Red Bullov savjetnik za motorsport dr. Helmut Marko tvrdi da Mercedes, Ferrari i Renault neće moći držati korak s razvojnim tempom Honde koja će ih iduće godine opskrbljivati motorima.
Sebastian Vettel je s Red Bull Renaultom osvojio četiri naslova svjetskog prvaka, ali se Renault mučio od 2014. godine kad je promijenjen tehnički pravilnik za pogonske jedinice.
Honda se u Formulu 1 vratila 2015. godine s McLarenom, a najbolji rezultat im je 4. mjesto s Toro Rossom ove godine u Bahreinu.
“S Toro Rossom sve funkcionira savršeno,” kaže Marko.
“Iduće godine će se Honda puno više potruditi. Njihov razvojni centar u Sakuri je nešto s čime nitko ne može držati korak.”
“Japanci imaju drukčiju kulturu i drukčiji način rada. To naučite s vremenom. Naš pristup je drukčiji od McLarenovog.”
“Oni su im govorili kakav motor žele, a mi kažemo – napravite najbrži mogući motor za nas, a onda ćemo ga mi pokušati ugurati u šasiju.”
“Nemamo nikakve zahtjeve, sve raspravljamo zajedno.”
Red Bull nikad nije bio pretjerano sretan Renaultovim motorima, a u hibridnoj eri je kap prelila čašu.
“Izgubili smo vjeru u Renault.”
“Honda je partner koji je predan. Oni imaju financijske i tehničke resurse i njima smo broj jedan.”
“Performanse Toro Rossa pokazuju da očigledno napreduju. Siguran sam da će iduće godine biti daleko ispred Renaulta,” zaključuje Marko.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jadan ivan saric kao stand up komicar, pored ovakve konkurencije bolje da ode u penziju dok je na vrime
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda/ne znam, iako naginjem ka ne.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ne varam slično su govorili i iz Mclarena prije početka s Hondom…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da Mclaren sindrom najava prelazi i na Red Bull
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zbunili su se , mislili su obrnuto.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razvojni tempo je jedno, a performanse su drugo…
Da dodaju 100 hp, a ferrari i merc 30, honda će opet kasniti
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je rečeno. Nikakve size-zero gluparije.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ti “pušiš” ovo?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to svako zna…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne nogo smo svi pusli pricu da je Honda smece a u biti Honda ni nije toliko losa koliko je McLaren u ku…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull definitivno zaposlio Bojlera kao PR savjetnika Marku ???
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne volim ove preoptimistične najave.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kažem ja. Frajer ima neku zalihu suhih gljiva, kad padne u depru on malo razmuti i mam se lepša slika kaže… :)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opake gljive. Ovi nasi u vladi imaju iste. ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj je na tripu. ?
Svaka cast i Redbullu i Hondi na svim uspjesima u proslosti, ali ovakvo trcanje pred rudo je smijesno. Isto je radio McLaren pa smo vidjeli kak je proslo.
I Renault je radio “najbrzi moguci motor za vas” pa vam stalno nije valjao… ?♂️
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren bi s Mercedesovim motorom bio losiji od RBa na Hondi. Koliko vidim na istoj PU su dva tazlicita svijeta. RB nece sigurno biti ispod 3 mjesta a mogu samo naprijed i sa Hondom mogu samo dobiti. S obzirom na kraj prosle sezone i pocetak ove McLaen izgleda i dalje izgubljeno dok Hodna bas i ne.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne velim da nece biti dobri samo da su se malo zaletili. Bilo bi im pametno malo se suzdrzati i manje glorificirati Hondu, bez ikakve namjere omalovazavanja. Renault im je isto isporucivao najbolji (svoj) motor koji su oni dodatno tunirali/modificirali pa im ipak nije valjao na kraju.
