Kao što je to već napravljeno na nekoliko staza, FIA je i u Silverstoneu odlučila uvesti novu, treću DRS zonu kako bi povećala šanse za pretjecanja. Ova je međutim posebno zanimljiva jer prolazi kroz dva zavoja.
DRS zona počinje na izlasku iz posljednjeg zavoja, tj. na ulasku na startno-ciljni pravac, a završava tek nakon dva brza zavoja, Abbey i Farm, koji se mogu prolaziti punim gasom.
Prvi je ovo slučaj od uvođenja DRS-a da imamo zonu korištenja u zavojima, čak je 2011., kad je DRS uveden te kad je još u kvalifikacijama bio dozvoljen na svim mjestima, na VN Monaka zabranjen u tunelu zbog sigurnosnih razloga. Otvoren DRS znači znatno smanjen downforce na stražnjem dijelu bolida, a to znači da je vrlo lako izgubiti stražnji kraj. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li, i ako hoće, koliko će uspješno vozači prolaziti te zavoje s otvorenim DRS-om.
“Nije to velika zona, ali zanimljivo je da će ga moći koristiti otvorenog kroz prvi zavoj ako žele”, izjavio je Charlie Whiting o novoj DRS zoni.
“Jednom kad ga aktiviraju nakon zavoja 18, na izlasku iz zadnjeg zavoja, zatvara se tek kad zakoče ili puste gas. Potencijalno bi mogli proći kroz prva dva zavoja s otvorenim DRS-om. Vidjet ćemo.”
Silverstone će biti četvrta staza ove sezone na kojoj je dodana nova DRS zona, a Charlie Whiting izrazio je zadovoljstvo učinkom takve odluke za VN Austrije:
“Mislim da je malo pomoglo. Sigurno je pomoglo u Formuli 2. Vjerujem da im je dalo veću šansu za pretjecanje. Često ste mogli vidjeti bolide bliže nego inače u 3. zavoju. Zatim smo često vidjeli pretjecanja u 4. zavoju, zar ne? Zato mislim da je funkcioniralo prilično dobro. Nije učinilo pretjecanja prelaganim kao što su neki vozači mislili.”
Druge dvije zone ostaju na istim mjestima, na izlasku iz 5. zavoja te na Hangar Straightu na izlasku iz Chapela (14. zavoja).
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naporno vise s tim DRS zonama.. Hoce sljedece godine bti cijeli krug ??
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
iskreno , zanimljivo bi bilo da opet vrate pravilo iz 2012-13. kada bi mogli koristiti drs bilo gdje ali samo u kvalifikacijskim krugovima.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma i u trci..zasto ne? ako se tesko prestize..ko ima muda nek koristi gdje i kad hoce..fer za sve :)
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Markozaja
To bi neutraliziralo efekt DRS-a.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uh…ova DRS zona će biti opaka…ko ima veća muda…
Jer to je zavoj od 300 km/h…brzi desni pa lijevi i jaka zona kočenja.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj molim te…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kroz prvi zavoj bi mogli punim gasom, ali mislim da će teško kroz drugi zavoj..
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško kroz Abbey… Bilo bi bolje i atraktivnije čini mi se da je na onoj ravnini do Copse-a.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
samo nek se piči-što brže to bolje…free DNS wherever possible under a second !
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DRS…naravno
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemogu vjerovati da se fia odlucila kockati pustivsi drs kroz zavoje
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo izljetanje i maknut ce ga..
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno ce biti vise downforcea sa difuzora i poda nego zadnjeg krila da kad idu iza nekoga i aktiviraju drs ne odu van staze.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fia…………….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka ga koristi gdje ko moze i prici kraj.
4
1