Kao što to uvijek biva – nakon bitke slijedi inflacija generala. Nakon što su Ferrari i Vettel zabrljali u Monzi, krenule su analize o tome kako je možda trebalo kočiti 0,2 sekunde ranije u Bakuu pa da se taj zavoj prođe bez gubitka pozicije. Zatim, trebalo je javiti Vettelu da propusti Sainza koji je nadolazio iza njega i koji je prošao tu rundu unatoč blokiranju. Trebalo je svakako u Francuskoj pažljivije proći prvi zavoj da ne dođe do sudara s Bottasom, i tako dalje. Po stranu sa vozačkim greškama (kojih ove sezone ima i Hamilton, Bottas, Verstappen, da ne spominjemo kralja kasnog kočenja – Ricciarda, a i ostale manje istaknute vozače) – puno zanimljivija je Ferrarijeva taktika jednakosti dvaju vozača. Da Ferrari ne mijenja pozicije svojih vozača je dobro prikazano na utrci u Austriji, ali da se Ferrari boji reći Raikkonenu da se pomakne jer je iza njega Vettel na drukčijoj strategiji – e to je novost.
Nakon par krugova zbunjenosti na pit-wallu Ferrarija u Njemačkoj, netko se ipak usudio i drhtavim glasom u maniri kadeta koji se obraća nadređenom generalu poručio Kimiju nešto poput: “Slušaj stari, ovaaj… Iza tebe je Vettel. E sad, on je iza tebe, a ti si ispred njega… Nekako nam se čini da bi u ovoj poziciji s ovim strategijama možda mrvicu bolja mogućnost obzirom na sve uvjete na stazi bilo pametnije da bolid s brojem 7 ne bude baš toliko puno ispred bolida broj 5, možda da budete malo bliže, ili ako ti smatraš da je to prihvatljiva mogućnost možda bismo te ipak zamolili da bolid 5 bude ispred bolida 7.” Sličnu situaciju smo imali i u Italiji. 68 bodova je prije te utrke kasnio Kimi Raikkonen, ali to nije bilo dovoljno da se momčad i navijači dogovore sami sa sobom da u tom momentu zaista moraju imati prvog i drugog vozača. Toto Wolff vjerojatno nije mogao vjerovati svojim očima kad je vidio da Raikkonen u oba navrata izlazi iza Vettela na stazu. Na stazi poput Monze, to može biti ključno. Naravno, da je Vettel savršeno odradio posljednji krug, možda bi imao pole, ali to se u ovakvoj situaciji jednostavno ne prepušta slučaju.
Uoči Singapura glavno je pitanje kakvi se razgovori vode unutar Ferrarija. Ako postoji netko s dovoljno autoriteta da sjedne sa svoja dva vozača i objasni im da Raikkonen od petka u 16:30 po lokalnom singapurskom vremenu vozi isključivo onako kako od njega traži momčad – onda Ferrari još uvijek ima šansu, i to dobru šansu za naslov. S druge strane, ako netko iziđe pred kamere i kaže da su njihova dva vozača ravnopravna dok matematika ne kaže suprotno – onda se mogu pozdraviti s bilo kakvim rezultatom. Borba je jednostavno pretijesna da si mogu priuštiti borbe Vettela s Raikkonenom uz Hamiltona i Bottasa čija je hijerarhija vrlo dobro poznata, što ne kriju ni u Mercedesu.
Ta autoritetna figura u Ferrariju može biti Arrivabene, može biti Binotto, a tko god da jest – fabulu do kraja sezone mora voditi besprijekorno. Ne smije se dogoditi da Vettel kruži iza Raikkonena na svježijim gumama, ne smije se dogoditi da se na ovakvoj stazi zakomplicira priča s prometom u kvalifikacijama, ne smije se dogoditi da promjena guma traje 0,5 sekundi duže od konkurencije, a da ne spominjemo pouzdanost motora i strategije. Ako se to poklopi – možda, samo možda i Vettel bude mogao mirnije voditi svoje bitke.
U okolnostima kad Ferrari i Mercedes imaju skoro jednako brze bolide – i jedni i drugi su pokazali da su ranjivi. Iz vikenda u vikend jako je puno varijabli u pitanju, a jedino što preostaje jest nadati se da će obje momčadi ovaj formalni dio odraditi na najbolji mogući način pa da se o tome ne razgovara. Neka se u Singapuru, Rusiji, Japanu, SAD-u, Meksiku, Brazilu i Abu Dhabiju razgovara o skoro identičnim krugovima i direktnim borbama Hamiltona i Vettela. Ove sezone su se neobično često susretali u direktnim dvobojima, a usred svih pogrešaka ovog prvog ili blijedih utrka ovog drugog – zaboravili smo na momente poput završne potjere u Silverstoneu, te dvoboja i nadmudrivanja u Austriji i Belgiji.
