Toro Rossov Daniil Kvjat ostvario je najbrže vrijeme na trećem danu testiranja u Barceloni ispred Alfinog Kimija Raikkonena te Renaultovog Daniela Ricciarda.
Sebastian Vettel u Ferrariju bio je četvrti, Red Bullov Max Verstappen peti, a Nico Hulkenberg u Renaultu šesti. Haasovi Romain Grosjean i Pietro Fittipaldi završili su sedmi i osmi, Carlos Sainz (McLaren) deveti, Sergio Perez (Racing Point) deseti, Valtteri Bottas i Lewis Hamilton u Mercedesu 11. i 12., a posljednje mjesto pripalo je Georgeu Russellu iz Williamsa.
Iza nas je treći dan testiranja na Catalunyi. Iako nije bio sunčan i toliko topao, predzadnji dan prvog testa u Barceloni prošao je u vrlo dobrim i pogodnim uvjetima za testiranje.
Većih stanki nije bilo. Momčadi su ponovno odradile velik broj kilometara i sve se više upoznavaju s novim uzdanicama. Kad već spominjemo prekide – bilo ih je tri, no nisu bili predugi. Sve tri crvene zastave izazvali su Haasovi vozači. Sjajno je što su se vozači američke momčadi bez obzira na to vraćali na stazu te su na kraju odveli više od 100 krugova. Grosjean se posljednji put zaustavio na stazi pri samom kraju dana i tu je bio kraj sesije.
Najbolja vijest dana je što je Williams napokon izašao na stazu. Nakon dva dana mirovanja, momčad je na čelu s rookiejem Russellom na polovici sesije debitirala sa svojim FW42. Do kraja dana su uštimavali bolid i uspjeli zabilježiti 23 kruga. Russellovo najbrže vrijeme bilo je 5 sekundi sporije od ostalih i to im je donijelo samo začelje.
Što se tiče prve trojice, Kvjat i Ricciardo su svoja vremena zabilježili na samom kraju dana, kada su s lakšim bolidima i mekšim gumama stigli na vrh poretka. Kvjatovo vrijeme od 1m17.704s je najbrže kojeg smo imali ovog tjedna. Raikkonen je svoje vrijeme zabilježio još tijekom jutra, ali i on je koristio mekše gume, u ovom slučaju najmekše (C5).
Renault je tako nakon jučerašnjih problema, uz dobro vrijeme Ricciarda, dan završio i s mnogo krugova (143). Jednako dobar posao odradili su i Toro Rosso (137) te Alfa Romeo (138).
Ostale momčadi koje su prešle granicu od 100 krugova su: Ferrari (134), Red Bull (109), ranije spomenuti Haas (117) te rekordni Mercedes (182). Nešto slabiji dan ponovo je imao Racing Point s Perezovih 67 krugova. McLarenov dan također nije bio savršen. Momčad iz Wokinga je nakon sjajnog ulaska u testiranje radila na bolidu tijekom noći (promjena podnice) pa su zbog toga ujutro kasnili na stazu. Sainz je prije pauze imao manje izlijetanje, ali je tijekom poslijepodneva ipak napravio solidan posao s 90 krugova na svom kontu.
Sutra nas očekuje posljednji dan prvog testa, a sva događanja pratite na našem portalu od 9 sati.
Vozač | Momčad | Vrijeme | Krugovi | Gume | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Honda | 1m17.704s | 137 | C5 |
2 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | 1m17.762s | 138 | C5 |
3 | Daniel Ricciardo | Renault | 1m18.164s | 80 | C4 |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m18.350s | 134 | C3 |
5 | Max Verstappen | Red Bull/Honda | 1m18.787s | 109 | C3 |
6 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m18.800s | 63 | C4 |
7 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m19.060s | 69 | C3 |
8 | Pietro Fittipaldi | Haas/Ferrari | 1m19.249s | 48 | C4 |
9 | Carlos Sainz | McLaren/Renault | 1m19.354s | 90 | C3 |
10 | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 1m20.202s | 67 | C3 |
11 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m20.693s | 88 | C3 |
12 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m20.818s | 94 | C3 |
13 | George Russell | Williams/Mercedes | 1m25.625s | 23 | C3 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Torpedo is back ?
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navalio na Red Bull sjedište, spavaš li mirno Gasly Pierre :D
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljiv komentar dao Johnny Herbert da mu je netko iz Red Bulla rekao kako su oni između Ferrarija i Mercedesa.
Odnosno iza ferrarija ali ispred mercedesa.
Pozlatilo im se predviđanje dao Bog.
