Daniel Ricciardo smatra da bi njegova ekipa trebala uštimati bolid da bolje jaše pasice, te bi se tako mogao pomaknuti sa 17-pozicije gdje je završio 2. slobodni trening. Nico Hulkenberg bio je jednu poziciju ispred njega. Ranije jutros na prvom treningu Hulkenberg je bio 7., dok je Ricciardo bio 11.
Prošlogodišnji pobjednik je prije nekoliko dana najavio da je pobjeda ovdje vrlo teška, ali očekuje solidan rezultat kojeg ova rana forma Renaulta ne sugerira.
“Izgledali smo u redu nakon 1. treninga i osjetio sam da ima par mjesta na kojima se može jeftino dobiti još malo vremena. Ali, poslijepodne nisam osjetio da napredujemo zajedno sa stazom. Napravili smo neke promjene, ali vjerojatno nisu bile dobre. Barem smo naučili nešto iz toga.”
“Trebamo se vratiti na ono za što znamo da je bilo OK, ali svejedno želimo bolju formu. Promijenit ćemo neke stvari za subotu i nadamo se da će raditi. Još uvijek sam optimističan da možemo biti bolji nego danas.”
“Ovo je jako grbava staza i morate vjerovati u bolid kad prelazite preko grba i pasica. Mislim da možemo biti bolji u tom području.”
“Postoji par stvari koje možemo promijeniti oko ovjesa i radit ćemo na tome. Nakon toga bi se sve trebalo lakše posložiti.”
“Mislim da Nico i ja imamo još malo tempa u rezervi, ali očigledno da se ne radi o punoj sekundi. Prema tome, moramo pronaći još malo performansi u bolidu, ali i u nama samima također.”
– Daniel Ricciardo
Ricciardo je priznao da ga ne oduševljava vidjeti svoje ime među posljednjom petoricom u poretku, pogotovo kad se sjeti da je prošle godine bio najbrži na dva treninga u petak.
“Pretpostavljam da je osmijeh malo manji kad se vidite na 16. ili 17. poziciji. Naravno da je lijepo kad ste na vrhu.”
“Ali, ovdje je uvijek sjajno voziti F1 bolid. Ponekad se javite inženjeru na team-radio i osjetite da vam ponestaje daha, to je uvijek zabavno.”
– Daniel Ricciardo
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U renaultu bolji rezultat koji je ruku na srce 5. / 6. po kvaliteti konstruktor?!
Hm, neznam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toro Roso je trenutno brzi od Renaulta i to treba da ih brine, vec se u Barceloni vidio zaostatak.Tu dodamo jos i Mclaren i Renault je trenutno
se samo ispred vilijamsa i fors indije.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove godine im je očito ono idealno radno područje u kojem bolid dobro funkcionira izrazito usko, jako se muče sa podešavanjem u kvalifikacijama, prekratke su im, nikako da shvate bolid, osnosno kad napokon počnu shvaćati kako da ga podese, kvalifikacije su gotove, valjda bude bolje…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Složio bih se s Ricciardom: primijetio sam kod nekoliko ulazaka u Mirabeau da je prednji lijevi kotač u zraku što svakako nije dobro. S druge strane, kod Mercedesa je izlazak iz tunela gotovo savršen: nakon “plesa” po pasicama bolid se zabija u tlo kao da ima magnet.
0
0