Ovogodišnja VN Japana pružila nam je jednu od boljih utrka na Suzuki tijekom posljednjih godina. Bilo je tu incidenata, pretjecanja i kazni, a jedino nam je nedostajala borba za pobjedu.
Britanac je stigao do još jedne rutinske pobjede – šeste u posljednjih sedam utrka. Nakon odustajanja u Austriji ima dva druga mjesta, a sve ostalo su pobjede. Na Suzuki je dominirao od samog početka. Bio je najbrži na svim treninzima, a do pole positiona je stigao bez većih problema. U utrci ga također nije imao tko izazvati i s devetom pobjedom sezone približio se na koračić do petog naslova. Mercedesu nije na odmet došla ni Ferrarijeva katastrofalna strategija u kvalifikacijama.
Nizozemac je u Japanu došao do sedmog postolja sezone. Kao i obično, u borbama na stazi je bio agresivan. Jučer je dodao dva nova incidenta i svejedno završio na postolju. Čini se da ga više udesi i kazne ne mogu spriječiti da stigne do zacrtanog cilja. Zbog duela s Raikkonenom je dobio zasluženu kaznu. Incident kojeg je imao s Vettelom mogao bi se opisati kao trkaći incident bez krivaca. Međutim, čini se da je veći krivac bio Vettel. Nijemac je vidio prostor i ambiciozno pokušao proći vozača koji ove sezone ima već nekoliko sličnih incidenata i za kojeg se zna da ga nećete proći tako lako. Vettel nije imao što izgubiti jer je naslov izgubljen na prošlim utrkama. Išao je na sve ili ništa i ponovno dobio ništa. Ne brojimo Vettelove “čiste” utrke, no čini se da je po broju grešaka i incidenata na sličnom broju kao i Verstappen.
Honda je za Rusiju spremila novu nadogradnju pogonske jedinice koja im je trebala pomoći da ostvare dobar rezultat na svojoj domaćoj utrci u Japanu. Tako je i bilo, barem u kvalifikacijama. Krenule su priče da je Honda prestigla Renaultov motor po pitanju performansi, a najbolje kvalifikacije sezone za Toro Rossu to i potkrjepljuju. Bodovi se, nažalost po Toro Rossu i Hondu, dijele u nedjelju. Hartley je u potpunosti podbacio, pogotovo na startu, a Gasly je pred kraj utrke ostao bez jednog boda. Vikend koji se činio da bi mogao biti jedan od najuspješnijih ove sezone pretvorio se u razočarenje, ponajviše za Hondine navijače.
Najviše su ih odradili Vettel i Ricciardo. Vettel se nekoliko puta probijao kroz poredak, a Ricciardo je s 15. mjesta stigao nadomak postolja. Imali smo i mnogobrojne borbe momčadi iz sredine poretka. Najviše ćemo pamtiti onu između Leclerca i Magnussena. Pomalo iznenađujuće, Haasov vozač nije kažnjen nakon što je preagresivno branio svoju poziciju. Na kraju je skoro svaki vozač imao po nekoliko pretjecanja, a zapravo su jedino Mercedesovi vozači prošli bez akcije na stazi.
– Hamiltonova 50. pobjeda za Mercedes
– 44. 1-2 za Mercedes
– Alonso stigao na drugo mjesto po broju odrađenih krugova u utrkama (16 651)
– Hartley u Q3 prvi puta u karijeri
Ova sezona neodoljivo podsjeća na onu prošlu. Drugi dio godine obilježen je Mercedesovom dominacijom. Hamilton može osigurati naslov već u sljedećoj utrci na VN SAD-a. Njegova prednost iznosi 67 bodova i za peti naslov u Austinu mora osvojiti osam bodova više od Vettela. Što se tiče konstruktorskog naslova, Mercedes će još malo pričekati. Renaultova prednost u odnosu na Haas se iz utrke u utrku topi. Ona sada iznosi osam bodova i čini se da bi Francuzi mogli izgubiti titulu ‘best of the rest’ momčadi. Kao što Haas lovi Renault, tako je i Force India sve bliža McLarenu. Dvostruki bodovi ružičastih i nova nula McLarena znače da je momčad iz Wokinga u prednosti od samo 15 bodova. Uz McLaren, bez bodova su ostali i Toro Rosso, Sauber i Williams.
Do kraja prvenstva ostale su nam samo još četiri utrke. Prva od njih je ona u Austinu za dva tjedna.
