Lewis Hamilton nije oduševljen idejom da nakon ljetne pauze Pirelli vrati gume na specifikaciju iz 2018. godine.
Kao što smo pisali – sutra se očekuje sastanak između momčadi, FIA-e, FOM-a i Pirellija, a jedina točka za raspravu bit će spomenuta mogućnost povratka na stare gume. Neke ekipe poput Red Bulla i Haasa su pobornici prijedloga, dok Mercedes i McLaren predvode ekipe koje vjerojatno nisu za to.
Ross Brawn također leti za Austriju da bi prisustvovao na sutrašnjem sastanku. Hamilton kaže da na sastanku očekuje i predstavnika udruge vozača (GPDA):
“Sutra imaju sastanak oko guma. Svi smo ujedinjeni u tome pa se nadam da će i vozač biti tamo. Ne mora reći ništa, ali ako idu krivim putem onda može reći: “zapravo, ne, to je pogrešno”.”
– Lewis Hamilton
“Čuo sam da žele vratiti gume iz 2018. godine koje su gore od ovogodišnjih.”
“Prošle godine ste morali puno više štedjeti gume, bilo je više blisteringa, bilo je puno gore. Niste mogli pritiskati kao što sam ja pritiskao u posljednjoj utrci ili čak u Montrealu. To ne bi bilo moguće na prošlogodišnjim gumama, posebno na onima s debljom površinom.”
Hamilton je ponovio Wolffove riječi:
“Ovo je ponovo primjer lobiranja ekipa koje žele nešto dobiti u svoju korist, a ne u korist sporta. Poanta je učiniti sport boljim, da utrkivanje bude bolje. Prošle godine smo već iskusili kako je to kad gume nisu baš dobre.”
“Kao što sam rekao – moramo ići u smjeru onakvih guma kakve smo imali u Montrealu. Ako imate gume na kojima možete pritiskati s manje degradacije – mislim da bi to bio sjajan korak unaprijed.”
S druge strane, Vettel nije protiv te ideje:
“Nikad ne znate dok ne probate.”
– Sebastian Vettel
“Nismo vozili ove bolide na prošlogodišnjim gumama s trenutnim snagama bolida itd… U tom pogledu – ne znam.”
“Mislim da je činjenica kako se ove godine mučimo više nego prošle godine s aktiviranjem guma, dovođenjem na pravu temperaturu… I to je to. Ne znam kakve su namjere gledajući u budućnost, ali vidjet ćemo što će zaključiti nakon sutrašnjeg sastanka.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek vrate ja sam za…al ako se nastavi dominacija koji ce biti razlog onda? Duboko se nadam da ce vratiti.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo me podsjeća na sezonu kada je ferrari krenuo sa pobjedama, a rb i mclaren se mučili. Tada su nakon žalbi gume mijenjane već nakon par utrka.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S tim da su te godine u Silverstoneu ničim izazvane pukle gume Hamiltonu, Massi, Buemiju i Buttonu. To je bio cirkus sasvim druge vrste nego ovo danas i tad se moglo reći da je promjena guma bila sigurnosni imperativ. Ove šarade prošle i ove godine su politička lakrdija.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne. Ja govorim za godinu 2010 ili 2011ili 2012. Sezonu kada je Alonso bio u borbi za naslov do kraja. Mislim da je 2010.
