Lewis Hamitlon je uspio ostvariti pole position na VN Španjolske na stazi u Barceloni. Britanac je u zadnjem krugu uspio i srušiti rekord staze, te njegovo vrijeme iznosi 1.16.173.
Na drugom mjestu se našao njegov momčadski kolega Valtteri Bottas, dok je zadnje mjesto na improviziranom postolju zauzeo Ferrarijev Sebastian Vettel.
Prije samog početka kvalifikacija, moglo se vidjeti kako puše jaki vjetar što je također utjecalo i na stazu koja se bila hladna.
Prvi na stazu nakon zelenog svjetla su izašla oba Williamsa te Kimi Raikkonen u Ferrariju na supersoftu. No, ipak prvo vrijeme postavlja Sebastian Vettel dok se iza njega odmah smjestio momčadski kolega sa zaostatkom od 0.180 sekundi. Alonso je prilikom izlaska na stazu i napravljenog kruga javio svojoj momčadi kako postoje jaki naleti vjetra u zavoju 7.
Raikkonen uspjeva skinuti Nijemca s vrha, ali zato iza njega dolaze oba Mercedesa s destinkom zaostatka. Unatoč jakom vjetru, Alonso je redao brze krugove na medium komponenti te si tako osigurao prolaz u drugu rundu. Marcus Ericsson u Sauberu je otišao van staze u zavoju 1, no bez većih problema se uspio vratiti.
Na početku brzog kruga, na bolidu Hulkenberga se čuo čudan zvuk u pozadini bolida što je Nijemca prisililo da se vrati u boks. Prve nagađanja su bila kako je u pitanju mjenjač, no na kraju se uspostavilo je problem u pritisku goriva.
Na kraju runde, Verstappen je uspio postaviti drugo vrijeme sa tri desetinke zaostatka. Također je to pošlo za rukom i Oconu koji je tako izbjegao ispadanje, dok Hulkenbergu pak to nije uspjelo te je tako ispao na u prvoj rundi.
Nekoliko sekundi prije nego što će se zastava za kraj zavijoriti, Lance Stroll je u zavoju 12 izgubio zadnji dio bolida te izletio sa staze što je rezultiralo i samim krajem prve runde.
16. Hulkenberg 17. Ericsson 18. Sirotkin 19. Stroll 20. Hartley (bez vremena)
Na početku druge runde je Ferrarijev dvojac preuzeo prvi inicijativu. Vettel je odvozio najbrže drugi sektor te se tako smjestio ispred svog momčadskog kolege. Očigledan je problem bio u gumama, ali to se najviše moglo primjetiti kod Mercedesa čiji su vozači imali problema sa zadnjim krajem koji se stalno zanosio.
Nakon što su postavili vremena, Mercedesi i Ferrariji su se vratili u boksove. Nakon ponovnog izlaska, Hamilton ipak ne uspjeva popraviti svoje vrijeme te tako ostaje iza dvojca u crvenome.
Ali, kako to obično biva zadnje dvije minute prije kraja smo vidjeli sve bolide kako izlaze popraviti svoja već postavljena vremena. Gasly nije uspio popraviti, kao ni obe Force Indije te su tako kvalifikacije za njih bile završne. Ništa bolje nije uspio ni Stoffel Vandoorne od kojega je opet bio bolji njegov momčadski kolega.
Carlos Sainz na kraju uspjeva popraviti svoje vrijeme te tako gura Alonsa na 10. mjesto, no nije bilo više opasnosti za Španjolca te je tako McLaren po prvi put ove sezone prošao u završnu rundu kvalifikacija.
11. Vandoorne 12. Gasly 13. Ocon 14. Leclerc 15. Perez
Na početku zadnje runde su iz boksa prvi jurnuli Daniel Ricciardo i Max Verstappen. Obojica su napravili dosta brze krugove, no tu na scenu stupa Lewis Hamilton koji uspjeva još brže odvoziti krug, dok njegov najjljući suparnik Sebastian Vettel ostvaruje tek peto mjesto. Nakon što su svi odvozili svoja prva vremena, na stazi je nastala tišina te su se svi vratili u boksove.
Ricciardo je pokušavao na soft komponenti popraviti vrijeme i iskoristiti praznu stazu, no nije uspio. Nakon što su se na satu pokazale zadnje tri minute, svi bolidi su izašli na stazu kako bi popravili svoja vremena.
Kimi Raikkonen uspjeva se probiti na drugo mjesto sjajnim krugom, no ponovno se ukazuje sjajan Lewis Hamilton koji postavlja vrijeme od 1.16.173. te tim vremenom osvaja pole position i ruši rekord staze.
Najbliži mu je bio momčadski kolega Bottas koji je za Britancem na kraju zaostao samo 0.040 sekundi. Vettel ovaj put nije mogao bolje od trećeg mjesta te je njegov zaostatak za Hamiltonom iznosio 0.132 sekundi.
Fernando Alonso je na kraju uspio postaviti osmo vrijeme kvalifikacija.
Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak | |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m16.173s | – |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m16.213s | 0.040s |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m16.305s | 0.132s |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m16.612s | 0.439s |
5 | Max Verstappen | Red Bull | 1m16.816s | 0.643s |
6 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1m16.818s | 0.645s |
7 | Kevin Magnussen | Haas | 1m17.676s | 1.503s |
8 | Fernando Alonso | McLaren | 1m17.721s | 1.548s |
9 | Carlos Sainz | Renault | 1m17.790s | 1.617s |
10 | Romain Grosjean | Haas | 1m17.835s | 1.662s |
11 | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1m18.323s | 2.150s |
12 | Pierre Gasly | Toro Rosso | 1m18.463s | 2.290s |
13 | Esteban Ocon | Force India | 1m18.696s | 2.523s |
14 | Charles Leclerc | Sauber | 1m18.910s | 2.737s |
15 | Sergio Perez | Force India | 1m19.098s | 2.925s |
16 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m18.923s | 2.750s |
17 | Marcus Ericsson | Sauber | 1m19.493s | 3.320s |
18 | Lance Stroll | Williams | 1m20.225s | 4.052s |
19 | Sergey Sirotkin | Williams | 1m19.695s | 3.522s |
20 | Brendon Hartley | Toro Rosso | – | – |
[donacija]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva prevara je ovaj Pirelli. Nevjerojatno što su napravili. SRAMOTA.
