Daniel Ricciardo nastavio je dominaciju ulicama Monte Carla osvajanjem pole positiona za utrku na kojoj je to vjerojatno najbitnije! Ricciardo je dominirao cijelim vikendom, bio je najbrži u svakoj sesiji te ima fantastičnu priliku osvetiti se za izgubljenu pobjedu iz 2016. kad je zbog greške momčadi u boksu ostao bez pobjede nakon dosad jedinog pole positiona karijere.
S druge strane, njegov momčadski kolega Max Verstappen upropastio je sve na trećem treningu te će u utrku startati sa samog začelja što će sigurno začiniti sutrašnju utrku.
Drugi je završio Ferrarijev Sebastian Vettel ispred vodećeg u ukupnom poretku, Lewisa Hamiltona.
Na početku prve kvalifikacijske runde nije se dugo čekalo da krene akcija. Gotovo svi vozači izašli su na stazu u prvih nekoliko minuta te na hypersoftu krenuli voziti svoje brze krugove. Jedini koji nisu odmah postavili vrijeme bili su vozači Renaulta i Max Verstappen na čijem bolidu se još uvijek radilo.
Dok su vozači Renaulta kasnije izašli i postavili svoja vremena, Maxu Verstappenu to nije pošlo za rukom. Njegov bolid nije bio spreman te mu sad kazna od 5 mjesta na gridu zbog promjene mjenjača ne znači ništa jer ionako starta posljednji.
Očekivano, s većinom bolida na stazi bilo je i puno prometa koji je smetao vozačima u brzom krugu pa se tako Kimi Raikkonen požalio na Valtterija Bottasa koji mu je zasmetao u tunelu. Taj incident zabilježili su suci, vidjet ćemo hoće li biti ikakve kazne.
Zaostatci su cijelo vrijeme bili minimalni, najbrži je ponovo bio Daniel Ricciardo, a u unutar sekunde zaostatka ostalo je još 13 vozača.
U konačnici, dobili smo 5 vozača iz 5 različitih momčadi u zoni eliminacije – uz Maxa Verstappena ispali su, od najsporijeg prema najbržem: Magnussen, Stroll, Ericsson i Hartley koji je za Hulkenbergom na 15. mjestu kasnio tek nekoliko tisućinki.
Zanimljivo, njihovi momčadski kolege svi su bili daleko od eliminacijske zone – Sirotkin je bio sjajan osmi, Leclerc deveti, Grosjean jedanesti te Gasly dvanaesti.
U Q2 se osim o najbržim vremenima odlučuje i o startnim gumama za utrku prve desetorice. Jedini koji nisu izašli na najmekšoj komponenti bili su vozači Mercedesa, oni su izašli na srednjem po mekoći ultrasoftu.
Kocka se nije isplatila jer su nakon prvih brzih krugova ostali u zoni eliminacije, Hamilton tek 11., a Bottas 14. Daniel Ricciardo već je u prvom izlasku srušio rekord staze s vremenom 1:11.353, a iza njega desetinku je kasnio Vettel.
Mercedesi su očekivano u drugi izlazak na stazu krenuli s hypersoftom, Hamilton je izbio na treće mjesto s 2 desetinke zaostatka za Ricciardom, dok je Bottas sa 6 desetinki zaostatka skočio na peto mjesto.
Zanimljivo, čak i oni vodeći uključujući Ricciarda izašli su još jednom prije kraja sesije. Raikkonen je prvo skočio na drugo mjesto s 38 tisućinki zaostatka za Ricciardovim starim vremenom kojeg je Australac zatim poboljšao za 75 tisućinki.
U Q2 ponovo smo imali šaren spektar bolida koji su ispali, tj. ponovo svi vozači različitih momčadi, redom: Hulkenberg, Vandoorne, Sirotkin, Leclerc i Grosjean koji će startati 3 mjesta niže zbog kazne koju nosi iz Španjolske zbog izazivanja masovnog sudara na startu utrke.
U Q3 su redom ušli Ricciardo koji je bio najbrži na svakom treningu i sesiji dosad, Raikkonen, Vettel, Hamilton, Bottas, Ocon, Perez, Alonso, Sainz i Gasly.
Svi izuzev Sebastiana Vettela na samom su početku sesije izašli na stazu, no i on uskoro izlazi.