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.motor1.com/news/22386/f1-figures-frustrated-with-bridgestones-2010-tyre/
https://www.bbc.com/sport/formula1/14699837
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@dani 2010 godine su Bridgestonove gume bile.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema veze. Poanta je lobiranje usred sezone.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mijenjat gume usred sezone se vec pokazao kao pogrešan potez, samo maskiraju vece probleme koji muce F1
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na vidjelo izlazi potreba za jos jednim dobavljacem guma. U ovome slucaju imamo dvije strane koje natezu Pirelli kao penis (ispricavam se, ali malo sam frustriran) i sto god se dogodilo pola grida nece biti zadovoljno.Iako je u sjecanju i dalje SAD 2005. i veliki prosvjed protiv Michelinovih guma (ne ponovilo se takvo sto) to se dogodilo samo jedan put. Na nasu zalost sada je mozda i kasno za jos jednog proizvodaca jer vjerujem da je Pirelli itekako uigran dok bi drugi imali posla. Posto na 2021. cekamo kao ludi onda bi po mojem misljenju bilo super dovesti jos jednog proizvodaca. Takoder se nadam da nece vise biti gluposti kao drugacije gume na tri utrke iz 2018. Timovi bi sami trebali rjesavati probleme s gumama, a ne da Pirelli kroji gume prema zahtjevima odredenih timova jer to opet drugoj strani ne odgovara. Vazno je samo da nema situacija poput Silverstonea 2013.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već je potpisan novi ugovor sa Pirellijem do 2023. kao solo proizvođač guma.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Škakljiva je ovo tema, ali bojim se da bi bilo kakva promjena u ovom trenutku bila nepoštena. Poanta jedinstvenog dobavljača guma je da gume budu sporedna tema (od 2011. i Pirellijevog dolaska su sve samo ne to) i da svi dobiju jednako kvalitetan proizvod. Iako je kvaliteta ovih guma vrlo upitna, činjenica je da svi dobivaju isto i da Mercedes radi najbolji posao po tom pitanju (kao i po pitanju šasije, motora i apsolutno svega – da ne ispadne da dominiraju samo zbog guma).
Netočno bi bilo reći da su ove gume krojene po Mercedesu jer su apsolutno sve momčadi tijekom 2018. dobile priliku testirati gume za 2019., imali su onaj post-sezonski test u Abu Dhabiju i cijela predsezonska testiranja. Ispravite me ako me sjećanje loše služi, ali velike buke oko guma nije bilo sve do unazad nekoliko utrka. Ni na uvođenje tanjih guma na tri prošlosezonske utrke nije bilo velike žalbe, čak je Vettel prošle godine izjavio da je to ispravna odluka i da su im te gume bolje radile. Stoga, postavlja se pitanje gdje su sve ove momčadi koje se žale bile dosad? Zašto prije sezone nisu podigli buku oko uvođenja ovih guma?
Očito je da većina momčadi ne uspijeva raditi na ovim gumama i da bi za 2020. Pirelli trebao proizvesti gume koje bile bolje odgovarale svima jer je po mom mišljenju to svrha jedinstvenog gumara, da svi imaju gume s kojima mogu raditi, a ne da samo 2-3 momčadi u tome uspijevaju. Za ovu sezonu, međutim, jednostavno smatram da promjena ne bi bila fer, s obzirom na običaj da se gume ne mijenjaju usred sezone (osim u ekstremnim slučajevima kao 2013.).
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijepo receno ali ja iz toga izvlacim zakljucak da je pireli nesposoban napravit univerzalne gume koje pasu svima, zato sam za uvodenje jos jednog dobavljaca i gotovo.. Svake godine neko ima problem s gumama a to nebi smjelo bit normalno.. U ovom sportu se vrte i vrte miliobi da bi na kraju sav trud 1000 radnika pao u vodu jer eto na nekim stazama se gume pregriju a na nekima se ni ne ugriju.. Ispada smijesno koliko gume igraju ulogu u danasnje vrijeme
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam jesu li nesposobni ili jednostavno ne žele/ne smiju napraviti kvalitetne gume. Pirelli ima ugovor s Formulom 1, a F1 konstantno mijenja svoje želje u pokušaju poboljšanja showa pa malo žele visoko degradirajuće gume, malo žele ultra-izdržljive gume, malo nešto između i na kraju Pirelli složi nešto što rijetkima odgovara. Gume su uvijek bile jedan od bitnijih faktora, ali slažem se da se danas o njima priča daleko previše. Bilo kako bilo, osuđeni smo na Pirelli barem do 2023., vidjet ćemo hoće li se stanje poboljšati iduće godine ili 2021. kad dolaze potpuno nove 18-inčne gume.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo…komentar je i vise nego na mjestu?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Lovro za komentar! Niti sta trebam citati poslije tvoga komentara niti pisati.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mišljenja sam da bi trebao svaki tim imati svog dobavljača guma, FIA određuje osnovne specifikacije Sve ostalo je na timu i dobavljaču
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se s ovim.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Našli bi se opet u situaciji gdje se gume rade za TOP 2-3 tima, ostali moraju uzeti što im se dade.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ionako i imamo 3 top tima – Mercedes, Ferrari i Red Bull. ostali su trenutno druga liga, nažalost tako je.
