Dr. Helmut Marko pridružio se kritičarima Pirellijevih ovogodišnjih guma, te je otišao korak dalje i poručio da se na ovaj način najbolje uništava Formula 1.
“Trenutno Mercedes ima ogromnu prednost zahvaljujući ovoj glupoj promjeni guma.”
“Imate devet ekipa koje se muče s gumama i samo jednu ekipu koja zna kako profitirati od toga. Trenutno je važniji krug u kojem zagrijavate gume nego kvalifikacijski krug. Ako niste doveli gume na optimalnu temperaturu – uništeni ste.”
“Ako u nekom trenutku mi imamo najbrži bolid i sigurnosni automobil dođe na stazu – gume se ohlade na takav način da smo nakon toga u problemima.”
“Promjene su napravljena nakon zahtjeva iz Mercedesa jer su oni uvijek imali blistering. Ovako se uništava sport.”
Helmut Marko je dodao kako postoji mogućnost da ekipa izgubi Maxa Verstappena jer je očigledno kako Nizozemac nema namjeru svoj talent trošiti u nekompetitivnim momčadima.
“To je očigledno, ali u ovom trenutku jedini pobjednički bolid je Mercedes.”
– Helmut Marko
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To zaista izgleda kako gosp. Marko tvrdi. Proslogodisnja Barcelona je dala naslutiti ovakav epilog. Mi mozemo samo spekulirati i nagadjati. S druge strane opet se pitam zasto? MB bi i bez tog benefita bio najbolji.
21
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
[komentar izbrisan]
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi. U Azerbajdžanu Ferrariji nisu mogli zagrijati gume. Bili bi vodeći, ali ne bi bili toliko dominantni.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rješenje je konkurencija. Ne samo među momčadima, nego i među dobavljačima guma. Da se mene pita neka svaka momčad ima svog dobavljača pa neka svatko dobije gume za sebe. Kad već motor nije standardiziran, a ne možemo reći da nije presudan faktor u utrci, neka budu i gume.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Često se ne slažem sa Helmutovim izjavama, ali ova je spot on
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I u pravu je. Mene jedino čudi što iz Ferrarija ne čujemo ovakve izjave. Po tko zna koji put samo šute zadnjih godina…pa čak i da nisu u pravu iz RB i Ferrarija, treba malo baciti pritiska na MB i Pirelli. Sramotno je da samo jednoj ekipi pašu ove gume….
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaista i jeste cijenica da jedino Mercedesu odgovaraju gume… Sve ostale ekipe se jako jako jako muce…
Pa nemojmo zaboraviti da su Merc i Pirelli uhvaceni sa rukama u pekmezu…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nisu prošle godine još na testiranjima MB i RB lobirali za trenutne gume?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se moglo ocekivat, prosle godine je mercedes bio u banani s gumama a jedino su im odgovarale kako treba( a drugima nisu) ona 3 vikenda gdje je ovogodisnja specifikacija…i vidi vidi ove godine vidimo bas te gume koje su samo mercedesu odgovarale….znaci kako se prije islo ferrariju u susret tako se ide i mercedesu…ne treba se borit protiv tih cinjenica, tako je kako je i stalno se takve stvari provlace kroz F1, jednostavno takva je priroda sporta (ako se moze tako nazvati), za 2 godine gledamo fight renaulta i mclarena mozda tko zna sta ce glavonje odlucit hehe
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“za 2 godine gledamo fight renaulta i mclarena mozda”
Riječi ti se pozlatile. :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dzalac …. “kako se PRIJE IŠLO FERRARIU U SUSRET tako se ide i mercedesu” bi li ovo malko pojasnija ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
Bernie ti je izjavio da je Max Mosely pomagao Ferrariju.
“The teams are important to F1, but Ferrari is more than that. So many things have been done over the years that have helped Ferrari to win.”
Although he stated that Race Director Charlie Whiting had never had any part in aiding the Prancing Horse’s, he claims that former FIA President Max Mosley was involved in helping to gain them an advantage.
He added: “Max has often helped Ferrari, and I too wanted them to win. There can be a season won by others, but even the other teams have an interest in challenging a competitive Ferrari. It’s one thing to win against Sauber and quite another to win against a red car.
“But certainly at one point they had help with this engine. It’s the same for Mercedes as it is for the others – a world championship win against Ferrari is always worth more. If Mercedes decided to transfer technology to Maranello, I say it was a good move.”
Ili Berniju vjerujemo samo kada nam paše i kada kaže da MB znao kakav će motor biti prije ostalih, a u ostalim slučajevima ne??
