Lewis Hamilton kaže da će ograničenja u pravilniku po pitanju pogonske jedinice otežati Mercedesu da dostigne Ferrarijevu maksimalnu brzinu na pravcima.
Podsjetimo, nakon najveće dominacije u povijesti sporta i ograničavanja razvoja pogonskih jedinica preko sustava tokena – Formula 1 je 2017. godine ukinula tokene i od tada je krenuo Ferrarijev uzlet i hvatanje Mercedesa koje, kako se čini, upravo kulminira jer različiti izvori tvrde da Ferrari ima zavidnu prednost po pitanju snage motora. Obzirom da trenutno imamo pravilnik koji ne dozvoljava korištenje više od 3 pogonske jedinice po sezoni – Hamilton smatra da će to otežati posao Mercedesu.
“Jako je teško ostvariti značajan napredak oko motora bez preuzimanja rizika. Posebno sad kad imamo pravilnik o broju motora i turbopunjača. Veći koraci su sve teži.”
“Vjerojatno se radi o kombinaciji nekoliko faktora, ali sustići takvu prednost na pravcima nije baš lako.”
– Lewis Hamilton
Ne vjeruje da će situacija u Kini biti bolja od Bahreina:
“Ne znam hoćemo li tu imati nekakve značajne pomake. Nismo donijeli nikakve posebne nadogradnje ili bilo što što bi donijelo veliku razliku. Ovaj vikend bi trebao biti prilično sličan prošlom. Ali, uvjeti su drukčiji, temperature su drukčije, a i staza traži nešto drugo od bolida. Nemam pojma u kakvoj ćemo formi biti tu, ali nadam se da će biti bliže.”
– Lewis Hamilton
Hamilton je u Bahreinu pobijedio nakon dvije sjajne borbe sa Sebastianom Vettelom i tehničkog problema Charlesa Leclerca. Ipak, ne želi se oslanjati na nepouzdanost Ferrarija
“Očigledno – nismo očekivali da ćemo u prvoj utrci imati takve performanse. Nismo očekivali ono što se dogodilo u drugoj utrci, a ispred nas je tek treća utrka. Osjećaj je kao da je prošlo već puno vremena. Teško je znati bilo što.”
“Ferrari možda donese nadogradnje i bude još brži. Imamo ovdje dugačak pravac koji bi im mogao poslužiti. Nisam siguran.”
– Lewis Hamilton
“Nadam se da se ne moramo oslanjati na pouzdanost i nadam se da će utrka biti puno neizvjesnija. Mislim da su u Bahreinu kvalifikacije bile OK, ali u utrci smo imali veliki, veliki zaostatak. Zaista se nadam da će ovog vikenda biti sve puno bliže. Ovo je sjajna staza za pravo utrkivanje i što bliže budemo – to bolje.”
– Lewis Hamilton
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je naslov članka totalno nepošten jer ispada da Hamilton opet kuka da je Ferrari brži.
Međutim, samo ih spominje u kontekstu da možda donesu nadogradnje.
Not cool clickbait.
15
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa bas i nije clickbait clanak jer kao sto vidis tema iz naslova je spomenuta u textu. Clickbait je nesto gdje se lupi naslov koji veze nema sa recenim, ovdje postoje sve osnove da se iz Hamiltonove izjave izvuce ovakav zakljucak. El spominje pravilnik o broju motora i komponenti, te nakon toga kaze da su veci koraci sve tezi i da takvu prednost nije lako stici.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naslov je malo onako da se ljudi nakače…
15
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovu jednadžbu također ulazi i kolicina downforce-a koju ferrari koristi, zato sto su u zavojima sporiji a na ravnici brzi….tako da mambo jumbo sve su ovo bezvezni komentari…u mercedesu znaju da je tako samo sto je bolje plakat u javnosti pa se mozda opet pokrenu istrage kao i prosle godine…
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja samo znam da mi ta prednost Ferrarija ništa ne znači kada Merc ima u dvije utrke ima maksimalne rezultate.
Vidjet ćemo hoće li opet biti nešto sa pouzdanosti bolida…ako bude sve oke + dobre nadogradnje tijekom sezone e onda tek mogu reći da je Ferrari pobjednički bolid. Do tada ništa, neću se zaletavati kao prošle godine kada je Merc stisnuo nadogradnjama, a Ferrari podbacio. Siguran sam ukoliko Ferrari pokaže bolju pouzdanost uz ovu brzinu koju imaju da će Merc u jednom trenutku sezone baciti all-in i napraviti isto što je Ferrari preko zime…dovesti bolid do krajnjih granica. Do tad će još Merc ići na sigurno, za sada im se to isplati.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar komentar.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je izgleda riskiro i za sad se nije bas usrecio ali ako srede musice onda c3 Mercedes bit primoran malo riskirat, mozda i po prvi puta u hibridnoj eri a do tad laganini ‘slow and steady wins the race’
Sve je to jos pod kontrolom
A opet na kraju, naci ce jos koje mjesto za stavit senzor.. Ako zatreba..