40
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije pirelli sam u toj prici bojim se…
28
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je zasticeniji od velebitske degenije…
49
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaštićen ko pripadnici GAY populacije, a kad hoće paradu zovu muriju da ih čuva.
13
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
#Pirelli #maFIA
27
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno za pitwallom Ferrarija rade budale,idioti i čiste neznalice, sa softom po pole, aj nemorate ni startati sutra, bolje mi je otić sutra na aeromiting ngo gledat ove smećare u crvenom boxu
7
47
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svatko danas nazalost ima pravo reci svoje misljenje :facepalm:
34
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti se slažeš sa njihovom odlukom? Imaju najbolji bolid i umjesto da imaju prednost u oba prvenstva oni će nakon sutrašnje utrke imati i veći zaostatak. Povraća mi se kad vidim onog arivabenea i onog tukca marcionea šta prijeti odlaskom iz f1. I s njma i bez njih, ionako su godinama sprdnja, enzo ferrari se okreće u grobu već 10 godina
2
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovječe iz koje si ti pećine izašao? Pa vidiš li da je na ovim promjenjenim gumama svima soft bolje radio nego SS, osim Mercedesu. Pa i Haasovi i Sainz su upali u Q3 na softu, lagano.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti ništa ne razumiješ….Soft je radio bolje od SS-a…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaista je bolje radio, zato su u drugom redu, a merc je na 1-2, ma daj pun mi ih je kufer, od odlaska MSC i todta i browna nikad nisu ni nikad neće imati prave ljude u boxu, navijam za njih godinama ali mi ide na živce to njihovo mudrovanje, oni uvijek mudruju. Dabogda ih max sutra oba pomeo u prvom zavoju kao u singapuru
3
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@MS791
O čemu ti? Mercedesu je SS radio dok je Ferrariju Soft radio…gume su drugačije za ovaj vikend…
Zbilja ništa ne razumiješ…i RBR je išao sa Softom.
Ti si nikakav navijač, ako tako nešto tražiš…stvarno nikakav.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I što je riciardo postigao s time? jel ima pole?
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa izluđuju me, svaku utrku nešto zaseru u tom boxu, u Q2 su bili najbrži uvjerljivo na SS i onda ideš na soft u Q3, i kladim se da neće bit prvaci, raspast će se kao i svake godine, odnosno pobijedit će sami sebe
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čekaj ti misliš da su oni eto slučajno stavili soft? “Hej Kimi, evo oprosti zajebali smo oznake guma i sad si na softu” i isto napravili i Vettelu…
Valjda postoji razlog zašto su išli na S hebemu mater….
I kako objašnjavaš da je Seb našao 8 desetinki vremena….
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@MS
U Q2 su bili na Softu NE na SS-u…UVJERLJIVO (kako ti kažeš) najbrži…vidiš kako malo znaš?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I što je dobio s tih 8 desetinki? Imaju bolid za 1-2 u kvalama ali bolje je bit 3-4, naravno da nisu slučajno staviili obojici Soft, oni uvijek izmišljaju toplu vodu u boxu, redbull je poslao daniela na softu 5 i pol minuta do kraja na softu da vide kakvo vrijeme će postavit, a maxa na ss, mogli su i oni tako ali ne oni će poslat oba vozača na softu, ma idite radit pizzu u italiju za f1 niste, pa dosta mi je tih njihovim mudrovanja, naslova nigdje 10 godina, ferrari bez naslova tolko vremena pa što radite? Pa ni neće bit prvi još dugo godina i neka nebudu neka odu iz f1 kako prijete i neka otvore prevenstvo sa 20 ferrarija pa će bit prvaci
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oj lika :facepalm:
Soft je bio bolja guma i tačka. Samo onima koji su i tražili ovu promjenu je legao SS…
Pa pogledaj oba Haasa i Sainz su ušli u Q3 na softu. To se nikada prije nije dešavalo, sa normalnim gumama. Čak se ni tri vodeća tima ne smiju uvijek kockati sa sporijom gumom u Q2. Ali ovdje očito nije bila sporija, za većinu timova.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Staza je postajala hladnija pa su se odlucili za soft
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bravo lewis, bravo alonso!
zadovoljan sam McLarenom.. ovo je i više nego očekivano; +0.045 za hassom, ispred renaulta.. :D nadam se da su dobili još dodatnog tempa u utrci koji je i onako bio značajno bolji od kvalifikacija prijašnjih utrka.. još kad renault doda snage u kanadi.. možda i bude nešto od nas hehe
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Alonsovo najbolje vrijeme na softu, da je imao supersoft mogao je i brže.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš? Pa soft je ovdje bio najbolja guma. Svima osim Mercedesu. Sainz je ušao u Q3 sa softom, ispred Alnosa na SS. Alonso je jedini od prvih 10 koji će startati na SS.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobre kvale. Unatoč front – row lockoutu, Mercedes mislim da može biti zabrinut jer su i s ovom prevarom s gumama tek 0.1s ispred Ferrarija. Samo da Kimi i Seb izbjegnu P5 torpedo u prvom krugu i moglo bi tu biti svašta. Sredina grida također poprilično blizu, kao što se i očekivalo. Biti će super utrka.
35
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpis.
Mogla bi i kiša dodatno začinit stvari.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam kako ovi iz Pirellija nemaju ni mrvice srama.
“Safety reasons”. haha….
30
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da bude sigurna lova na kladionici…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Al zasto Ferari iso sa softom?? Il neka zesca strategija,il se neko danas pravo provalio. Mada je i Riciardo isto pokušao, nejasno…
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije samo ferari, ocito je samim cudom jedino merc mogao raditi na ss gumama. Cak se ne trude ni sakriti tu prevaru
25
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jer jako loše SS u odnosu na RB I Merc koriste. Brzi su na Softu nego na Ss
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bome ni meni nije nista jasno…gledam alonsa u Q1 sa mediumom proso i to ladno..a u Q2 sa super softom bilo napeto…a ovo sa ferarrije i RB u Q 3 ne kuzim nista..
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I jos na kraju slave i grle se u mercovoj garazi. Nevidjena sramota i jos jedna pljuska u nizu konkurentima, dokle vise??
25
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zanimljive kvale…
nadam se zanimljivoj utrci i pokojoj kapi kiše.