Ako nece biti brzo rezultata, vec u sljedecoj sezoni, mislim da ce brzo puknuti ljubav.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj članak je čisti clickbait.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po čemu molim te?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ciki
Pogledaj naslov i sve ce ti biti jasno, to je isto kao da Hajduk kaze da ce biti prvak u HNL-u :D
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je i meni prvo palo na pamet
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dr. je malo Helmutav pa govori ovakve gluposti…Sad kad zna da je Honda rijesila vecinu svojih problema zna takoder da je i mala vjerojatnost da ce RBR s Hondom dozivit debakl poput Mclarenovog pa je lagano davat optimisticne izjave koje, ako RBR stvarno uspije s Hondom, bi mogle gadno ubosti Mclaren. Uostalom znamo svi kakav je Marko i cijeli njegov tim…Ako uspjeha ne bude bilo, dvije godine ce kenjat po Hondi i prebacit se na Porsche koji razmatra ulazak u F1 te cuvene 2021. (osim kada bi Mclaren napravio posao stoljeca i preoteo Red Bullu potencijalnog dobavljaca motora. Tako bi ne samo poceli novu eru koja im je i tako potrebna, vec bi i Red Bull doveli u sah mat poziciju – Honda ili nista, ali to je sve pod AKO Porsche ude u sport)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLarenu da daš pobjednički bolid oni bi ga uspjeli usporiti do te mjere da bi bili tu gdje su danas. Nikad od njih više pobjednika.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a gdje pise da ce Porsche napravit konkurentan motor? I Honda radi odlicne motore u svojim autima kao i Bmw kao i Toyota pa u F1 nisu ostavili neki trag u posljednjim pokusajima. Ovo je tehnologija koju nekoristi nitko i nekuzim te najave pogotovo nakon 7 godina razvoja ovih hibridnih motora koliki bi hendikep to za Porsche bio kada dodu i ako dodu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta što nema lajkova, da ti opalim jedan veliki.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to je tehnologija koju je porsche uspješno koristio u 919 i koristi u 919 evo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ni blizu ista. Slicna ali ni blizu ista a pogotovo ne u ovakvim bolidima. Jedno je ovo utrpat u laferrari ili p1 a drugo u ovako mali prostor kod F1 bolida. Pogledaj samo Mclaren i Hondu pa npr sto je Merc dobio razdvajanjem turba. Moje misljenje da bi im takoder trebalo nekoliko sezona da pohvataju konce.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
od ‘nekoristi nitko’ došli smo do ‘slična ali ni blizu ista’.
da se malo bolje inforimraš stigao bi do ‘jako slična’.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
procitaj ti malo bolje gore napisano. Bolidi ili automobili u drugim serijama nisu ograniceni pravilima kao F1 tu zavrsava svaka usporedba. Pa onda ponovi ono o slicnom i istom.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poenta je da Porsche koristi sličnu tehnologiju. Nisu bitna drugačija pravila. Pa u onom 919 Evo su to sve pojačali, bez pravila koja ih ograničavaju. Tako bi mogli isto, ako namjeravaju da uđu u F1, napraviti motor prema F1 pravilima, i testirati ga koliko god hoće prije nego se odluče na ulazak. Tu privilegiju nemaju trenutne ekipe. Ali slažem se da je glupost ovo što piše Alonso sanjar. Kakav McLaren, Porsche, i sl. gluposti. Ljudi su usrali sa Hondom. Što ne znači i da će Red Bull usrat. Honda je puno iskusnija, a imaju i odličnu pripremu za Red Bull, sa godinom iskustva u Toro Rossu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@alonso
jesi ikad pročitao barem dio pravila za lm p1 hibride i usporedio ih sa f1 pravilima?
ovo je za 2018., samo 98 strana:
https://www.fia.com/file/65128/download/9837?token=CIQj3YIc
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a jel ti vidis kako izgleda LM bolid i kako F1 bolid? e pa sad ti ono iz lm bolida upakrias u F1 i to je to? ” Je samo malo mal gepek je za sve to”
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…brinu te sitnice, tako često imaš zamišljeno lice…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto ne mogu glasati na anketi?
A ovo što Marko kaže je vrlo moguće. Zapravo nije moguće, već je i trenutno takvo stanje. Ferrari i Mercedes ne mogu više puno izvlačiti, a Honda napreduje brže od Renaulta. I to je činjenica.
A vidim hejteri nastavljaju po svome…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kako vise napreduje ako su i dalje vidno slabiji, a kvare se puno puno vise
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Više napreduje, tako što na primjer njihova sljedeća nadogradnja donese 40 KS, Renaultova 20, a Mercedesova i Ferrarijeva po 10. Tj. imaju više prostora za napredak.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjda ce za veliku nagradu Amerike donesti trecu specifikaciju motora koja ce imati quali mod!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glasovao si ranije, ova anketa je već bila na portalu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio je svojedobno jedan vic. Tada je bilo fora sprdati se s Albanijom:
Koja zemlja najviše napreduje u proizvodnji traktora? Albanija – 500%, prošle godine su proizveli jedan, a ove godine 6 komada.
Tako nekako i Honda….
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahaha.. :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A bogami ni McLaren nije daleko od te price.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda Honda nekim čudom i prestigne Renault po razvoju motora, ali Ferrari i Mercedes neće stići do 2021.sigurno.
Pa nebi oni zagovarali da ostane isti motor cijelo vrijeme da misle da se iz njega ne može više ništa izvući.
Sve u svemu mislim da će biti jako sretni ako ostanu tu di su sada kao 3.najbolja ekipa.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zupčanik je okrugao.. tko zna što nam donosi sutra.
