Ross Brawn: Vettelovi incidenti pokazuju da “nije sav svoj”

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 72 komentara

Sportski šef Formule 1 Ross Brawn kaže da visok postotak grešaka u posljednjem stadiju sezone kod Sebastiana Vettela jasno pokazuje da Ferrarijev vozač “nije sav svoj”.

Vettel je ovog vikenda opet gledao u pogrešnom smjeru nakon još jednog kontakta s Red Bullovim vozačem, ovaj put s Danielom Ricciardom. To dolazi nakon značajnih sudara u Japanu, Italiji, Francuskoj i izlijetanja u Njemačkoj.

Sve to olakšalo je Lewisu Hamiltonu put do pete titule koju će vrlo vjerojatno osvojiti ovog vikenda u Meksiku.

“U petak je imalo malu pogrešku, nije dovoljno usporio pod crvenih zastavama, ali je skupo platio za to s tri mjesta na gridu,” kaže Brown.

“Onda je u utrci imao sudar s Red Bullom, ovaj put s Ricciardom, i još jednom je izvukao deblji kraj.”

“Tako je propuštena još jedna prilika da smanji svoj zaostatak, pogotovo kad smo vidjeli što je Raikkonen napravio u istom bolidu.”

“Definitivno ne želim optuživati Vettela, ali ovi incidenti se više ne mogu gledati kao slučajnost. Prije bi se moglo reći da Sebastian trenutno nije sav svoj.”

Brown kaže da Ferrarijeva glavna zadaća mora biti kako pomoći Vettelu:

“Najvažniji zadatak za dečke iz Maranella mora biti kako pomoći Vettelu da izvuče maksimum iz svog ogromnog talenta. Ne postajete četverostruki svjetski prvak bez razloga i Sebastian definitivno nije zaboravio kako se pobjeđuje.”

“U ovako kompliciranom sportu kao što je Formula 1 – ciljevi se ostvaruju samo ako svi elementi slagalice dođu na svoje mjesto. Ako samo jedan dio nedostaje – sve je kompromitirano.”

Brawn je pohvalio Raikkonena koji će na kraju ove sezone otići iz Ferrarija u Sauber. Kaže da je ovo bio savršen zaključak posta dugog 113 utrka, te da je Raikkonen pobijedio u sjajnom stilu.


Odgovor

72 komentara

  1. Ayrton Senna
    Ayrton_Honda Prikaži

    Kad si gladan nisi svoj ?



    3
    3

    0
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Tko zna mozda opet zeli neku klauzulu aktivirati. :chill: Bolje mu je da sto prije vrati svoj mojo inace bi mogao imati pune ruke posla dogodine.



    4
    1

    3
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Miriše na McLaren 2007. u Ferrariju dogodine.



      4
      3

      1
      • Nando
        Lux14 Prikaži

        Ili čak Red Bull 2014. Pogotovo što se tiče klauzula…



        2
        1

        1
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Da samo što za razliku od 2014. nema di osim ostati u Ferrariu.
        Da ode na kraju ugovora di bi mogao otići?
        MB ništa jer imaju Hama i Russel/Ocon im dolaze kroz sistem
        RB ništa Max/Gasley – izgleda kao postava za 10 godina, a sumnjam da bi ga uzeli jer sam Maxom je to recept za katastrofu.
        Renault? Kod Ricciarda opet, sumnjam.
        A ostatak grida ili nije dovoljno konkurentan ili nemaju love za platiti ga 40 milja.



        1
        0

        1
  3. Ferrari
    Markozaja Prikaži

    Previse se pljuje po sebu.. Ferkan usro sa nadogradnjama zadnjih par trka a seb je morao ic na noz i jebiga.. Svaki put je izvukao deblji kraj.. Shit happens.. Bit ce bolje nagodinu.. Bar se nadam



    12
    8

    4
    • Mercedes
      LewisHamilton44 Prikaži

      Do tih nadogradnji je na većini staza ima bolji bolid, a sam si je izbio pobjede u Monzi (koju bi mu Ferrari da isto ko i Lewisu Merc u Rusiji), Njemačkoj i najmanje 15 bodova u Francuskoj…. Sad kad su vratili bolid na staro, opet si je potencijalnu pobjedu uništija sudarom s Ricciardom…



      7
      0

      7
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        15 bodova u Francuskoj?

        Kako si došao do te računice? Maximum je bio P3 u toj utrci jer su dva Mercedesa bila praktički sigurnih 1-2.
        Završio je na P5 što znači da je izgubio tek 3 boda…više je izgledalo dramatično nego što je zapravo utjecalo na prvenstvo.



        4
        1

        3
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Do Singapura je bilo otprilike lapo/lapo što se tiče toga ko je imao najbrži bolid.
        Ovdje se priča kao da je Ferkan hladno bio brži do Singapura svaku trku i to najmanje 0,3sec.
        a to naprosto nije tako.
        Ni blizu.



        9
        9

        0
    • Nando
      Lux14 Prikaži

      Samo u Japanu su korištene te nadogradnje a da je Vettel zabrljao. Francuska, Njemačka, Italija i sad SAD sve su bile utrke sa “normalnim” bolidom, pa se isto Vettel vrtio na stazi “ko kuče oko kosača”… A pljuje se pogotovo jer Hamilton ne radi toliko skupih grešaka, ili bar iskontrolira situaciju bolje od Seba.
      Ogromna je odgovornost vozit za Ferrari, pogotovo ako je Ferrari zbilja napravio dobar bolid.