Daniel Ricciardo nastavio je gdje je stao – u prvom brzom krugu uništio je rekord staze s vremenom ispod 1:11, točnije 1:10.810. Iza sebe je ostavio Hamiltona za 4 i pol desetinke, dok je Raikkonen bio samo 5 tisućinki sporiji od Britanca.
Vettel je bio posljednji vozač koji je postavio vrijeme, a nevjerojatno, uspio se ugurati između Hamiltona i Raikkonena, 2 tisućinke sporije od Hamiltona, 3 ispred Raikkonena.
Peti je ostao Bottas kao posljednji unutar sekunde za Ricciardom, dok su se iza njega poredali Sainz, Alonso, Perez, Ocon i Gasly.
U svom drugom pokušaju Vettel se probio ispred Hamiltona s dvije deserinke ispred Britanca koji nije uspio popraviti svoje vrijeme. Ricciardo je pokušao popraviti vrijeme, nije uspio, ali nije bilo ni potrebno jer ga nitko nije uspio nadmašiti.
Iza ovog trojca ostala su dva Finca, Raikkonen ispred Bottasa, šesti je završio Ocon ispred Alonsa, Sainza, Pereza i Gaslyja.
Najprestižnija utrka Formule 1 vozi se sutra u 15:10!
Vozač | Bolid | Vrijeme | Zaostatak | |
---|---|---|---|---|
1 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m10.810s | – |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m11.039s | 0.229s |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m11.232s | 0.422s |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m11.266s | 0.456s |
5 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m11.441s | 0.631s |
6 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m12.061s | 1.251s |
7 | Fernando Alonso | McLaren/Renault | 1m12.110s | 1.300s |
8 | Carlos Sainz | Renault | 1m12.130s | 1.320s |
9 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m12.154s | 1.344s |
10 | Pierre Gasly | Toro Rosso/Honda | 1m12.221s | 1.411s |
11 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m12.411s | – |
12 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Renault | 1m12.440s | – |
13 | Sergey Sirotkin | Williams/Mercedes | 1m12.521s | – |
14 | Charles Leclerc | Sauber/Ferrari | 1m12.714s | – |
15 | Brendon Hartley | Toro Rosso/Honda | 1m13.179s | – |
16 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m13.265s | – |
17 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m13.323s | – |
18 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m12.728s | – |
19 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m13.393s | – |
20 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | – | – |
* – Grosjean će startati 18. zbog 3 mjesta kazne na gridu
[donacija]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kimi razočarao si.
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma jel moguće? On i kad oduševi, nauštrb Vettela je.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko je ocekivao od njega nesto više? Pa on kad ima savršen dan jedva se ugura 0.200 ispred prosječnog Fetelovog dana, a rezultat i kvalifikacija iz ove godine dovoljno govore.
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Riki>Max,jedino sam polagao nade u Kimija jer se trka ipak vozi najvise na iskustvo,ali Alonso i McLaren zadovoljavajuci.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zasluženo…do pobjede. fantastučan krug,,,,a i vidjesmo ispod 1:11
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Crka mi internet 2 minuta prije kraja…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha.. Meni krepalo sve taman kad je Seb trebo zavrsit prvi pokusaj u Q3, malo sam si dao oduska u psovkama.. Uspjeh sve rebootat da vidim druge pokusaje ..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isti slučaj – sve mi se smrzlo :-( a onda ponovo dizanje, brze nego Ricci odvozi krug, ali nije bilo dovoljno, već je bilo gotovo… lol
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ricciardo izvanredan,iako navijam za Merc volio bih da uzme sutra 1. mjesto
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
riki ubio krug :klanjam: vettel je odvozio maximum, kao i lewis.. ako ne bude većih incidenata to je i poredak na kraju utrke..
nisam zadovoljan mclarenom, očekivao sam puno više.. na kraju čak i force india ispred :facepalm:
s druge strane u monaku je bolje startati s unutarnje strane jer se s vanjske lakše izgubi pozicija pa bi mogao alonso do P6 odmah na startu, a dalje šta bude..
a maxa su valjda namjerno ostavili bez kvalifikacija.. bolje da na startu polupa ove na začelju, nego ove naprijed.. ionako ga već svi debelo hejtaju hahha
26
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u jbte , McL ( fernando ) lošiji od FI . možda je trebalo spomenut da je od jedne lošiji ( za čak 0,049 s … jesu li ovo STOTINKE zaostatka ? jer ne snalazim se baš … ) , od druge brži . ako je ovo loše u odnosu na prethodne sezone sa hondom šta bi onda trebali kazat u renaultu di im se hulkenberg nije uspija plasirat u Q 2 ,od neiskusnijeg vandoornea je bija brži 0,03 s , CS sa manje staža u renaultu je odvozija Q 3 ali opet iza McL / renaulta . alonso je najbolje plasiran vozač sa renault PU jer RB koristi TAG heuer PU ;) :) :) :) e da i ima najbolju šasiju za ovakvu konfiguraciju staze .
