Ferrari će u idućih nekoliko dana temeljito proučiti jesu li pogriješili s konceptom bolida za 2019. godinu – priznaje šef ekipe Mattia Binotto.
Sebastian Vettel i Charles Leclerc su završili na 4. i 5. mjestu, iza oba Mercedesa i iza Maxa Verstappena. Unatoč sigurnosnom automobilu u posljednjem stadiju utrke – u posljednjih 17 krugova su zaostali pola minute za Mercedesima.
Mattia Binotto je pohvalio svoje konkurente koji su sad završili na najboljim pozicijama u svih pet utrka.
“Prije nego počnem suditi naše performanse – moram komplimentirati Mercedes. Zaista su bili jaki dosad ove sezone i svaka im čast na tome. Rade jako dobro i marljivo, tako da to nije iznenađenje.”
“Što se nas tiče – mislim da i mi možemo raditi vrlo marljivo i dobro. Sezona još traje, nikad nećemo odustati i to je naš pristup. Imamo puno lekcija za naučiti.”
– Mattia Binotto
“Definitivno smo razočarani utrkom. Razočarani smo performansama ovog vikenda. Nadali smo se da ćemo isporučiti više od ovog. Donijeli smo neke nadogradnje po pitanju aerodinamike i motora, a očekivali smo da ćemo nekako biti u borbi. Međutim, to nije bio slučaj.”
“Nadogradnje su radile vrlo dobro. Što se tiče brzine na pravcu – dovoljno smo dobri, ali sigurno imamo par slabih točaka na bolidu koje su se istaknule ovog vikenda. Na nama je da pokušamo shvatiti, procijeniti i poboljšati se za budućnost. To nas samo može ojačati. To je priča ovog vikenda.”
– Mattia Binotto
SF90 je bio najbrži bolid u brzinskim klopkama, ali Binotto kaže da se njihovi problemi ne mogu riješiti jednostavnim žrtvovanjem maksimalne brzine i dodavanjem downforcea, sugerirajući tako da će možda morati mijenjati filozofiju oko dizajniranja bolida.
“Gubimo puno u svakom zavoju, ne samo u zadnjem sektoru. Mislim da smo spori u apsolutno svakom zavoju. Imamo dosta podupravljanja. Ne radi se samo o downforceu, problem je dublji od toga. Radi se o nečemu što moramo analizirati i probati shvatiti.”
“Bilo bi pogrešno donositi rane zaključke. Trebat će par dana da obavimo prikladne analize i pokušamo shvatiti. Radi se o balansu, downforceu, čak možda i o konceptu bolida.”
“Dok nemamo odgovor – ne bih htio ići u detalje.”
– Mattia Binotto
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E matija ode sezona…..kojom lovom raspolažete ovo je neozbiljno.nekog sa njemačkim naglaskom za šefa,talijani jednostavno nisu sposobni za taj posao jbg, prvenstvo je rješeno…nažalost
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima Ferrari love i resurse no ako cemo realno naspram red bulla i mercedesa su male bebe.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kimmi…prije svega nego li napišeš nešto moraš puno znati….talijani nisu sposobni?!! Otkud ti to? Koji su to njemci kad ni u samom Mercedesu nema njemaca? Osim Austrijanca Totta sve ostalo su Englezi i daj mi reci još jednu ekipu na kom je čelu Njemac? Ferrari je to stari moj,MADE in ITALY i takav je još uvijek osvojio najviše i teško da će ga netko ikada dohvatiti..a po najmanje Mercedes,jer prije Ferrarija po rezultatima do danas mora uloviti Williams i Mclaren.I ne piši gluposti jer ne znaš što je Ferrari! Način komentiranja ti je dijetinjast i pokušaj shvatiti da uvijek dođe faza nečije dominacije,ako se ne varam i Red Bull je prije par godina pišao po svima pa i po Mercedesu itd……
7
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nebi nikog htio uvrijediti ali Ferrari se utrkuje od 1950 i proizvodi trkače automobile, a unazad 9 godina prvo se tvornica energetski pića sprdala sa njima a sad i Mercedes koji dolazi u F1 kao momčad 2010! Očito Talijana nisu ništa naučili od Brawna i Torta!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I da se razumijemo ni ja ne podržavam Binotta draži mi je Arivabene gdje je lani bolid bio puno jači i konkurentniji i da Vettel nije napravio par glupih grešaka možda i čak osvojio prvenstvo!