Gotova sezona? Kako da ne…
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijepo je vjerovat… Ja osobno ne vjerujem da je Ferrari sposoban za naslov, nece preko noci postati savrseni..
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
upravo ovo mislim i ja….. voljela bih … ali teško, jaaakooo teško
Pogotovo ako Hamilton nastavi biti u ovako dobroj formi..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A cemo da vidimod, nada umire posljenja…Jos ce na kraju balade Ham ispast ‘iceman’
Ono, navijacki gorim za naslov.. Sad za Monzu izbjegavam internet 2 dana, skinem utrku i fino krene i onda nakon pol minute sam htio zdrobit laptop :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno to, ili ce Kimi pomoci sada kad zna da nema (realne) šanse za naslov ili od oba naslova nista. Koliko ja znam on i Seb odavno imaju taj dogovor…
Na zalost zadnje izjave iz Ferrarija ne ulijevaju nadu u to da ce biti momcadskih naredbi….bumo vidili.
Uz to Seb više nema mjesta za greške. Treba biti strpljiv i pametniji, ako bude takav uz malu pomoc Kimija vjerujem da se ovo moze preokrenuti. No to sve lijepo zvuci….a vidimo da niko ziv u tom Ferrariju ne uci na greskama…i to iste greske kao i prosle godine.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ak nije pomogao do sada (otimao bodove Hamiltonu) kada je to u principu značilo da se bori za sebe, onda kako to od njega očekivat sad ?
A ne da nije pomagao, nego je odmagao…
Do sad je ove sezone Kimi Hamiltonu “oteo” 3 boda u 14 utrka, a u istom broju utrka je Vettelu “oteo” 13 bodova…
Rezultat toga je +10 bodova za Hamiltona.
Bottas s druge strane Hamiltonu 8 i Vettelu 8, dakle nula bodova…
Naravno Bottas je odradio lavovski dio posla po pitanju taktike, štopanja na stazi i.t.d.
No bodovno je Kimi taj koji je najviše radio za Hamiltona…
Očekivat da će sad kad više realno nema šanse za naslov, te ako mu se još i kaže da je No2 vozač odjednom eto otimat nešto više bodova Hamiltonu je prilična iluzija…ako je u prvih 14 utrka kad je imao šanse za naslov “oteo” tek 3 boda, kako sad očekivat nešto ozbiljnije ???
Pravi problem je kako će Ferrari spriječit da otima bodove Vettelu u utrkama kad eto sve nebu išlo ko po špagi na njegovoj strani garaže…
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
logično, nije baš neka motivacija, ali onda bi Ferrari trebao bit malo pametniji i pustit Leclerca na stranu i reć Kimiju ovako: Nemaš šanse za naslov, izvoli pomoć kolegi i dajemo ti ugovor za sljedeću sezonu, sljedeće sezone imate opet jednak status. Evo Kimi dokaži da zaslužuješ mjesto kad već ne donosiš pobjede, ako ne mali te mijenja i gotovo.
Eto ti motivacije.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kakav Kimi ljudi.. Probudite se.. Od covjeka doslovno vise stete nego koristi za Ferrari..
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadovoljstvo je procitati kolumnu Ante …ali i ovaj komentar …..seciraju problem Ferraria i njihove glupe borbe izmedju Vetela i Kimia …. ponašaju se kao mali Đokica . Veoma mi je drag Kimi ali me iz trke u trku nervira njegova neefikasnost …nije u stanju da pobijedi a ne želi pomoci Vetelu da to on ucini ili ne zna . Botas bi mu mogao držati casove.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije tu toliki problem u Kimiu koliko je u Ferrariu tj. šefu bez muda…
Jer iluzija je i krajnje blesavo je za očekivat da će Kimi sam donosit odluke kako i kad pomoć, te kad se on treba maknut…
Kimi je apsolutno svjestan da to mora radit, nije ni glup ni pretjerano egoističan da to nebi napravio, na kraju krajeva već je pokazao da mu to nije problem…ALI !
Nema te teorije po kojoj bi to Kimi išao radit sam od sebe, ono bio bi krajnje blesav da to ide radit, na kraju krajeva potpuno bi si uništio reputaciju i karijeru da to ide radit, pa pobogu to nisu radili ni Massa i Rubens koji su cijelu karijeru bili jasni No2 vozači…
Ferrari je taj koji to mora naredit, Ferrari je taj koji to mora tražit od njega.