čestitke alonsu na prolasku u q3 i leclercu na ulasku u q2.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva prevara. Ferrari je bio najbrži bolid, samo što gume nisu mogli ugrijati pa su morali na soft i na taj način izgubili par desetinki…
Nadam se da ovo neće samo tako proći…
19
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hoće nažalost, jer su razlozi “sigurnosnog” tipa.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Necu nista da govorim o odluci FIA-e o promjeni guma, ali duga je sezona, a ove gume cemo vidjeti jos na dvije utrke. Nije nista zavrseno, sutra je utrka, vidjeti cemo kako se ponasaju gume u duzim stintovima. Jedino ne razumijem kako su u Pirreliju uspjeli napraviti takvu komponentu da momcadi izlaze na soft umjesto na supersoft u Q3…
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. Mercedes ošamario Ferrari
2. McLaren pretekao Renault u kvalama i izjednačio se sa Haasom, koliko se sjećam gubili su 5-6 desetinki a sada su se izjednačili. Good job mcLaren, dobra nadogradnja je stigla.
3. Stoff malo podbacio
4. Renault malo više.
5. Navijači Ferrarija razočarani prevarama :)
16
30
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fia i pirelli su osamarili Ferrari , kakav Mercedes i s malo žešćim pogurancem jedva osvojili PP
25
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Master
Kod 1., 2. i 4. si u krivu (dobro, Renault je podbacio jer je Hulk imao problema, ne toliko zbog brzine, ali da nije imao problema, možda Alonso ne bi vidio Q3).
Za 5. si u pravu.
Ovo pod 3. je nebitno…..
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frantic
1.Q1 i Q2 Ferrari je bio prvi, u Q3 Merc ih je izgurao
2. I mclaren je imao problema sa Alonsovim turbopunjačem pa su ih riješili. I da je Hulk ušao među top 10, Alonso bi ostao a Grozni bi ispao jer je zadnji.
4. Nadao sam se bržem Renaultu, nadao sam se da će biti ispred Haasa. Mislio sam da će donijeti veće nadogradnje kako bi izgurali Haasa.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro, na osnovu čega je to šamar?
0,132sec zaostatka :facepalm:
Alonso je u Q2 bio 10. ;)
Renault da je bio brži, bio bi samo između Haasa i Mclarena (a vjerovatno je i ovako).
Gledaj ti Stoffovo vrijeme, pa pričaj o napretku Mclarena, a ne Alonsovo.
Ipak je on od njih šestorice (Alo, Stoff, Hulk, Sainz, Mag, Romke) ipak najbolji vozač.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je bio brži zato što novi SS nije radio kod Ferrarija, zapravo ni kod ostalih. Samo je Mercedes mogao izvući iz njega bolja vremena nego na softu. Da je bila normalna guma, sa normalnim razmakom između komponenti, Ferrari bi opet bio prvi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Majko mila, tu su gori teoretičari zavjere od ovih Flat Earth pacijenata.
Ham na mekšim gumama jedva destinku ispred Vettela i odmah pad sistema kod navijača Ferraija.
Svi su krivi: gume, FIA, bilo tko, uopće se ne dopušta mogućnost da je Ham možda napravio vrhunski krug kao i u Australiji.
Doduše nitko još nije dao niti jedan logičan razlog zašto bi FIA išla na ruku Mercedesu čiju dominaciju svi žele prekinuti i to na uštrb daleko najpopularnije ekipe na gridu.
Oni žele da je sport što popularniji i da ga gleda što više ljudi jer im to donosi novce.
Da li će više ljudi pratiti F1 ako je Ferrari najbolja momčad ili Mercedes?
Ne bilo loše pričekati nekoliko utrka prije donošenja zaključaka, pogotovo jer je i na zimskim testiranjima, a i od početka ove turbo-hibridne ere Mercedes moćan u Španjolskoj.
Ja čisto sumnjam da će se trend nastaviti u Monacu, dapače, nebi me čudilo da su i RB i Ferrari ispred Merca.
A sutra je 40% šanse za kišu, to opet radi dar mar u cijeloj priči.
32
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam siguran ali mislim da je Ham S1 imao katastrofalan jer je bio zute boje..
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da vidio sam i ja to, bilo mi je čudno, ali to je najkraći sektor i tu se najmanje vremena dobiva. Tipa ako je išao 21.6 umjesto 21.525 ko u prvom runu biti će žuto.
Mislim da nije bio katastrofalan jer je Bottasu bilo zeleno, a završio je ispred njega.
Nego malo off topic čitam ne netu da je u Njemačkoj bio katastrofalan F1 TV da je pisalo initialazing do 7min prije kraja kvalifikacija.
Jel netko odavde gledao? Kakva je kod nas bila situacija?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je F1 TV bio negledljiv.
Učitava se po 5min da bi minutu radio.
Nadam se da će bit bolje sutra ako ne onda streamovi ko i obično
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
f1 tv sta da kazem bacio 10 eura u vjetar . prvo mi stalno izbacivao gdje je pisalo da sam iprikljucen na drugom browseru ..a onda kad sam uspio pokrenut gledao sam samo pirelijevu gumu kako se okrece ….. ebem ih mogli su bar izbacit kojom se brzinom vrti
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na info, očito treba pričekati još malo dok riješe sve bugove.
Sva sreća da sam u USA trenutačno pa na ESPNu imam prijenos direktni ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni meni F1 TV nije radio, initializing u nedogled a jednom uhvatio bufferati stogodina pa opet initializing…nista nisam vidio preko F1 TVa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cuj da zasto bi isli na ruku mercu
Pa zato jer su gospoda na vlasti odlucila da zele sezonu gdje ce se dogadjati neizvjesne stvari. Pa da ferari nije zakinut u kini, bakuu i evo sada ovdje sto sa safety carom sto sa sada najnovijom situacijom sa pirelijem, ferari bi se vec posteno odvojio od poretka a to naravno nebi bilo po volji sefovima koji zele ispremijesati poredak. Zato smo i imali onakve izlaske safeta da vodeci nebudu vise vodeci pa da ispada kako ce utrke biti nepredvidljive. Bas me zanima sta ce biti sutra ako hamsta bude prvi a safet izadje na stazu. Dam se okladit da ce netko opet popusit poziciju sto je sada postalo svrha svega samo da navijaci popuse pricu kako su svi tu negdje blizu. Poredak je isti kao i prijasnjih godina, samo je ferari jos nesto blize ako ne i ispred merca.
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je FIA kriva što se ludi Max zabio u Vettela u Kini ili što se Vettel prekočio u prvom zavoju u Bakuu? Da se bilo koja od te dvije situacije nije desila Vettel bi bio vodeći u prvenstvu.