Honda je imala problem to što su u F1 ušli dve godine prekasno – po razvitku, i to ih je najviše koštalo. Teško će oni doći do vrhunskih performansi a da to nije nauštap pouzdanosti (i obratno), još teže ako ne uzmu neke mozgove iz ekipa proizvođača koji su u vrhu, tipa Ferrarija i Mercedesa. A koliko je meni poznato Japanci teško do nikako pristaju uvoziti mozgove.. prije će se baciti u neki drugi vid špijunaže.. kolko vidim u ovim okvirima baš i ne ide im to tako bajno.
Ne znam, možda je Zeko pametniji pošto ima dublje nos u Hondi, no meni se čini sudeći po nekim ranijim tekstovima prije par godina od nekog inžinjera koji je otišao iz Honde, glavni problem zboh čega kaskaju za konkurencijom je zbog preuranjenog ulaska u F1, ne zato što oni nisu sposobni. I tu su izgubili puno vremena da riješe one početničke gremline koji se sa porastom performansi i dalje uzgajaju.
btw.. glasao sam sa DA, jer imam nade da bi oni to mogli iskoristiti mentalitet RB, i čini mi se da je to dobitna kombinacija.. pa bi možda mogli brže izaći iz krize. Teško da će biti nešto posebno revolucionarni i nadj.. Ferrari i Mercedes po pitanju mašine, no RB te nedostatke može “izlječiti” šasijom ako budu agregatu tu negdje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
”Honda je imala problem to što su u F1 ušli dve godine prekasno ”
”glavni problem zboh čega kaskaju za konkurencijom je zbog preuranjenog ulaska u F1, ”
-ove dvije izjave su u koliziji. ;)
koliko ja znam ušlo se godinu dana ranije od planiranog na inzistiranje dennisa. nismo bili spremni po bilo kojoj osnovi.
znam da je jedan iz brixwortha prešao u hondu i to je sve.
potražnja za kvalitetnim kadrom je konstantna:
https://www.motorsportjobs.com/en/company/honda-racing-f1
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbga… bitan je kontekst pa je tu zajeb. Koliko se ja sjećam te iskrene izjave nekog inženjera (mislim da je to bilo na f1technical.net forumu) koji je radio u Hondi u tom periodu kad su trebali dati odluku kada će ući u F1.. te je on izjavio da su preuranjeno ušli u F1, jer su trebali još razvijati taj projekt barem godinu-dve dana kako bi se mogli sa nečim konkretnim pojaviti.
A što se tiče izjave da su ušli prekasno u F1, to je u kontekstu globalne konkurencije koja je bila nekoliko koraka ispred Honde koja se tek kasnije pojavila na gridu.. nekoliko godina kasnije od konkurencije. Konkurencija je o tom agregatu radila puno prije Honde, da ne govorim Mercedes koji je te neke krucijalne sisteme i dosjetke već ispitivao/koristio na svojim kamionima.
Što se tiče toga da oni traže kadrove tu uopće nije sporno, tko ih netraži.. no i dalje nisam čuo sa su doveli neko zvučno ime iz ekipa koje rade na Mercedesovim i Ferrarijevim agregatima… a bogami nisam nešto previše uočio neke top inžinjere a da nisu kosooki. Mislim da je tu istaknut taj kulturološki i jezični aspekt kao moguća prepreka.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wazari-san. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Zreko ! bila mi je potrebna samo ta riječ hehe. Evo našao sam post iz “davne 2015g” na forumu f1technical.net:
LINK
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Japanci imaju drukčiju kulturu i drukčiji način rada. To naučite s vremenom. Naš pristup je drukčiji od McLarenovog.”
“Oni su im govorili kakav motor žele, a mi kažemo – napravite najbrži mogući motor za nas, a onda ćemo ga mi pokušati ugurati u šasiju.”
Razlika McLarena i Red Bulla i problema koje je Honda imala proteklih godina. I nemojte mi pricat o TR i njihovim vozacima i budgetu. Oni su ekipa koja priprema teren za RB i testira za njih. Sada to rade s Hondom i uvjeren sam da je velikim djelom to istina. Jer kao sto svi vidimo McLaren nema bolju sasiju ni od Renaulta a pogotovo ne od vodecih ekipa
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda pumpa lovu u taj motor kao da ne postoji sutra.
Imaju hendikep sto su kasnije usli u F1. Ali tko zna sto donosi sutra.
Ne bi se iznenadio kada bi 21. bili najbolji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa bar poučeni iskustvom McLarena bi trebali biti pametni i ne davat ovakve lude najave, uvijek od takvih najava na kraju ispadne drek.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fino je viditi 2k glasova od čitatelja.
As for RB nadam se da će uspjeti za njih i Hondu više ekipa u borbi za pobjede je super ali mislim da neće.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa naravno da neće moći kad ovi troje i da zamrznu razvoj motora i opet će biti ispred Honde. Izjave ovog lika su nevjerojatne, prvo skoči pa reci hop.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa koliko ja vidim Honda je skocila ove godine.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koje troje? Renault je već preskočen…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gazda, vraćaj minus i plus
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo ti jedan veliki minus… zbog nedostatka argumenata za taj zahtjev.