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lose je.. ocekivao sam da ce bit najbolji od ostatka, a nisu i onda jos izgube od FI koja je inace specijalizirana za brze staze a ne ovakve.. i da je 0,001 zaostatak nije dobro i ne mogu biti zadovoljan.. u monaku je startna pozicija sve.. vec sad ocon ima prednost za dolazak na postolje u slucaju makljaze ovih naprijed.. a druga stvar.. ocekivao sam da ce zaostatak biti oko 0,8 za PP.. od tolikih prica o sasiji i svemu, zaostaju za red bullom na stazi di sasija igra sve i s istim motorom (bez obzira kako se zvao) 1,3 sek.. to je lose
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bravo ricci, čestitke!
p10 za gaslya nije loše…hartley opet loš… #doklen
max starta zadnji, bit će zanimljivo…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hartley i nije bio loš, naprotiv, ali nije imao sreće s rasporedom vozača na stazi i onda žutim zastavama..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dosta duela je ovdje odlučila sreća. Ovima u Q3 je barem lakše, manja je gužva. Ali treba se probiti do Q3… Q1 je bio haos. Malo je falilo da i Bottas ispadne.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mnogi ‘nemaju’ sreće sa žutim zastavama i prometom u monacu. niti mu to bio jedini flying lap u q1..
mislim da mu je sutra zadnja utrka u tr.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Ricci, nedodirljiv danas. Solidan McLaren a Vandoorne nije uspio sastaviti cisti krug na kraju.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta solidni mclaren? Koji kurac sololidni kasne 1.3s od pola? Sad ne mogu kriviti hondu!
16
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma da solidni ? koji kur*c solidni ? lani su se mogli izvlačit na hondu , a ove godine zbog kur*evog renaulta su popravili vrimena za jedav 1,5 s ( uspoređujem vrimena bolje plasiranih vozača tj buttona lani i alonsa danas ) u odnosu na lanjski MC šta je skoro NIŠTA . ako nisu danas mogli vozit bar za 3 do 4 s brže nego lani i srtartat sa bar sa P 2 i 3 onda im je rađa za kur . da su bar vrime Q u odnosu na lani popravili
ka RB tj 1,6 s , a ne ovih sitnih 1,5 s ….. FA ka bolje plasirani sutra će startat sa P 7 , a lani je vandoorne starta sa P 12 . nećeš ti razlike … tek 5 mista bolje . ne mogu se vadit ni na promet jer to u MC nije važno . staza je dovoljno široka da se može preticat skoro na svakom dijelu osim možda u loews – u . e moj McL …..