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos uvijek ne razumijem taj fazon sa senzorima na Ferrariju od prosle godine. Na pocetku prosle sezone,Ferrari je bio sporiji od Mercedesa ili bar tu negdje oko njih. Do pola sezone su stigli Mercedes po jacini pogonske jedinice,a onda odjednom u 1 ili 2 trke Ferrari nalazi pola sekunde prednosti na pravcima u odnosu na Mercedes i na SPA prolaze pored Mercedesa kao da ovi stoje. Ko je to ikada jos na pocetku sezone kasnio za vodecom ekipom,a onda do polovine sampionata nasao pola sekunde sekunde prednosti? Naravno da je sumnjivo,naravno da ce se oni koji nesto znaju o tome zaliti,svaka cast za foru i domisljatost,ali ako nesto nije regularno onda nije. I pustite te price FIA navija za nekoga osim za Ferrari,pa njima samo stavljaju senzore,eto Ferrariju 4,5 sezona dominacije Mercedesa,pa nisu nikako trazili da se stavljaju senzori na Mecku,valjda su toliko mogli traziti,da je nesto bilo sumnjivo.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neke ekipe su nalazile i vise od pola sekunde u odnosu na konkurenciju, ne treba ici daleko u povjest ima primjera svjezih koliko hoces. Npr Ferrari i RB, kako bi Ferrari zapoceo sezonu i kako bi zavrsio naspram Red Bulla? Kako ti nije sumnjivo da Ferrari u monzi lani ima p1 i p2 a u singapuru kasni minutu za pobjednikom na stazi koja ke Ferrariju inace odgovorala? Pustite vise te price o pola sekunde na pravcu. Ferrari je bi mercedesu lani ravnopravan vise od pola sezone, na nekim stazama je bio Ferrari bolji a na nekima Mercedes jer evo ti najnovijeg primjera u Australiji Mercedes 1 sa 7 desetinki ispred prvog Ferrarija a u Bahreinu 3 desetinke plus za Ferrari. Mislis da su nasli sekundu u 2 tjedna? Ne nisu, nego los setup, staza koja im nepase , los dan vozaca i okrene se sve lako. Sto se tice SPA lani, ako je igdje moguce pretjecati u F1 to je u Monzi i na Spa. Sto je cudno ako je Mercedes preden? Zanimjivo je jedino to da se Ferrari kontrolira kad je navodno brzi, dok kad Mercedes izdominira sa minutom prednosti u npr singapuru australiji isl onda nikog nije briga kako. Logicno je da sa vremenom prvog netko stigne, tako je bilo i biti ce i to nije bilo u jednoj utrci nego je Ferrarijevo stizanje krenulo od 2014 do danas.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ja ne vjerujem da je uopšte neka razlika u motorima, Bahrein odgovara Ferrariju od 2015. Svake sezone su imali jednu od najboljih performansi na toj stazi, kao i u Kini, jednostavno kad bolidu staza legne legne…
Naslov je navlakuša obična, click ait obični :thumbsd:
3
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa, Mercedes je imao prednost u snazi prvih nekoliko godina, bilo je i vrime da Ferrari pokaže da nisu zaboravili raditi motore/pogonske jedinice.
Prema do sad vidzenom Ferrari je jasan favorit ove godine.Ako sad (kroz narednih 4-5 utrka) ne iskoriste svoju prednost u samoj brzini onda nas ćeka zanimljiv ostatak sezone jer Mercedes će opet biti sposobniji kad je razvoj upgrade-a u pitanju, a i ocigledno su bolje organizirani kao tim te vjerovatno imaju pouzdanost na svojoj strani.
Sve skupa ovo je potencijalno najzanimljivija sezona u hibridnoj eri Formule 1.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaju oni raditi najbolje motore ali sa ovim 1.6 prdekalicama se nisu baš odmah najbolje snašli…Ferrari ima najbolje motore od 3.2 pa na gore….to je motor Ferrarija!
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i Ferrariju se otežalo od te hibridne ere…..ni on se nije snašao u tome baš na početku da sad ne idem u detalje….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekujem 1-2 za Mercedes.
Bio bih zadovoljan i sa 2-4.
I prošle godine je Ferrari imao jači motor …
Sezona je dugačka, treba samo strpljiv biti i ne prosipati bodove dok se malo ne dođemo sebi.
Šta znaš možda opet neki senzor se zaleti na nezgodno mjesto :chill:
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puno očekuješ!
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nada je još uvijek besplatna.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pocelo je pocelo… kad pravilnik i situacija nisu njemu i Mercu na ruku odmah krecu igre….
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A koliko je tek tesko bilo dostici mercedesovu prednost u snazi motora uz tokene od 2014 do 2016?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eee to tada nije bilo bitno, Hamiltonu…
3
0