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
smr201 … hvala tebi na iscrpnom objašnjenju , baš si me “dočeka” naročito sa ovim “Ili Berniju vjerujemo samo kada nam paše i kada kaže da MB znao kakav će motor biti prije ostalih, a u ostalim slučajevima ne? ” samo … topic je “Marko: GUME su se promijenile kad je Mercedes to zatražio – ovako se uništava sport!” pa sam pretpostavija da dzalac na tu pomoć ferrariu aludira i zbog toga tražija pojašnjenje . no jbga , glup sam jer sam se striktno “drža” topica , a zapravo je “problem pomaganja” trebalo sagledat u najširem kontekstu tj gume + sve ostale pomoći zar ne ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bernieu nije za vjerovat baš nikad…
Bernie je inače imao običaj bacat medijske bombe, tako da je sa raznim kontraverznim izjavama podizao interes za F1…
Moguće da u nekoj izjavi ima istine, moguće da ima u obije.
No da ih baš treba automatski uzimat kao zdravo za gotovo baš i ne, prije da je obrnuto…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta bi bio glup, samo moraš preciznije reći što misliš.
Ako si mislio kada se pomagalo Ferraiju samo u kontekstu guma, a ne širem kontekstu onda je odgovor 2003.:
“F1 thrives on change management, but it’s always challenging when something fundamental like a regulation, or a tyre, changes mid season.
The most famous example in recent memory was in 2003 when Ferrari and Bridgestone successfully lobbied the FIA to stop Michelin from running tyres that had a different contact patch at speed compared to when they were measured in the pit lane.
Williams driver Juan Pablo Montoya had a decent shout at winning the world championship that year, until that ruling changed in September of that year and Michelin were forced to adapt for the final few races of the year.
Michael Schumacher won the title for Ferrari and Bridgestone a few weeks later.”
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može biti da je ta promjena odgovarala Ferrariju, ali ovo:
je po meni vrlo opravdan razlog za tu promjenu. To je ujedno i problem šta rat gumara ne valja u F1. Treba biti jedan gumar, ali da naprave dobru gumu koja će se koristiti godinama bez ikakvih promjena, da se svi prilagode. I da gume ne odlučuju prvaka, nego da budu potpuno neprimjetan dio ovog cirkusa. Samo je problem što Pirelli to očito ne znam napravit, a neko ih uporno gura… Ne znam šta će nam donijeti ove niskoprofilne, ali mislim da bi F1 trebala ići sa nečim potpuno novim. Neki gumari već testiraju gume koje se ne pušu, kao na primjer ove: https://www.autoblog.com/2019/06/04/michelin-uptis-2024-chevy-bolt-airless-tire-test/ A pošto F1 je uvijek bila vrhunac tehnologije, ovako nešto bi trebalo uvesti što prije.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
smr201 … ne znam ni ja zašto sam glup ali evidentno je da sam . jer na topicu o GUMAMA nisam precizira da pišem o GUMAMA :( a šta se tiče ovog citata koji si priložija referirat ću se na onaj dio di je montoya ima šanse za titulu “…. until that ruling changed in September of that year and Michelin were forced to adapt for the final few races of the year.” u tom rujnu kad su se pravila prominila održane su 2 trke i još jedna u listopadu . MS je u te 3 trke osvojia 21 , a montoya 11 bodova ali ne zbog pravila/guma nego zbog toga jer je montoya u japanu u 9. krugu ( dok je vodija trku ) odusta zbog hidraulike . no čak i da je umisto odustajanja pobjedija bodovno stanje bi bilo 92 Vs 92 , a kako je MS ima 6 pobjeda , a huan 2 … hm , ko bi osvojia titulu ? btw , sa tim “privilegiranim” gumama MS je u 3 trke kad su pravila prominjena osvojia 21 , a kimi koji je vozija na pravilima “uškopljenim” michelinima je osvojia tek 21 bod ;) interesantno zar ne ? izmjenjeno pravilo je puno pomoglo ferrariu :) :) možda je mosley i pomaga ferrariu ali zar FIA nije pokušavala nekim novinama ako ne onemogućit , a ono bar “usporit” ferrari kad je krenula njihova dominacija ? a pokušava li danas “usporit” mercedes ? jbga , onda je dominira neomiljeni im njemac , a sada njihov miljenik no moglo bi sve postat ponovno pošteno 2022 . uz uvjet da LH osvoji još 3 titule .. ma zapravo još 2 jer ove sezone mu je titula osigurana s obzirom kako se stvari odvijaju .
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
Nema veze topic jer oba odgovaramo na komentar kolege koji po meni nije mislio samo na gume, to pod jedan, ali nebitno.
A pod dva jesam ja rekao da je Ferrari profitirao od toga ili da bi JPM bio prvak bez te promjene?
Samo sam dao citat koji ukazuje na činjenicu je da su tražili promjenu i da su ju dobili.
Članak implicira da je to imalo utjecaja na prvenstvo, ja to nisam rekao.
Moja poanta je samo bila da nije neviđeno da neka ekipa traži promjenu i dobije istu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brutalno isken i jasan. Neznam zašto se i ostali nebude već samo on i Haas, Ferrari to radi preblago.
4
1