      7
      5

      2
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      Neki se prave ćoravi na ovom portalu, umanjivanjem značaja tehničkog odjela Ferrarija, koji je napravio najbolji i najbrži bolid ove sezone?
      Da li je to zbog umjetnih trepavica, ili je nešto drugo, ne znam.
      Ono što znam je slijedeće:
      Razlika između LH i SV je 70 bodova.
      Vettel, samo gledajući njegove greške, je trebao ostvariti bodovnu prednost na:
      VN Azerbajdžana – 20 bodova
      VN Francuske – 5 bodova
      VN Njemačke – 32 bodova
      VN Italije – 23 boda
      VN Japana – 7 bodova
      VN SAD – 13 bodova.
      Ukupno 100 bodova. Znači i pored svega lako je moglo biti +30 umjesto -70.
      Sad, ako bi skinuli te trepavice pa podigli igru na viši nivo zaigrali se igre zvane ŠBBKBB.
      Zamislimo da je LH vozio u Ferrariju (ovakav kakav jeste), a SV u Mercedesu (ovakav kakav jeste). Ne bi smo onda pričali o slabijem Ferrariju, ili pola pola. Pričali bi smo i dominantanom bolidu.
      Ja sam svjestan da SV nije jedini krivac za ovaj rezultat, ali ove vožnje nisu ni loša kopija preciznih i hladnokrvih vožnji koje vozio za RB.
      Ali većina nije svjesna, da ipak su ovo njegove greške koje je mogao izbjeći.
      Zašto nije izbjegao… Možda saznamo slijedeće sezone.



      7
      3

      4
  4. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Vettelu je ove sezone svaki bod bio bitan i trebao je maksimizirati sve rezultate. U Bakuu je nestrpljivoscu izgubio 18 (mogucih 25 bodova) te dobio samo 12, a to je 6 bodova. Francuska 3 boda, a tko zna kakav bi pace imali u utrci, no ajde tri boda su tri boda. U Njemackoj izgubio sigurnu pobjedu, Italiju zasrao samo tako, a zajedno s njome i utrku u SAD-u iako jr prvenstvo prakticki rjeseno. Treba uzeti u obzir da je u svakoj utrci osim Francuske Hamilton trebao zavrsiti iza njega tako da bi i njegovo bodovno stanje bilo manje (racunam i SAD jer je Seb bio na Verstappenovoj strategiji sto bi znacilo da bi Hamilton bio iza). Ako uz to sve zbrojimo Ferrarijeve kikseve sa strategijama u Japanu, Singapuru i jos nekoliko utrka (cak je i Bahrein mogao zavrsiti tragicno) i lose nadogradnje u finisu sezone….Sve u svemu izgledalo je to lijepo, imali su najbrzi bolid, no Ferrari se jos jednom raspao pod pritiskom, Vettel takoder, nesrece su ih pogadale isto da se razumijemo (npr. Kina i Verstappen kamikaza). Nadajmo se da ce u 2019. odnijeti borbu do Abu Dhabija



    9
    7

    2
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Sta ste vi celnici fie mapravili da pomognete 4-rostrukom svjetskom prvaku? Trazite dlaku u jaju kaznili bi ga i za kontakt s ricardom al niste znali kako, dok hamiltona gurate, a ferrari je puno veci presing vozit nego merc radi italijanskih medija itd… Zamislite sad ovo hamilton kaznjen u njemackoj ima bi 10 bodova manje, mozda sad kad se pogleda zvuci malo al kolko bi manje vettel bio opterecen i kolko manje riskirat radi toga… Da je vettel u austinu starta drugi kao sto je trebao, (vettel je usporio na snikci prije nego sam ja uopce vidio di su crvene zastave a bio sam dlfokusiran na to al je dobija kaznu) nebi se izvrtio jer je presing manji i vjerovatno bi ga prosao kao i kimi u prvom zavojh jer ferrari ima bolji start, u prijevodu vezali ste ga bacili u more i cudite sta sad on nemoze plivat!



    13
    2

    11
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Dobio je kaznu kao i svi ostali koju su napravili istu stvar ove sezone, tako da tu nema govora o nekoj uroti, bilo pravilo glupo ili ne (a glupo je).
      A u Njemačkoj da nije izletio, bilo bi mu svjedno kako Ham ulazi u boxove, a i tebi vjerojatno.
      Suci su ove godine bili dosta strogi, ali svaki put im je on sam dao materijala.



      4
      2

      2
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        Pravilo je glupo ali kazem crvene zastave ja nisan ni vidia nigdje na snimku a on je vec usporio tako da nerazumin nebitno to prvestvo je gotovo prije toga bilo, al pravila su takva i pravila se postuju jel da, a zasto onda lewis nikad nije dobio za smetanje vozaca kojih je bilo samo nikad nije bilo istrage zasto istrage nije bilo pod guranjem bolida u njemackoj? I na kraju svega toga da ham je usa i izasa al nisu ga kaznili jer nikoga nije mogao ugroziti na stazi jer nikoga nije ni bilo iako je prekrsio pravilo a di je to seb napravio ovi vikend koga je ugrozio nikoga kilometrima kraj njega al je kazna tu…. Nije to urota nego britanac nece nikad sudit isto britancu i ostalima, sta mislis zasto russel dobio mjesto prije ocona? Britanci vladaju ovim sportom i ostali tu nemogu nista pogotovo ne jer nema scumia kojo jedini ima reputaciju da ih zaustavi…



        4
        1

        3
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Za guranje bolida nema objašnjenja, jedino što mi pada na pamet je da su porcjenili da mu je kazna što strata 14. dovoljna sama po sebi.
        A Russel je dobio mjesto u Williamsu zato jer je pristao na višegodišnji ugovor dok Ocon ne želi potpisati na više od godinu dana jer se nada Bottasovom mjestu.
        Nije problem u nacionalnosti sudaca, koliko ja znam na svakoj utrci su tri suca, nisu svi Britanci sigurno.
        Britanaca je bilo najviše kroz sport, pa mi je logično da ima najviše starih vozača iz VB da budu sad suci.
        Problem je što ti suci nisu plaćeni i rotira ih se bez nekog pravila i smisla – nisu profesionalni suci.
        Trebalo bi imati tri sudačke trojke za cijelu sezonu i rotirati ih – svaka trojka 7 utrka, mislim da bi odluke bile konzistentnije.


