AMuS analizira treninge: Ferrari otpuhao konkurenciju

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 12 komentara

Njemački Auto Motor und Sport proanalizirao je jučerašnje treninge i započeo najavom da je Ferrari nova sila u Formuli 1. Znamo da je Sebastian Vettel postavio najbolje vrijeme dana, ali samo za jednu desetinku ispred Maxa Verstappena. Međutim, ono što je bilo impresivno jest brzina u simulaciji utrke na medium gumama. Bio je brži u prosjeku 2 desetinke iako je odradio više krugova.

Red Bull je ostavio najbolji dojam na soft gumama. Verstappen je bio najkonzistentniji vozač kroz sedam krugova na tim gumama s kojima su svi imali problema jer su trajale ekstremno kratko.

Možemo očekivati da top ekipe pokušaju proći na medium gumama u Q2, što bi značilo da će na njima i startati. Ipak, razlika u odnosu na sredinu poretka nije tolika da itko od njih može sigurno računati na to. Tim više što trenutno u Meksiku pada kiša, pa će se staza potpuno očistiti.

U sredini poretka najbolje izgleda Toro Rosso, ali AMuS zaključuje da to može biti varka. Red Bullova B ekipa često pokaže dobru formu u petak, a onda padne dan kasnije kad se probudi McLaren.

AMuS naglašava da nakon Monze Sebastian Vettel ima ponovo uzlaznu putanju jer mu odgovara novi aeropaket kojeg je Ferrari tamo donio. Veći downforce odgovara njegovom stilu vožnje, a očigledno mu paše i balans bolida. Na prvom treningu nije imao reprezentativno i sam je rekao da je blokirao kotače par puta na kočenju za prvi zavoj, ali kad je ušao u ritam na drugom treningu – Leclerc nije imao odgovor. Očekujemo da će i u tu treći trening pokazati može li Leclerc uzvratiti.

Mercedesovi bolidi definitivno nisu bili najbrži iako ove sezone nisu imali problema na stazama na kojima je potrebno dosta downforcea. Pretpostavlja se da idu na sigurno po pitanju hlađenja motora, što ima smisla ako se sjetimo kako su prošli u Austriji. AMuS tvrdi da Mercedesov motor pati više od konkurencije zbog nadmorske visine. Manji turbopunjači nose sa sobom više gubitka snage pod ovakvim uvjetima.

Treći slobodni trening vozi se danas u 17 sati po hrvatskom vremenu.


Odgovor

12 komentara

  1. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Hagibis je mila majko kako ce to Ferrari otpuhat u Mehiku.. Mozda da otkazu vikend i daju crvenima 1-2, da se ekipa ne sramoti i da se malo sacuva okolis..



    9
    6

    3
  2. Imola Prikaži

    Kako bi neki rekli s ovog portala, hejta u korist Mercedesa ????


    0
    -2

    2
  3. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Lijepo je ovo čitati i vidjeti Ferrari jak, ali đaba to sve ako se forma ne prenese na početak 2020-te. Hamilton uz i ovako jak Ferrari (što barem kvalifikacijska forma sugerira) je u mogućnosti da sutra uzme naslov na prvoj od četiri zadnje utrke sezone, što mislim da dosad ni jednom mu nije pošlo za rukom.

    Ni, prije toga, valja pričekat i današnji FP3 i kvalifikacije, da se vidi pravi omjer snaga. A utrka je priča za sebe, pogotovo ako bude kiše.


    0
    0

    0
  4. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Ferrari je brz.
    U drugom dijelu sezone u kvalifikacijama na svim tipovima staze dominiraju.
    Kada bi se malo posložili nedjeljom, jasno prenijeli strategiju vozacima i da vozaci tu strategiju ispostuju bilo ni super.
    Mercedes je i dalje veoma jak nedjeljom i njihov race pace je na razini, mozda cak i bolji od Ferrarijevog.
    Merc i dalje bolje razumije ove gume i bolid je puno blazi prema gumama.
    Kada bi Ferrari malo vise razumio gume mislim da bi 2020. mogla bit spektakl.



    2
    1

    1
    • Marlboro
      McKruno Donator Prikaži

      Navodno će gume za 2020-u imati veći temperaturni raspon za optimalne preformanse pa bi to trebala biti dobra vijest za Ferrari.



      2
      2

      0
    • Ferrari
      ferrari1984 Prikaži

      Samo da Pirrelli ne odaje tajne Mercedesu i ja zadovoljan za 2020.



      3
      -1

      4
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      Problem. Brzina na kvaliju je problem na utrci. Dobro zagriju gume (pojedu) i super leže prvih 2 kruga. I onda problem nakon toga. Taj superbrzi Ferrari u Belgiji i Monzi je pokazao kako nije brži niti 1% od Mercedesa koji im je disao za vrat do zadnje sekunde. Mnogi će reći da je Ferrari opet prokockao sigurno prvenstvo jer su “brži”, ali formula 1 ima više elemenata od top speeda i brzine jednog kruga.



      4
      3

      1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Nije problem brzina. problem je premalo downforce-a, pa zbog toga gume ispadaju iz “prozora”. Atada proklizavaju i više se troše. Zato su bili protiv ovih guma na početku sezone, jer imaju premali prozor. Sljedeće godine bi gume trebale imati veći prozor, pa bi valjda i sa manje downforce-a trebali ostajati u njemu. Tako da mislim da Ferrari ne treba mijenjati koncept za sljedeću godinu. Samo ga nastaviti unaprijeđivati. Dok mi možda Mercedes trebao razmisliti o skidanju downforce-a…



        1
        1

        0
  5. Formula1
    f1zd Prikaži

    Njima ništa više ne vjerujem..



    2
    2

    0
  6. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Pogotovo su im gume izgledale fenomenalno. 7 krugova medium su bile već prožvakane.


    0
    -2

    2

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.