Pozicija | Vozač | Momčad | Zaostatak |
---|---|---|---|
1 | Sergio Perez | Force India | – |
2 | Romain Grosjean | Haas | +7.819 |
3 | Esteban Ocon | Force India | +8.694 |
4 | Carlos Sainz | Renault | +24.937 |
5 | Pierre Gasly | Toro Rosso | +37.788 |
6 | Marcus Ericsson | Sauber | +59.099 |
7 | Brendon Hartley | Toro Rosso | +59.637 |
8 | Fernando Alonso | McLaren | +59.671 |
9 | Stoffel Vandoorne | McLaren | +1:00.799 |
10 | Sergej Sirotkin | Williams | +1:03.189 |
11 | Lance Stroll | Williams | +1:07.880 |
– | Charles Leclerc | Sauber | DNF |
– | Nico Hulkenberg | Renault | DNF |
– | Kevin Magnussen | Haas | DNF |
Vozač | Bodovi | |
---|---|---|
1 | Nico Hulkenberg | 193 |
2 | Sergio Perez | 187 |
3 | Esteban Ocon | 186 |
4 | Carlos Sainz | 184 |
5 | Kevin Magnussen | 177 |
6 | Fernando Alonso | 156 |
7 | Romain Grosjean | 119 |
8 | Pierre Gasly | 117 |
9 | Charles Leclerc | 113 |
10 | Marcus Ericsson | 85 |
11 | Stoffel Vandoorne | 79 |
12 | Lance Stroll | 52 |
13 | Brendon Hartley | 41 |
14 | Sergej Sirotkin | 25 |
Momčad | Bodovi | |
---|---|---|
1 | Renault | 377 |
2 | Haas | 296 |
3 | McLaren | 235 |
4 | Sauber | 198 |
5 | Toro Rosso | 158 |
6 | Force India | 154 (373) |
7 | Williams | 77 |
Vozač | Pobjede | Postolja | Pole positioni | Najbrži krugovi |
---|---|---|---|---|
Nico Hulkenberg | 4 | 8 | 2 | 3 |
Esteban Ocon | 2 | 8 | 3 | 0 |
Carlos Sainz | 0 | 7 | 2 | 0 |
Fernando Alonso | 2 | 6 | 0 | 1 |
Kevin Magnussen | 2 | 6 | 5 | 3 |
Sergio Perez | 3 | 5 | 1 | 3 |
Romain Grosjean | 1 | 4 | 3 | 3 |
Charles Leclerc | 1 | 3 | 0 | 0 |
Pierre Gasly | 2 | 3 | 1 | 0 |
Stoffel Vandoorne | 0 | 1 | 0 | 1 |
Marcus Ericsson | 0 | 0 | 0 | 2 |
Lance Stroll | 0 | 0 | 0 | 1 |
Brendon Hartley | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sergej Sirotkin | 0 | 0 | 0 | 0 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo B prvenstvo je super zanimljivo.
Bilo bi još bolje kad bi uveli neku mini nagradu za B prvaka
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoji nagrada. Prvak “B” prvenstva dobija ulogu testnog vozača u jednoj od top tri momčadi ?
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan osvrt, slažem se u potpunosti s komentarom na Verstappen vs Ferrari :thumbs:
Force India radi odličan posao u ovom Racing Point izdanju od VN Belgije, ostvarili su dvostruke bodove na svim utrkama osim na onoj u Singapuru (gdje bi ih bez gluposti vozača vjerojatno također osvojili). Renault i Haas imaju sreće što su im poništeni bodovi iz prvog dijela sezone jer bi Force India već imala 102 boda, tj. 10 više od Renaulta.
Renault je definitivno pao u drugom dijelu sezone, Haas im opasno puše za vratom i to će biti vrlo tijesna borba do samog kraja za četvrto mjesto. RPFI može ciljati na šesto mjesto, McLaren je trenutno uz bok Williamsu po brzini i trebalo bi im par Alonsovih čuda/Oconovih i Perezovih gluposti da bi se uspjeli obraniti u prvenstvu.
Pravo vozačko prvenstvo je praktički rješeno, ali je zato ovo B prvenstvo vrijedno pozornosti, u ovom imaginarnom Hulku ozbiljno prijete Ocon i Perez, a u stvarnom prvenstvu je borba za sedmo mjesto ustvari još bolja – Perez, Magnussen i Hulk su na 53 boda, Alonso na 50, a Ocon na 49 :D
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nepopunjene tribine.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pamtim po nevjerojatnoj tvrdoglavosti Vettela i tome da iz grešaka ama baš ništa ne nauči. Ovo mu je bio već sedmi ovogodišnji kiks ako se ne varam. Ono, glavom kroz zid a ne ide,pa ne ide.
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li se razmislja o izbacivanju Merca, Ferrarija i Rb iz prvenstva kako bi se F1 ucinila zanimljivija ? Koje nove staze ( Miami, Vijetnam ?!?!) , samo treba ovaj trojac izbaciti. Ham u Williams, Vettel u Sauber ….
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čak da ih se samo pusti na tržište, e to bi bio bidding war pravi.
Zamisli koliko bi ovakav Ham vrijedio jednom Renaultu ili FI di je svaki bod bitan ili Vettel Sauberu?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije mi ok staviti max=seb.
4
2