        0
        -1

        1
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        Kako to onda uvjek utjece na ferrari nikad na mercedes? Tolko puta su in pregledali kroz prste ove sezone da se nemogu ni sjetit svih puta, najgore od svega je sta je hamilton osvoji 3 titule jer je auto bilo jednostavno izad sviju a sad kad njegov naslov napokon vridi jer ga osvojio ispred vettela u izjednacenim bolidima suci su kaznama svojima je poklonili je hamiltonu te gubi na vrijednosti i samim time hamiltona vise mrzu i manje cjene, da je ovu sezonu osvojia bez tih sudaca svi redom bi mu morali skinut kapu i cestitat a ovako ne



        2
        2

        0
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Svaki naslov vrijedi, pogotovo ako imaš timskog kolegu koji te ganja do zadnje utrke, samo neki vrijede više, neki manje.
        Pa jel sad utjecalo ako su maknuli felge jer FIA nije rekla crno ili bijelo jel mogu biti na autu ili ne, također prošle godine su MB i RB zabranili prednji ovjes malo prije početka sezone, pa je Mercedesu trebalo trećina sezone da se unormali.
        Nitko normalan i objektivan neće reći da je ove godine osvojio zbog sudaca, osvojio ga je jer je obavio puno bolji posao od Vettela, a MB od SF, a to što je bez nekih sudačkih odluka mogla biti manja razlika nije ni blizu glavni faktor.


        0
        -1

        1
  6. ljuba7 Prikaži

    Dovedite Alonsa, Rikarda, Verstapena ili Hulka u Ferari i stvar resena. Covek osvojio sa red Bulom titule jer nije imao konkurenciju. Sad kad je Ferari malo brzi od Mercedesa ne ume tj to mu je krajnji domet. Nije on kriv jefnostavno to su njegovi limiti.



    4
    -23

    27
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Dobro ljubiša dosadan si više, pomiri se s tim, Vettel je s razlogom 4x prvak,da vozi za Ferrari,da su svi koje si naveo ili su već imali priliku pa nisu uspjeli ili će je možda imati pa ćemo vidjeti da li će biti stvar riješena.



      8
      6

      2
      • Ferrari
        Hercegovac_ Prikaži

        Vettel je najbolji vozac na gridu kada je u pitanju razvoj svega a uz to ima tu umjetnicku opsesiju samo on daje imena svojim bolidima. Uz to zenska naravno… najbolje on i vozi vrjeme ce pokazat ova V6 era namjerno je uvedena kako bi se oborili rekordi i postavili ne oborivi rekordi.



        9
        -1

        10
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Od ovih tvojih samo Verstappen ima šanse biti prvak u ferrariju. Alonso je imao priliku – nije uspiio. Hulk, Ricciardo nisu kapaciteti za prvake, a pogotovo ne u Ferrariju.



      5
      4

      1
      • ljuba7 Prikaži

        A zato je Fetel kapacitet, kojeg je Rikardo oprao samo tako u istom autu a bio je pridoslica u ekipi. U boljem bolidu Ferarija pere ga i Hamilton ove godine. A dogodine ce ga i mali Lekler obrati. Vetel je precenjen vozac koji je titule osvojio bez konkurencije u Red Bulu. Cim ima konkurenciju njega nigde nema.



        1
        -10

        11
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Primjeti da se u originalnom komentaru i mojem odgovoru ne spominje Vettel, pa onda ne znam čemu ova reakcija.



        3
        3

        0
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

      Taj Hulkenberg mi je bio drag vozač, ali su mi ga zgadili ljudi koji ga uvijek guraju u nekog top vozača, gdje su mu postignuća, ili je još uvijek talent s 31 godinom. Verstapen je materijal za prvaka, Ricc je granični. Alonsa necu komentirati, pustimo ga da uziva u zasluženoj mirovini.


      0
      -1

      1
  7. Alfa Romeo
    rapante Prikaži

    Kad sam u nekoliko navrata napisao da je on jedini krivac da Ferrari i on sam nisu ispred Mercedesa onda su mnogi “stručnjaci” popljuvali moj komentar,nekoliko osoba koji su puno veći znalci i stručnjaci od nas su rekli isto što i Ross, Vettel nema strpljenja i pogriješio je kad je najmanje trebao.Samo ono izlijetanje dok je vodio i nije imao nekog pritiska je bio potez amatera.



    9
    -3

    12
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Boli te džon za stručnjake. Vidiš da i “veliki” AMuS lupeta koješta. Svi mi zaključujemo na osnovu nepotpunih informacija (jer nijedna momčad nije blesava da se ispovijeda novinarima). Dakle, sve je manje više nagađanje i ponešto logike. Doduše ima jedna “mudrost”. Ako je firma dovoljno velika da ima portu, ništa od logike u zgradi – porta pazi da logika ne uđe.



      2
      1

      1
      • Alfa Romeo
        rapante Prikaži

        Pa moj zaključak kao nekoga koji prati formulu više od 30 godina nije neko lupetanje ili nešto napisano onako iz zajebancije. Kad pogledaš njegove vožnje koje su sporne i gdje je izgubio dragocijene bodove zaključit će i netko koji malo zna o formuli i utrkama da je pogriješio i da je silovao tamo gdje nije trebao,ne pravim se pametan samo iznosim moje mišljenje.A da momčadi plasiraju ono što oni žele u tom trenutku se slažem….



        5
        4

        1
  8. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Vettel je dio momčadi, Ross je mogao reći da li je i momčad bila “svoja”, bar on zna kakav je Ferrari bio u posljednjem stadiju sezona u njegovo vrijeme.