Osobno sam uvijek bio protiv valorizacije nečijeg posta, totalna glupost po mom viđenju. Ako imaš što dodati kao suvisli komentar dodaš i tvoj komentar će se isčitati kao podrška sa eventualnom nadopunom rečenog ili oprečni komentar na nečijie mišljenje sa isto tako dobrim argumentom.. ovi plusići i minusići su mi za osnovnoškolski sistem opisne ocijene.. tipa “kvačica i minusa crvenom olovkom”… btw, ne rješavamo testove, diskutiramo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hattrick … evo i ja tebi jedan minus . ja ću argumentirat ako ti to šta “pomaže” bija si protiv valorizacije tj vrednovanja nečijeg posta i vrednovanje nečijeg truda ti je totalna glupost ?!?!? dobre , sadržajne , recimo poučne u kojima se neko POTRUDI “iskopat” činjenice koje drugi ne znaju ili ne žele tražit itd je totalna glupost vrednovat ? čemu npr replicirat nekome na takav post sa kojim se slažeš ? i kako bi mu replicira ? npr sa postom “bravo , svaka čast” ? ili je jednostavnije dat + . postovi sa kojima se neko ne slaže ali su suvisli ,pristojni bez pretenzija ikakvog podcjenjivanja , omalovažavanja “zaslužuju” repliku , a oni “smećarski” zaslužuju samo – . “ovi plusići i minusići su mi za osnovnoškolski sistem opisne ocijene..” a bi li u tu sferu ulazile npr i ocjene trka , vozača posli trka izražene u brojčanim ocjenama . zar i to nije osnovnoškolski ( i srednješkolski , fakultetski ) sistem ocjenjivanja ? zar su infantilni novinari koji npr posli testova auta , motora “slože” rubriku pluseva i minusa za testirano vozilo kroz koje istaknu ono dobro i ono loše ? ili su i oni na razini osnovnoškolskog sistema opisne ocjene mada +/- za mene nisu opisne ocjene . takve ocjene ( opisne) su sasvim drugačije prezentirane . eto , Alonso1983 se slaže sa tvojim postom i u “stara vrimena” bi ti jednostavno da + , a ovako se služi ikonicom . sad zamisli da se 30 ljudi slaže s tobom i imaš dodatnih 30 “komentara” , a svi sa palcem gore :) :) :) bi li bilo jednostavnije vidit 30 pluseva ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slab ti argument, avalon. Sve je to fino, ali samo kada bi se to pravilno koristilo. Ali kada se neko iživljava sa tim, onda nema smisla. Za primitivce je to uzaludno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
avalon, čitajući tvoj post mogu reći da bi se čak složio sa tobom da na neki način dobar komentar zaslužuje isticanjem nekim vidom valorizacije, pototovo kad mu nemaš što dodati. Meni se rrcimo najviše sviđa onaj sa pozlatom komentara.. no i ovaj s plusićima nije za bacit. Vjerujem da se problem sa friziranjrm istih čak i može riješiti. Iako nebih vukao paralelu između komentara i nekih tehničkih ocijena nekih tematskih objekata, tipa vozača ili određenih novinarskih statističkih istraživanja.
U svakom slučaju oba arhumenta za i protiv +/- imaju svoje razloge, no također su i stvar ukusa. Meni je nekako prirodnije bez. A tom osjećaju mi i pomažu ovakvi razhovori o toj temi potaknuti nekim velikim ljubiteljima koji su si čak dali i truda.
Evo, Vetma je stavio i pokazatelj +/-.. tako da će i to bit neki vid sociološke igrice. Moglo bi bit zanimljivo. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault je jedva čekao da se riješi red.bull-a!
Nisu smjeli niti htjeli maksimalno ulagati u motor(p.u?)dok imaj momčad koja.s njihovom p.u. može pobjediti renaultovu tvorničku momčad!
Sad se mog opustiti raditi i ulagati!
Dok je honda doslovno princ na bijelom konju za red bull jer će jedno sa drugim imati ekskluzivno partnerstvo! Savršeno čak toliko da ponekad imam osjećaj da je sve ovo već odavno dogovoreno sa FIA-om
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajme Markane, na cemu si ti?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahahahaha…ovaj H.M. jede neke lude gljive nemogu se prestat smijat hahahahahahahahaa
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi su još uvijek nostalgični.
Previše razmišljaju o vremenima kada je honda žarila i paila.
To je bilo jednom.
Možda se jednom ponovi, možda ne, ali nikakvih prednosti u odnosu na ostale
u klasi honda nema.
Dapače, kaska li ga kaska.
1
1