Počeo je sedmi mjesec, a to znači da polako počinje i silly season iliti sezona kiselih krastavaca. Najviše će se pričati o raznim mogućim vozačkim promjenama, ali bit će i priča o promjenama vezanim uz momčadi i proizvođače.
Njemački Auto Bild prenosi upravo takvu vijest o mogućem rastanku Williamsa i Mercedesa. Novi partner u tom bi slučaju bio Renault.
Williams je po prvi put u povijesti krenuo u suradnju s Mercedesom 2014. godine i to je bio pun pogodak. Nakon što su 2013., kad su vozili baš s Renaultovim motorima, sa samo 5 osvojenih bodova završili tek deveti u ukupnom poretku konstruktora, 2014. su osvojili 320 bodova i završili na visokom trećem mjestu. Isti su plasman ponovili i iduće sezone, ali onda kreće pad – osvojili su dva uzastopna peta mjesta, a prošle su sezone završili kao 10. i posljednji te se čini da će i ove sezone ponoviti taj rezultat.
Očito je da prednost Mercedesovog motora više nije niti blizu onome što je bila na početku hibridne ere, a navodno ne cvjetaju ruže u odnosu momčadi iz Grovea i njemačkog proizvođača zato što Williams odbija koristiti Mercedesove mjenjače poput Racing Pointa i uporno želi nastaviti koristiti vlastite.
Momčadi Williamsa jasno trebaju promjene, a jedna od njih možda bude povratak na Renaultove motore, prvi put u hibridnoj eri. Renault pored tvorničke momčadi motorima opskrbljuje McLaren, a ove sezone te dvije momčadi drže četvrto i peto mjesto, odnosno prva dva mjesta od momčadi iz sredine poretka, s McLarenom trenutno čak 20 bodova ispred tvorničke momčadi.
Potencijalni rastanak Williamsa i Mercedesa potaknuo je i glasine o mogućoj ponovnoj suradnji McLarena i Mercedesa, no to je za iduću sezonu isključeno s obzirom na važeći ugovor McLarena i Renaulta te činjenicu da im na njihovim motorima trenutno ide sasvim dobro.
Williams ima bogatu povijest s Renaultom – njihove su motore prvi put koristili od 1989. do 1997., u periodu u kojem su osvojili 5 od 9 konstruktorskih te 4 od 7 vozačkih naslova. Ponovno su surađivali 2012. i 2013. – Pastor Maldonado je upravo s motorom francuskog proizvođača ostvario Williamsovu posljednju pobjedu na VN Španjolske 2012.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledano s jedne strane možda i dobro,da se promjeni isporučitelj motora,a s druge strane,nije bitan samo motor već i šasija.Tak da sve u svemu moraju i poboljšati i malo aerodinamiku te ostale komponente.Zelis dobar bolid da leti, po stazi,daj mu dobar Aero paket isto,a ne da love bolid u svakom zavoju ko da voze non-stop po kiši.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HAHA pa ova Claire je budala, znaci imaju daleko najgoru sasiju ali imaju odlican motor…. pa zasto da ostane ovako ako se moze pogorsat – ajmo uzet renaultov motor koji je daleko nepouzdaniji, manje stedljiv i naravno,ima ma manje snage… mislim da je ženka fulala poantu F1 , a to je natjecanje tko ce napravit bolji bolid a ne losiji
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa cujes ako je razlika u cjeni velika zasto ne, pa s viskom novca sredit sasiju, ipak je sasija bitnija stavka jer je RBR primjer, omjer je 70% sasija 30% motor moja procjena naravno
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Okej to sve stoji ali oni sa svojih 100 i nesto miliona su 2 sekunde od 18og mjesta, da im poklonis jos 100 ne bi napravili puno ocito, williams treba promjene a prvo se krece sa glavom sa vrha hijerarhije
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dzalac … “williams treba promjene a prvo se krece sa glavom sa vrha hijerarhije” “glava” to bi bila claire ? vratimo se u prošlost … tata williams je u moto sport uša 1966. , znači prije 53 godine . 2008. on je bija “glava” tima . i kako je tim završija sezonu ? rozberg 13. , nakajima 15 . williams u konstruktorskom
8. od 11 timova . lošiji su bili honda , FI kojoj je to bila prva sezona i super aguri . 2009. su završili 7.
