Dobavljač guma za Formulu 1 Pirelli objavio je odabir momčadi za nadolazeću VN Kanade. Mercedes je od svih odabrao najmanje kompleta hypersofta za oba vozača.
Kanada će tako biti druga utrka zaredom kako ćemo vidjeti na stazi najmekšu komponentu koju nudi talijanski proizvođač.
U Monaku, gdje je po prvi put korišten hypersoft, momčadi su izabrale maksimalan broj ružičaste komponente. Iako je najmekša komponenta ostala najpoželjnija za većinu, Mercedes se ipak odlučio na malo konzervativniji izbor guma. Razlog takvom izboru je taj što je njemačka momčad imala problema s degradacijom komponente, a tome u prilog ide i izjava Valtterija Bottasa koji je rekao kako im je bilo teško pratiti Toro Rosso na najmekšoj komponenti.
Bottas i Hamilton će koristiti pet setova hypersofta uz još pet setova ultrasofta te po tri seta najtvrđe komponente u Montrealu supersofta.
S druge strane, niti jedna druga momčad nije odabrala manje od sedam setova ružičaste komponente te su se tako Ferrari i Red Bull odlučili za osam setova hypersofta. Ostale momčadi su odabrale isti broj hypersoft komponenti za vozače osim Williamsa, Haasa i Saubera koji su napravili razliku u strategijama po pitanju broja setova supersofta.
Williams je izabrao najviše supersofta od konkurencije tako da su osigurali pet setova za Strolla te četiri seta za Sergeya Sirotkina.
We haven’t even unpacked from the #MonacoGP and it’s already time to pack our bags for Montreal! Here are the #Fit4F1 sets we're bringing with us to the #CanadianGP! More on: https://t.co/yJxO8NgkiY pic.twitter.com/UAnndJhxss
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) May 29, 2018
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam osjecaj da se u Kanadi nece znati tko pije tko plaća, toliko strategija,toliko mixeva i jos na kraju vrhuska staza. Obozavam Hypersoft.
30
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj Boze
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može. ☺
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Logično da Mercedes planira u Q2 na US, pa da izbjegnu HS u utrci.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, u Monacu im je malo falilo tako da u Kanadi nebi trebali imati problema sa prolaskom u Q3 na US.
Više me zanima da li će i to biti dovoljno za 1 pit stop ili će svejedno morati svi dva puta u box.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako i bude dovoljno za jedan box, opet ostaje mogućnost da hyper bude sekund ili više brža po krugu pa se za 20 krugova “prednost” jednog boxa manje vrlo lako istopi.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem da hypersoft može biti brža 20 krugova po 1 sec.
Mislim da će već nakon 7-8 kruga vremena ići u korist US.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A na dvaput?
I ne bih baš rekao da će odmah nakon 7-8 krugova otić prednost na stranu ultre i to za tu istu sekundu.
I zavisi kako kod koga. ;)
Neko je uzeo vrlo malo hypera.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto racunas jedan hyper kad su u pitanju 2 ?
E jbg @Frantic nisam vidio tvoj post..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da strategija 1 box nije vjerovatna.
Lupajući onako bez treninga, meni izgleda
US US SS dobitna kombinacija.
Možda RB da pokuša sa jednim stajanjem, ali nisam siguran da može proći u Q3 sa US
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekak si ja brijem da bi Mecke i Ferrari trebali uspjet na ultrama uc u q3 ako se odluce za takvo nesto.. Mercedes sam uvjeren da hoce a za Ferrari onako.. Uvijek nes kemijaju..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako može Mercedes mogu i Ferrari i Red Bull.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
opet neka mulja…nakraju ce mercedes profitirat od tog izbora
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi poželjno da je hyper soft guma puno brža od ultre tako da svi u Q2 idu na hyper.
1
0