Da se u Kini išlo Hamu na ruku ušao bi u box onda šta ne?
I još nešto, zanimljivo kako si zaboravio spomenuti da je SC tj VSC koštao Hama pobjede u Australiji.
Ne možeš birati samo situacije kad je Ferrari popušio a ignorirati kad im je išlo u korist.
Kad god izađe SC netko popuši te je neizbježno kad god ga pustiš na stazu.
A ako u nekoj sezoni ne treba umjetno stvarati neizvjesnost to je ova ja mislim.
20
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne govorim da se ide u korost hama, govorim da se ide u korist mazanja ociju fanovima. U kini sam mislio na dopustanje izlaska safeta nakon sto oni koji su vodili citavu utrku budu time zakinuti za rezultat, a ljudi popuse pricu kako je f1 nepredvidljiva. U bakuu sam isto mislio na safet kada je konkretno vettel zakinut, tada su odmah mogli reagirati a u kini im je trebalo dva kruga da se odluce. Suci nisi dosljedni u kriterijima a sve zbog mazanja ociju javnosti. Nisam pobornik ferarija i vettela ali je ocito da sad kad su konacno uhvatili merc sefovi su odlucili zaciniti utrkivanje stavljajuci im prepreke po putu. U bakuu isto tako nemozes reci ni da bi botas presao preko krhotine zbog koje je pukla guma da vettel nije napravio lock up. Vettel je zakinut prije locka. I u pravu si za australiju, kostao ga je tamo, a dam se okladit da ce kostati i sutra nekoga od vodecih samo da ponovno serviraju pricu o uzbudljivosti, mada su vec dovoljno napravili za ovaj vikend sa ovim novim gumama
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kod Azerbajdžana je kao i kod Monaca i svake druge ulične utrke, čim bude neki incident odmah ide SC bez razmišljanja, dok na ostalim stazama moraju procijeniti dal’ treba SC ili VSC ili je na dovoljno sigurnom mjestu da se dođe s bagerom po njega bez potrebe za SC.
Tu najčešće postupaju vrlo konzervativno zbog onog što se dogodilo sirotom Bianchiju.
A F1 ima problem da nema stalnu sudačku postavu nego svaku utrku imamo nova 3 suca koji shodno tome imaju totalno drugačije kriterije o svim incidentima i zato isti potezi nisu jednako sankcionirani. Recimo ne znam zašto Max nije dobio upozorenje jutros u FP3 kad je išao desno od onog stupića kad se prekočio u prvom zavoju. Za istu stvar je Ham prošle godine dobio upozorenje ako se dobro sjećam.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije ce se williams izvuci iz ove rupe i opet osvojiti naslov nego sto ce max dobiti upozorenje, bolje se ne zivcirati uopce zbog sudaca vise, nema smisla
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivu sezonu pretvore u parodiju. Svaka čast.
Best fans in the world! ??♀️
30
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Safety reasons… izgleda da je to novo ime Mercedes AMG Petronas F1 tima
22
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav come back Mercedesa, Ferrari je potonuo u 2 tjedna. Ocigledno su u Mercedesu danima razbijali glavu kako rijesiti problem sa gumama i napokon su uspjeli. Kakav sexy lap by Lewis. Party mode is here again ???
21
53
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:facepalm:
21
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne kuze ljudi sarkazam
34
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slabo skroz
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam na kraju price sretan s rezultatom. Problemi oko guma su u jednom krugu, a opet skroz blizu Mercedesu. Ionako necemo cesto vidit ovakve gume do kraja sezone. Sutra ce biti jako izjednačeno među top 3 ekipe. Bravo Lewis, Bottas jos jednom pokazao brzinu. Bravo Leclerc i Alonso. Haasovi takoder brzi. Nadam se dobroj utrci sutra i nikakvoj razbijačini u prvom krugu.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
budu bili izjednaceni do prvog zavoja. Ne bi me cudilo da ona mula u RBu napravi cirkus u prvom zavoju sutra.
15
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
90% sam siguran da će pokosit Ferarije ispred jer on jednostavno nezna pustit!
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako imalo bolje starta od ovih ispred moglo bi biti veselo slažem se.
Doduše s druge strane ne znam da li si može dopustiti još jedan incident i imati 5/5 ove sezone.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
PIRELI SUCK MY BALLS
21
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2015: Rosberg 1, Hamilton 2.
2016: Rosberg and Hamilton crash in the first lap.
2016: Verstappen 1, Räikkönen 2.
2017: Verstappen and Räikkönen crash in the first lap.
2017: Hamilton 1, Vettel 2.
2018: …?
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstapen crash Vettel, Hamilton win :)
15
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa drugačije ove sezone i ne može dobit izgleda.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
realan odgovor jel da :D
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lauda:
Ferrari odlazi iz Formule 1 na kraju ove sezone jer su nezadovoljni Pirelijevim gumama :) :) :)
11
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
3 pole positiona zaredom i gledaj sad mercedesi i onaj zmazanac na PP? magicno…jednostavno sam razocaran
20
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako neko slucajno bude kupovo neku novu Mecku, cisto da nam javite jesu isporucene na Pirelliju ili..
32
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo Continental :D
18
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pole position osvaja – Pirrelli Petronas F1!!!
Ako ste već izgubili onaj čuveni party mode iz Australije i niste ga uspijevali vratiti u Bahreinu, Kini, a onda i u Azerbajdžanu, osjetili ste bojazan da ste ugroženi ko opozocija u Rusiji,.. bio je red poduzeti nešto drugo – kmečati pred vratima Pirrellija.. i stvarno, svaka vam čast na tome.. lijepo odigrano..
29
33
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bogami cirkus kolorado dolje u komentarima. :chill:
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi pljuju pirelli da je pomogao mercedesu, ako je i istina još jedan dokaz kolko su moji u ferrariju nesposobni, pireli je talijanski i ferrari je talijanski a ovi pomažu nijemcima, čak i tu vas tuku. Aj nek neko vrati todta i browna, i MSC za volan, kako sam se danas iznervirao zbog njih, sprdnja je postao Ferrari u zadnjih 10 godina, ali valjda čekaju opet 21 godinnu na naslov kao i tamo dok im nije došao MSC
17
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav lik…
Ferrari nesposoban a vodi u konstruktorskom poretku…dobra, dobra…ne znam da li si troll ili što…
7
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čekaj tebi je dovoljno to što vode za tih par bodova?? A gdje su mogli biti da su pametniji? Jel vode u poretku vozača? Gdje su sve ove godine ?