    4
    2

    2
    • Marlboro
      Alonso1965 Prikaži

      Nisam jos vidio da Prostovac ovoliko “brani” Vettela, lijepo je vidjeti…
      Ali budimo realni, Vettelovih je 80% gresaka, a Ferrarijevih vezanih uz njega 20%.
      Baku, Francuska, Austrija, Njemacka, Italija, Japan i sad SAD… Tu je svaka greska apsolutno njegova osim kvalifikacija u Monzi sto je bio iza iako mi je tu drago zbog Kimija, ali eto… Neka mu bude.
      Cinjenica je da je prvi dio sezone odradio odlicno s malo pogresaka, a drugi sa samo jednom dobrom trkom, a ta je bila Belgija gdje je briljatno prosao peterostrukog prvaka.
      Toliko od mene…



      10
      8

      2
      • avalon Prikaži

        Alonso1965 .. činjenica da je u prvom dijelu sezone sve bilo za 5 . bolid je bija odličan ( u drugom dijelu nešto lošiji ili se mercedes nešto “podiga” ) , seb i LH su se izmjenjivali u vodstvu i nijedan nije napravija neku veliku bodovnu razliku u odnosu na drugoga , kraj prvenstva je bija još daleko . npr skoro na polovini prvenstva ( engleska , 10 . trka ) seb je ima prednost pred lewisom 8 bodova , a onda je iako je vodija trku ukenja u njemačkoj i izljetanjem , odustajanjem sa + 8 doveja sebe u zaostatak od – 17 bodova . posli mašđarske i pobjede LH prednost je porasla na + 24 . belgija je bila nekakvo iskupljenje i smanjivanje razlike opet na 17 bodova ali mislim da je monza bila prava prekretnica ( njemačka uvod u to , belgija trenutni bljesak ) … zbog ne definiranja vozača No 1 u 3 . trećini prvenstva ( a nije trebala neka pamet za napravit ono šta su napravili u mercu = bottas pomoćnik ) “ispušila” se monza = + 30 za LH . singapur loš , seb tek 3 . , razlika 40 bodova , pa rusija i bottasovo propuštanje lewisa da prednost poraste na 50 bodova 5 trka prije kraja . šta je seb treba posli rusije ? loših Q u japanu ? bit strpljiv , čekat lewisov eventualni peh ili riskirat jer nije ima šta izgubit ? odlučija se na rizik jer jedino je takvim “ludilom” MOŽDA moga nešto nadoknadit no to se pokazalo lošom odlukom ali osobno su mi draže i takve borbene no loše odluke nego nekakvo “pimplanje” pa se možda nešto pozitivno dogodi . primjer … draže bi mi bilo da je 2010 . u abu dabiju alonso riskira , razbija se i osta bez prvenstva nego šta je 30 krugova vozija iza petrova i izgubija prvenstvo zbog toga šta nije želija poduzet rizik . da je bilo po “zanatu” tj smirenosti u njemačkoj i da su seba u monzi “promovirali” u No 1 ( jer je on ima šansu za osvajanje prvenstva , a kimi nimalo ) posli monze seb je moga prije singapura imat prednost od 22 , a možda i 25 bodova da je kimi čuva leđa sebu u njemačkoj jer u americi je pokaza da može držat lewisa iza sebe . samo , za razliku od bottasa ovo je rijetka trka di je donekle pomoga sebu no sad je kasno … titula je “odlepršala” sa tih 22 ili 25 bodova prednosti seb bi vozija opuštenije , pritisak , imperativ bi bija na lewisu . ali uz nered u ferrariu , sebovo riskiranje ( jedino šta je preostalo da bi se
        eventualno nadoknadija zaostatak ) i greške proizašle iz tog riskiranja su bila voda na mlin “uređenim” odnosima u mercu , lewisovim hladnokrvnim vožnjama i konačnom uspjehu engleza . opet ću ponovit … šteta jer ljudi su složili odličan bolid dostojan konačne pobjede , titule ali ukenjali su taktičari , stratezi , maurizio koji nije pokaza čvrstu ruku kad je trebalo ( monza ) . te ljude koji su “slagali” bolid mi je žal , njih i nikoga drugog . mislim da je kimi svojim žilavim otporom kontra seba u monzi sebi “potpisa” ispisnicu iz ferraria , da je bija kooperativniji da je više puta ove sezone odvozija ka u americi 2019 . bi vozija ferrari , a pehar/titula bi ove sezone vjerovatno završila u maranelu ….



        7
        6

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Koju ti sezonu pratiš? Skoro svakoj “grešci” je prethodila Ferrarijeva ili FIA-ina. Baku je dominirao, dok ga Ferrari pogrešnom strategijom nije stavio iza Bottasa. Koja je greška u Austriji? Ako misliš na kaznu, onda… Ne bih imao ništa protiv, ako bi se svakoga kažnjavalo za bilo koji prekršaj pravila, bez ikakvog opravdanja. Ali ako se samo jednom progleda kroz prste, onda već nema smisla. A nije se samo jednom progledalo kroz prste, nego se vrlo rijetko kažnjava za ono za šta je Vettel kažnjen. Tako isto i ova kazna u Americi. Za nekog drugog nema sumnje da je nebi bilo…
        U Njemačkoj, drže ga bespotrebno iza Kimija, i uništavaju mu gume. Umjesto da su ga odmah pustili i da u miru gradi prednost, i vozi bez pritiska. To čak nije ni timska odredba, kada nisu na različitim startegijama, jer voze različite utrke. Isto kao što je njega sada Vettel pustio. A zašto bi ga zadržavao kada mora u boks… Druga je stvar kada su boksovi obavljeni, i da onda traže od nekoga da se miče…
        Italija, opet Ferarri prvo u kvalifikacijama. Nisu ga na vrijeme pustili na stazu. Da zanemarimo što je morao Kimiju probijati zrak. Onda na utrci glume poštenjačine…
        Japan, opet Ferrari sa katastrofalnom strategijom u kvalifikacijama. A na utrci, ovo je kada neko za svaki incident Vettela automatski njega okrivljuje. Apsolutno ništa pogrešno nije uradio u tom duelu. Izvukao je deblji kraj, a Max je bio jedini krivac. Ali džaba i da kazne budalu, kada mu je već uništio utrku. A Vettela kriviti što jer pokušao, jer mu nepotrebno odmiču oni sa kojima se treba boriti, zato što je pokušao proći na potpuno legalan način…