Čak nema nikakvog smisla ni da to traži Vettel, ma koliko si oni bili dobri ili da to Kimi ide sam predlagat…ni jedno ni drugo nema nikakvog smisla…
Ono vrit jebo ekipu kad njih Kimi na team radio mora pitat što žele i žele li da propusti Vettela ispred ili kog vraga muljaju i mrmljaju u team radio :facepalm:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebaju se pribrati i Ferrari a bogami i Sebo. Nema vise mjesta za razbijanje bolida i takticke pogreske.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Kimi ne dobije ugovor nema naslova ni Vettelu ni Ferrariju.
14
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahahaha ovo je najjaci komentar dosad!
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da nije ništa gotovo.
Pobjeda Vettela u Singapuru bi mogla prepoloviti zaostatak.
Ja se nadam da bi i Ver mogao konačno pobijediti ove godine. Po zadnjim vijestima teško, ali nada umire zadnja
Puno je se pisalo po forumu, bezveze ponavljati.
30 bodova je lijepa prednost. Mercedes je dobar posao napravio sa trećom specifikacijom, a čini mi se da i bolje gume tretira nego što je radio u prvom dijelu sezone.
Ako budu zajedno sa LH na nivou kao do sad, naslov bi trebao ostati na istom mjestu.
Jedan DNF naravno sve mijenja.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne treba zaboraviti ni kazne koje se dobiju za nove dijelove, mozda bi to moglo napraviti najvecu razliku… Tesko je samo reci u korist koga ni ferrari ni mercedes ne stoje lose u tome npr. jedan novi motor bi mogao Hamiltona kostati citavu prednost (poslje ev. VET pobjede u Singapuru ) a Vetela mozda cak i naslov….
bilo kako bilo, da je sljedeca utrka zadnja, Mercedes bi zasluzeno bio prvi
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima istine , ali kakvi novi dijelovi kad se možeš probiti bez problema do 4. mjesta…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
4 mjesto znaci 13 bodova manje od pobjednika + jedna utrka manje, nije to malo… ali nije ni 4 mjesto tek tako garantirano ne treba zaboraviti RedBull
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo reć da je Ferkan brži na nekoj stazi , a Red Bull užasan , dođe do 4. mjesta bez problema i Bottas ga propusti. Praktički nije izgubio nijedan bod.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo reć da je Red Bullkan brži na nekoj stazi.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet ih može stići overcutom , ne bi bilo prvi put ove sezone.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve dok ovisi sam o sebi , nije gotovo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettelu ne bi bilo prvi put da okreće sezonu u drugoj polovici sezone, npr. 2012. kad je imao streak od nekoliko pobjeda i preokrenuo prvenstvo. Kao što su neki vozači rekli, Vettel je zvjer kada mu se stvari poslože i kad je u comfort zoneu, u čemu očito nije bio ove sezone a ni Ferrari mu nije previše pomogao u tome (ali opet, Ferkan je napravio odličan bolid). Jako je puno još bodova u igri i ako ne budu radili gluposti, Vettel i Ferrari mogu bar do jednog naslova. Bolid Ferraria izgleda mi uvjerljivije, ali Mercedes ima pametniji pitwall i smirenije vozače.
Biće svega do kraja, a i Singapur je uska staza.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2012 je realno bila puno laksa za njega
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne znam, bila je velika bodovna razlika između Alonsa i Vettela u jednom trenutku. Ali onda je Seb uzeo sve u svoje ruke i smanjio vodstvo. Istina da Ferrari te sezone nije bio najbolji bolid, čak 3. najbolji… ali Seb ne bi bio Seb da si ne zakomplicira život, a tako je bilo u Sao Paulu. Uh koja dobra sezona i koja završnica.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uzeo je Grozni stvar u svoje ruke u Belgiji, a Red Bull je napravio fantastican posao oko razvoja bolida u drugom dijelu sezone…
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sad, vjerovatno je bila lakša nego sad, pogotovo zato što je RB napravio odličan posao u drugom djelu sezone i Alonso je imao peh u Spa i Suzuki i općenito lošiji bolid od RB. Ali ni to nije bilo poklonjeno i mislim da dokazuje da Vettel može kad hoće (tj. kad mu se glava smiri i momčad “podredi”), jer i tad je on mogao brljati ko sada, a nije. I sad Vettel ima dobar bolid s kojim može biti itekako ravnopravan s Hamiltonom (da ne kažem bolji) do kraja sezone. Jedan kvar više na Mercu i u egalu su. Jedan kvar više na Ferrariju i pa pa.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znamo tko je vladar Singapura ;)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je tu najmanje kriv,za bodovno rasipanje Ferrarija je kriv Vettel i kraj priče,da nije pogriješio u nekim situacijama bi bio bodovno ispred Hama..