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje?
Ne, ne vode u poretku vozača…i?
Mogli su da nisu imali nesreće u vidu Maxa u Kini i sudara dva RBR-a u Bakuu…
Gdje su sve ove godine? Evo dolaze…bili su jako blizu prošle godine…
Znaš li koliko je MSC-u trebalo da osvoji prvu titulu? 5 godina…ne jedna ili dvije.
5.
Ali ti to očito ne znaš…
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pratim ja f1 dovoljno dugo da znam sve što je vezano za MS, da 5 godina ali napredak je bio vidljiv iz godine u godinu i sa pravim ljudima u boxu, ne kažem ja ništa protiv vettela ni kimija, ima ferrari dobru vozačku postavu ali za pitwallom nikako. Frustriran sam jednostavno
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@MS
Čekaj…znači ti NE VIDIŠ nikakav napredak u ove 4 godine?
…..
Znači od 2014. godine koja je bila BEZ pobjede sa apsolutnom dominacijom Mercedesa do zadnje godine i ove gdje se otvoreno borimo za titulu?
“Odlično” ti to gledaš.
Ne znam što da ti kažem…
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta znači šta su složili konkurentan i brz bolid kad zaseru taktike o tome ja govorim, jel ti shvaćaš? Za pitwallom im rade tukci, od 2014 koju spominješ su na taktici prosuli hrpu bodova
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari nesposoban a gume su se minjale jer je mecedes nesposoban i nemoze u svin uvjetima bit brz. Dok je ferrari i nakon tih guma sta mu manje odgovaraju desetinku iza
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobre kvalifikacije, u Mercedesu je bilo veliko slavlje, a dobro snašli su se i napravili ovaj dogovor s Pirelliem, što je za mene malo sramotno. Nadam se kiši sutra baš bi začinilo utrku. Za kraj pohvale Leclercu koji uredno pere Ericssona koji osim sponzora nema ništa.
18
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso bravo
Šteta što hulk nije pokazao šta može da imamo bolju referencu McLaren vs Renault stanja
Pitanje: šta je sa ultrasoftom? Zašto nije korišten?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema ga
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlika je 92 tisucinke za Mercedesom. Nitko ovdje nije pokazao nista spektakularno. Vettel bi bio na poleu da nije siroko usao u zadnji zavoj i nagazio pasicu. Sve je to jako tijesno i nista ovaj poredak ne govori.
Osim toga, nitko nije ni ocekivao da ce jedna ekipa sve utrke izdominirati, a ovo je daleko od dominacije Mercedesa ili nekog samaranja kako citam.
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Seb je imao daleko najbrži zadnji sektor…ako ideš jače na pasicu dobiješ tu vrijeme…ne gubiš sigurno jer je takav zavoj.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O tome i govorim za najbrzi S3. Koliko dobijes ofenzivnom putanjom, toliko gubis prelaskom s ravnog na neravno.
Taj treci dio staze je cista mehanika. Prva dva sektora ovise o gumi jer se vozi sire i treba vise gripa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne…ti si rekao da je zbog toga što je išao bržim pute (i ostvario najbrži 3. sektor) izgubio pole…
U drugom sektoru Mercedes je bio bolji, a u prvom su isto bili brži pola desetinke/desetinku.
Krug je bio max…pogledao sam full onboard i bio je zaista čist.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Govorim za jedan kljucan moment u sektoru broj tri, ne za kompletno vrijeme sektora koje je moglo ici jos nize. Ne moze Seb biti kriv za gume u prva dva. Kako je mogao uopce napraviti razliku nego u necem sto je u njegovoj domeni.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ne znam stvarno…moram pogledati krug opet onda…ali koliko sam vidio bio je čist krug.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je hvale vrijedan krug IMHO.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neću spominjati gume jer monopol ne podržavam. Ali pogledajte vrijeme kruga između 6. i 7., po meni je ovo puno veći problem i nedostatak, pa nemogu gume toliku razliku raditi u vremenima. Nevjerojatno…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svoje tvrdnje se trebaju potkrijepiti argumentima, a ne pljuvati na Merc i Pirelli zbog zavjere.
Vremenska razlika između timova se ništa nije promijenila (McL napredovao), RB jednako zaostaje za mercom, isto tako sredina za RB-om, jedino je Ferrari ovaj put desetinku sporiji od Merca. Tako i da su išli na ruku Mercu on bi povećao prednost i nad ostalima, što nije slučaj. Uostalom, na onboardu se dobro vidjelo da Merc ima problema sa proklizavanjem, dok je Ferrari puno bolje izgledao.
+ Za Merc, Mclaren i Haas
– Za objektivnost
13
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde navedi jednu utrku od 2014. gdje su sve momčadi u odnosu na svoja vremena osim jedne bile brže na tvrđim gumama nego na mekšim gumama?
Evo komentar ljudi sa reddita koji su većinom objektivniji nego bili tko:
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što rekoh, argumenti, a ne da suoersoft ne može potrajati do kraja kruga lol
0
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ovo što sam napisao nije argument onda ja ne znam šta je argument. I nisam dobio odgovor na pitanje zbog toga jer nema takve utrke tj. kvalifikacija. Objasni nam onda zašto najedanput svi drugi imaju problema sa pregrijavanjem guma i išli su koristiti tvrđe gume. A Mercedes koji uvijek ima problema sa zagrijavanjem guma sada najednom rade perfektno. Tu nema nikakvih teorija zavjere nego samo činjenice na koje očito Mercedesovi navijači samo zažmire. A i nije da Mercedes prvi put mulja sa Pirellijem.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“najedanput svi drugi” – nit je najedanput nit su svi drugi imali problema, nit merc nije imao problema, generaliziranje na osnovu jednog rezltata… poslije kvala je bila lijepa usporedba Ferrarija i Merca gdje je Ferrari puno bolje upravljao bolidom, dok je Merc ganjao iste probleme sa oversteerom..taktika sa softom im se nije isplatila i to je to. A ovo sa komponentama smo već viđali otkako su uvedene nove komponente, od testiranja pa sve dosad.