ovo bi smanjilo priče o gumama.
isti princip kao i za gorivo i ulje, postoji specifikacija od FIA-e i svatko ima drugog dobavljača.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba rat gumara opet i gotovo, jedni na strani ferrarija jedni na strani mercedesa, a svaki od ta 2 ima svoje kuje koje rade bolide po njihovima tako da bi svakoj strani odgovaralo….ovo sa gumama je vec postalo jadno, da gume odlucuju prvenstvo …. da ja odlucujem ne bi vratio gume iz 2018 jer bi nastao kaos a i vidljivo je da se na ovima vise moze pritiskat kako je hamsta rekao
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema smisla sad minjat, ali gume trenutno preveliku ulogu igraju i to nije nimalo dobro.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vratite nadolijevanje goriva pa gume nece biti problem
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…ja ću opet pilu naopako okrenuti…merc želi ovu promjenu da se neke stvari zadrže i dalje…a neke da se ne istražuju dublje…
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stavit gume kao nekada, kad nisu trebali ni minjat u boxu i vratit nadoljevanje i gotovo nemoze se apsolutno niko zalit
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadolijevanje goriva se nikad neće vratiti prvenstveno iz sigurnosnih razloga. Nadati se tome je isto kao nadati se da vratiti V12.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i nije isto, nadolijevanje goriva je puno realnija opcija.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ao nemoze ni to onda stavit kao kad je turnir u igrici grand turismo moras sve tvrdoce nosit po jednom da bude takticki malo bolje
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, treba vratit nadolijevanje goriva. Bio sam protiv toga nakon što je Massu koštalo prvenstva 2008, ali sada mislim da bi uvelo dodatnu zanimljivost.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“One su bile gore od ovih” , a za ove je izjavija “Nemam puno toga pozitivnog za reći o Pirellijevim novim gumama” narodna kaže ” vol se drži za rogove , a čovjek za riječ ” no za što “držat” lewisa kad se on u izjavama vodi onom drugom narodnom ” ja rekao , ja porekao ” ?
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A možda se čovjeku jednostavno ne sviđaju ni jedne ni druge i između dva loša izbora mu se više sviđaju ovogodišnje.
Svi bi vozači gume na kojima mogu pritiskati cijelu utrku, a ne ove di nakon 5. kruga treba usporavati da bi uspjela taktika jednog zaustavljanja.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
srića šta je ovako kasno inače bi me fanovi LH “zgazili” . stvarno nije u redu od mene šta CITIRAM NJEGOVE izjave pa se treba dovijat kako opravdat njihovu kontradiktornost . no ti si međutim to uspješno odradija “Svi bi vozači gume na kojima mogu pritiskati cijelu utrku, a ne ove di nakon 5. kruga treba usporavati da bi uspjela taktika jednog zaustavljanja.” ove gume zaista ne traju kad ih se pritišće , treba ih štedit . dokaza lewis u francuskoj . koliko je puta posli promjene guma vozija najbrže krugove ? kad je odvozija najbrži krug i koliko su te gume tada bile stare ? toliko loše da je posli trke izjavija da se boja da mu ne puknu , a najbrži krug je seb sa NOVIM softom nadmašija za tek 0,024 s = 24 TISUĆINKE . stvarno su gume loše . zaista je lewis bija u pravu kad je izjavija ““Nemam puno toga pozitivnog za reći o Pirellijevim novim gumama”. je*eš tvrde gume kojima posli 28 krugova ne možeš parirat NOVIM mekim pa moraš “gmizat” ( štedit posli 5 krugova :) :) :) ) po stazi vozeći krug 1’32”764 s šta je do sebovog prolaska kroz cilj bija rekord staze ;)
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesam ja rekao da nije u redu da ga citiraš?
Samo se ne slažem sa zaključkom kojeg izvodiš iz tih izjava i nudim alternativno objašnjenje koje mi je realnije.
