Ovog se vikenda u Azerbajdžanu vozi četvrta utrka sezone, jedna od bitnijih utrka za momčad Ferrarija.
Ferrari je uoči sezone najavljivan kao favorit za osvajanje naslova, no to se u prve tri utrke nije pokazalo. U Australiji i Kini nisu bili ni blizu Mercedesu, dok su u Bahreinu zbog kvara na Leclercovom motoru izgubili izglednu pobjedu.
Mercedes je tako uzeo tri dvostruke pobjede u prve tri utrke te sagradio prednost od 57 bodova ispred Ferrarija u konstruktorskom prvenstvu. U vozačkom su prvenstvu Ferrarijevi vozači tek na četvrtom i petom mjestu, između njih i Mercedesovih vozača ugurao se Max Verstappen, stoga je svaka iduća utrka ključna za Ferrari žele li ostati u borbi za naslov.
Scuderijin šef Mattia Binotto najavio je nekoliko nadogradnji za VN Azerbajdžana, odnosno “prvi korak u razvoju SF90”:
“Nakon tri utrke koje definitivno nisu završile onako kako smo željeli, ova je utrka još jedan važan trenutak za nas.”
“Dobro smo se pripremili analizirajući sve dosad prikupljene podatke, gledajući područja u kojima se možemo poboljšati te radom na prilagođavanju postavki bolida i pogonske jedinice karakteristikama staze.”
– Mattia Binotto
Sebastian Vettel je tijekom VN Kine izjavio kako se momčad trenutno nalazi u razdoblju u kojem mora odabrati smjer kojim će razvijati svoj ovosezonski bolid.
Svjetski prvak iz 2016. te bivši vozač Mercedesa, Nico Rosberg, smatra kako je Ferrari pogriješio s filozofijom ovosezonskog bolida, žrtvujući previše brzine u zavojima radi prednosti u maksimalnoj brzini na pravcima koju su rivali dosad često spominjali, no upravo bi ta prednost na pravcu mogla biti ključna u Bakuu.
Baku ima najdužu sekciju staze koja se prolazi punim gasom u cijelom kalendaru dugu čak 2.2 kilometra, ali također ima vrlo zavojit središnji dio, zbog čega pronalaženje pravog set-upa za ovu stazu momčadima stvara glavobolje.
“U Bakuu je velik izazov pronaći pravu razinu krila kako bi dobili dobar grip u sporim zavojima, ali i kako bi bili dovoljno brzi na pravcima na kojima puno vremena provedemo s punim gasom. Nije lak kompromis.”
– Sebastian Vettel
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta što ljudi u Ferrariju nemaju razrađenu strategiju kao Mercedesovi… Prije (2017.) kad u Ferrariju nešto nije štimalo Leclerc bi u simulatoru bio do jutra, a danas… Vandoorne je u Mercovom simulatoru do 4 ujutro, a Hartley i Wehrlein samo čekaju da završe sa simulacijom.
Da tad nije bilo Leclerca, do danas bi Mercedes za Ferrari bio ono što je bio od 2014. do 2016., a sad mu ovako vraćaju…
0
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam baš siguran da je Leclerc bio u simulatoru za Ferrari. Taj dio posla su obavljali Giovanazzi i Kvyat prošle godine.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio je 2017., tad su znatno napredovali, a to sam i napisao. Prošle godine se i nisu nešto poboljšali.
0
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
marci,,,ma ja ništa oni ne znaju u Ferrariju,strategija im je početnička,kao da se Ferrari pojavio na formuli 1 preklani….svega se može pročitati tu,baš svega,imam osjećaj da bi svi vodili bolje Ferrari nego sami oni u Ferrariju…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nebi mozda bolje, al nebi ni gore… Bili bi drugi, tj. prvi medu gubitnicima
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim ako ovdje Ferrari neuhvati prikljucak, mogao bi tolako biti pocetak kraja. Moje misljenje je da je zadnji vlak spanjolska i da nakon toga ih moze spasiti samo neki ludi peh mercedesa u sto nevjerujem s obzirom sto sam gledao zadnjih 5 godina.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baku je gradska utrka, tako da može svako pobjediti, čak i Verstapen. Nije Baku pokazatelj brzine nekog bolida, treba prava staza za to + kontinuitet od dvije- tri pobjede za redom da bi se reklo da se neki tim poboljšao. Velike su šanse da Ferrari ovdje pobjedi samo zato što se vozi po ulicama.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ja pročitao baš suprotno od tvog komentara,da je Baku staza sa dugim ravnim dijelom gdje je baš taj dio označen dobar za Ferrari i njegovu brzinu i da tu može prestići Mercedes….znači zbog dugog perioda gdje se vozi punim gasom,i to je prilika za Ferrari.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ rapante
I VN Kine ima dva velika pravca pa opet Ferrari nije mogao iskoristiti u odnosu na Mercedesovu brzinu kroz zavoje. Ulične utrke su uvjek kolo sreće. Velike šanse su da se napravi pogreška, sudar, SC itd. Za VN Azerbejdžana stavljam Ferrari (Brko) da će uzeti pobjedu i to je moje lično mišljenje :)
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budemo vidjeli što donosi sad Baku,nisam neki prorok da znam što će biti…..jedino sam siguran da ako sve dobro prođe bit će borba između Ferrarija i Mercedesa….
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a misle li uskoro nadograditi vozacku postavu, npr. zamijeniti spin mastera?
11
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta su donijeli novu boju?
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, mat pistacio.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok neki odluče šta im paše a šta ne ode frtalj sezone..(ne mislim samo na Ferrari)…samo cendranje..tu je puno ravnica, tu su spori zavoji, tu je pregrub asfalt…nekako se ne sjećam toga prije a možda samo nisam bio informiran :)
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je povijest ikakav pokazatelj izabrati će krivi put nažalost.
A prije bi rekao da skidaju postojeće promjene da vrate bolid na nivo kakav je bio u Barceloni kad je letio po stazi nego što nadograđuju postojeći.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad smo kod toga da će pogrešno odabrati
:mrgreen:
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam zasto uopce gledam utrke kada bi mi bilo jednostavnije neke ljude ovdje pitati ako ce zavrsti prvenstvo. Sama pamet :(
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledaš trke da možeš raspravljati ovdje o njima. :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene samo zanima da li je ona “prednost” iz Barcelone stvarna pa su se izgubili po putu ili je Mercedes vozio sa ciglom ispod gasa. Ako je tako onda Ferrari nikako da shvati da lovi bajke, nazalost!
0
0