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binoto je Švicarac
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ahaaa, sjetio si se :mrgreen:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wapi..ne kužim ljude kad se usude pisati nešto a ne znaju o tome ništa.Binotto je Talijan,roditelji su mu iz Reggio Emilije a odrastao je u Švicarskoj točno u Lausanne ili Luzana kako god,tako da bi bilo nekima pametnije da nešto negdje pročitaju i nauče prije nego li komentiraju! I ona trojica koja su te nagradili su veliki znalci.
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel rođen u Švicarskoj? Je
Jel stariji od mene tjedan dana? Je
Jel u Švicarskoj završio osnovnu i srednju? Je
Jel diplomirao u Švicarskoj? Je
Ima li Švicarsko državljanstvo? Ima
Rodio se i odgojen u Švicarskoj. Zaposlio se u Ferrariju….
Od 1995. radi u Ferrariju. Prije 1995 nije živio u Italiji
U najboljem slučaju možeš reći da je Švicarac talijanskog porijekla, ali mentalitetom sigurno nije Talijan – ipak je odrastao u Švicarskoj.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se već odavno zna, samo se čekalo da neko iz Ferrarija potvrdi.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pratim F1 30 godina.
Od kad je počela hibridna era koda gledam TOP LISTU NADREALISTA! :) :)
Jednostavno Mercedes prešao igricu!!!
Čestitke.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alene oprosti…….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U redu je, kažem ti, u redu je…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daleko je veljača i testiranja u Barci..a ja najavljivao najzanimljiviju sezonu.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Barem je zanimljivo u sredini poretka gdje je tvoj McLaren :) tu još uvjek ima borbe
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko prizna pola mu se prašta.. ili pak ne?? ;)
Barem je ovim Binotto pokazao da je nesposobnjaković i da je Arrivabenne Einstein za njega..
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Arrivabene nije inženjer…uostalom zadnje dvije sezone Binotto je bio odgovoran za bolid…znači da je nesposobnjaković jel?…
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrhunski inženjer, ali prespor za pitwall.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kome se ovo jos gleda?! Osim umjetnim navijacima mercedesa.
4
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto umjetnim?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači samo oni koji navijaju za Ferrari su pravi navijači?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Umjetni navijači Mercedesa a kao da vecina Ferrarijevih nije počela navijati tijekom Schumacherove dominacije. Kolega malo objektivnosti.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar ovo toliko boli da se moraju pisat gluposti?
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravi se javio, odi na temu utrke i pogledaj si komentare.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso1983
Jedno je sala i namjerno podbadanje, a drugo je prozivanje uzrokovano nezadovoljstvom :)
A ako vam se F1ne gleda, je li vas netko tjera? Uostalom kakvi ste vi navijaci ako ovako pesimisticno i krnjavo pisete o vasem milom dragom Ferrariju, je li se nekad pitate to?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije si ti umjetni ‘ferrarista’.Šta ? Nema rezultata pa su krivi navijači Mercedesa? S tom filozofijom sigurno neće biti rezultata koje priželjlkuješ.
Ja za Merc navijam od sredine devedesetih, baš za Mercedes, ne za McLaren, ne za Hamiltona, Rosberga, Schumachera…nego baš za trokraku zvijezdu.Nije baš bilo zahvalno za njih navijati sve te godine, bilo je i crnih razdoblja.
Ako ikome pokazujem respekt od drugih momčadi onda je to Ferrari, Ferrari je strast, Ferrari je F1.
Mislim da imaju isti problem kao i Williams, u obe momčadi zavukao se strah di nitko ništa ne smije zucnuti, da ‘šef’ ne bi čuo..
Prvenstvo je za Ferrari izgubljeno, ali pravi navijači ostaju uz svoju momčad, to ih i čini navijačima.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekim ljudima nije jasno da ako navijas za Mercedes ne moras biti mrzitelj Ferrarija, a to sto Mercedes danas uziva plodove rada i vjerojatno uzima jos jedan uzastopni naslov tu je Mercedes najmanji krivac.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako ti se dalo navijat za pogonsku jedinicu 15 godina? Nije provokacija, samo pitam
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako se kolegi @zekohonda da navijati za pogonsku jedinicu?
Ne budi apsurdan :chill:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam taj umjetni navijac Mercedesa. Bio sam od ranih 90ih s Mclarenom, baka je gledala kad sam imao 6 godina, Mika, Kimi, pa onda Hamilton i kad je on presao u Merc sam se i ja prebacio :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda kapitulacija?
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada je negdje pred pocetak sezone James Allison izjavio da je prošlogodišnji Mercedosov bolid bio “pravi šlamperaj” u odnosu na ovogodišnji zazvucalo mi je veoma cudno …sad vidim da je rekao istinu.