        7
        3

        4
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Nisi ti puno toga vidio, što je to lijepo za vidjeti? Inače je drugačije?
        Ja vidim da komentiraš više nego ikada, nisi li napisao nedavno da prestaješ s gledanjem F1.
        Vi navijači Alonsa ste toliko frustrirani Vettelom da vam se biće i u snovima javlja.
        SV nije MS, ali ni današnja momčad Ferrarija nema osobe poput JT i RB, evo da danas RB vodi Ferrari ne bi sigurno bilo ni Bakua, ni Francuske, ne bi sigurno bilo ni Monze, a što je to bilo u Austriji i pogotovo Japanu, čisto pretjecanje Vettela gdje je na spavanju ulovio Maxa, da svi rade to što Max radi pretjecanje u F1 bi bilo nemoguće.
        Moguće je da ipak ne gledaš više.



        6
        4

        2
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        @Pastor
        Šta ako su ga stavili na krive gume je morao napasti Bottasa odmah poslije SC, a bilo je još krugova do kraja?
        Šta to što je bio iza Kimia u Njemačkoj opravdava izlijetanje dok je Ham bio još daleko iza?
        Monza koliko god zeznuo Ferrari kvale, nije morao biti sivonja u 2.zavoju utke od 55 krugova ili koliko već.
        USA isto sam si je kriv, ovaj put SF nije imao veze sa tim.
        Slažem se da nije on kriv isključivo i da ga se previše pljuje, ali u globalu je po meni malo više kriv nego SF jer sve momčadi rade greške u taktci kroz sezonu tako da mi to nije opravdanje.



        2
        0

        2
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        @Pastor idalje brani Vettela i za što treba i što ne treba :D
        U Suzuci Max nije uopće kriv što se Vettel zabio u njega, ostavio mu je prostora, samo je stvar u tome da to nije mjesto na kome se pretiče jer se staza na toj krivini nenormalno sužava, a ako ne ideš normalnom putanjom podupravljanje te pojede, što je se i desilo Vettelu. A Baku je jednostavno splet okolnosti, u Australiji mu je VSC igrom slučaja poklonio pobjedu u Bakuu mu je SC oduzeo čistu pobjedu, za ono blokiranje je sam kriv i po meni je jako nepromišljeno odradio, posle restarta je bukvalno sve hladno i gume i kočnice, a Vettel ulijece na unutarnju stranu, fula i tačku kočenja i sve zajebe. Ostalo mi se ne da komentarisat, većina incidenata je jasna ko dan.

        Vettel je u većini slučajeva bio nestrpljiv i pravio je neke skroz nepromišljene poteze misleći da će proći, a rizik je bio ogroman. I ovo sa Ricciardom u nedjelju je totalno fulao tačku kočenja i otiš’o široko, da se Ricciardo izmakao, bilo bi kakav potez, ali je zadržao svoju liniju do kontakta i desilo se šta se desilo.
        Valjda će tu trkaću mjeru vratit dogodine, jer je ima na pretek, pa da gledamo prvenstvo do zadnjeg kruga :)



        2
        0

        2
      • Mika Hakkinen
        stoka Prikaži

        Samo neka vettel idalje vozi ovako maestralno onda nema zime za navijače mercedesa, red bulla itd… Vettel je sam izgubio prvenstvo niko drugi. I u monzi je sam kriv opet niko dr ni ferrari ni kimi… A kimi je znao da je dobio ispisnicu prema tome zasto bi i pustio poziciju. Pa vettel je bolji nek pretekne



        3
        -1

        4
      • Lando Norris 4
        Surfer Donator Prikaži

        Kao prvo, isprika svima na offtopicu u temi o Vettelu, al sam se samo htio dotaknuti teme Alonso – Petrov 2010., na koju me potaknuo kolega @avalon rečenicom:

        … 30 krugova vozija iza petrova i izgubija prvenstvo zbog toga šta nije želija poduzet rizik.

        A primjetio sam i u puno navrata kroz razne teme da forumaši vole spomenuti i bocnuti Alonsa u negativnom smislu zapinjanjem iza Petrova te 2010.
        Citat iz članka Jamesa Allena:

        Now to the point about underestimating how hard it would be to overtake the Renault in particular. In qualifying, Petrov was the third fastest car through the speed trap at 316km/h. Alonso was able to do just 312km/h on the straight. So it was always going to be difficult, The Renault F Duct is among the most efficient in the field. In addition, last season proved how hard it is to overtake on this circuit.

        To je bilo u vrijeme kada nije bilo ni DRS-a, ni KERS-a, pa je ta razlika na ravnom još samim time bila nepremostiva prepreka.
        Da još dodam da su samo Kubica i Petrov na toj utrci kao Renaultovi vozači imali nove motore, pa je tako i sam Hamilton zapeo iza Kubice dugo vremena.
        A sjećam se da je Alo izjavio nakon utrke da je Renault iz svakog zavoja imao nevjerovatnu trakciju, te i kada bi mu se uspio približiti, izgubio je downforce prednjeg kraja.
        Ferrarijevu strategiju da ni ne spominjem.

        Još jednom isprika na offtopicu i ovom špageti postu.
        Jedan mali osvrt od “frustriranog” navijača Alonsa, koji nema apsolutno ništa protiv Vettela.
        Pozdrav svima.



