Predviđanja uoči prve VN Francuske nakon deset godina nisu bila dobra. Svi su očekivali još jednu procesijsku utrku, ali Paul Ricard nas je ipak iznenadio.
Prošlo je dugih deset godina od posljednje VN Francuske. Previše za zemlju kao što je Francuska. Doduše, postava Paul Ricarda nije puno obećavala. Osim iritirajućih izletnih zona, mnogi su smatrali da će najveći problem biti šikana na Mistral pravcu. Nasreću, pretjecanja je svejedno bilo i oko toga se ne možemo žaliti. Duele i pretjecanja čak smo gledali i na ostalim dijelovima staze. Kaotični start utrke dodatno je popravio sveukupni dojam. Navijači jednostavno vole takva uzbuđenja. Naravno, bilo je tu i problema. Na društvenim mrežama mogli smo se nagledati gužvi koje su se stvarale na ulasku i izlasku sa staze. Navijači su morali čekati po nekoliko sati i to je jednostavno neprihvatljivo i nešto na čemu se mora poraditi u budućnosti. Sve u svemu, VN Francuske nije bila najbolja utrka koju smo gledali ove sezone, ali definitivno može u isti koš s Bahreinom, Kinom i Azerbajdžanom.
Veliki vikend za Britanca. Tijesna borba u kvalifikacijama s momčadskim kolegom, ali majstor za kvalifikacije nije bio raspoložen za iznenađenja. Nakon 75. pole positiona stigla je i 65. pobjeda. Mirna i rutinska utrka za Hamiltona. Nakon udesa Vettela i Bottasa nije ga imao tko izazvati za pobjedu. Bod zaostatka pretvorio je u prednost od 14 bodova i ponovno zasjeo na vrh vozačkog poretka, a u toj priči je sigurno pomogao i novi motor.
Trkaći incident ili Vettelova pogreška? Suci su se odlučili za ovo drugo, a isto je priznao i Nijemac. Vettel ponovno gubi skupe bodove koji će mu možda faliti na kraju sezone u studenom. Nakon udesa je spasio što se spasiti dalo, peto mjesto je bilo maksimum. Za pobjedu se vjerojatno ne bi borio, ali Bottasovo drugo mjesto je bilo dostižno. Vettel je izgubio vodstvo, a priliku za popravak ima već ovaj tjedan.
Magija Leclerca u kvalifikacijama. Ovo polako postaje navika. Sauber u Q3 nakon tri godine, Leclerc prvi puta u karijeri. Brži od Haasa, McLarena, Force Indije, Toro Rossa i jednog Renaulta (Williams nije vrijedan spomena, ipak su uvjerljivo najsporiji). Mladi Monegažanin opet nas je iznenadio i dokazao da je poseban.
Svidio mi se tweet Andrewa Bensona (BBC) nakon kvalifikacija:
“Leclerc radi upravo ono što su Prost, Senna i Alonso radili u svojim debitantskim sezonama – nadilazi očekivanja u vrlo prosječnom bolidu. Ne može biti impresivniji u ovoj fazi. Dug je put pred njim, naravno, ali predosjećaj je vrlo dobar.”
Odlične kvalifikacije ponovno su mu omogućile borbu za bodove i Leclerc ponovno nije razočarao, iako on sam nije bio u potpunosti zadovoljan. Dodao je još jedan bod na svoj i konto momčadi i četvrti put u posljednjih pet utrka završio u bodovima. Impresivno, zar ne Ferrari?
Oba vozača nisu prošla u drugi dio kvalifikacija. S Renaultovim motorima, ne Hondinim. Kad pomislite da ne može gore za McLaren, oni vas iznenade još jednim lošim vikendom i Freddo čokoladicama. Utrka nije bila nešto bolja, već treća zaredom bez bodova. Od pobjede u Le Mansu pa do posljednjeg mjesta na Paul Ricardu u tjedan dana. Koliko god Alonso ostaje pozitivan, ali ovo mora da je depresivno. McLaren tone i polako dolazi na razinu Williamsa. Očekujemo zanimljive borbe između ovih velikana do kraja sezone.