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogu Renault
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalone, prema ljudima iz McLarena, samo je Renaultov motor donio jednu sekundu. Pa eto nam malo više faktora u računicu :)
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalone, i sam kažeš da se i Red Bull popravio za 1.6 s. A nisu mijenjali motor. Znači da je napredak samo do njih, ne do motora? Ali dobro znamo da to nije tako. Imamo mekše gume (HS) koje donose 1 s brže vrijeme u odnosu na US. I to ovogodišnji US, koji je ustvari mekši od prošlogodišnjeg? Kada tako gledamo ni Red Bull nije puno napredovao, sve je do guma… Ali napredak i nije bio moguć, jer su bolidi postali teži i manje aerodinamički efikasni zbog Halo-a, i zbog ukidanja shark fina i monkey seata, T-winga…
McLaren jes vjerovatno nešto napredovao. A zašto i nebi, kada prošle godine i nisu bili nešto dobri. Imali su prostora za napredak. Ali napredovala je i Honda, kako vidimo u Toro Rossu. Tako da bi ove godine i sa Hondom vjerovatno vidjeli sličan napredak…
Evo baš provjeravam. Prevario si se. Najbolji rezultat McLarena prošle godine je bio Vandoorne: 1:13.249 iz Q2. U Q3 nije postavio vrijeme. Tako da su ove godine napredovali 1.1 s. Otprilike kao i svi ostali…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
renault donija sekundu , alonso još 0,5 s u odnosu na buttona koji je lani odvozija MC (umisto fernanda i bez priprema , testova itd ) = današnjih 1,5 s brže nego lani na ovoj stazi . ajmo gledat/komparirat vrimena Q 2017./18. ( ne gledat zaostatke ) .. lani je max odvozija 1’12”496 , danas DR 1’10”810 šta je odličnih 1,68 s brže nego lani . lani button 1’13”613 , fernando danas 1’12”110 tj 1,5 s brže ali je to za neke loš progres ?!?!?!? skidanje 1,5 s na ovoj stazi je veliko ka keopsova piramida , a s obzirom na probleme McL na testiranjima prije sezone i trenutni plasman ( FA 7. , McL 5. sa bodom manje od renaulta ) ovo je veliko ka dvi keopsove piramide . lani su prve bodove ( 2 alonsova ) osvojili tek u bakuu tj 8. trci prvenstva , a sad posli 5 trka imaju već osvojeno 40 bodova .. tek 20 X više . FA je lani na kraju ima tek 17 , a sad 16 trka do kraja prvenstva 22 boda . šta su mislili fanovi McL da će sa renultovom PU McL krenut u borbu za titulu pa su trenutnim rezultatima razočarani ?
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pastor .. preozbiljno si ti shvatija moj komentar pa si se uvatija dokazivat koja je razlika i zašto su ove godine ( ili samo danas ? ) rezultati takvi kakvi su . bolidi jesu teži . koliko su “izgubili” aerodinamike zboga hala to ne znam ali je evidentno da su uprkos svemu ( otežicama) poprilično brži nego lani bar u MC . pa sam DR je nekoliko puta obara svoj rekord staze , a sve rekorde je postavlja ovih dana . ne treba zaboravit kad se spominju rekordi da je danas temperatura staze bila extremno visoka i možda je teško (pr)ocjenit kako je to djelovalo na nove komponente ( poboljšanu mekoću ) guma . uostalom na HS se prvi put vozi od ove sezone pa su recimo nepoznanica svima . u meredesu su u Q procjenili da HS i nisu nešto pa su probali sa SS i … nije “radilo” . da su dobro poznavali HS ne bi se ni zafrkavali sa SS . zbog toga .ako pričamo ozbiljno z a razliku od tebe ja ne mislim da je sve danas do guma jer su svima HS nepoznanica tj tek su debitirale i teško je procjenjivat koliko donose , pomažu … odmažu ?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa vrlo je jasno koliko su HS brže od US, jer smo obje imali prilike vidjeti na istoj stazi u istim uslovima. A i sam US je prema Pirelliju mekši nego lani.
Mercedes je probao u Q2 na US, i na kraju su ipak napravili vrijeme na HS kao i svi ostali. A ne na SS, kako ti kažeš.
Što se tiče napretka, opet ponavljaš pogrešnan podatak. Button je imao 1:13.613 u Q3, ali je Vandoorne imao 1:13.249 u Q2, i to im je najbolje vrijeme od prošle godine. Čak je i Button bio brži u Q2 sa vreenom od 1:13.453.
Tako da nisu napredovali za 1.5 s nego za 1.1 s. A kad već pričamo o napretku red je da vidimo i ostale.
Red Bull 1.6 s
Ferrari 1.1 s
Mercedes 1 s
Force Inida 1.3 s
Renault 1.5 s
Toro Rosso 0.9 s
Williams 1.2 s
Sauber 2.4 s
Haas 0.5 s
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Mercedes se nije zafrkavao na US zato što nisu znali kakav je HS, nego zbog taktike za sutrašnju utrku. Znaju oni vrlo dobro koliko je HS brža guma, ali isto tako znaju da bi potrošnja mogla biti velika. Pa su zato probali sa US da bi izbjegli korištenje HS na utrci. Probali i nije im upalilo, jer su ovdje razlike između njih i ostalih ekipa puno manje, pa im vrijeme na sporijoj US gumi nije garantovalo ulazak u Q3.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
za pretplatnike:
kako je f1 tv radila u kvalama?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko cica.. Osim sto mi je net krepo pred kraj al je reboot stigo na vrijeme da vidim kraj kvala
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na moje iznenadenje jako jako dobro, nije ni jednom stalo, samo se u par navrata kvaliteta vratila na 240p pa opet na 1080p, mada on board kamere su cudne, ima de sync zvuka te one stekaju, odradil isu dobar posao u ovih 15 dana, samo mi jos nisu refoundali 15 dana koje su obecali
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I meni je par puta tako otislo u “safe mode” ali se brzo popravilo.. Meni su vratili izgubljeno vrijeme :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1TV je radila perfektno cijeli vikend.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ricci očekivano uzeo pole, s obzirom na sve što je pokazivao na treninzima..