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva taktika sine :facepalm: Nema nikakve taktike zašto bi neko koristio sporiju gumu u Q3, jer svakako startaju na gumama na kojim su napravili najbrže vrijeme u Q2. SS jednostavno nisu radile kako treba nikome osim Mercedesa. Imaš tu i Haas i Renault koji su ušli u Q3 sa “sporijom” gumom na papiru. Možeš reći da je jedan Red Bull vozio na SS u Q3, ali očito da ni njima nije radio kako trebba, jer su imali identična vremena i na softu i na SS. A SS je na papiru brža guma, tako da je trebala biti brža. A bila je brža samo na Mercedesu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Džaba objašnjavat….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno ne znam zašto Ferrarijevci plaču, mjauču, gume, gume fia, pireli bla bla bla. Pogledajte vremena, Vettel jednu desetinku sporiji a ne jednu sekundu. U čemu je problem????? Stigla Barcelona i stigle velike nadogradnje, Mercedes ih donio i sad su rame uz rame Ferrariju. Kakve gume????? McLaren je skinuo pola sekunde a što ne bi Merc 3 desetinke, ili Ferrari, ili Red Baboons ili bilo tko drugi??????
18
30
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes nije imao nikakve velike nadogradnje…mislim da su vrijedile ukupno jednu desetinku.
Većinom sitnice.
McLaren nije skinuo pola sekunde…možda 2-3 desetinke.
RBR je imao nadogradnje koje vrijede 3-4 desetinke, a Ferrari oko 2 desetinke.
11
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1.Pogledaj kvalifikacije pa uporedi vremena, imaš ovdje u bazi podataka na sajtu. U Australiji i Bahreinu 0.9 sec sporiji nego Haas, VN Kine pola sekunde. Pa sad reci jesu li to 2-3 desetinke a sad imaju ista vremena kao Haas i Renault.
2. Vjerovatno da ni ti ni ja nikad nećemo znati da li je Merc donio nadogradnju od jedne desetinke. Ako su im nadogradnje u Barceloni toliko velike onda će do kraja sezone biti iza Red Bulla. U Barceloni se tradicionalno donosi veliki paket, 2. veliki paket se donosi odmah poslije godišnjih odmora, tako da tih 0,1 sec su mi smiješne.Svi su naoprno radili od početka sezone i jedva čekali da dođe Barcelona da mogu primjeniti ono što su radili proteklih mjeseci.
3. Kako to da gume mogu poboljšati Merc za pola sekunde, a usporiti Ferrari pola sekunde, nikako mi nije jasno? Te babske priče samo Ferrarijevci vjeruju. promjenu je napravila FIA a ne Mercedes.I ovo nije prvi put da FIA mjenja pravila nakon par utrka, ako premotaš malo film vidjet ćeš u sadnjih 10 godina da je bilo svega i svačega. Baš se pitam šta Maurizio misli o novim gumama, da li on po boxovima viče i galami mercedesove gume, mercedesove gume.
7
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oduvijek me zanimalo kako nek bez da ima uvid u bilo kakve ozbiljne informacije moze procjeniti koliko prednosti donose nadogradnje. Mozes li mi molim te objasniti?
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@AMG
Postoje razne “njuške” u F1 koji točno znaju što se događa i imaju veze sa inženjerima u paddocku.
F1Analisitecnica.com
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ferrari
Ako sam dobro shvatio,
… ti vjerujes da inzinjeri neke momcadi dijele informacije s nekim “njuskama” (uglednim/mocnim/povezanim ljudima F1) sa nekim ljudima koji to onda stavljaju na nekakvu “obicnu” web stranicu?
To su ljudi koji su tu bas iz tog razloga jer su pored toge sto su najbolji u svom poslu profesionalni i diskretni u smislu komunikacije. Mislim cak da i u njihovim ugovorima stoji da se informacije moraju strogo drzati unutar odredjenog kruga ljudi.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa promjena guma u sred sezone na inicijativu mercedesa,mislim sve i da nema nikakve razlike ostaje sumnja!Mclaren je na testu u martu vozio identicno vrijeme 1,17.7 porazavajuce zar ne..ok na brzim gumama neko ce reci ,ali i na vec sada starom bolidu.vidjecemo sjutra trka je ono sto se broji i ko je i koliko skinuo i je li uopste…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Master_F1 … “zašto Ferrarijevci plaču, mjauču, gume, gume fia, pireli bla bla bla” možda zbog toga jer je ovo 2 X u ovom desetljeću da se “zahvati” na gumama rade zbog mercedesa kad im prošli put nije išlo zbog guma bunili su se ( i RB zajedno sa njima ) , napravili 1000 km nelegalnog testa . sad su napravili sličnu stvar samo bez testiranja . “Stigla Barcelona i stigle velike nadogradnje, Mercedes ih donio…” ovo je 100 % točno ? znaš ili špekuliraš na osnovu tradicije jer se u barceloni donosi veliki paket . nisu mi baš jasni ovi izračuni za McL – ov napredak koji su “stavljeni” u svrhu “dokaza” … čega ? velikih nadogradnji McL , mercedesa zbog kojih su brži jer ili svi koji su u stanju donit nadogradnje ih nisu donili ili su svi osim mercedesa i McL donili “promašene/nefuncionalne” nadogradnje ?!?!? naravno da je FIA izmjenila pravila ali je li to uradila sama od sebe ili je merc …. možda je FIA i ranijih godina osli par trka minjala pravila ali kad su u pitanju gume uvik je u “igri” bija mercedes jer su i u prošlosti imali problema sa gumama . posli izmjene bi “buknuli” . i čega je to “svega i svačega” bilo zadnjih 10 godina posli par trka po pitanju pravila tj izmjene istih ? nije 0,1 puno u jednom krugu ali kroz 66 krugova na kraju može ispast puno ili dovoljno za pobjedu . jedino me tješi šta su prvi red zauzeli bolidi na SS , a drugi na S koji se ipak iako malko sporiji može pokazat i trajniji pa stoga sutra …. osima ko se ferrarievcima opet ne ukaže max koji starta na SS i ako opet napravi sra*e najvjerovatni će proć “lišo” bez kazne jer i danas mu je oprošten nepropisni povratak na stazu posli izljetanja … prilikom povratka na stazu “stupić” mu je treba bit sa desne strane bolida ( on njemu sa live ) i ako se tako ne vrati u prekršaju/kazni je . na sky – u su više puta to pokazali tj povratak LH ( propisi ) i pitali se zašto max nije fasova nikakvu kaznu ? jbga , mercedes i max su u današnjoj F 1 izgleda neprikosnoveni …. ali ovo sa gumama mi je i drago jer da je obrnuto , da taljanski ferrari kuka pa da je aljanski pirelli “odradija” izmjene svi bi graknuli kako su taljani prljavci , a kad se to desi zbog merca onda jbga to je samo 0,1 s ali samo u JEDNOM krugu pa X 66 , ma neka je samo u 10 krugova tih 0,1 brže = 1s razlike na kraju trke . ovo može bit točno isto ka i ono sa izračunom napredka McL PS i mene bi zanima odgovor na pitanje koje je postavija forumaš AMG ….. virujem da MASTER_F1 može bez problema odgovorit na njega :) :) :)
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam ja gledao Q2 su svi iz top 6 odradili na softu i svi na njemu startaju, tako da mislim nećemo gledati na SS među vodećima, nego da će svi ići soft, pa na medium do kraja.
