Britanska momčad je dogovorila produženje ugovora na još pet godina s Mercedesom, a on je vezan uz opskrbu momčadi s pogonskim jedinicama.
Williams je započeo suradnju s Mercedesom 2014. godine, na početku hibridne ere, kada je dogovoren ugovor na sedam godina, te je sada ugovor produžen čak dvije godine prije njegovog isticanja. Međutim, Williams i dalje ostaje pri izradi vlastiti mjenjača tako da neće slijediti primjer Racing Pointa koji, osim pogonskih jedinica, koriste Mercedesove mjenjače.
Obje momčadi su izjavile kako uživaju raditi zajedno, a u prilog tome ide što je Mercedesov šef momčadi, Toto Wolff, bio dioničar te direktor momčadi iz Grovea.
“Uživali smo u sjajnoj suradnji s Mercedes-Benzom koja već traje šest godina, a koja je prvobitno dogovorena na sedam godina. Stoga smo počašćeni najaviti kako ćemo nastaviti suradnju i nakon 2021. godine.”
” Mercedes-Benz je jedan od najuspješnijih dobavljača motora te vjerujemo kako će i dalje imati izuzeto konkurentan paket koji ide prema naprijed. U vremenu u kojem smo radili s njima, postali su pravi prijatelji momčadi te se veselimo radu s Mercedesovim motorima u budućnosti.”
Claire Williams, šefica momčadi Williamsa
Spomenuti Toto Wolff također je imao samo riječi hvale za britansku momčad.
“Williams je poznati brand u F1 te mi u Mercedesu smo ponosi što su dio naše motosport obitelji. Trenutno prolaze kroz teško razdoblje, ali to je samo pokazuje njihovu otpornost i snagu karaktera u borbi da dođu tamo gdje im pripada mjesto.”
“Siguran sam kako će izgledi za neovisne momčadi biti poboljšani s financijskim izmjenama koje nas čekaju 2021. te smo počašćeni s nastavkom suradnje s Williamsom u novoj eri ovog sporta.
Toto Wolff, šef momčadi Mercedesa
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za Williams!
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm,…. a što će biti 2021., kada dođu nova pravila?
Hoće li Mercedesov motor biti toliko dobar, kao svih ovih hibridnih godina?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ostaju isti motori.
spominjalo se iz zamrzavanje, ali vidit ćemo još hoće li do tog doć.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se odluče na zamrzavanje ovih motora,…. to je opet dva koraka unazad….. zar ne bi F1 trebala privući još auto proizvođača!? :facepalm:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi postojeći proizvođači ponovo trošili novce na razvoj novih motora samo da bi BMWu bilo lakše?
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako zamrznu motore od 2021, to će zapravo značiti da će biti gotovo potpuno svejedno tko ima čije motore. Jer, slijedeće godine će, kako je krenulo, svi motori biti više – manje poravnati, a kad i ako se dogodi zamrzavanje motora ionako će svi motori pred neko neovisno tijelo na isti ispitni stol, gdje će biti “baždareni” na “gotovo iste” karakteristike koje su dogovorene i odgovaraju svim proizvođačima motora.
Još ako promjene na bolidima omoguće lakše pretjecanje, to bi moglo biti čak i dobro za f1, jer bi to značilo da se formula napokon vraća u ruke vozača, kako je bilo i nekad, pa ćemo lakše vidjeti koji vozač vrijedi, a koji ne.
No, vidjet ćemo.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da se freeze o kojem se tu priča odnosi na garantirani freeze pravila o motoru. Dakle razvoj je moguć, samo se pravila o motoru ne mijenjaju idućih x godina
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
misli se na pravi freeze, ko v8 onomad.
https://f1i.com/news/351609-renault-defending-f1-engine-development-freeze-from-2021.html
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije mi to simpatično.
Inače 1% koji se spominju u članku – to je sekunda po krugu u Spa. Nije to uopće zanemarivo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uzmi za primjer Red Bull, uz kvalitetnu šasiju mogu se boriti za jedno pd prva tri mjesta na postolju, a nisu nikad imali najjači motor ispod haube. Tako da bi Williamsu trebao biti prvi i jedini ciljem razviti šasiju da je paket kako se spada. Jer u trenutnoj situaciji kada im se isporučuje motor iz top segmenta oni su uvjerljivo zadnji. A Mercedes sigurno ne sjedi skrštenih ruku i čeka 2021 godinu.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Miriše na Mercedesov B tim ;)
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nadam se da se to nikada neće dogoditi
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrlo vjerojatno neće. U seriji drive to survive je Claire jasno rekla nikad, samo preko nje mrtve.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pametan potez…!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da nakon 2020. PU neće biti faktor. Već sad sva četiri proizvođača izgledaju podjednako.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos sad da uzmu i mercedesove getribe..
2
0