Nakon što je danas došla konačna potvrda kako ćemo od iduće godine vidjeti suradnju Red Bulla i Honde, došle su i prve konkretnije reakcije iz Renaulta.
Renault je uz Red Bull bio 12 godina i pritom su imali vrlo uspješan period početkom ovog desetljeća.
“Učinit ćemo sve da Red Bull požali što je donio ovakvu odluku,” izjavio je Cyril Abiteboul.
“Kad to kažem želim reći da ćemo napraviti na stazi sve što je u našoj moći pod našim bojama.”
“Zaista sam uzbuđen zbog nadogradnji koje dolaze, posebno s “C” specifikacijom koja stiže u kasnijem stadiju ove sezone.”
“Trenutno nema razloga misliti da Red Bull neće dobiti te motore, ali još uvijek nismo potvrdili konkretne detalje isporuke.”
Abiteboul kaže da ga vijesti o odlasku Red Bulla ne iznenađuju jer je to očekivao još otkad je potvrđeno da će McLaren i Toro Rosso zamijeniti motore.
“Prošle godine u Singapuru smo potpisali detaljan ugovor s Red Bullom i s McLarenom. U njemu je bilo naznačeno da će Toro Rosso na kraju 2017. godine promijeniti motor, a Red Bull nakon 2018., iako je Red Bull tražio da se to pitanje ostavi još donekle otvoreno.”
Vjeruje da je glavna motivacija Red Bulla u činjenici da će sada biti gotovo pa tvornička ekipa.
“To nisu mogli s Renaultom, moralo se raditi o drugom entitetu i u Hondi su našli savršenog partnera. Siguran sam da postoje stvari vezane za performanse, ali u cijeloj priči je očigledno puno više od toga.”
“Neke stvari mi im ne možemo ponuditi, poput financijske pomoći, pristupa temeljnim pogonima… Naš prioritet i fokus su performanse Renault Sport F1.”
Abiteboul je na kraju naglasio kako je zadovoljan što je odluka o motoru potvrđena relativno rano u sezoni.
“Za nas je bilo važno dobiti detaljne planove za iduću godinu tako da možemo poduzeti odgovarajuće mjere.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U prijevodu sjedenje na dvije stolice je završilo za obe ekipe. Sad navalite na razvoj i pokažite rezultate jedan drugom bez svaljivanja krivice. Jedino mislim da će C specifikacija Renaulta biti malo srezana ove godine da se ne bi otkrile karte previše. S nestrpljenjem očekujem 2019. godinu.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno se nadam propasti rb jer ih ne podnosim od kad su usli u f1..dosta vise helmuta i hornera
11
26
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta fali Horneru? Prije bih njega gledao i slusao nego Boulliera, Arrivabenea, Claire itd.
21
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Arrivabenen ne troši zrak bezveze.
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve probleme imaš ti????
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nije Helmut i Horner RB.
RB je Matešić porjeklom iz mog Zadra točnije Dikla. To je puno veći razlog da navijam za njih. A iskreno vozačku ekipu obožavam.
8
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako ide ona poslovica !? Prešli su s konja na magarca !Honda mora još puno žganaca pojest da bi stigla Reno! Ali miris novčanica je izgleda prevladao.
13
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao u slucaju kad je Mclaren s Mercedesa presao na Hondu!
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To j bilo logično. Kao kupac motora od tvorničke momčadi, ne možeš se nadati da ćeš biti prvak. To su jaaaako rijetki petki i vrlo specijalne okolnosti.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull je kupac, i da su ostali na Renaultu još godinama, Renault kao tvornička ekipa bi mogla samo sanjati da pobijedi tog kupca njihovih motora…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gori od trećeg mjesta u ukupnom poretku ne mogu biti da im staviš motor od apena koji se razleti svaku drugu trku, jer bi opet svaki drugi put uzeli bar 5. i 6. mjesto. Jednostavno morate priznati da imaju skoro sekundu bolju šasiju od MB i Ferrarija i 2 sekunde pd middle pack-a. Vozit će druge godine krugove oko McL i Renaulta jer Honda nije ni približno loša kao što ju je McL prikazivao.
