Boullier priznaje da McLarenu ponestaje vremena i strpljenja

Izdvojeno

Luka Maloić

Prije 9 godina 2 min 13 komentara

McLaren Honda

McLaren Honda

McLarenov trkaći direktor Eric Boullier je priznao da njegova momčad ne može još dugo čekati Hondu da isporuči motor koji bi osigurao preokret forme. Zabrinut je za štetu koja može biti nanešena brendu McLarena ukoliko se loši rezultati nastave.

Momčad iz Wokinga se nastavlja mučiti sa Hondom – Alonso je osvojio 1 bod u Siverstoneu, ali dijelom i zbog toga jer mnogi vozači nisu završili utrku. 17 i 18 startno mjesto ne može nikoga zavarati. Boullier je rekao kako se pod hitno nešto mora poduzeti, ukoliko ne žele izgubiti status koji uživa McLaren – status jedne od najuspješnijih momčad u povijesti sporta.

“Nanešenu štetu je vrlo lako razumjeti. Proslavite svoj brend sa uspjehom i ponovljenim uspjehom. Mislim da se McLaren, po broju pobjeda i osvojenim prvenstvima, etablirao kao brand izvrsnosti. Komercijalno, ovo sve nas pogađa jer mnogi ljudi i mnoge kompanije su zainteresirane da nam se pridruže. Neki ljudi, ipak, iz tih organizacija mogu sumnjati u nas zbog ovih loših rezultata. Mislim da ne možemo dugo čekati.”

Honda je uvjerena da će se napredak vidjeti uskoro. Boullier zna da bi pritisak mogao ubrzati te korake.

“Stalno govorim Hondinom šefu, svaki dan, da moramo biti uspješni što prije. Neću vam reći što si govorimo iza scena – imamo pred javnosti isto lice kao jedna momčad, ali ova bol je stvarna. Nemamo što sakriti. Vi (mediji) postavljate prava pitanja, sve što ste pitali je detaljno analizirano 100 puta. Stavljamo pritisak na Hondu, oni stavljaju pritisak na nas: više mi njih nego oni nas, za sada, jer znamo da nam nedostaju performanse. Više od 50% i više će doći sa dobrom pogonskom jedinicom. Oni to znaju; mi to znamo, zbog toga smo pod pritiskom da dostignemo ostale. Postoji problem oko tajminga zbog toga što Honda je u F1, ali njihov glavni posao je prodaja automobila. Mi smo u F1 da pobjeđujemo na utrkama, moramo osigurati pravilni tajming za obje strane. Nemamo isti pogleda na raspoloživo vrijeme. O tome smo mnogo pričali.”


Odgovor

13 komentara

  1. Lando Norris
    stari lisac Prikaži

    Pa sad je evo počelo pljuvanje između partnera kao i u slučaju RBR i Renault-a. Sačekajmo još malo i riječi će postati teže… Toliko o dijeljenju lekcija Christianu Horneru i RBR-u… Eris, Eric, sada znaš zašto je Christian izjavljivao sve ono o Renaultu!

    Idemo dalje. Koji scenarij ako pukne suradnja s Hondom? McLaren Renault? McLaren Ferrari? Sa MAMG ste si zalupili vrata… Da li možda Toyota koja očijuka sa McLarenom, obzirom na to da imaju dugu tradiciju sa hybridima… Samo nemojte opet amerikance. Pa njihov tim će kupovati europske motore…

    Treba biti strpljiv. Pitanje je brzine upgrade-a. Nije ni Hondi lako. I njihov brand je pod pritiskom neuspjeha…


    0
    0

    0
    • Bmw
      Marko Rakić Donator Prikaži

      Ahoj lisac :D

      Da se pridružim malo. Meni je, npr. apsolutno nepojmljivo koliko su psihički jaki ljudi koji rade ovakav posao. Pa kad pokreneš nešto svoje, nemaš velika očekivanja, a ne ide ti dobro, odmah na um padaju crne misli. Kako je onda njima na kojima su ogromna očekivanja, a rezultata nema niti za lijek. Mora da je strašno naporno, gotovo pa neizdrživo.

      Danas ima puno dobrih stvari u Formuli 1, ali ograničenja za rad na motoru su strašno samoubilačko pravilo. Da se bilo toga rješiti, danas bi gledali nešto drugačije natjecanje. Svi mogu pretrpjeti jednu godinu čiste dominacije, dvije već kipi svima (što je i očito), dok bi treća bila katastrofa za sport. Na svu sreću, kroz povijest Formule 1, nismo nikad imali više od dvije uzastopne sezone potpune dominacije nekog tima. Tako se nadam da ćemo 2016. imati što za gledati.