Francuz je bez bodova od prošlogodišnje VN Japana. Previše za ovako iskusnog vozača. Domaća se utrka činila kao savršeno mjesto za prekid crnog niza. Međutim, problemi su stigli pri kraju kvalifikacija. Grosjean razbija bolid, ne zna tko je krivac itd. Toga smo se nagledali i naslušali u ovih osam utrka. U utrci nije uspio do bodova, a momčadski kolega Magnussen je završio šesti. Grosjean je na nuli, Magnussen ima 27 bodova. Nastavi li ovakvim tempom, Grosjeana nećemo gledati u Haasu sljedeće godine, a možda ni u Formuli 1.
Mercedes se malo odvojio od Ferrarija, ali konstruktorska borba i dalje je neizvjesna. Već po običaju, Red Bull je osamljen na trećem mjestu. Za austrijsku momčad je pozitivno što su i ovaj vikend u utrci bili skoro pa ravnopravni s vodećima. Renault nastavlja s marljivim skupljanjem bodova. Peti dvostruki bodovi sezone donijeli su im prednost od 22 boda u odnosu na McLaren. Haas se s Magnussenovim šestim mjestom odvojio od Toro Rossa, ali su ostali na sedmom mjestu. Posljednja momčad koja je stigla do bodova u Francuskoj je Sauber. Švicarska momčad ostavlja Williams na dnu i hrabro grabi prema naprijed. McLaren, Force India, Toro Rosso i Williams ostali su bez bodova, a povratak VN Francuske u F1 kalendar neće pamtiti po dobrom.
‘Triple-header’ ludnica nastavlja se ovog tjedna u Austriji!
[donacija]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U članku je ipak trebalo spomenuti da staza ima i “negativnu” karakteristiku tj. najnesigurniji ulaz u pitlane i izlaz iz njega, trenutačno u sezoni. I još nešto, plava i crvena boja na izletnim dijelovima staze ipak nešto znače, a nisu samo za iritiranje.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, pit lane je malo zeznut, ali nije bilo većih problema. Što se tiče ovih izletnih zona, većini navijača nije bitno njihovo značenje i iritiraju ih. Evo objašnjenja za one koji ne znaju – https://www.motorsport.com/f1/video/main-gallery/f1-run-off-areas-explained-111073/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam mislio ništa loše. Dapače, sviđaju mi se vaši rezimei. Želja mi je bila samo pojasniti malo više ovu stazu obzirom da vjerojatno ima i pratitelja iz mlade generacije koji ju sada tek vide. U svezi ulaza u pitlane nije bez „vraga“ kad’ je i Charly reagirao smanjenjem max. dozvoljene brzine na ulazu.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma sve pet, tu smo da prodiskutiramo. Pit lane je neobičan, Mercedesov boks je bio praktički na ulazu. Ali da, to se na neki način riješilo sa smanjenjem ograničenja brzine.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uzivo, nisam primjetio razliku izmedju asfalta, crvene i plave. Testirah rukom i nogom.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zekohonda
francuski lažnjak ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kuzim sta svima smetaju izletne zone…bas cool izgleda
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pamtiti cu po tome da sam zahvaljujuci novoj satnici (+10minuta) stigao na start trke nakon duzeg, duzeg vremena ali bolje da nisam. Ostalo dosadilo i bogu i narodu…
1
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pamticemo po mestaljku merca koji se bave podlom igru po svaku cene da osvoje sampionat ali neka ih … poklopice se slagalica #forzza ferrrari P.s pratite na silverstone kako ce one kopirati ferrari startati na US
8
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pamtit ću po tome što sam zbog utrke propustio prvo poluvrijeme između Senegala i Japana.. :D
Ma zezam se, utrka nije bila loša, dapače, nisam očekivao ništa, a dobio sam jednu vrlo dobru utrku..
eh, da je još i malo kiše palo.. ;)
0
0