Odmah iza pravi gustiš u crveno – srebrnoj kombinaciji.. Seb-Ham- Kimi-Bottas… ufff..
Već se pokazalo da Red Bull ima najbrži bolid na ovoj stazi.. i umjesto 1-2, dobili su 1-20.. njihov pulen Max je dodatno zašećerio sutrašnju utrku.. bit će ga zanimljivo vidjeti u duelima sa talentima odostraga; Ericsonom, Strollom i Hartlyjem.. možda i vidimo neki njegov fight s K-Magom za kojeg mnogi govore da je prljavi vozač..
“Prljavi igraju prljavo”, rekao bi Max (barem mislim da bi :D ) pa čak i prognoziram njihov udes.. jednostavno, Max mora popuniti poker svojih grešaka u ovom vikendu, budući da je propustio kvale..
Imamo sve preduvjete za pravu utrku, samo najveći je shit od svega što ću utrku zbog glupe obveze morati propustiti.. a shitttt
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I taman da onda izazove SC taman kad oba Ferrarija obave box ..
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahah svaka čast za komentar
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monako … Force India izgleda dobro, brzi od McLarena i Renaulta. Izgleda da im je taj zadnji ovjes donio balans.
Kakva je situacija s Haasom, zar njima ne bi trebao odgovarati Monako?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovaj krug će svi analizirati dugo, dugo….jer je skoro potpuno savršen. doduše na simulatorima se dalo odvoziti 1:09,035 ali to je ipak simulator u kojem ne možeš zginut. tabac je bio ključna točka razlike između seba i rikija
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sutra ce biti safety car radi Pobjesnjelog Maxa 99%. Tako da i Vet i Ham imaju dobre sanse da predju Riccia na strategiju. Sve zavisi u kojem trenutku utrke ce kepec zasrat i koga ce s*ebat.
23
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem da ce opet sjebat ferrari
32
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
s obzirom na njegovu slabost na određenu boju zna se koga će najvjerojatnije zeznut :D
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja guzvara u sredini. Sad cemo vidjeti tko ce slozit najbolju strategiju ?.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi moji, Force India je iznenađenje vikenda.. na početku sezone očajna šasija, neuštiman bolid, a sad kad je najbitnije baš to oni potuku sve konkurente. Bravo!
21
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
baš kao i uvijek, to sam iskreno i očekivao od njih, nije prvi put :D
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je to vec postalo pravilo. Svake sezone prvih 5 utrka tesko trazenje balansa i borba u Q2. Ako su ovako dobri u Monaku, kakvi ce biti u Kanadi ili na nekim stazama koje nisu ovako tehnicki zahtijevne. Svake godine se prica da se ne mogu nositi s Williamsom, McLarenom ili Renaultom po pitanju razvoja bolida tijekom sezone, a zapravo je suprotno, izgleda da im je to najveci forte. Svaka cast momcima te Estebanu i Perezu … rade vrhunski posao.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da neće ove godine ponoviti 4. mjesto. Početak sezone je uštimavanje najboljeg paketa koji imaju. A činjenica je da su taj paket imali prethodnih godina za 4. mjesto. A ostatak sezone bereš plodove sa onim što si napravio, uglavnom prije početka sezone. Samo njima je trebalo malo više vremena za uštimavanje. Ipak su mala ekipa. A u ostatku sezone ne vjerujem da mogu parirati Renaultu. Renault je već prošle godine od Silverstonea bio najjači od ostatka grida. Samo što im je pouzdanost bila katastrofa. I jedan vozač kao da ga i nema…
Ne očekuem da će u nastavku sezone moći parirati bogatijim timovima.
