine, i onda mu takav novi motor krepa.

      Al to je bilo van njegove kontrole, ja vise mislim da ga pece 2007 gdje je prosuo nemoguce, jebena 4 boda je morao osvojiti u 2 utrke. 4 boda po starom.



      1
      -3

      4
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Slažem se da ga peče, ali mislim da ga je taj poraz dignuo za još jednu razinu. Mislim da je nakon 2 naslova mislio da će i 3.doći lagano i kada nije da je shvatio da ne smije propustiti niti najmanju priliku za pole ili pobjedu kakva god situacija na tablici bila.



      3
      2

      1
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Isto kao što je pekao Sennu Prostov i Prosta Sennin naslov.


      0
      -2

      2
  19. Sebastian Vettel
    Icestorm Prikaži

    najbolji vozač svoje generacije… hahaha, dalje nisam ni čitao



    6
    -7

    13
  20. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Odlična kolumna, mislim da ju je svojim performansima Lewis i zaslužio.



    3
    1

    2
  21. Sebastian Vettel
    Icestorm Prikaži

    Da ekipa tako meni drhti kao mercedes hamu kad mu nešto ne paše, i ja bi bio najbolji vozač svoje generacije. Svašta.



    6
    -3

    9
    • Sor38 Prikaži

      Moras doć do tog da ekipa radi šta i kako ti hoćeš..nije mu to palo s neba…i siguran sam da bi sve ekipe potpisale takvog vozača da im donese to što je on Mercedesu…jel ti stvarno mislis da Alonso ili Schumi ili Senna nisu isto to radili….



      5
      3

      2
  22. Ayrton Senna
    Ayrton S Prikaži

    Vrlo odmjeren i istinit tekst



    1
    0

    1
  23. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    On je lutak s naslovne strane, i treba mu lovaaaaaaaaaaaaaaaaa……………………

    :cheer: :cheer: :trep: :trep:


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.