        4
        3

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Heat vidim još ništa nije naučio o F1… Kakvo proklizavanje kada je konstantno vozio po lijevom rubu staze :facepalm:
        Dok mu je Max očigledno zatvorio prostor, što je čisti prekršaj. Ali jbg, za neke svete krave pravila ne vrijede…

        Ne kažem da Vettel nije griješio, samo repliciram liku koji kaže kako je Ferrari puno manje griješio. A činjenica da je svakom incidentu koji je imao prethodila viša sila koja ga je stavila u poziciju u kojoj nije trebao biti. Treba gledati šta je uzrok prije nego počnemo govoriti o posljedicama. Kao što neko reče, nije se iz čista mira odlučio zabijati i okretati. I definitivno nije kriv za svaki incident za koji ga optužujete. Da jes, bio bi i zato kažnjavan 100%. Kada vidimo ko mu sudi… Sa Ricciardom vjerovatno podijeljena krivica. Sa Maxom definitivno bez krivice. Za Njemačku kriv (sam sebi), za Baku isto, za Francusku kriv za šta je i kažnjen. Samo da su i ostali bili kažnjavani za ono što su skrivili sve bi bilo ok…



        3
        2

        1
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        hah pastore i dalje stavljaš riječi usta, nigdje nisam napisao da je proklizao, nego je uletio prebrzo u krivinu i understeer mu se desio, baš kao i sa Ricciardom. U oba slučaja je on sam kriv, da se nije zalaufo nekontrolisano u krivinu i pravio kontakte ne bi se ništa desilo, nekad treba i pričekat, a ne odmah liznut markicu i poslat, pa ako ode pismo, ode…
        uostalom 71% ljudi je reklo da Vettel nije trebao napadati. Da je malo čekao, vjerovatno bi ga nekako obišao.



        2
        -2

        4
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Koji k je understeer i oversteer nego proklizavanje prednjeg ili zadnjeg kraja. To je bila Maxova izjava, da je understeerao u njega, a to se na snimku nigdje ne vidi. Imao je potpunu kontrolu nad bolidom, dok mu ovaj nije zatvorio prostor…



        3
        3

        0
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Odustajem. Ti si uporno uvjeren da mu nije ostavio prostora.

        Nije ga ni bilo i glupo je mjesto za preticanje, još kad uzmemo u obzir da je bio pola bolida iza onda mu je tu preostalo samo popustit. Brzina kojom je ušao je jednostavno bila takva da bi mu se Max morao sklonit sa staze da bi ga prošao. Ista stvar i sa Ricciardom u USA.

        Ok, Understeer/podupravljanje je proklizavanje, ja ga ne kategorišem kao proklizavanje, moja greška.


        0
        -3

        3
  9. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Iako sam branio Seba da je svoje greške radio pod pritiskom loših odluka Ferrarija, više iskreno ne vjerujem u to.
    Bez obzira što tvoja momčad često griješi, bilo po pitanju momčadski naredbi (kojih na žalost nije bilo), lošim strategijama, ili neuspjelim nadogradnjama…pa zar je to razlog da se zaletavaš na nož u prvim krugovima? Obavi svoj posao čisto i skupi bodova koliko možeš, ako je Ferrari imao lošu strategiju, nije do tebe. Neka bude njihova krivica, nek oni budu pod pritiskom u medijima nakon loše utrke. Naslovi bi glasili “Ferrari je Vettelu uništio sezonu”, a ne ovo što je Brawn izjavio. Kimi kakav god da je, on napravi posao čisto. Nekad je trom, nekad od njega nemaš koristi, ali ne radi gluposti. Prošle nedjelje je Ferrari svoj posao obavio jako dobro, Vettel nije. I tu više nema priča o pritisku zbog momčadi, radi se o pritisku prvenstva.

    Griješili su i Ferrari i Seb. I to je jedina istina, a upiranje prstom samo u jednu od te dvije strane nema smisla. Sve već viđeno od prošlih sezona.

    Kakav će sad tek biti pritisak na Sebu 2019. Pritisak zbog loše 2018., pritisak zbog Leclerca i Hamiltona….treba mu potpuni reset.



    8
    6

    2
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      Mora u prvih nekoliko utrka 2019. stavit’ Leclerca na mjesto, ako misli bit numero uno, inače mislim da ako se ovaj otkine s lanca da će Vettelu bit zajebano. Opet možda će ga Leclerc dignut na novi nivo, mada sudeći po prijašnjim unutar-momčadskim duelima, Seb i nije baš najbolji po tom pitanju… 2010… 2014… nadam se da neće pucati ko kokica, da sezona bude zanimljivija nego što je ova ispala posle Njemačke :)



      8
      6

      2
      • Formula 1
        1883 Donator Prikaži

        Još ništa ne znamo za Leclerca po pitanju brzine jer nije vozio uz mjerilo u momčadi. Iduće sezone vozit će Ferrari uz Vettela i imati dvostruki pritisak što može itekako utjecati na psihu bilo koga, pogotovo mladog vozača željnog dokazivanja svojeg već sada zvjezdanog statusa. Do sada mu je bilo relativno lako, iduće sezone počinje ozbiljna igra bez ikakve mogućnosti skrivanja, prikrivanja i izgovora.



        1
        1

        0
  10. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Nekada strategija maskira deficit vozača, a isto tako i motivise. Ferrari je većinom radio eksperimente na stazi, i to bez razradjenog plana B. Imali su nekoliko loših odluka, koje sasvim sigurno bacaju vozače u depru.

    Vettel više dobija po ušima nego Ferrari i to sasvim sigurno utice na motivaciju vozača. Realno gledajući svi su podbacili.

    Prvo strateški, drugo vozački i kao treće vazda se javi blokada u progresu bolida.

    Mercedes pored svoje moći, rade dobre strateške planove, koje se većinom baziraju na Hamiltona, pa istog čine još više moćnijim. Treba samo pogledati status Bottasa, od jednog velikog talenta u Williamsu, do jednog amatera u Mercedesu.