Izgleda da su ovdje napokon upakovali taj čitav paket kako treba. Ali opet, razlike su minimalne. Još kad uzmeš u obzir da su im ovdje jako blizu ekipe sa slabijim motorima. Renault, McLaren i Toro Rosso. Pa i Williams je sa Sirotkinom bio jako blizu. Mislim da Williams od 2014. nije bio ovako dobar u Monacu. Ipak ima nešto u ovom novom smijeru bolida. :)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Pastor i da budu iza Renaulta, a ispred McLarena to im je ogroman uspjeh ipak su ovi tvornička ekipa.
Kad smo već kod McLarena mislim da priče o najboljoj šasiji i da je prošlih godina bilo samo do motora lagano padaju u vodu.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma činjenica je da su i Renault i McLaren, s obzirom na slabiji motor, negdje na vrhu sredine poretka što se tiče šasije i aerodinamike. Ali u odnosu na Red Bull su čisti prosjek.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
malo sreće za moj manager. :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne znam zašto ali mi se mota mogućnost da se sutra botas i lui pljusnu na prvom zavoju a da će kimi proći naprijed
11
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da želi novi ugovor i to na više godina i još starta iza Hama, a ne kraj njega, mislim da bi Bottas prije zakočio i skroz stao nego se zabio u kolegu?
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i to je sigurna verzija za “hladnog finca”…ali ako ga netko trkne od odozada i poskoči naprijed na kolegu? oduvijek se očekivala gužva na prvom zavoju i svi su oprezni, ali ovaj puta svi imaju ljepljive meke gume koje još nisu u funkciji i doći će do podosta pogrešaka iz tog razloga. unutarnja pozicija na startnom gridu je dobra samo za prvog ali ne i za ostale na toj strani
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso i Sainz svoje renaulte dogurali fino. Ipak, neka mi netko objasni kako tvornička momčad i McLaren na istom motoru ko i RB zaostaju 1,3sec od dotičnih
Šta to RB radi da toliko dobije od Renaulta?
Sutra već vidim gužvu i da ako ferari i bude imao sreće da ne ispadne onda će se sami ukakit s taktikom ajmoooo forzaaa višeee
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pogledaj bočne poklopce radiatora kako imaju potpuno drugačije nagibe i krivulje. zasigurno aerodinamična prednost u odnosu na mclaren i renault
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull je već godinama simbol za aerodinamiku. Adrian Newey je jedan od najvećih stručnjaka u F1.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne dobijaju oni od Renaulta ništa više nego sam Renault ili McLaren. Aerodinamika je u pitanju. Tu Red Bullu ne može zapeti niko.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ricciardo odradio vrhunski krug, po običaju ovdje.
Jel netko zna zašto je Vettel otišao bez davanja izjave, jel ljut zato što nije uzeo pole ili mu se samo nije pričalo sa DC??
Ham odradio super posao da se ugura između dva Ferraria, ako ovako ostane sutra minimalizirao je gubitak bodova u odnosu na Vettela.
FI neočekivano dobra, očito upgrade radi kako spada, ako su ovdje di im ne paše baš staza best of the rest, ne piše se dobro Renaultu i McLarenu za ostatak sezone.
Ovo je već modus operandi njima, uhvate radnu temperaturu tek kad dođe karavana u Europu.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Okladio bih se na probavne smetnje.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko Sirotkina da spomene, svaka cast majstore, a Haas razocaro neshvatljivo, Sainz lagano nabija komplekse Hulku. Ver zadnji, jaaaako zanimljivo!
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sirotkinu svaka čast.
Hass očigledno da ima nekih problema “sa ovom stazom”, nešto je K-Mag pričao oko guma i balansa.
A na osnovu čega Sainz nabija komplekse Hulku?
Malo prejaka konstrukcija za 0,15sec prednosti u Q2.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svezi haasa, izjava steinera nakon četvrtka:
Steiner explained why the VF-18 was particularly uncompetitive in the first sector:
It’s more tyre-related. We don’t have the tyre, when we go over the start/finish line the tyres are not in the window. At sector two I think we are 10th-fastest, roughly. At sector three we are also not so bad. So it’s mainly sector one I think we are going in a little bit too cold on the tyres. And then you lose your confidence, as you say, turn one if you brake and the front doesn’t grip you’re in trouble.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sutra svira Deutschlandlied <3 :mrgreen:
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Forzaaa Fernandoooo!!
13
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jelja, pozdrav!!
2
0