od 10 , 2010. su sa toyotinog prešli ma cosworth i završili 6 . tek sa bodom više od FI u 3. sezoni “indijskog” tima , a čak sa 94 boda manje od 5. renaulta . katastrofalna 2011. , osvojeno mizernih 5 bodova , lošiji od njih “autsajderi” lotus ( ne onaj lotus ;) ) , HRT , virgin . tim takve tradicije , povjesti ima je 64 boda manje od FI u njihovoj 4 . sezoni ! sve navedene sezone “glava” je bija preiskusni frank pa ? je li sve šta je zna zaboravija ili je zapravo od početaka bija nesposoban , a rezultati williamsa su plod sriće ? čak i 2012. kad je claire došla na njegovo misto nema puno veze sa njom jer je “nastupila” tek u 3. misecu kad je bolid bija “složen” ( pod frenkom ) za tu sezonu . prva samostalna claire je bila katastrofa ka i 2011. no zatim u 2012./13. williams završava 3. u konstruktorskom . zatim ih 2 sezone “dere” FI , završavaju 5. no možda treba uzet u obzir da je te sezone VB preša u mercedes pa se massa mora “vratit iz mirovine” , a drugi vozač je bija neiskusni početnik stroll . btw , massa je katastrofa odvozija tu sezonu …. tek 3 boda više od rookia . još jedan primjer “glave” sa referencama … dennis je bija uspješna “glava” McL . pod njegovim vodstvom su lauda , prost , senna , hakkinen , lewis osvajali titule za McL . a šta je “glava” uradila ( sa svim svojim iskustvom ) kad se vratija u tim ? odveja tim u katastrofu … 2015. završavaju na 9. od 10 , tek marussia lošija od njih . poanta … “glava” nije ni dizajner ni konstruktor . to nisu bili ni frank ni dennis , a nije ni claire . jbga , angažirala je paddy – a , lika koji je prije 32 godine bija uposlenik kod njenog oca , koji je rad nastavija u McL – tada je McL osvojia jednu konstruktorsku i 3 vozačke titule . dolazi u mercedes koji u 4 godine njegovog boravka tamo osvaja 3 vozačka i konstruktorska prvenstva . ne želim kazat da je sve zasluga lowe – a samo želim istaknut da je lik pun iskustva “nataloženog” u top momčadima za koje je radija . je li onda claire uradila nešto loše šta je paddy – a dovela u williams ? mislim da nije ALI paddy ka da se izgubija u karijeri glavnog teh direktora williamsa . 2018. je prizna da su već u predsezonskim testiranjima uvidili da je bilid promašen . ove sezone se priča ponovila s time šta je paddy napravija sra*e odlaskom na “odmor” prije početka sezone . možda nije ima muda priznat da su ove sezone još više u*enjali sa bolidom nego 2018. mislim da claire ( ako je istina ovo sa prelaskom na renaultovu PU ) vuče poprilično racionalan potez . sa ovom šasijom ne pomaže ni mercedesova PU , da sad imaju renaulta koji nije u rangu mercedesove PU ne bi mogli bit lošiji ali bi vjerovatno “sačuvali” nešto novca kojeg u F 1 nikad dovoljno . sa uštedom može angažirat nekog ko neće bit ovako “šaljiv” ka paddy zadnje 2 sezone , a i takav će manje koštat . VRSV546 je dobro zaključija da se “viškom” novca može poradit na šasiji za 2020 . ako sa vrlo solidnim renaultom williams “skoči” sa začelja u sredinu poredka to bi bija veliki uspjeh posli 2 sezone “stenjanja” . skokom u plasmanu bi vjerovatno bija interesantniji i sponzorima , russell bi moga pokazat bar dio svoga talenta i sa nekim drugim vozačem umisto kubice bi mogli “platformu” za daljnji napredak tima
u budućnosti .
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da im je bitno koji motor imaju, ako je vec Renault najjeftiniji po meni bi on bio i najbolji odabir, jer su svakako zadnji a kako stvari stoje tu bi se mogli i zadrzati najmanje jos godinu, tako ako mogu ustediti koju kunu na Renaultu zasto ne…
Uostalom, oni su vec propali samo sto oni to jos ne znaju…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmm, buduci da ionako trebaju promijeniti cijeli koncept sasije, onda je svakako bolje da malo ustede. Uostalom, nemamo pojma o njihovom odnosu s Mercedesom. Takodjer, stoji i konstatacija da su PU sada vec prilicno izjednacene i da ce vec sljedece sezone razlike i u snazi i pouzdanosti biti zanemarive…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svašta.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda su shvatili da ne dobivaju baš isti paket kao Merc ?
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A koji bi to bio razlog da im Merceses daje drugaciji paket? Kada ih zaobilaze za krug da im bude lakse ili?
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa gledaj, vjerovatno dobijaju isti paket, ali sigurno ne dobijaju sva upustva za maximalno korištenje potencijala motora, jer realno ne otkrivaš sve karte protivniku, makar bio to ovakav Williams, ipak je protivnik.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
williams renault….sad mi se probudila nostalgija kad je taj paket žario i palio stazama ;)
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2012 sa Maldonadom. :mrgreen:
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad su vec zadnji, gore ne moze od toga nije da imaju sta za izgubit
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren Mercedes, kako bih volio da preuzmu vrh ponovno. :D
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pored živog Mercedes Mercedesa – nema šanse.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet???
0
0