      0
      0

      0
      • Lando Norris
        stari lisac Prikaži

        Zdravo Marko…

        Evo, podijeliti ću nešto s vama svima… kad sam otvorio firmu, godinu i pol nisam napravio nijedan posao…

        Obilazio sam potencijalne kupce, dogovarao sa dobavljačima, bilo je upita, ali nije bilo narudžbi… Ni danas ne znam kako sam preživio tu prvu godinu i pol i da me pitaš sada da li je moguće, rekao bih – nije. Ali evo osobno sam živi dokaz da je. Danas nisam Bill Gates, ali sam zadovoljan sa postignutim, i imam ciljeve i za sutra, koje trebam postići. Ako vjeruješ u sebe i projekt na kojem radiš, uspjeh ti je gotovo garantiran…

        Evo, to je moje životno iskustvo!


        0
        0

        0
  2. Marros Prikaži

    Ova situacija podsječa me na 1991.godinu i suradnju Footwork(Arrows)-Porsche. Prije dolazka (povratka) Porschea “tukli” su se neki za te motore. Npr.: Onyxov Jean-Pierre Van Rossem. U Footworku su tada mislili da su pogodili “Jackpot”. Sve skupa se je završilo već sredinom 1991. Bez i jednog dolazka u cilj i sa mnogo nekvalifikacija. Uništena je i karijera tada mladoga i perspektivnoga Alexa Caffia. I uzrok propasti? Michele Alboreto izjavio je da je Porsche počeo konstruirati motor 2-3 mjeseca prije početka sezona. Nije bilo šansi. Porscheu taj debakl nije štetio. Ako slučajno i Honda ode, neče ni njoj. Nije joj ni prije, recimo poslije 2007-2008, neče ni sada. No McLaren, to je več druga prića. Jer Formula 1 je novac i ako rezultata nema nema ni sponzora. Ako nema sponzora onda bye bye. Nisam crnogled i ne bih htio momčadi ništa slabo, no propale su i druge slavne momčadi kao što su Tyrrell, Brabham ili originalni Lotus, pa to nitko ne bih pomislio za vrijeme njihovih zlatnih godina. Činjenica je, da ako je i učinjen napredak u koaliciji McLaren-Honda onda taj na stazi nije viđen. Buttonovo 8 mjesto u Monacu i Alonsovo 10. u Silverstonu u stvari nisu realni rezultati i zabrinjavajuči je pogled na startni grid kada u predzadnjim redovima vidimo Buttona i Alonsa. Dobro je to što je tako malo momčadi jer da ih je više, recimo tipa Sauber, Lotus ili Force India, ne znam koliko niže bi još bili. A što se tiče izjava Boulliera o brendu Mclaren. Za mene osobno “Bull shit”. Koliko puta su sami sebe zeznuli? Svi mi znamo tko je McLaren i što sve su postigli u prošlosti. To im nitko neče uzeti. No odluke koje su donosili u zadnjih nekoliko godina bile su njihove i one su posljedično dovele i do suradnje sa Hondom. Pa sada napadati japance? Još uz ova nova pravila o razvijanju pogonskih jedinica? Neprofesionalno.


    0
    0

    0
    • Luka Maloić Prikaži

      Potpis

      Teško je : nema rezultata, nema sponzora, mediji su dosadni – svaki dan moraš dati izjavu zašto ti ne ide, zašto nema napretka, zašto, zašto i zašto.
      Zato i čitamo ovako polarizirane izjave.
      Od totalne ljubavi, ponosa, vjere u povijest i partnera do izjava tipa “nešto se mora učiniti jer smo u lose-lose situaciji.

      McLaren je brend koji je i prije imao katastrofalne sezone, nije to ništa novo.
      E sad.. Pravila su takva kakva jesu: ili plivaj ili …


      0
      0

      0
      • Marros Prikaži

        Luka, mislim da bi se mogli složiti da je F1 u stvari idealan sport za sve one koji bi htjeli pokrenuti vlastiti “biznis” u običnom životu. Naravno ako bi imali “dubinu” da shvate u čemu je stvar. Nabavi dobre i pouzdane partnere, veliku dozu rada i strpljenja, pripremi se na “nizke udarce”, budi uvijek u akciji, ne vračaj se previše u prošlost i non-stop razmišljaj o budučnosti te razvijaj nove ideje. NE ODUSTAJ DOK ZBILJA NIJE KRAJ.


        0
        0

        0
      • Luka Maloić Prikaži

        Čisto pravo iskonsko poduzetništvo ;)
        Tako je..


