Renaultov šef Cyril Abiteboul priznaje kako su podcijenili razvojni potencijal trenutnih pogonskih jedinica i kaže kako će trebati veći napor uložiti kako bi se uklonili problemi.
Formula 1 je zakoračila već u petu sezonu korištenja V6 turbo – hibrid motora, u eru gdje je Mercedes na samom početku uspostavio čistu dominaciju te gdje je Ferrari prestigao Renault i postao glavni rival njemačkom proizvođaču. Abiteboul je rekao kako je Ferrarijev napredak jasan znak kako u Renaultu moraju biti puno agresivniji s razvojem njihova motora.
“Vjerujem kako se podcijenili potencijal trenutnih pravila oko motora,” rekao je.
“Sada smo u četvrtoj godini pod ovim pravilima te nakon četiri godine očekujete kako će se krivulja razvoja početi poravnavati. Djelomično smo to vidjeli kod Mercedesa. Bez otvaranja drugih rasprava, oduševile su nas nedavne nadogradnje Ferrarija, što pokazuje kako je to moguće.”
“Ne znamo kako, ali je moguće. To je nešto što nismo očekivali da bi se moglo dogoditi u ovom razdoblju.”
“Moramo raditi veće iskorake, prihvaćati veći rizik, no ti rizici moraju biti ublaženi jer si ne možemo priuštiti da dođemo s proizvodom koji kompromitira pouzdanost.”
Prije nekoliko dana, stigla je vijest kako je francuska momčad dovela u svoje redove Daniel Ricciarda iz Red Bulla, koji je u ovu sezonu krenuo s ambicijama o osvajanju prvenstva. Unatoč tome što su osvojili tri od 12 utrka, austrijska momčad se i dalje nalazi iza Ferrarija i Mercedesa koji su uspjeli isporučiti jače nadogradnje.
Renault se trenutno nalazi na četvrtom mjestu u poretku konstruktora, no kako je suditi, francuska momčad neće uspjeti ove sezone uhvatiti priključak za top 3 momčadima. Abiteboul je rekao kako je Renault u prošlosti bio “jako daleko” po pitanju šasije i motora te da je samo zadržavao ili odlamao deficite.
“Motor se unaprjeđuje, kao i šasija, ali nažalost, ne vidimo da se bilo kakav ostatak smanjuje,” rekao je.
“Imamo kapacitet za napredak da povećamo snagu, isporuku, downforce, grip, ili bilo što, ali to radimo istim tempom kao i top momčadi, što je dobro.”
Dok Abiteboul vjeruje kako će preuzimanje većeg rizika pomoći Viryevoj strani da napravi veće korake, ali ipak smatra kako Enstone strana zaostaje u resursima s obzirom na Mercedes i Ferrari oko 30%. To znači kako će Renault više ulagati u njihovu bazu za dizajn, ali moguće ograničenje budžeta, kao dio revolucije u F1 za 2021., znači da je Abiteboul oprezan oko oslanjanja na nova ulaganja.
“Bit će teško ići masivno gore ako morate opet prema dolje ići.”
“Ograničenje budžeta stavit će naglasak na učinkovitost organizacije. Učinkovitost je ključna riječ za ubrzanje koje Enstone treba napraviti po pitanju šasije.”
“Sa strane inženjera, malo je drugačije. Više je ubrzanje, brzina kojom razvijate motor.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…renault ovu turbo eru uopće nije shvatio i od početka ne rade, ne trude se ili što god već rade, ne rade dovoljno dobro, predano i s ciljem da budu najbolji….zašto je to tako ne znam…mogao bih reći da su razlozi financijski no to bi bila nagađanja…moguće je da ih honda i prestigne slijedeće godine…a moguće je da su se htjeli riješiti rb-a pa će slijedeće sezone pojačati razvoj…špekuliram…
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar komentar, iskreno i ja sam u nedoumici i ništa mi nije jasno.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault u hibridnoj eri uvjerljivo najlošiji motor( Hondu opce necu spominjat, to nije bio motor opce)
Ne znam koji je razlog toga, jesu li novci mozda? Renault ima love na razini kompanije, sada koliko te love plasiraju u F1 odjel, ne znam.
Je li problem manjak stručnjaka, manjak njihove kreativnosti? Sumnjam, okupila se tu kvalitena ekipica koja se razumije u motore. Pa čak i Mercedes u svoje automobile stavlja Reaultove motore.
Nadam se da ce promjenom pravilnika uhvatiti prikljucak s Ferrarijem i Mercom zato jer volim kada 4-5 momcadi puca na pobjede.
Ferrari je ove sezone naprqvio dobar pomak po pitanju motora, čak ne bi u usporedbu stavio Ferrari nego Sauber i Haas … koji su svaku utrku u top10.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve ide prema tome da ostaju ove pu.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije MGU-H od*eban, veca snaga MGU-K i veca baterija?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je bio nacrt pravila, koji nije još uvijek niti usvojen niti odbačen.
S obzirom na zadnje informacije koje se mogu dobiti od proizvođača motora izgleda da ništa od toga neće biti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.motorsport.com/f1/news/renault-warns-clock-is-ticking-on-2021-f1-rules/3156446/?nrt=54
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sasvim je logično da im se ne sviđa mijenjati motor nakon 7 sezona. Taman kad su otplatili cijenu inicijalnog razvoja motora, pametnjakovići bi to resetirali i natjerali ih da ponovo razvijaju motore po novoj specki, uz nove razvojne troškove koji bi se opet otplatili tko zna kad, i svi bi skupo plaćali motore cijelo vrijeme….. umjesto da sad cijena padne.
Stvarno se čovjek nekad zapita koje gljive koriste ti likovi iz Libertyja i FIAe.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa bili su mislim svi pristali na ukidanje MGU-H. Ali onda kada su shvatili da od ulaska novih proizvođača neće biti ništa, predomislili su se.
3
0