Fernando Alonso vjeruje da je njegova momčad s unaprijeđenim MCL33 sustigla Haasov VF-18 i Renaultov R.S.18, bez obzira na činjenicu da su obje suparničke momčadi VN Španjolske završile ispred McLarena.
Ekipa iz Wokinga je upravo za VN Španjolske pripremila veliki paket nadogradnji te je momčad prvi puta prošla u posljednju rundu kvalifikacija. Alonso je tada startao između Magnussenovog Haasa i Sainzovog Renaulta.
Međutim, utrka je bila nešto drugačija, Fernando je završio također na osmom mjestu, ali sa zaostatkom od 40 sekundi u odnosu na Magnussena.
“Znali smo da će nas nadogradnje staviti u bolju poziciju u sredini poretka. Napravili smo dobar korak. Bili smo osam desetinki iza Renaulta u Bakuu, devet desetinki u Kini, ali u Španjolskoj smo bili isti u kvalifikacijama i u utrci.”
“Mislim da smo sustigli Renault, i vjerojatno Haas, ali prve tri ekipe i dalje razvijaju bolide istim tempom kao i mi pa smo, nažalost, zadržali taj razmak”, rekao je Španjolac.
Alonso je bio jedini vozač iz Q3 koji koristio supersoft gume da bi se probio u posljednju rundu kvalifikacija, iako je u Q3 za Magnussenom kasnio samo 0.045s.
Incident kojeg je prouzrokovao Romain Grosjean Alonsa je bacio na 11. mjesto, a utrku je pokvario i dug boravak iza Leclercovog Saubera.
“Bio sam iza Leclerca polovicu utrke i definitivno je bilo teško. I dalje nam nedostaje brzine na pravcu kako bismo mogli pretjecati. Radimo na tome. Znamo slabosti našeg bolida i nadam se da ćemo uskoro pronaći solucije.”
Alonso je prošle godine nakon VN Španjolske držao 16. mjesto u poretku vozača s nula bodova, dok nakon prošlotjedne utrke drži sedmo mjesto s 32 boda.
U isto vrijeme prošle godine McLaren je bio posljednji s također nula bodova, dok sada drže peto mjesto s 40 bodova, jednim manjem od četvrtoplasiranog Renaulta.
[vozac broj=”14″ ime=”Fernando Alonso” momcad=”McLaren” sezona=”2018″]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još samo da ih prestignu :thumbs:
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budu, sad će 120% i najbolja utrka u životu.
14
34
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kolega @wapi, đeš na Nanda?:gandalf:
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još mu nije oprostio Abu Dhabi.
@wapi moraš priznati da ove sezone vozi impresivno :)
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi, kaj još nisi čuo da je sad već na 128.6%? Do kraja godine će valjda biti i na 135%.
5
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove godine? Nikad nije vozio tako dobro. Još od Abu Dhabija 2010. :)
3
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam shvatio to je bila i prva utrka onom tko i danas radi strategije za Ferrari hehe (kad već igramo tu igru) ;)
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma samo ti navali.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi su tu negdje blizu, cak i FI koja ce vjerojatno biti i ispred njih na nekoj stazi koja trazi manje downforcea …. Monza, Spa, Austrija, Meksiko. Ugl uzbudljiva borba u sredini poretka.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Austrija??
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Austrija i Meksiko su staze koje bi Mclarenu trebale odgovarati ako im je sasija i aerodinamika vrlina bolida. Sjecam se Meksika i q1 od prosle godine to je bio odlican krug s kojim bi Alonso bio 6-7-8 u q3 da nije bilo kazne i tu se boid pokazao kao odlican, a ovu godinu kada se to trebalo dokazati opet su pali i imam neki osjecaj da je to jer Renaultova PU jos nije uklopljena kako treba. Sljedecih par dana treba popratiti oko Rbr-Renault ugovora jer bi to i za Mclaren trebalo imati dosta utjecaja :)
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonso king
Legendo, neznam jesi li skužio njegov komentar, a na to kao dodatak i moj osvrt, lik je napisao da je Austrija brza staza tipa Belgija i Monza gdje netreba downforcea ništa, gdje je bitna samo jačina motora, zato sam ja napisao komentar koji sam napisao, a ti meni sad repliciraš komentarom s kojim se i ja slažem.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam ja da si to mislio, ali sam se htio samo nadovezati i na Meksiko jer i tamo treba puno downforcea zbog nadmorske visine i zraka (barem kako sam ja procitao).
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa šta onda meni odgovaraš, odgovori njemu, jer je očito da se ja i ti slažemo.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Nando dao više izjava ove sezone nego svi ostali vozači skupa.
Neka ih namaže na stazi, pa ćemo svi vidjeti ispred koga jesu, postaje zamorno čitati svakih dva dana njegove osvrte di jesu i di nisu.
7
11