Tijekom zimske stanke i predsezonskih testiranja iz tabora Red Bull Honde dolazili su rani znakovi optimizma. Međutim, sad su shvatili da je njihov zaostatak za Mercedesom veći nego su tada pretpostavljali.
Honda je već na otvaranju sezone u Australiji osvojila svoje prvo pobjedničko postolje od povratka u sport, a već u Španjolskoj Max Verstappen je ponovio treće mjesto i osvojio im i drugi podij.
Verstappen se u Monaku borio i za pobjedu, ali nije uspio proći ispred Hamiltona, te je zbog kazne od 5 sekundi završio na četvrtom mjestu.
Ovog vikenda vozi se na stazi koja je zahtjevna za pogonske jedinice, a Toyoharu Tanabe kaže da će trebati pripremiti još nadogradnji prije nego budu u realnoj mogućnosti izazvati Mercedes na ovakvom tipu staze.
“Zaostatak za Mercedesom je još uvijek jako velik. Čak veći nego smo mislili. Naravno da nisam sretan zbog toga.”
“Nasreću – još uvijek se možemo natjecati na nekim stazama, ali da bismo zaista uklonili zaostatak – trebat će nam još puno nadogradnji.”
Ipak, treba primijetiti da je pouzdanost drastično bolja nego u sezonama kad je Honda bila u McLarenovom bolidu.
“Tijekom tih godina u McLarenu učili smo i iz negativnih iskustava. Poanta je u učenju i na taj način naša suradnja s Red Bullom napreduje. Na kraju krajeva – želimo zajedno osvojiti naslov.”
– Toyoharu Tanabe
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budimo realni, ako vaš motor ostane na sadašnjem nivou, nećete se zahvaljujući njemu moći natjecati. Ma da, s Mercedesom nećete svakako ni na jednom, ako oni iz nekog razloga totalno ne podbace. S Ferrarijem da, ali opet najmanje zahvaljujući motoru :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odakle ljudima da je RB opet napravio strašnu šasiju? Pa gdje smo vidjeli to? U Monaku je Max zaprijetio Lewisu čisto zbog loše strategije. Honda radi skroz solidno za prvu godinu.
Pogledaj Torro Rosso, odlični rezultati za takvu momčad, da je Honda loša kao što se vjeruje ne bi uhvatili boda ove godine.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa mislim da bas i nisi u pravu, ako su rijesili pouzdanost snagu ce sigurno nadograditi jer Mercedes slabo vise ima prostora jer su dosegli max. granice sa ovim pravilima.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam, ali imam loš osjećaj da svih ovih godina Mercedes skriva koliko može i ako može (ovisi o stazi)
maximalne perrformanse . naravno, svake godine mu se malo konkurencija približi. Nikad nije isto.
ali stalno!!! godinama medijski pile naopako. “Te nismo najači, težak bolid, Ferari ima više konja……….”
i onda kao po proizvodnoj tracisvake kvalifikacije stisnu dodatni gumbić i papa društvo.
To baš ne volim ali je u pravilima.
Više od toga ne volim što je Hamilton (ja ga zovem đepni nožić) godinam sa Mercedesom trenirao
položaj bolida u zavoju kojim može drugome probušiti gumu ili oštetiti dio bolida.
Možda lupetam, ali u zadnjih 4-5 sezona pogotovo kod blokiranja pretjecanja ili u 1. krugu
Ham se obavezno brani na način da nakon svakog dodira,može neko izračunati, mislim da je 10 : 0 za Hama
Konkurent se obavezno vuče u box zbog gume….. a Ham. nastavlja kao da ništa nije bilo.
NE VJERUJEM U SLUČAJNOSTI
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@pero
“Interesting tactics” rekli bi Englezi :chill:
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogotovo ako za njima neprijaterljsku firmu iz 2sv rata vozi englez i ima šanse za naslov.
Inače ne bi bila zanimljiva taktika, nego sumnjivo zlorabljenje članaka pravilia :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kažem da je Honda loša i volio bih da budu još bolji. Ali i oni sami kažu da su daleko od Mercedesa, a samim tim i od Ferrarija, zbog čega sam i rekao ako ostane motor na trenutnoj razini (Tanabe kaže da se nasreću još uvijek mogu natjecat na nekim stazama, to još uvijek je malo konfuzno, ali haj) da će on biti najmanje zaslužan za mogućnost natjecanja. Ma da mislim da je nužno da i Hondin motor i Red Bullova šasija pokažu ozbiljan napredak u kompletu da se mogu natjecati s Mercedesom, jer oni imaju i motor i šasiju na višem nivou. Natjecanje s Ferrarijem je već druga stvar, koje je već postojalo i postojat će (ma da se on nije tu ni referirao na Ferrar), ali u tom natjecanju motor, pa i šasija su manje doprinjeli Red Bull Hondi od bolje organizacije ekipe i boljeg vozača.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa ne spominju Kimija.