A to što je jedna utrka pokazala da mogu stiskati ne znači da na većini staza gume nisu te koje diktiraju tempo. Pa nisam ja to izmislio, Isola iz Pirellija je u intervjuu rekao da momčadi tempo prilagođavaju gumama da mogu ići na jedno zaustavljanje jer im je to brže nego ići na dva zaustavljanja.
Francuska je blaga prema gumama vidjeti ćemo kako će izgledati sljedeće dvije jer Spielberg i Silverstone oduvijek “jedu” gume.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto ne citiraš Vettela? Prvo su mu gume bolje od starih. Pa sada nisu. Malo je dečko neodlučan.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam…bilo bi neposteno rec da je Mercedes najbolji samo zbog guma……ali mislim da bi dobro dosao rat guma kao sto je bio Bringston/Goodyear,i nadolijevanje goriva bi dobro doslo,bilo bi puno vise nepoznanica i opcija,ali i mogucnosti….
Pgonoske jedinice od svakog proizvodjaca bi trebalo stavit na isto specifikaciju za sve momcadi koje opskrbljuje….a ne tvornicka momcad ima A,1 ili 2 momcadi ima B i onda jos se vozi i C specifikacija…….
Trenutna pravila su jednostvano kao stvorena za velike tvornicke momcadi sa neogranicenim resursima…..u danasnjoj F1 privatne momacadi jednostavno nemaju sanse,jer nemaju uopce priliku da budu konkurentni…..
To je samo djelic mog misljenja…mogao bi cijelu bibliju napisat,ali cemu……nema koristi…..nazalost
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moram te ispraviti, zabranjeno je isporucivati pogonsku jedinicu druge specifikacije svojim kupcima, tako da svi imaju iste motore a razlika je u svemu ostalom :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da imaju istu specifikaciju,samo mapa rada motora nije ista………ili neznam……to su sve nebuloze…….kao imaju istu specifikaciju……
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lewisa nije briga za sport već godinama, to je sada pokazao. Ja sam uvijek bio protiv bilo kakvih promjena usred sezone, ali pravila se pod hitno moraju promijeniti.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lewis i kad je sve savršeno ima problema, i uvijek prigovara.
A Kubica (s jednom i pol rukom) i Russell šute i voze, izvlače 105% iz bolida i sebe, i nitko ih ništa i ne pita.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je ponovo primjer lobiranja ekipa koje žele nešto dobiti u svoju korist, a ne u korist sporta. Poanta je učiniti sport boljim, da utrkivanje bude bolje. Prošle godine smo već iskusili kako je to kad gume nisu baš dobre.”
Kako da ne, a vi ste to lani trazili radi sigurnosti a ne zbog vlastitog interesa.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kme,kme …Želim se utrkivati, priželjkujem konkurentniji Ferarri, bla, bla…
Sad kad će možda izgubiti samo djelić dominacije, počinje kmečanje.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmm, čim je ovo službeno otvoreno kao tema usred sezone znači da problem postoji. Također, za tim je svakako povoljnija situacija ako mogu izlobirati promjenu guma (koje će prilagoditi postojećem konceptu) nego promjena koncepta bolida (koja je u prvoj fazi uvijek “pogađanje” i popriličan rizik)…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo , već druge sezone su imali sličan problem:
https://edition.cnn.com/2012/07/06/sport/motorsport/f1-pirelli-tires-silverstone-motorsport/index.html
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne treba promjena guma, treba stabilnost u strukturi f1, inace dzabe sve drugo. Nikakva promjena guma usred sezone niti mijenjanje pravilnika niti ista nece promjenit to da je f1 u kompletnom rasulu, i nezadovoljstvo gledatelja samo raste. 2021. imaju priliku s novim pravilima se restartat, sjest za stol Liberty Media, FIA, Pirelli, ekipe i tko vec treba i slozit to da lici na nesto, jer ovo je katastrofa.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bridgestone gume koliko me pamćenje služi nisu imale problema koliko ih Pirelli ima. Jedina razlika je bila što u tom periodu nije bilo DRS-a pa je izgledalo sterilno pop pitanju obilaženja.
Može ispravak ako je bilo kakvih problema jer ja se ne sjećam. Hvala
0
0