Osim ako ne bude neki nepredviđeni SC.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
To sam repliciro Ferrariju a ne Master_F1, nema veze jer svakako nitko mi na ovom forumu ne moze dati odgovor.
A tebi imam reci da *ebes fetla i njegova 4 naslova prvaka ako ne moze skinut 0,1s po krugu i tako teoretski prijeci barem Bottasa i zavrsit drugi ?. Nije Ferrari u ovoj sezoni toliko dominantan pa da mora biti uvijek na prvom mjestu, zato mislim da ne treba kukat jos je sezona mlada. Ja da navijam za Ferrari sigurno ne bi toliko dramatiziro oko jednih kvalifikacija…
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Polako ljudi, Ferrari ne zaostaje 0,5s nego 0,132s sto ne predstavlja (barem po meni) neki veliki iskorak Mercedesa odsnosno zaostatak Ferrarija.
Sutra cemo vidjeti opsirnije kako se gume ponasaju.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zakon FIA glasi gume se mogu mjenjati (sastavni dio gume)ako se sloze sve momcadi ili u slucaju da gume nisu sigurne-bezbjedne,ili pucaju ranije kao u slucaju 2013.Kao sto vidimo gume su OK.Ko se bunio I trazio promjenu komponenta Mclaren,Mercedes(Real Madrid) i Red Bull.
Ko je izgubio 2013 Lotus,Force India i Ferrari.
Ovo je Deja vu 2013.Tada profitirao Red Bull secate se Fia prekrsila sva pravila igre.
Sada placa pravila igre Mercedes koi concept motora,pa tokene pa ostala sranja,sada gume posto ne mogu zagrijati ultrasoft sutra ako nije br.1 nesto novo. Mercedes je najmocniji u kapitalu i mora biti prvi.Isti k…c ti je FIA i FIFA.
Mercedes je Sampion 2018.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije tada ništa prekršeno. Te gume su bile nesigurne, i bilo je dobrog razloga za promjenu. Ove stvarno ni po čemu nisu bile nesigurne. Još je čudnije što su promjenjene samo za određene staze. :facepalm:
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Srećom pa su promijenjene samo na 3 staze, rekao bih.
Valjda neće Pirelli sad to odraditi za SVE ostale staze….. :chill:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Secas se 2012 kada je Vetel cetiri puta menjao gume i pobjedio u Bahreinu,nisu se bunili Red Bull.2013 Alonso 4puta mjenjao i bio 1,Vetel bio cetvrti to je bilo u Spanii,tada su pukle gume I Hamilton I Masi i jos dvojca nije bitno,Red Bull trazii pothitno da vrate staru kompon. Kevlar zica…….2012te Zbog cega?Red Bull promasio zadnji trap teziste je bilo jace i trosilo gume.Malo Morgen Zadnji trap Red B. Komponenta gume 2012 je bio idealan.Ferarri je reko sto se niste bunili ako su gume lose mjenjali cetri puta I pobjedili u Bahrainu sada i mi mjenjali cetri puta ,jer FIA je dala pireliju da se gume brzo trose da bude atraktivnije jer
Formula je postala dosadna ni sa kersom ni je moglo preticati na dosta staza.Samo te 2013g. duze na stazi je moga ostati Ferrari,Lotus i India koja je mogla ostati jos dva kruga duze Force India i najvise se bunila sa Lotusom.
Tada je Domenicali rekao Di Montezemolo zaboravi titulu ovi mjenjaju gume.Eric Rene Boullier Lotusov sef tada rekao Ecclstonu to ti je kao igrati nogomoet gol je 7metara a u drugo poluvrjeme gol je 11 metara nema svrhe.Nije meni za Ferrari Dali ce biti 1 ili zadnji. Ali pravila su pravila ko placa najvise taj dobije.F1 su sjebali odavno sadce je dojebati.I Moto gp su sjebali moj prijatelju
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic šta nije promjena stalna odsad pa nadalje?
Ne čini se logično da imamo jednu vrstu S i SS za neke staze, a drugu vrstu za druge staze.
Također još nisu objavljene gume za utrke nakon Silverstonea, pa je možda do toga.
Za Monaco i Canadu valjda nisu mijenjali jer će tamo biti HS po prvi put, pa je moguće da žele vidjeti kako će to izgledati, makar ako je suditi po prvim komentarima te gume na ni jednom bolidu neće trajati duže od nekoliko krugova.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekli su da su samo 3 staze u pitanju.
Barca, Ricard i Silver.
Ako mi je slučajno promaknula informacija da će to biti i za ostale staze, nakon Silverstonea (a mislim da nije, ali što ne znači da neće biti tako, ima vremena, jel) onda Ferrari treba zaprijetiti napuštanjem sporta, ovo ono, dsz, bla, bla,….., znaš kako to ide već….
https://www.racefans.net/2018/04/07/incredible-f1-lap-times-prompt-pirelli-change-tread-depths/
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam to shvatio da se do kraja sezone gume mijenjaju…tj. stanjuju za tih 0,4 mm.
Nadam se da su u pravu, Frantiče.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najsmješnije je što se nigdje ne spominje sigurnost….. :chill:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se podrazumijeva ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije svega čestitke autoru na detaljnom izvještaju.
Čestitke i LH i Mercedesu na još jednom 1-2, prvom u sezoni.
Pole position je malo zamrljan sa pričom oko guma, ali dalje ostaje činjenica da ništa nelegalno se nije desilo.
Mercedes, kao i sve ostale ekipe u sličnim situacijama, ima puno pravo braniti svoje interese.