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz Red Bulla su eno.vec 4 godine govorili kako ce izac iz formule 1, pa su jos tu…..tako da bi prije rekao da Herbert oce malo zaciniti stvari prije Australije
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tu si u pravu svašta su oni predviđali ali kad se uzme u obzir i nedavna izjava Franz Tosta onda sve dobija malo više na težini.
Plus Hamilton i Bottas mi ne uljevaju previše optimizma dobro su neki britanski novinari primjetili pogotovo kod Hamiltona kako je njegov body language za razliku od prijašnjih godina malo off.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Horner je to izjavio
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I njemu vjerujem… već su mi dosadila ova nagađanja :chill:
Jbte prošle sezone su samo za Haas pogodili sa prognozom, ali dobro oni su neiskusni pa su se odali na stazi da imaju dobar bolid, ne znaju skrivati :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
According to these extrapolations, Mercedes is still ahead of Red Bull, but there is a reason for that: the new Red Bull RB15 still lacked important parts. According to the analysis of Red Bull, it is currently more of a battle Ferrari against Red Bull than Ferrari against Mercedes: “We see Mercedes behind both of us for the moment.” – Red Bull Racing boss Christian Horner concluded, as reported by Auto motor und sport earlier today.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prosle godine na testiranju su izjavljivali da su izmedju mecke i ferarija kao i da ce se boriti s ferarijem znaci ove godine obrnuto xaxaxaaa
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto Wollf: “Očita je prednost koju je Toro Rosso dobio budućim Brexitom, zato nam sad pušu za vratom. Razmak je manji od tri desetinke”
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedesovi motori na začelju, GP2 engine.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Testiranja standard, ne govore ništa.
Australija Q1, tada ce biti stvari puno jasnije.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Merc ima najlosiji motor, najmanje pola sekunde su iza Ferrarija, sasija im je losa…i onda dode Australija i kvalifikacije, a Hamilton uzme pole sa 6 ipo desetinki prednosti. Iskreno se nisam nadao takvim prognozama, a pogotovo ne od ljudi iz F1. Koliko god se navijaci nadali da oni znaju nesto vise od nas, jasna je stvar da opet koriste 50% snage i tvrde gume od ostalih. Klasicni Mercedes nece oni s vrha prije 2021., a kako financijsko stanje stoji nece ni onda daleko od toga. Moja je prognoza da ce Merc i Ferrari ove sezone odleprsati jos dalje od ostatka no vrijeme ce pokazati.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpis!!!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh, pa to vam je klasični manevar britanskim novinara što više dovode u pitanje prednost Mercedesa time više latetno glorificiraju uspjehe Lewis Hamiltona. To je poput starih narodnih pjesama gdje protivnika glavnog junaka na početku pripovjesti “hvale na sav glas”, a onda na kraju glavni junak lagano “oladi” negativca.
Komentar Tosta u vezi 0.5 s prednosti Ferrarija ne vrijedi ni komentarisati. Mene više zanima na bazi kojih podataka je šef TR mogao izvesti konstaciju o prednosti bilo kog tima u ovom trenutku. Čak i kada bi znali da timovi imaju isti program kao i prošle godine poredba ne bi bila validna prosto iz razloga jer je došlo do promjene auta a i temeperature su nešto povoljnije u odnosu na prošlu godinu. Ne znam tačno razlike između ovogodišnjih i guma od prošle godine.
U svakom slučaju izjava Franz Tosta nije ništa ozbiljnija od npr moje konstatacije da je Mercedes kupio prvenstvo u periodu 2014-2020. Da, zaista vjerujem da niko neće moći Mercedesu ništa ove kao ni sljedeće godine.
Kad smo kod (ne)ozbiljnih izjava veoma smislen kratak komentar dao je Leclerc na pitanje SkyF1 novinarke Rachel Brookes o ovogodišnjem odnosu snaga. Mladić je kratko konstatovao da su zadovoljni pouzdanošću auta i da program teče prema planu, a da svaki tim ima vlastiti program.
Mislim da se više i ne može reći za sada osim možda za Williams koji je tek danas praktično imao “filmski dan” (odradili su oko 107 km). Zato sam siguran više nego prije da je Williams imao prošle godine kao pogonsku jedinicu Hondu ne bismo vjerujem imali Williams ove godine na gridu. Zato uz “Zdravo Marijo” u Williamsu trebaju blagosiljati i tim srebrenih strijela. “Hvala o moćni Mercedes”.
