Ferrari će svoju prvu ovosezonsku nadogradnju pogonske jedinice donijeti već na VN Španjolske ovoga vikenda, mjesec dana ranije nego što je planirano.
Prvotni je plan bio dovesti novu specifikaciju na VN Kanade, odnosno dvije utrke kasnije, no očito u Ferrariju shvaćaju da čim prije moraju uzvratiti udarac Mercedesu. Iako su nakon predsezonskih testiranja u Barceloni mnogi smatrali da je upravo Scuderia odradila najbolji posao po pitanju novog bolida, Mercedes je to demantirao na stazi osvajanjem četiriju uzastopnih dvostrukih pobjeda u isto toliko utrka voženih ove sezone.
Svaka utrka je za Ferrari bitna žele li ostati u borbi za naslov – Mercedes u konstruktorskom prvenstvu već sad ima 74 bodova prednosti, dok Vettel i Leclerc za Bottasom kasne 35, odnosno 40 bodova.
Honda je na prošlu utrku stigla s novom verzijom pogonske jedinice, no za razliku od Ferrarija koji ovime traži performanse, japanski je proizvođač to napravio zbog problema s pouzdanošću.
“Vrijeme je za VN Španjolske, utrku za koju mnoge momčadi donose određene nadogradnje, stoga možemo očekivati napredak u performansama naših konkurenata.”
“Trenutno zaostajemo u prvenstvu i moramo uhvatiti priključak, što znači da će naš razvoj biti ključan ove sezone. Nakon što smo u Baku donijeli novi aerodinamički paket, i u Barcelonu ćemo donijeti određene nadogradnje u tom području.”
“Uz to, imat ćemo novu pogonsku jedinicu koju uvodimo ranije od planiranog, s obzirom na to da je druga specifikacija bila planirana za Kanadu.”
– Mattia Binotto, šef momčadi
Osim nove pogonske jedinice i određenih aerodinamičkih nadogradnji, Ferrari će na raspolaganju imati i novo Shellovo ulje.
“Shell je u bliskoj suradnji s našom momčadi razvio drukčiju formulu ulja koja će također biti uvedena uz novu pogonsku jedinicu, omogućavajući poboljšane performanse.”
– Mattia Binotto
Ferrari je na Circuit de Barcelona-Catalunyi najuspješnija momčad po broju pobjeda s njih 8, no posljednja je bila još 2013. kad je posljednji put u F1 pred domaćom publikom slavio Fernando Alonso.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ferrari požurio, i bolje im je jer već naveliko kasne :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo da pitam…Hoce li se sada Mercedesov zaostatak povecat na sekundu?
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sekundu i po :chill:
Možda čak i dvije :mrgreen:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A što ako se zbilja poveča na dvije sekunde… šta čete onda reč …?
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nazalost i to je moguce, vidjeli smo lani monza/singapur. Ja se nadam da zbog prvenstva ce ipak crveni barem biti ravnopravni Mercedesu. Ako sada neulove prikljucak to je to za ovu godinu bez obzira na broj utrka do kraja.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari se naoružava.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novo gorivo sa mirisom jagode? Nadam se samo da ne žure previše, kako se ne bi ponovio Bahrein.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Krece muljanje ala Ferrari!
5
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ni tvoji nisu bolji po tom pitanju, iskreno govoreci.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne znam sto vam je prpa… Pa 6 godina mecka mulja. Samo sa deda Mrazom Pirelijem je dovoljno muljanje. :) da me govorim o svim drugim olaksicama. Ferrari napravi nove nadogradnje odmah se sve provjerava po 100 puta.
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako pogledamo retroaktivno Mečka mulja več šest sedam godina, a sve tako “legalno” da se zapeklo ko prvomajski zapečeni grah, pa prolazi pod normalno legalno.
Sad se tek vidi da su realizirali napredak od dvije godine odma u startu, obzirom da je Ferrariju trebalo konkretno dvije godine da uopče dođe do toga da im počne parirati, a i da i sam vođa tima pokušava podvaliti realnost pod neko piljenje naopako.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ulje, jel ono idalje grejpfrut?
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gori pod nogama izgleda?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još nije tako strašno ali ova mora biti prekretnica jer ako ne onda neće biti više ni slijedeća ni slijedeća itd…..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemaju sta vise da cekaju, ovo mora biti “all in” u borbi za titulu! Catalunya je staza koja ce pravo da testira Ferrari, jer je puna brzih i sporijih zavoja. Njihov deficit je svakako ovo zadnje, a odmah nakon nje ide Monako, isto tako ove dvije staze koje slijede idu u korist RBR-u, dakle nema se sta vise cekati.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lec pp i pobjeda.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz ovih stopa u kladionicu :mrgreen:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa bilo je i vrijeme. Samo se nadam da nisu previse pozurili pa da im se naruši pouzdanost motora ali vidjeti cemo. Sad ili nikad
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako nadogradnje ne budu funkcionirale Mattiu pod mač
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni ako merceders u spanjolskoj opet onako razbije ferrari moglo bi ga bit to je to sta se tice nade za prvenstvo… zato GO, GO, GO VETTEL!!!!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada su zadnji put Ferarijeve nadogradnje od Barcelone nadalje funkcionirale?
Mislim 2012 godine…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prosle godine
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači da moraju do kraja sezone izdržati sa dva motora ili pred kraj sezone dok drugi imaju spec 2 ili spec 3 motore ugrađivati nazad spec 1.
Mislim nemaju šta za izgubiti tako da nije loš potez, samo bi ih moglo koštati iza ljeta.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monaco i Mađu mogu vozit i sa spec 1, vjerojatno bi se našla još koja staza koja će biti ok što znači da su u istom položaju kao ostali. Ne baca se ovaj motor. Smije se i dalje koristiti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Singapur isto :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Palo mi je to na pamet, ali s obzirom da im ove godine ne odgovaraju spori zavoji i staze ne znam da li si mogu dopustiti biti 5. i 6. što mislim da bi bili sa spec 1 u Monacu i Hungaroringu, pogotovo ako MB bude najbrži na nekoj od tih staza.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monaco je ok i s kosilicom. Tsmo Aero caruje
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To želim i reći, očito je da RB i MB proizvode puno više downforcea.
Uzimajući to u obzir ako nemaju prednost bar na predjelu PU u Monacu mogu najviše na 3.startni red i nadati se da će RB niti najbrži i otkinuti nešto bodova MB.
0
0