Sutra se bodovi osvajaju.
Ferrari je jako blizu, za nas je ključno da zadržimo 1-2 do kraja prvog stinta. Na mediumu puno bolje stojimo.
Čestitke i Alonsu na ulasku u Q3.
Sutra se nadam pobjedi, to bi nam puno značilo u borbi za prvenstvo.
Super bi bilo kad bi palo malo kiše da začini, nadam se odličnu utrku.
10
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se baš nadam da neće biti kiša, mislim da ne treba nikakav kaos – radije bih jednu čistu sirovu utrku bez kiše/VSC/SC/štagod… :)
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro si me napomenuo.
Nadam se da će i Max konačno odvesti jednu utrku u skladu sa svojim sposobnostima, a ne u skladu sa reputacijom.
Bez SC, VSC uz inter.gume :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
SS je samo na Mercedesu radio. Ali Ferrari je brži na softu. Sutra startaju na softu. SS će vjerovatno svi izbjeći na utrci, tako da biće zanimljivo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam siguran da je Ferrari brzi sa softu, koliko sam gledao vremena na long runovima sa FP2 i Mercedes i RB imaju bolji race pace od Ferrarija, a mislim da su svi radili simulaciju utrke na softu.
Isto tako ako Mercedes ostane 1-2 nakon prvog kruga đabe im što imaju bolji pace kad je tu teško prestizati, pogotovo kad su bolidi na istim gumama.
A najvjerojatnije je da će svi vodeći ići sutra soft pa medium do kraja.
Bojim se da bez kiše ili nekog SC bi mogla biti dosadnjikava utrka.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da je brži. U Q2 su to pokazali. Treninzi ništa ne znače, jer nemaju svi isti program na treninzima. Ferrari obično bude puno bolji u subotu nego u petak. Petak je uglavnom isprobavanje različitih setupa.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gledam malo najbrže krugove i ostale podatek predsezonskih testiranja:
https://www.f1puls.com/26519/kombinirana-vremena-i-ostali-podaci-predsezonskih-testiranja/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo skrivanje brzine, ali još više od toga razvoj bolida, čini mi se. Ferrari recimo hypersoft 1:17.182s, a danas 1m16.305s sa softom.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne smije se zaboraviti to da su vremenski uvjeti na testiranjima bili puno hladniji i nepovoljniji za ekipe i za sam rad guma.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@vetma
https://www.youtube.com/watch?v=aDaOgu2CQtI ;)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad smo kod dobre glazbe:
https://www.youtube.com/watch?v=ZIIqLNZoOV8
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro,dal to Pirelli pofarba gume onak kak im koja đođe pod ruku ili je to još jedna u nizu F1 zajebancija?Hoće li i Hard sljedeći put biti jednako brz kao SSoft?
Uzimam u obzir okolnosti,kao novi sloj asfalta,temperaturu istog ali ipak ostajem zbunjen,iako sam prateći F1 doživio svašta ali ovakvu pizdariju nikad.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dali se ima negdje podatak na kojim gumama sutra startaju prva desetorica?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi soft osim alonsa on je supersoft
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledaj na kojim gumama su postavili najbrže vrijeme u Q2 i znaćeš.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poznavajući vrhunske taktičare u boxu ferrarija, oni će sutra obzirom da je start na softu ponovo izvesti samo njima poznatu neku specijalnu taktiku i ubaciti ss kad bi trebali medium ili obrnuto žrtvovati kimija i ponovo popušiti od mercedesa a možda i od redbulla ako ih max ne počisti na startu, tako da đabe i brz ferrari i vettel i kimi kad ti taktiku slažu dokazano loši taktičari, jer za poraze u kini i bakuu su prvenstveno oni krivi jer u oba slučaja ih je mercedes s bottasom nadmudrio, da nije u bakuu bilo sudara redbulla bottas bi uzeo ultrasoft i do kraja utrke prošao vettela bez većih problema, a u kini su zeznuli kimija da bi uštopali bottasa jer je bilo teško pozvati vettela u box odmah nego čekati i gledati kako se prednost topi i onda se bottas vrati ispred njega…. Sličan scenarij će biti i sutra
7
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta je tebi? Cijeli dan samo pišeš gluposti protiv Ferrarija? :facepalm:
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa što je u ovom gore krivo? Nije li bilo tako u kini i bakuu? Najlošija karika ferrarija je pitwall i to godinama, živciraju me svake utrke a sad i u kvalama, vettel u tri trke ima PP a pobijedi u jednoj, da su u kini bili pametniji u boxu nebi došlo do sudara s maxom zar ne? A da ne spominjem prošlih godina koliko su puta zeznuli. A što je vama, šta nesmije se protiv ferrarija ništa reć? Ja jesam njihov navijač od MSC ali 10 godina bez naslova ma ajde molim te. Dok ferrari ima ovakvo ovdstvo u utrci neće biti prvaci sigurno, MSC je bio prvak 5 puta uzastopce ali ima i brown dio zasluga s pravim potezima u utrci, nešto što je nepoznato već duže vrijeme u ferrariju, a vi se tješite kolko hoćete pobijedit će sami sebe kao puno puta dosad
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno tako @Sarma
Pa jel Vettel rekao da je on donio odluku o softu? Šta ti imaš prigovarati Ferrariju onda? Zaš tebe ne zovu u tim umjesto Jocka Cleara onda?
Smiri se. Baš bih volio da sutra izvuču pobjedu na strategiju pa da te onda vidimo….
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i ja bi nakon tolko kikseva donio bolju odluku o taktici nego oni, i uopće me zaboli kako će oni danas proći idem fino pogledat aeromiting njih mogu gledat još 15 utrka
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je bio bolji i brži i ne da mi se baviti teorijama zavjere između Pirelija i Merca, ali mi je ipak čudna ta izmjena od 0,4mm na gumama zbog sigurnosti. Ako je u pitanju sigurnost i brzo trošenje guma zašto nisu doveli Hard, Medium, Soft. a ne neke 3.14zdarije s izmjenama. Btw o kakvoj se sigurnosti priča, zar mora biti 1 ulazak u boks, neka ih bude 3-4 , tko se kocka može mu puknuti guma ali tu je halo da ga zaštiti.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dns ocekujem da Mecka najbolje radi s gumama te uz brzinu koju imaju i njihovu pobjedu..
Promjena gazista gume bi trebalo imat puno veci efekt u samoj utrci..
0
1