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam da su predsezonska testiranja, ali stvarno je lijepo vidiet Hondu na P1. A i mali Putin ima jos stosta za reci.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes na začelje ove godine.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hoćeš ovako svaki dan?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko sta bi tek moglo biti kada rijese vibracije ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko evo malo dobrih vijesti ako su tacne.
http://gptoday.com/full_story/view/668880/Horner_rubbishes_rumors_of_Honda_vibration_issues/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne znam na šta se toliko ložite,ovo je scenario koji gledamo već ko zna koju godinu. sve već viđeno,dok drugi jure nekakve bezvezne rezultate mercedes samo kruži, svi nešto isprobavaju, a merc samo kruži,neki zakasne ili skupljaju dijelove po stazi, a merc samo kruži…onda dođe australija i merc odleti , a mi čekamo slijedeću sezonu…tako je bilo do sad tako će biti i nadalje..nijedna momčad neće srušit merc,oni će to napravit sami kad odluče da je tome vrijeme.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo nije priča o vremenima koja gledamo. Da se priča o postignutim vremenima, bilo bi da su najjači Toro Rosso i Sauber…
Ovdje se priča o internim mjerenjima timova, a oni bolje znaju nego što ova vremena pokazuju. Samo je pitanje koliko je tu istine, a koliko namjernog stvaranja panike.
I nije svake godine isto. Prošle godine se pričalo kako je Ferrari loš, bez obzira što su imali najbolja vremena. Pričalo se o GPS podacima, da zaostaju u brzim krivinama za Mercedesom, u sporim za Red Bullom, i td. I da će biti čak i iza Haasa. I onda dođe Australija, I Mercedes odleti. Ali nakon toga… prava neizvjesnost, i ravnopravna borba.
Ali kad pogledamo iz današnje perspektive te priče su imale smisla, jer znamo da Ferrari nije dobro startao u sezonu, i da su na prvih nekoliko utrka donosili nadogradnje, i uštimavali bolid. Tako da je moguće da su sa tim dosta promijenili stanje koje su neki vidjeli na testiranjima.
Možda i u ovome ima istine, barem po trenutno stanju. Što ne znači da će tako i ostati. Ima se još dosta toga istestirati i uštimati. Možda je Ferrari samo najspremniji došao na testiranje, pa mogu odmah izvući performanse. Dok se ostali moraju još malo ušteliti.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam ja sta vi gledate ali najjaci je Mclaren?? ..od njih ocekujem najveci napredak..ovo sve ostaje ko prosle godine..skup s starim fenjerasem Williamsom.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je sva tri dana odvozio najbrži krug niski 1.18.xxx dovoljno za mene da u bolidu ima potencijala. Mercedes je uvijek jak i rade svoj program kojem su dosljedni.
Neki manji timovi ganjaju vremena da privuku možda kojeg sponzora ili da uvjere dosadašnje ulagače da bolid nije kanta.
Sve u svemu svi imaju svoju viziju testiranja i svi mi imamo svoju neku interpretaciju tko je gdje po snazi na stazi. Neki će sigurno i prognozirati točno i to je uredu, no meni je daleko bitnije da se bolidi kotrljaju po stazi sa video prijenosom da mi dan prođe brže.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je pisano da će ovogodišnji bolidi biti za sekundu sporiji od prošlogodišnjih ali evo TR već sada ima skoro za 1 sek brže vrijeme od njihovog najboljeg prošlogodišnjeg kvalifikacijskog vremena u Barceloni.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito se podcijenila genijalnost ljudi.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
samo sto se u spanjolskoj u kvalama vozilo na softu a ss je ispao sporiji nego soft. A c5 je guma kojom su postignuti rezultati danas 3 kompononte brza nego ona iz spanjolske lani. Tako da i nije to bas tako kako kazes da je.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, ali opet razlika nije kolika je trebala biti. Svi su iznenađeni koliko su zapravo brzi bolidi.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to cemo vidjeti kad dode na red velika nagrada spanjolske. 3 komponente brza guma sigurno donosi vise od te sekunde koju je odvezao brze nego u lanjskim kvalama. Nitko nije nu rekao da ce bolidi biti sporiji 2,3 ili 5 sekundi. Procjene su da ce biti sporiji nesto sitno. A dok neodvezu na istim gumama kao lani ta vremena nisam uvjeren da su brzi.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prognoze kao prognoze… jasno je da će ljudi oko F1 potencirati moguću zanimljivost i promjene odnosa snaga… pa neće valjda najavljivati dosadnu sezonu…
Ono što je meni zanimljivo, je da osim Williamsa koji je zakasnio i ima upitan ulaz u sezonu, svi imaju bar pouzdanost i svi imaju dobre motore. Naravno da će biti razlika, ali bar ove sezone možemo očekivati pouzdanije bolide (minimalno po pitanju pogonske jedinice).
A sve ove prognoze ljudi iznutra kao i nas… su prognoze… možda se neke ostvare, a možda neke budu potpuni flop… nije zabranjeno maštati, a rezultate ćemo vidjeti na utrci…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da McLarena prakticki nije bilo u jutarnjem djelu na kraju jako dobro
0
0