Vracamo se u vrijeme najvece dominacije Mercedesa.
Nije mi jasno da jucer poslije safety cara, Vettel nije ( sa novom specifikacijom motora) mogao prestici a ni držati korak sa Verstappenom … Ferrari je otišao korak nazad – sigurno.
Binottu treba 4-5 krugova da “shvati” koji je od njegovih vozaca trenutno brži pa cak i kad su na razlicitim strategijama – katastrofa.
Mislim da je bolje da svoje radno vrijeme koristi u projektnom birou a vođenje ekipe treba da prepusti nekom liku poput
Wolffa i Hornera.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binotto nek se vrati inzinjeringu ko sef je nesposoban zasto? Zato kaj mu treba 5krugova da shvati da su njegovi vozaci na razlicitim taktikama koje je on odobrio al valjda je senilan ili nis nekuzi o vodenju utrkivanja di odluke moraju bit brze i jasne a on pomalo to je utrkivanje nema tu pomalo
Na stranu sto je Binotto los i bez njega bi Merc bio brzi svaka im cast na ovom bolidu cak je Max izjavio da su brzi od RB u najsporijim zavojima tak da imaju sanse za pobjedu u Monte Carlu i nastavak niza
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
eh kad se sjetim onih vrištanja da izgledaju savršeno brzo i mirno u zavojima kad su bila testiranja.
Znao sam da nisu najbrža momčad, ali nisam znao ni da će ovako kaskati.
Stvarno kad si Ferrarijev navijač, testiranja se stvarno ne isplate pratiti jer s ovima nikad ne znaš…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sto je najbolje kada je Ferrari vrtio brze krugove na testiranjima nije imao ovakve probleme kao u nedjelju. Onda su vozili na c5 gumama koje jesu brze nego ove ali bolid je isao kao po tracnicama naspram onda nemirnog mercedesa. Po meni ispada da je Ferrari u hodu u ova dva mjeseca se pogubio sa gumama ali ocito i sa samim bolidom.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni to miriše da im je možda nova suspenzija sa testiranja zabranjena, a da nisu dizali preveliku galamu oko toga. Pričalo se kako se bolid spusti na pravcu, i opet se podigne na kočenju. A to se moglo vidjeti i na snimkama. Možda im je to zabranjeno, a nemaju nikakvo rezervno riješenje. Tako je nešto bilo prije par godina kada je Ferrari pred sezonu tražio zabranu suspenzije na prednjem ovjesu, kakva je bila kod Mercedesa i Red Bulla. Tada je Red Bull prvi dio sezone dosta loš bio zbog toga…
Ali smiješni su mi novinari, i komentatori, koji uvijek spominju ta testiranja, i kako je Ferrari imao veliku prednost. Ne znam po čemu, osim po neosnovanim pričama, i Wolfovom prebbacivanju uloge favorita… A rezultati pokazuju da im je najbrži krug sa testiranja bio samo 3 hiljadinke brži od Mercedesovog… I tada su najviše gubili u trećem sektoru, ali su tada bile priče da Ferrari skriva brzinu, i da je najveći uzrok tog zaostatka taj što imaju više goriva…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vratija se Šime :pivo:
Jesi živ?
Nema te ko ni 100 maraka. :mrgreen:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Živ sam. Barem na PulsManager uđem s vremena na vrijeme :mrgreen:
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovoga sam se bojao kada sam vec vidio prve slike bolida. No ako nista drugo, prije su ih kritizirali jer samo kopiraju druge. Sada su barem pokusali nesto drugacije. No mislim da to i nije toliki problem ferrarija koliki je problem sto se konstantno neuspjeva izvuci maximum iz paketa a posebice tu mislim na strateske odluke. Vodstvo ekipe je pogubljeno vose nego proteklelih sezona.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema veze , sezona je tek počela , ima se još 16 utrka za voziti :chill:
Credits : Frantic :D
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:pivo: :thumbs:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On još uvijek nije siguran :?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ono…kaže da ima treba još par dana da proanaliziraju what and where went wrong…5 trka nije dovoljno. Pričekajmo Monzu za konaču potvrdu /sarkazam/
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da je baba muško zvala bi se duško…
nije ni meni jasno što točno misli s ovim možda…možda su u šumi
je li motor problem, ili gume, ili vozači, ili je ipak šasija…
otkrit će do abu dhabia zasigurno…do tada će “zi germans” pokupiti sve što se može…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sigurno ste pogriješili sa konceptom bolida. I sa strategijom. I sa osobljem…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još nije sve izgubljeno,doduše zaostatak je velik,ali čuda su moguča,nisu se valjda več predali???
0
0