Aktualni svjetski prvak, Lewis Hamilton bio je najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Austrije. Vremenom 1:04.579 postavljenom na softu bio je desetinku brži od momčadskog kolege Bottasa na ultrasoftu. Treći je završio Ferrarijev Sebastian Vettel ispred dva Red Bulla, Ricciarda i Verstappena. Raikkonen je završio šesti ispred dva Haasa, Grosjeana i Magnussena, dok top 10 zatvaraju Pierre Gasly i Stoffel Vandoorne. Svi osim Ricciarda i Gaslyja odvozili su najbrže vrijeme odvozili na ultrasoftu, ovaj dvojac bio je na supersoftu.
Na treningu smo vidjeli pregršt pogrešaka, izlijetanja sa staze i kasnih kočenja, očito su vozači vozili na samoj granici.
Vozači nisu dugo čekali na izlazak na stazu, crni oblaci nadvili su se iznad Spielberga te je čak 15 vozača izašlo je u prvih nekoliko minuta, samo su vozači Red Bulla i Mercedesa te Nico Hulkenberg pričekali desetak minuta za izlazak. Zanimljivo, nitko nije izašao na najmekšoj komponenti u Austriji (ultrasoft), već su svi koristili soft ili supersoft.
Vidjeli smo nekoliko izlijetanja sa staze, no većih incidenata nije bilo. Leclerc i Grosjean otišli su široko u prvom zavoju, dok je Marcus Ericsson izletio preko šljunka u četvrtom zavoju.
Nakon prvih pola sata dva su Mercedesa bila na vrhu tablice, Hamilton na softu desetinku ispred Bottasa na supersoftu. Vettel je bio treći ispred dva Red Bulla i Kimija Raikkonena, dok je najbolji od ostatka bio Kevin Magnussen. Upravo su u to vrijeme vozači krenuli u prve krugove na ultrasoftu.
Tablica s vremenima nije se znatno promijenila, što znači da su vozači na najmekšim gumama radili na postavkama za utrku, a ne na najbržim krugovima.
53 minute prije kraja treninga došlo je do prvog većeg incidenta – Pierre Gasly postao je žrtva velikih žutih rubnika na izlasku iz pretposljednjeg zavoja. Francuz je slomio prednji lijevi ovjes na svom Toro Rossu te završio u šljunku u posljednjem zavoju. Suci su tad pokazali crvenu zastavu koja je trajala tek nekoliko minuta.
🚩 RED FLAG 🚩
Pierre Gasly is beached in the gravel with a wonky front wheel#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/9KAJtfrBfp
— Formula 1 (@F1) June 29, 2018
Još jedna od žrtava velikih rubnika bio je i Fernando Alonso koji je oštetio podnicu na svom McLarenu na samom početku treninga. Momčad je tijekom treninga zamijenila podnicu te se Alonso vratio na stazu 42 minute prije kraja.
Zanimljivo, Alonso je oko 25 minuta prije kraja treninga ponovo otišao jako široko na velike rubnike te tako odlomio manji dio bolida, a ubrzo smo vidjeli i snimku kako ponovo odlazi jako široko u sedmom zavoju.
Kevin Magnussen prijavio je određene probleme s pogonskom jedinicom, momčad mu je poručila da izbjegava osmu brzinu.
20 minuta prije kraja treninga imali smo na stazi sve osim Saubera, Alonsa i Gaslyja, svi na stazi bili su na ultrasoftu, ali bez poboljšanja najboljih vremena. Kasnije su vozači mijenjali gume, testirali razne komponente, očito isprobavajući razne postavke.
Malo više od 15 minuta prije kraja Pierre Gasly vratio se na stazu na supersoftu, sjajan posao odradili su mehaničari Toro Rossa popravivši njegov bolid za malo više od pola sata.
Haasova momčad u zadnji je čas izbjegla incident s Magnussenom na samom kraju treninga – prilikom brze promjene guma nisu dobro pričvrstili prednju desnu gumu pa su preko team-radija morali panično zaustavljati Danca prije nego izađe iz bokseva.