12
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj malo budi realan. Honda je prošle sezone bila toliko nepouzdana da je McLaren nije imao što loše ili dobro prikazivati. Ok, slažem se da je size zero koncept utjecao na to, ali pričekajmo odgovor iz Renaulta i drugu sezonu prije nekakvih pretpostavki oko toga tko će koga obilaziti za krug.
Mclaren je pao na niske grane, al nemojmo zaboraviti što je McLaren. To ke prije svega punokrvni trkački brand, skužit će prije ili poslije da je Bojler idiot i potjerat ga, nebi se čudio krajem sezone. A onda ćemo tek vidjeti što je McLaren!
Renault? Što je Renault ne treba valjda previše objašnjavati.
Nikako ne umanjujući veličinu RBR i Honde, logično zaključujem ovdje su se namjerili junaci na junake i teško je prije nego što je fight počeo zaključiti tko će izvući deblji kraj…
14
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj malo pogledaj koliko su u tri godine motora promijenili i koliko puta je Alonso , Button i Vandorne odustao upravo zbog tog usranog Hondinog motora. Na stranu što su bili spori , to se teoretski može pripisati Mclarenovoj šasiji ali ako skoro svaku utrku , pa čak i svaki trening moraš mjenjati PU onda je isključivi krivac Honda a ne Mclaren. To nisu neka naklapanja i kriva prikazivanja nego brojke i statistike . Brojke ne lažu. Ajde , prva pa i druga godina mogu se opravdati kao uhodavanje ali treću sezonu su bili još gori i jedina logična i ispravna odluka Mclarena je bila da otpili japance .Red bull će žaliti za Renaultom !
9
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zapamtite što sam rekao RBH će druge godine biti bolji i od McL i Renaulta, jer je već sad Honda praktički izjednačena po snazi s Renaultom. Pogledajte na ravnici kako je Gasli u kanti od TR skinuo FI i Haas s novim MB i Ferrarijevim motorima, čisto na ravnici bez magijanja u zavoju. To je McL samo mogao sanjat. Nije RB vesla sisao, da nemaju podatke GPS-a i sila na mjenjaču koji to pokazuju ne bi ni prelazili. Priznajem da postoji određeni rizik da budu malo lošiji nego sad, ali sigurno im je to dovoljno da budu barem treći, no postoji i ne velika šansa da zapapre MB i SF zbog koje se rizik itekako isplati. Vjerujem isto da će se Renault još malo približit vodećoj trojci i vjerovatno ukrast koje postolje.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A što ako recimo McLaren razvije potpuno novi bolid? I ima Renaultovu pogonsku jedinicu koja je blizu Honde (da ne ulazimo sad u to koja je brža)? Ili Renault razvije potpuno novi bolid?
Pretpostavke, pretposatvke ….
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nece više nikad bit dobri
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne,biti će najbolji ?
10
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mozda je sada Renault dobar nakon nekoliko losijih godina. No treba uzeti u obzir da je RB trenutno najb9lji bolid na gridu pa je neka referenca za Renaultov motor druge dvije ekipe na Renaultu. Iskreno s obzirom kakve vozace TR ima i kakve su rezultate ostvarili ja vjerujem da je Hondin motor vrlo blizu. Uostalim pricas o Hondi kao o nekim amaterima( a taj naslov zasluzuje jedna ekipa sa otoka koja “ima najbolji bolid”) . Zanimljivo kako nitko ne pljuje McLaren sada kada se vidi da je njihov bolid za ku… i sad kada se vidi da su kenjali po Hondi a ni sami nisu bili nista bolji. Koncem prosle sezone je McLaren postizao slicne rezultate kao i sada i kada to usporedim sa Renaultom ne vidim razl8ku gotovo nikakvu. Uostalom pogledaj koliko je Honda osvojila naslova kao i pobjeda. To sto je 3 godine muku mucila s Mclarenom ne znaci da ne znaju napraviti motor. Znaju, samo je pitanje vremena. I sve mi ovo djeluje kao samaranje McLarena njihovim projektom od nagodinu. Mozda cak i za pobjede jer Honda ove godine je pokazala velik pomak i po pouzdanosti kao i po perfomansama. Ako nesto slicno uspiju jos do kraja godine ili preko zime eto njih u borbi za pobjede.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sviđa mi se ovo, sve više i više! Ovaj Abiteboul je lafčina, nego zapnite sad, da vidimo šta možete napraviti sa tom “C” specijalizacijom, nek Red Bull malo kenja gaće. Stvarno volim i cijenim Japance i Hondu i fakat im želim sve najbolje u Formuli 1, ali sad bi fakat volio da dogodine McLaren bude, ako ništa bar al pari sa Red Bullom. Naravno, želim Renault F1 team ispred oba dvije ekipe, ali Red Bull i njihova moć stvaranja šasija je nenadjebiva. Uglavnom, Formula 1 je postala kao igra karata i to mi se sve više i više sviđa. Nebi se čudio da do kraja sezone Red Bull ne samo da nedobije tu “C” specijalizaciju, nego da imaju i problema sa motorom, mada to nebi niti volio, niti je Renault takva mučki pokvarena tvornica i momčad. Pozdrav svim fanovima ovog fenomenalnog sporta!
