Antonio Giovinazzi se u utrci u Australiji mučio od prvog kruga. Razlog tome je što se oštetila podnica na njegovom Alfa Romeu kada je na startu prešao preko prednjeg krila koje je otpalo s Renaulta Daniela Ricciarda. Zatim je u devetom zavoju imao dodir s McLarenom Carlosa Sainza pri čemu mu se oštetilo i prednje krilo.
U prvom se stintu mučio s brzinom, nije mogao ni pretjecati ni braniti poziciju. Izgubio je oko pet sekundi u boksu dok je momčad podešavala balans.
Na kraju je završio na 15. mjestu, iza njega je ostao samo Williamsov dvojac, a momčadski je kolega Kimi Raikkonen završio osmi.
„Imao sam oštećeno prednje krilo već u prvom krugu. Došlo je do dodira, mislim da s McLarenom.“
„Nakon toga je utrka bila teška, pogotovo u prvom stintu na prvim gumama. Na kraju je brzina bila bolja, ali bolid je jednostavno bio previše oštećen.”
– Antonio Giovinazzi
Šef momčad Frederic Vasseur kaže da je ipak zadovoljan kako je Giovinazzi odradio vikend.
„Antonio je dobro odradio Q1, ali u utrci je imao dodir u prvom krugu. Izgubio je downforce i time je utrka za njega više-manje završila.“
„Startao je na mediumu, morao je malo pretrpjeti i nadati se da izađe safety car ili nečem sličnom. Međutim, dobro je odradio posao.“
– Frederic Vasseur
Vasseura je ohrabrilo i vidjeti kako se Alfa bori u sredini poretka. Kimi Raikkonen je završio tik iza Nice Hülkenberga u Renaultu, a ni najbolji od ostalih, Haas Kevina Magnussena nije bio miljama daleko.
„Mislim da su svi blizu. Teško je točno odrediti kada stojite na pitwallu jer se morate koncentrirati na bolid, ali mislim da je od sedmog do jedanaestog mjesta bilo prilično zgusnuto.“
„Nakon drugog tjedna u Barceloni nismo bili preoptimistični, a na kraju smo u zadnjim krugovima zamalo stigli Hülkenberga.“
„Morat ćemo pričekati Bahrain, to je staza koja nije toliko specifična. Ako pogledate ono što se prošle godine dogodilo u Melbournu i Bahrainu vidjet ćete da su to dvije potpuno drugačije priče.“
– Frederic Vasseur
Rezultati VN Australije 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto kao što je Massa u Williamsu znao držati po petoricu bržih vozača iza sebe nekoliko krugova nakon nebrojeno odvoženih utrka, tako je uspio i Giovinazzi u svojoj trećoj utrci u F1.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moze li mi netko pojasniti na koji nacin ostecena podnica utjece na preformanse bolida? Vidim da je puno govora o podnicama nakon utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
za hamstu:
“On inspection of Lewis’s car after the race, we noticed some damage over what we call the tyre seal area,” he said.
“That area is quite sensitive aerodynamically; it’s both for downforce and also for balance of the car. And we believe we sustained it during the course of the race while riding over some of the kerbs.”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala :)
0
0