Treći i posljednji slobodni trening vozi se sutra u 12 sati.
# | Vozač | Momčad | Vrijeme (gume) | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’04.579 (S) | 37 | |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’04.755 (U) | 0.176 | 42 |
3 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’04.815 (U) | 0.236 | 53 |
4 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-TAG Heuer | 1’05.031 (SS) | 0.452 | 48 |
5 | 33 | Max Verstappen | Red Bull-TAG Heuer | 1’05.125 (U) | 0.546 | 48 |
6 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’05.265 (U) | 0.686 | 42 |
7 | 8 | Romain Grosjean | Haas-Ferrari | 1’05.429 (U) | 0.850 | 38 |
8 | 20 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari | 1’05.559 (U) | 0.980 | 41 |
9 | 10 | Pierre Gasly | Toro Rosso-Honda | 1’05.758 (SS) | 1.179 | 31 |
10 | 2 | Stoffel Vandoorne | McLaren-Renault | 1’05.930 (U) | 1.351 | 46 |
11 | 55 | Carlos Sainz Jnr | Renault | 1’05.999 (U) | 1.420 | 38 |
12 | 16 | Charles Leclerc | Sauber-Ferrari | 1’06.096 (U) | 1.517 | 30 |
13 | 31 | Esteban Ocon | Force India-Mercedes | 1’06.133 (U) | 1.554 | 43 |
14 | 9 | Marcus Ericsson | Sauber-Ferrari | 1’06.199 (U) | 1.620 | 29 |
15 | 27 | Nico Hulkenberg | Renault | 1’06.273 (U) | 1.694 | 42 |
16 | 35 | Sergej Sirotkin | Williams-Mercedes | 1’06.326 (U) | 1.747 | 48 |
17 | 28 | Brendon Hartley | Toro Rosso-Honda | 1’06.332 (SS) | 1.753 | 55 |
18 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’06.354 (U) | 1.775 | 48 |
19 | 14 | Fernando Alonso | McLaren-Renault | 1’06.429 (SS) | 1.850 | 33 |
20 | 18 | Lance Stroll | Williams-Mercedes | 1’06.626 (U) | 2.047 | 44 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zna li iko da li Mercedes vozi na starim ili novim motorima?
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novi
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa od muštuluka onda :cool:
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel je blizu iako treninzi ne znače puno,na kvalama se nadam da će se neke pozicije promijeniti…
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel možete izbaciti i tablicu sa vremenima iz simulacije utrke jer meni osobno je to jako zanimljivo..vjerujem da ima jos ljudi kojima se to svida..i da..uvjerljivo najjaci portal u hrvatskoj..svaka cast ekipa..nezz jel zanimljive pratit trku ili komentare na portalu :D
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I meni je veci zanimliv deo komentara alj vettel je bio brzi simulacija utre 0.3 po krugu na US plud vozi sa starim motorom sto znaci nasha primadona…. takozvana lulu bit ce dosadna utrka xaxaxa #forzaferrarri
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaš na forumu….
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo se nadam da sutra u kvalama nece biti potpuni slom Mclarena. Ne izgleda ovo lose toliko, ali sjecam se i petka iz Francuske. FP2 Alonso 8. , a sutradan 16…Kao da ne mogu izvuci brzine u razmaku izmedu treceg treninga i kvala.
47
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stalno pljuvamo po Mclarenu a zaboravljamo na katastrofu Wiliamsa…
57
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bar se Williams ne hvali non stop na osnovu ničega
9
81
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne govorim o tome tko se hvali tko ne,no tema je svima Mclaren a zaboravljamo na Wiliams…na to sam mislio.A da se Mclaren hvali nisam primjetio….
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Soft se u simulacijama utrke pokazao kao najbolja guma, ultra je nakon 20 krugova mrtva. Biti ce sutra i u nedjelju interesantna strategija s gumam. SS jednostavno ta guma nema smisla.
4
2