Čovjek se dobro drži.
Tek se sada vidi njegova kvaliteta i da je prošlih sezona bio ugovorom vezan vodonoša,
isključivo radio za Vettela, pa je ispadalo da je sporiji,. a zapravo je derao gume ako treba poderati i konkurenciji,
štopao protivnički bolid na način da izgubi 20sek u krugu da ga bolid stigne i onda igra mačke i i miša……….
Nemam ništa protiv toga.
Procijenili su da je star i da ne smeta Vetelu,. a kada mladac dođe promjena.
A zapravo promjene nema.
Mala zamjerka (ne mojte se ljutiti) je što se malo piše sredini poretka , a o kraju samo ako neko nedajbže se teško ozlijedi…
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po minusekima izgleda kao da vas zanimaju momčadi u borbi za naslov.
Odavno sam prestao navijati za pojedinog vozača, ekipu, nego ovisno o sezoni
oni koji mi se dopadnu radom, vještinom simpatičniji su mi od milijunera.
Ali dobro
20 godina sam i ja navijao samo za jednoga prema tome nemam se na što žaliti osim da sam star.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi Toyoharu Tanabe trebao spominjat Kimija, i neznam gdje si uopće u članku o Hondi ti izvukao Kimija i njegov status u Ferrariju?!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nisam nigdje pa sam napisao tada na zadnjem članku.
Sorrry deči
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
““Tijekom tih godina u McLarenu učili smo i iz negativnih iskustava. Poanta je u učenju i na taj način naša suradnja s Red Bullom napreduje. ” baš mi bilo drago ovo pročitat s obzirom da se uglavnom sva krivnja za loš “ulazak/povratak” honde u F 1 i McL u zadnje vrime ( valjda pod dojmom 2018 . u TR ) prebacivala na McL . “zaboravlja” se da je hondina PU u periodu 2015 . – 2017. zapravo bila loša , nejaka , nepouzdana . je li to bila krivica McL ili … ? 2018. su sredili pouzdanost ali i lani su sa TR bili na začelju “kolone” i tek ja williams bija lošije plasiran od TR . McL sa renaultom je bodovno bija skoro dvostruko bolji od TR/honde … 62 Vs 33 boda . valjda je falilo snage , a po izjavama tanabea čini mi se da fali i danas . Multi 21 se pita “Odakle ljudima da je RB opet napravio strašnu šasiju?” možda po tome jer je na sporim/uličnim trkama di šasija igra ulogu RB/max završava na postoljima ( australija , španjolska , a vjerovatno bi i MC završija na postolju da nije bilo kazne ) , a na brzim stazama di PU ima više uticaja od šasije su ostajali bez postolja . malo mi je komično kad Multi 21 piše ” … da je Honda loša kao što se vjeruje ..” o hondi priča tanabe u funkciji teh direktora honde pa valjda on kao takav zna šta govori ;) osim toga priča o stazama tipa kanade . ako bi “kvalitetu” honde mi laici gledali kroz TR ka šta radi Multi 21 vidili bi da se može “nosit” tek sa alfom , haasom , RP (FI ) koji su financijski “male” ekipe ka i TR te renaultom koji bi treba po financijama bit među “velikima” . i to može bit pokazatelj koliko je šasija RB “strašna” jer sa istom PU RB ima 94 boda više od TR . na osnovu čega je tolika razlika ? valjda šasije . može i na osnovu maxa ALI onda …. gaslya se podcjenjuje no i tako podcjenjen ima 100 % više bodova od kvyata i albona zajedno sa ISTOM PU ;)
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa fali Hondi snage, to je svima jasno, ali ljudi misle da je Honda jedini dio koji je isporučuje što se od nje očekuje. To jednostavno nije istina. Horner i Marko su u par navrata izjavljivali kako im fali DF i kako je Honda najbolji dio paketa (ovo je naravno pretjerivanje, ali poanta stoji). Niti su Australija i Španjolska tipične spore ulične staze gdje do izražaja dolazi šasija, niti su rezultati na tim stazama puno jači od staza koje iziskuju snagu PU. ( Dva 3. mjesta i četiri 4.)
E sad, nisam upoznat sa financijama ekipa pa neznam kakvim budžetom raspolaže TR, mislio sam da je dosta malen.
A usporedbu TR i RB neću komentirati…
Al dobro, bit ćemo pametniji nakon Kanade. :thumbs:
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da samo sto je Mclaren prosle godine pokupio jedno 45 bodova radi odustajanja ili lupanja drugih i MClaren ima Budzet trostruko veci nego Toro Roso i na kraju Alonso je bio odlucujuci faktor jer je pokupio svaki bod koji mu je ponudjen.Sto neporedis TR prema RB bodovno kada su imalu isto tako Renault motore.Nije Honda na nivou Merca i Ferarija ali napreduje odlicno i Belgija bi trebala donjeti specifikaciju PU koja bi znacajnije priblizila snagu Honde vodecima
2
1