Pirellijev Mario Isola je komentirao grafiku koju smo vidjeli na prošloj utrci u Japanu, a tiče se potrošnje guma u određenom stadiju utrke. Isola se ogradio od tih informacija i rekao da one ne dolaze od Pirellija.
“Bio sam iznenađen kad sam to vidio. Grafika navodi na pogrešne zaključke.”
“Te informacije ne dolaze od nas. Razgovarat ćemo s njima [FOM-om] kako bismo malo bolje shvatili sve skupa jer nas je zateklo u Suzuki.”
“Računanje potrošnje gume je prilično kompleksno u realnom vremenu jer postoji velik broj varijabli. Vozački stil, bolid, nivo koliko su se čuvale gume… Uvjeti koje imate u nedjelju nemate u petak, a predviđanja se obavljaju petkom. Ako je nedjeljom 10 stupnjeva viša ili niža temperatura – sve može biti drukčije.”
“Nije isto ako ste u slobodnom zraku ili u prometu. Utječe i to koliko štedite gorivo. Puno je parametara. Ako imate procjenu da će gume trajati 25 krugova, rekao bih da nije točno nakon 10 krugova reći da je ostalo još 15.”
“To bi sve ekipe htjele znati jer je točno predviđanje potrošnje i stanja guma nešto što vam daje veliku prednost.”
Ross Brawn je još ranije rekao kako informacije pruža njihov novi partner – Amazon Web Services (AWS) koji izračun radi na temelju umjetne inteligencije koja analizira povijest vrijednost različitih varijabli.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najjača scena, Hamiltonu na ekranu piše da su mu sve 4 gume zelene, do kraja trke desetak krugova, ja, Novak i Blažičko se deremo “Opet su naguzili Bottasa!!”, kad ono ode i Lujo u box… Te amere grafika zeza otkad su preuzeli formulu, amaterizam teški
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve te AWS grafike su bezveze. Koriste brlo elementarnu matematiku i baš nikakvu AI pri svemu tome. Ali AI je proizvod kojise trenutno trude prodati….
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to im je upravo “AI”.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo sam bio razocaran sto se cijela F1 pokusava pretvoriti u igricu i neki futuristicki oblik sporta. Naravno da je dobro za promiciju sporta kod mladih stavljati tolike efekte i sve prebaciti u novu tehnologiju, ali smatram da se time gubi ta surova F1 i napetost u samome sportu. Nije da sam protiv promjena, ali ne mogu se oteti dojmu da i dalje rjesavaju vizualne probleme sporta dok ono sto je stvarno postao problem, a tu u prvom planu mislim novac, manjak zainteresiranosti proizvodaca sto je zapravo i kljucno u njihovom planu, i tako dalje, toga se uopce ne doticu ili pak odlazu za neko drugo vrijeme. Mi koji pratimo F1 vec duze vrijeme sa sigurnoscu mozemo reci da ne postoji niti jedan “breathtaking” trailer ili event u F1 koji moze uljepsati trenutnu dominaciju top 3 tima i cinjenicu da je mali odaziv drugih proizvodaca upravo zbog zaslijepljujuce visokih cijena u sportu. Mozda i grijesim tko ce znati, valjda oni znaju sto je najbolje.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je. Grafike su u redu, ali u svemu treba znati granicu. Grafike koje su nepouzdane i koje zauzimaju velik dio ekrana nam ne trebaju.
Npr., Dijon ’79., kraj ovakvog utrkivanja ne trebaju nikakve grafike. <a href="https://www.youtube.com/watch?v=b2-M5JeNPYA"
U nastavku si primjetio velik problem F1 danas, a to je novac. Jedino što bi u F1 trebalo biti skupo je ono što je vezano za sigurnost. Ostalo ne bih previše regulirao, pa nek se inženjeri igraju. Princip sličan onom iz 70-ih i 80-ih.
1
0