Nakon brojnih pisanja o tome kako će mnogi vozači, ponajviše oni s Renaultovim i Hondinim pogonom, imati neke nove (nadograđene) komponente pogonske jedinice u Montrealu, konačno imamo i popis onih koji su mijenjali određene dijelove. Radi se o Vettelu i Raikkonenu, svim vozačima s Renaultovom R.E.18, te Hartleyju i Gaslyju.
Daniel Ricciardo, Brendon Hartley i Pierre Gasly su uzeli treći motor s unutarnjim izgaranjem, ujedno i posljednji dopušten ovogodišnjim pravilnikom. Ricciardo i Hartley tako imaju načet maksimalan broj dozvoljenih elemenata pogonske jedinice ove sezone, i bilo kakva sljedeća promjena (uzimanje novog elementa) za njih automatski znači kaznu na gridu. Ostali (osim Raikkonena koji je novi motor uzeo ranije u sezoni – stara specifikacija) su uzeli drugi po redu motor s unutarnjim izgaranjem, što znači da su sada vozači koji nastupaju s Mercedesovom M09 EQ Power+ jedini koji još uvijek voze s prvim motorom.
Verstappen i Raikkonen su uzeli i treće turbopunjače, što su posljednji dozvoljeni pravilnikom.
Hulkenberg i Sainz su uzeli treći MGU-H, također posljednji dozvoljen pravilnikom.
Nakon problema s MGU-K na VN Monaka, Ricciardo se vratio na stariji element ove komponente tako da neće dobiti kaznu za VN Kanade.
Vettel (motor, turbo, MGU-H)
Raikkonen (turbo)
Ricciardo (motor, turbo, MGU-H)
Verstappen (motor, turbo, MGU-H, kontrolna elektronika)
Hulkenberg (motor, turbo, MGU-H, kontrolna elektronika)
Sainz (motor, turbo, MGU-H, kontrolna elektronika)
Hartley (motor)
Gasly (motor, turbo, MGU-H, baterija, kontrolna elektronika)
Alonso (motor, MGU-H)
Vandoorne (motor, turbo, MGU-H)
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Mercedes | Bottas | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
Ferrari | Vettel | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Ferrari | Raikkonen | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 |
Force India Mercedes | Perez | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Force India Mercedes | Ocon | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Williams Mercedes | Stroll | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Williams Mercedes | Sirotkin | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Renault | Hulkenberg | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 |
Renault | Sainz | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 |
Toro Rosso Honda | Hartley | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Toro Rosso Honda | Gasly | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 |
Haas Ferrari | Grosjean | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Haas Ferrari | Magnussen | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
McLaren Renault | Alonso | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
McLaren Renault | Vandoorne | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Sauber Ferrari | Ericsson | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Sauber Ferrari | Leclerc | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
*Renaultova pogonska jedinica
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I tome dodamo da su Haas i Sauber već u Monaku prešli na novi Ferrarijev motor, i imamo sve osim Mercedesa na novom motoru.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dakle, Ricci ipak neće dobiti kaznu
1
0