10
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Covjece …pa T si kao pokvarena ploca.
Molim Te procitaj nekoliko puta gornji clanak …izvrstan je …u njemu su sve bitne cinjenice o trenutnom dvoboju Ferrari – Merc.
Griješi Vetel, griješe i ostali …neko manje neko više , nekog greške skupo koštaju …neko se provuce.
Ali je bitno da je nekoliko velikih Vetelovih greški direktno proisteklo iz nepotrebne unutrašnje borbe izmedju Ferrarijevih vozaca ….tog kod Merca nema …oni su kao uigrana biciklisticka ekipa .
I izvini za ono ploca …ali stalno kritikuješ Vetela a ne vidiš širu sliku.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma je Vettelove greške proistekle iz borbe vozača, kako da ne. Možda mu se nije svidjela juha pa je bio indisponiran taj dan. Vettel radi greške na višim kognitivnim razinama – pogrešne odluke. Što pokazuje da loše kontrolira emocije – jurne mu krv u glavu i gotovo je. Možete li zamisliti Kimija da se zaleće u Hamiltona jer misli da je ovaj nešto napravio? Imao je razloga da ga prebije kao vola u kupusu kad se zabio u njega u boksu 2008 – samo ga je potapšao po ramenu i pokazao na semafor….
Kimi sigurno nema problema propustiti Vettela 2018: ako nije s tim imao problema kao aktualni svjetski prvak kad se micao Massi 2008. Samo mu to treba reći. Druga stvar samo oni s manjkom tvariizmeđu ušiju očekuju da se propuštanje dogodi u prva dva zavoja.
Pitwall Ferrarija nije dorastao zadatku, od pogrešnih taktika do nemušte komunikacije s Kimijem. Evo i sad oko vozačke postave petljaju i nikako da odluče. Pa dajte više imajte muda i donesite jebenu odluku koju god hoćete pa onda handlajte odnose u timu nakon toga.
Bit ću jako iznenađen ako Vettel osvoji naslov jer mislim da on sa svojom glavom nije više u stanju. Ako dovedu dete razvalit će ga, pa ćemo imati probleme s taštinom…. Kimi/Leclerc postava za 2019 ili Vettel/Perez Sve ostalo će ostati jalovo.
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Ferrariju postoje momčadske odredbe.
Vettel malo više griješi i to je problem.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tip…molim te da nu ulaziš u debatu srcem i emocijama prema jednom vozaču.O kakvim velikim greškama i sa kojim unutarnjim borbama ti govoriš?!! On radi greške koje koštaju njega i Ferrari i to su činjenice.mogu ti i argumentirati gdje je on jedini krivac..i da uvijek ću kritizirati Vettela jer nije na zadatku a ima bolid za pobijediti..i na kraju,griješi i boks Ferrarija ali je griješio i boks Mercedesa,ne zaboravi,a tko najbolje koristi te greške to je nekako uvijek Ham…..i po meni Vettel neće osvojiti prvenstvo,Ham je karakterno i vozački jači od Vettela iako sam Ferrarista ali tako je.To je moje mišljenje.
7
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…cijenim optimizam, ja se NADAm da su crveni shvatili ono što su već trebali shvatiti i da im je monza otvorila oči, kad im već nije mađarska ili koja utrka ranije…nadam se borbi do posljednje utrke mada sam ja malo skeptičniji no sezona je pokazala da je sreća varljiva…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko to ne bi volio da saznamo naslov prvaka tek nakon utrke u Abu Dhabiju?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da Ferrari ne mijenja pozicije svojih vozača je dobro prikazano na utrci u Austriji, ali da se Ferrari boji reći Raikkonenu da se pomakne jer je iza njega Vettel na drukčijoj strategiji – e to je novost.
Ante to je proisteklo iz smjene na celu Ferraria …smrcu Sergia Marchionnea koji je vec “otpustio” Kimia i potpisao Leclerca za iducu sezonu i dolaskom novog šefa Ferraria – Louisa Camilleria koji je izraziti fan Kimia i koji ga ocito favorizuje bez obzira što ce to stajati ekipu moguce pobjede u prvenstvu konstruktora a mislim da je Vetel vec izgubio prvenstvo vozaca ….to mislim jer je nemoguca misija boriti se protiv Luisa, Kimia i Botasa …Luis ima + 30 bodova i na sljedecim utrkama samo jedan cilj biti bolji od Vetela ili odmah iza njega
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamiltonu ne odgovara da sve trke bude tik iza Vettela. Ako Vettel sve do kraja pobijedi, dzaba Hamiltonu sva druga mjesta.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bome je sezona gotova i Hamilton je svjetski prvak po 5. put!!
0
0