    U dvije godine koliko je vec u Mercedesu ima samo 3 pobjede i to u ‘najdominantnijem bolidu ikad’, pa se postavlja pitanje, jel stvarno Bottas toliko loš ili je Hamilton previše moćan? Odgovor samo Mercedes zna!

    Smatram da Vettel nema veliku podršku Ferrari-ja, kao sto ima Hamilton u Mercedesu.Hamilton uziva status zvijezde u Mercedesu, dok Vettel se tretira samo kao vozač.

    Mislim da Vettel od VN Monze nije više svoj.



    13
    12

    1
    • Michael Schumacher
      senna66 Donator Prikaži

      Vettel više dobija po ušima nego Ferrari i to sasvim sigurno utice na motivaciju vozača.

      Na žalost to je velika istina…i nije mi jasno zbog čega kad su obje strane krive. Britanski i talijanski mediji su baš opleli po Sebu, posebno talijani koji su znali i pretjerati.



      4
      4

      0
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Slažem se sa svime napisanim, ali Ham se tretira kao zvijezda jer je donio 4 naslova u Brackley.
        Mislim da je Seb uzeo naslov prošle ili ove godine da bi imao isti status kao Ham (u talijanskim medijima i još bolji nego Ham u britanskim) i da se nebi promoviralo Leclerca još u SF.



        1
        0

        1
    • Michael Schumacher
      Slavenowsky Donator Prikaži

      @smr201

      Ne umanjujem značaj Hamiltona, ali više je Mercedes pomogao Hamiltonu, nego on njima.

      Hamilton treba da ljubi noge Mercedesovim inzenjerima, jer su napravili stroj od bolida. I u svojoj prvoj sezoni u Mercedesu dobio je dosta dobar bolid, gdje je umalo zavrsio kao 3 u sampionatu, čak je imao i jednu pobjedu ako se ne varam, a 2014 je produkt savršene inzenjerije.

      I Vettel je imao tu sreću, da na prvu dobije strašan bolid, a sada mora da bude “Alija Sirotanovic”, da krampa do titule. Titula sa Ferrari-jem će imati veliki značaj ako je osvoji.

      A status “zvijezde” mislim na podršku tima, u smislu da bi tim trebao biti više fokusiran na njemu, pogotovo u zavranici sezone, a ne da mlate praznu slamu oko ravnopravnosti vozača.



      4
      3

      1
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Naravno, svi oni trebaju da ljube noge inženjerima kad dobiju auto za naslov, to je jasno.
        Jedini logični razlog zašto Ferrari koji nikad u prošlosti nije imao problema sa strogim rangiranjem vozača tako regaira je da su zaključili da on nije taj.
        Da su pripremali ove sezone teren za 2019. i da Leclerc može imati iste uvjete, a ne biti broj dva.
        Ili Kimi koji odlazi ih ne hebe dva posto, pa ne mogu implementirati naredbe (makar mi se to ne čini slučaj)
        Ni jedno drugo objašnjenje nema smisla.



        1
        0

        1
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        Oboje su zaslužni i pomogli jedno drugom , kako kaže Brawn : “ciljevi se ostvaruju samo ako svi elementi slagalice dođu na svoje mjesto. Ako samo jedan dio nedostaje – sve je kompromitirano.”


        0
        0

        0
  11. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Ma bit ce to sve dobro, Ferrari ima vrhunsku postavu sljedeće sezone. Jedan je majstor u 180, a drugi u 360 okretima.

    :šala:



    28
    27

    1
  12. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Ja kao navijac Alonsa i Ferrarija kazem da je Sebastian zvijer od vozaca ali isto tako da je ove godine si sam unistio sanse za naslov. A sad cu to odmah argumentirati. Baku imjesto sigurnog 2 mjesta a vrlo vjerovatno i pobjede je svojom greskom pao na 4 mjesto i pri tome mu je kontra konkurent Lewis osvojio vise bodova . On je osvojio 6 manje a vjerovatno i 13 a Lewis njegovom greskom profitirao 3-7 bodova. U njemackoj je izljetanjem izazvao sc kojim je Lewis preskocio Kimija i Bottasa a on izgubio 25 bodova. Lewis je ovdje dobio najmanje 10 bodova njegovom greskom te je samo njemacka ga kostala u odnosu na Lewisa 35 bodova plus Baku 20 je vec 55. U Austriji je greskom blokirao sainza i startao nize sto mu je vrlo vjerovatno otkinulo cistu pobjedu no ovdje cu samo spomenuti da je pogrijesila ekipa u oba slucaja i sa situacijom gdje nije zamjenjenj s Kimijem pa neka je ovdje samo 3 boda to je 58. U italiji neka je Lewis pobjedio ali da nije napravio piruetu bio bi umjeto 4 mjesta 2 sto je jos 6 bodova a uvjeren sam da je Ferrari odigrao pametno s Kimijem da su mogli i pobjediti no sebova greska je 6 bodova i to je 64. U japanu pirueta i umjesto 3 mjesta a mozda i drugog samo 5 mjesto i opet manje 5 godova sto je 69. Sada u Usa Kimi pobjedi a on piruetom opet tek 4. Da nije dobio kaznu (za koju smtaram da nije zasluzio) vjerujem da je mogao do pobjede. Koliko je to bodova? Znam nije moglo ispasti sve savrseno no da nije toliko grjesio mogao je komotno biti poravnat s Lewisom jer bi i Lewis u odredenim situacijama osvojio manje bodova a on vise. Smatram ga u top 3 vozaca ali isto tako mislim da je ovako vozio 2010 i 2012 da bi tih godina Alonso bio prvak. Krasila ga je spoznaja da je cist brz i kad vodi nemos mu stavit soli na rep. Nije radio previse gresaka u RB eri a sada ove godine je uprskao sve. Dobio je bolid za borbu za naslov i nije to iskoristio. Decko je brz , nekad kad ima svoj dan ostavio on i Lewisa u prasini ali nema konstantu os singapura lani. Izgubio je mirnocu i fali mu Alonsova proracunast. Nekada se po Alonsu kenjalo zbog toga no da je bio bar malo proracunat ove godine i razmislio mislim da bi jos itekako imao sanse. Nazalost po Ferrarirste ove godine se ekipi Ferrarija nemoze puno zamjeriti jer su sklepali dobar stroj a titule su izmakle. Lewis ove godine je odvezao maestralno , posluzila ga je tu i tamo sreca pa je po kisi bio bez konkurencije i to je to. Nadam se da ce dogodine ako bude bilid na ovom nivou moci isporuciti vise iz ovog paketa.