        0
        0

        0
  3. Fernando legend Prikaži

    Ahjoj joj joj nije meni sto ce puknuti mc+h jer onda mclaren ima jos opcija ali sta ako pukne alonso+mclaren di ce alonso onda u manor u williams ma dajte molim vas…Jedina opcija ce nazalost biti le mans ili tako nesto.Ajmo to sve sad malo pribliziti pa krrnimo Mch je opet u svijetu f1 po testovima i tzv kilometrazi koju su napravili bilo je ocito da ce mch patiti prve utrke.Prvom utrkom je uz razocarenje mch doslo i razocarenje force indija i unatoc mercovim motorima lotus je u sredini poretka.Rbr i tr se muce a prednost u slucaju napretka do malezije je ta sto su vozaci mch vise no duplo kvalitetniji i bolji od vozaca tralezija kvale teski problemi za mch ali performnse fernanda u itrci su dobre no opet honda tocnije plod njohova rada unistava i malo srece.Za dva tjedna u kini iskorak rade sve momcadi osim lotusa i mch.Borbe su tu izmedu buttona alonsa i maldonada ali jos uvijek to 12 i 13 mjesto je poklon renaultovih motora i maldonadovog odustajanja.Bahrein force india dobre kvale kao i mali korak za mch odnosno q2 ali na utrci pocetak los i vidi se razlika izmedu mch i rbr ali dobra taktika i voznja fa dovode fa na tada visoko 11 mjesto.Trotjedna stanka i optimizam i obecanja u mch.Ulazak u europski dio donosi mnoga poboljsanja i novi vizualni identitet ali opet ispadanje u q2 i problemi s kocnocama unistavaju i priliku za borbom za bodove dok eto u monacu oba mch alo i but uzimaju bodove i umjesto 6 bodova dobivaju 4 zbog problema s mjenjacem.Kanada iskoristena 2 tokena i malo snage ali opet nedovoljno ni za prvih 15 a kamoli za bodove a jos i prvi znaci nezadovoljstva vozaca.Austrija pocele kazne ali dobar start i nova aero poboljsanja daju alonsu 4 pozicije u dva skretanja no raikkonen gubi kontrolu nad bolidom i slupa alonsa i sebe dok button opet odustaje zbog problema.Silverstone nova nada i opet pada mrak na oci nakon kvala ali i nakon starta u kojem su oba mch ostala ostecena a najvise to kosta buttona koji odistaje.Do kraja 7 odistajanja i greska u taktici ericssona dovode alonsa u osvajace bodova.Alonso i button sveukupno nemaju 5 godina jos u f1 a iza sebe ostavljaju zajedno 3 osvojena prvenstva.Obojica muku muce s bolidom bez obzira na vozacke sposobnosti i nakon povijesti u kojoj su plakali sa 10 mjestom danas se samo mogu nadati i sanjati to.Njihov status u f1 je velik jednako kao i status mc+h ali i uz hondu legendarnog proizvodaca mclaren kao najtrofejniju momcad mislim jednu od najtrofejnijih buttona kao svjetskog prvaka 2009 i dobrog vozaca i alonsa dvodtrukog svjetslog prvaka i vjerovatno najboljeg vozaca na gridu ne mogu doci do bodova.U cemu je kvaka u ovoj prici zna samo bog i samo on zna zasto se ovo dogada bas njima


    0
    0

    0
    • Luka Maloić Prikaži

      Pa događa im se jer su ušli nespremni i sada moraju raditi da to isprave. Koče ih pravila, ali ponekad i vlastita bahatost i nejasne odgovornosti.
      Navijač sam McLarena i pratim ovu momčad godinama. Plodovi ne dolaze sami – momčad za osvajanje prvenstva se stvara najmanje 3 godine. Pogledajte Ferrari i njihov put do uspjeha sa Schumacherom.
      Pogledajte Red Bull i njihov put sa Vettelom.
      Pogledajte Merc i njihov put.
      Nitko nije osvojio ništa bez truda, borbe i stjecanja iskustva.

      Ponekad razmišljam da su svi očekivali da će nekim čarobnim štapićem – kada spojiš 2 slavna imena “HONDA” i “McLAREN” – čudo i rezultati doći sami od sebe. Kao da svi ostali u F1 spavaju i ne razvijaju svoje pakete.

      Alonso i McLaren su jednom puknuli i uopće me neće čuditi ako puknu opet.
      Mislim da bi već i “puklo” da Alonso ima neko pametnije rješenje u ovom trenutku.
      Da mu se otvori mjesto u Mercedesu – ne bi on vjerovao u ovaj projekt i čekao rezultate…


      0
      0

      0
  4. spr Prikaži

    Sami birali pa odabrali,nikada ne gledaj u prošlost,znamo sta je bilo,a neznamo sta će biti!!


    0
    0

    0
  5. Ferrari
    pero iz bukurešta Prikaži

    Pe čekaj Eriče…
    Dođi tu u HR jer ovdje mnogi tvrde da će te se borit sa Ferrarijem, znaju gdje su vam grešek i šta morate napravit…
    Pomalo bez nervoze…


    0
    0

    0
  6. Marros Prikaži

    Stari lišče svaka ti čast. Neka ti je sa uspjehom i dalje. Sretno.


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.