18
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prošle godine je tr pri kraju sezone najebo što se tiče novih dijelova od renaulta…valjda neće sad rb. valjda će odradit to profesionalno.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Siguran sam hoće.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ja bas ne bi bio siguran i to iz vise razloga . Jedan od njih je taj da nece dati sve od sebe da RB ima odlicne rezultate jer odlazi na Hondu. Drugi razlog je da sigurno nce htjeti sto c specifikacija moze i kako je slozena da to sutra ne bi mozda RB primjenio na Hondi a trece i u sto sam jako uvjeren je da Renault ce vrlo vjerovatno kad tonese tu specifikaciju c u kasnijem stadiju sezone pricati kako nema dovoljno jedinica za sve ekipe a tu ce ispastati RB ili ce dobiti neku drugu verziju jer primjera ima u skoro svakoj promjeni motora kod momcadi koji su nagodinu potrazili srecu drugdje. Obicno im dobavljac ne bi dao ono najbolje sto ima sto bi se vidjelo pri kraju sezone u obliku losijih rezultata. A RB sumnjam da ce moci provjeriti kakav motor ima ostala ekioa a kakav oni. Jos jedan dokaz toj tvrdnji ce biti i ova izjava koja je dana da ce Renault htjeti pokazit RBu sto prije da je pogrijesio. Sad pitajmo se kako…
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve stoji, sad nam samo preostaje da čekamo.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Želim i ja da se Renault što prije priključi vrhu. Ali ne mogu smisliti ovu mržnju prema Red Bullu (ni prema bilo kome drugome). Samo zato što su rekli surovu istinu o Renaultovoj snagi kad god su bili upitani o istoj…
Očekujem da će se Red Bull već sljedeće godine moći boriti za vrh sa Hondom. Nadam se da će se i Renault (tvornički) priključiti toj borbi, ili barem biti jako blizu. A iza njih vjerujem da će biti Toro Rosso, kao najbolji bolid od ostatka. Ima Toro Rosso vrlo pametnih ljudi, ali već nekoliko godina nisu mogli puno raditi na bolidu, uslijed konstantnog mijenjanja motora iz sezone u sezonu. Sljedeće godine će nakon dugo vremena ući u drugu sezonu sa istim dobavljačem motora.
Nadam se da će i Sauber uz veći angažman Alfe Romea krenuti prema vrhu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno je sigurno da RBR bez obzira na svoj aerodinamicki potencijal, ne moze konkurisati za titulu, jednostavno nemaju corbe u motoru za to!
Hajmo dalje, pored McL-a, kao i same tvornicke momcadi, tesko da mogu biti privilegirani kao pretendent za titulu, pogotovo sad kada Renault poput “ljubavnice” flertuje sa Neweyom, sto je mozda i prelilo casu!?
Dakle, RBR za titulu treba nesto vise, a od Renaulta to nece dobiti, jos kada dodje na snagu nova pravila motora, onda ta ista ce vise ici tvornickoj ekipi, a valjda ici malo i na ruku Hondi, koja ce do tada puniti RBR-ov budjet, tako da nista RBR nece da izgubi osim postolja i 2-3 pobjede u sezoni, to za njihove apetite nije dovoljno.
RBR ce prozivljavati malo ono kroz sta su prolazili i dalje prolaze Ferrari, McL, Williams i Renault, a to je period stagnacije i re-organizacije.
9
2