    20
    18

    2
    • James Hunt
      Luca Badoer Prikaži

      Nije ti dobra racunica. Ne mozes nikako profitirat ili izgubit 35 bodova u jednoj utrci u odnosu na nekoga kao sto kazes. Da se nije spuca i da je Ham npr zavrsio 4. ili 5. to bi bilo +13/15 ovako je bilo -25. Ne mozes zbrajat koliko je samom sebi oduzeo i koliko je izgubio u odnosu na hama. Ili jedno ili drugo.

      Ali poanta je na mjestu.


      0
      -5

      5
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        a jeli? kako ne bi mogao? Jel bi da je pobjedio bio prvi o uzeo 25 bodva? Bi. Jel je u tom trenutku Lewis bio 4 i sa sc kojim je izazvao Seb skocio na 1 mjesto. Jel bi on osvojio manje bodova da je Seb pobjedio? Bi jer obojica nemogu osvojiti 25 bodova. Jednostavno je samo se moras potruditi. U vecini slucajeva gdje se Vettel sjebo je i Ham time osvojio vise bodova. Da seb to nije radio u nekim utrkam bi on osvoji vise a Ham manje bodova. i? ne znam sto nije tu jasno



        2
        1

        1
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Da +/- 25 po utrci je plafon.

      Ako si vodio u utrci a pratitelj bio drugi onda biš povećao prednost za 7 bodova na kraju. Pošto si se spucao, a on je pobjedio onfa je on smanjio prednost za 25 bodova. Nisi ti -7 napravio, nego samo on +25


      0
      -3

      3
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      O čemu vi?
      Pa to je jednostavna matematika.
      Ako prije utrke vozač A ima 100 bodova, a vozač B 90 npr.
      Scenarij A : vozač A 1., vozač B 2. – Bodovno stanje : Vozač A – 125 Vozač B – 108
      Scenarij B : vozač A DNF, vozač B 1. – Bodovno stanje : Vozač A 100 Vozač B – 115
      Ukupna razlika u bodovima je zboj razlika za oba vozača, pa nije Vet samo izgubio 25 bodova, nego je i Ham dobio 7 bodova više nego što bi dobio da nije izletio



      5
      4

      1
  13. Pirelli Hypersoft
    Einspritz7 Prikaži

    Krucijalno pitanje : je li ikad “bio svoj” ?


    0
    -6

    6
  14. Ferrari
    Ferrari boy Prikaži

    Moze pricati tko sto zeli, ali Vetel ne bi sjedio u Ferrariju da je neki bezveznjak, nekada davno je Schumi legenda za Vetela rekao da je on extra nadaren vozac i da ce biti prvak, sada mnogi pljujete po njemu, a sljedece godine da pobijedi bili bi kontra komentari. Go Vetel



    6
    6

    0
    • Alfa Romeo
      rapante Prikaži

      Nitko nije rekao da je bezveznjak,samo je pogriješio na štetu Ferrarija i sebe.Misliš da je Ross neki bezveznjaković kad je to rekao?



      3
      1

      2
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Ako ja navijam za Vettela, to ne znači da ga ne bi trebao kritizirati. Radio je greške, skupe greške koje će ga ove sezone koštati naslova. Uz to mu greške i povećavaju teret za dogodine. Stoji to da je nadaren vozač, 4x prvak, ali u dobrom dijelu ove sezone to nije pokazao.



      1
      0

      1
    • Jim Clark
      limitmaker1 Donator Prikaži

      …prateći neke ranije njegove (pre-ferrari i odmah nakon objave) te neke izjave iz 2015-2016-te rekao bih da je iako to ne pokazuje emocionalan i da na njega utječe taj ferrari pritisak više nego na npr. njegovog prethodnika Alonsa…on se po meni od Alonsa i Hamiltona razlikuje po tome što on želi da osvoji jedan naslov za ferrari i to bi mu više značilo nego ona 4 od prije, dok su lewis i nando ‘hladnokrvniji’ po tom pitanju i bitnije im je da pobjeđuju a manje je važno u kojoj momčadi…samim time pokazuje da je od krvi i mesa više nego ova dvojica a kad god u muškracu ključa krv jako je bitno kako se dotični s time nosi…mislim da bi se dio momčadi kao što je i ross izjavio trebao malo modificirati na njegov način razmišljanja i čak bni rekao da će mu charles biti bolji kolega po tom pitanju jer kimi ima puno otvorenih računa s ferrarijem (druga tema) i iako mu seb možda i paše kao kolega momčadi ne vjeruje od 2008-me…samim time seb griješi navlačeči na sebe sav teret pobjeđivanja i osvajanja tog mitskog naslova…ove godine dakako ništa od toga ali nadam se da će slijedeće shvatiti SVI u maranellu kako treba raditi s njim a i s charlesom koji je definitivno budućnost F1…brzine obojici ne fali…



      5
      3

      2
  15. Formula1
    ArmandoŽ Donator Prikaži

    Vettel-u u ovoj završnici je falilo samo malo strpljenja…


    0
    -1

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.