Leclerc u početku sezone nije oduševio. Štoviše, mnogi su se iznenadili kako se Marcus Ericsson dobro nosio sa šampionom Formule 2. Ipak, treba biti realan i reći da prelazak iz F2 u F1 nije jednostavan u ovoj modernoj eri i potrebno je vrijeme da se nauče stvari. Od čistih procedura pa do privikavanja na sve obaveze koje F1 sa sobom nosi. Ipak – kako bi Kimi Raikkonen rekao – za sve je jednako i isprike ne traju zauvijek. Leclerc je u Azerbajdžanu pokazao zašto je proglašen najveći potencijal u zadnjih deset godina. Možda čisti pogled na rezultate donekle maskira stvarno stanje jer bi se moglo možda zaključiti da se radi o jednoj od onih kaotičnih utrka gdje u cilju u bodovima osvane nekakav neobičan vozač kojeg tamo niste očekivali niti ste shvatili kako je tamo dospio. Ovo nije taj slučaj. Leclerc je u kvalifikacijama deklasirao Ericssona sa 1,7 sekundi, a u utrci je na samom početku prošao do top 10 i više se od tamo nije micao. Šesto mjesto za Sauber možda bi moglo igrati ogromnu ulogu u borbi s Williamsom na začelju. Trenutno je Sauber na 10 bodova, Williams na 4. Sad Leclerc dolazi do onog pravog, ključnog testa u Formuli 1: na jednom rezultatu se ne živi. Pobjeđivati timskog kolegu se mora svaki put i pogreške se moraju svesti na minimum. Ako u tome uspije – opravdat će očekivanja i budućnost mu je svijetla.
U prvih 20 krugova nikako mi se nije činilo da će Bottas upasti u ovu rubriku pobjednika. Sve više i više je zaostajao za Hamiltonom i nije bilo sasvim jasno gdje je nestala njegova brzina u odnosu na timskog kolegu. Međutim, kasniji stadij utrke pokazao je ono što sam predviđao u kolumni prije utrke – Mercedes je za svoja dva vozača pripremio dvije strategije. Hamilton je išao u lov (pa pogriješio pa upropastio mogućnost pobjede, kako se činilo) na supersoftu pa je trebao na soft do kraja, a Bottas je čuvao supersoft, da bi u finišu mogao staviti ultrasoft i onda krenuti u lov. I to je radio briljantno. Vjerujem da bi bez sigurnosnog automobila u posljednjih 10-12 krugova imali veliku borbu da je otišao na US, i krenuo hvatati Vettela koji je tada bio na softu. Naravno, SC mu je poklonio prolazak kroz boks i prvo mjesto, ali Bottasu kapa dolje da je zadržao mirnoću i ostao na vrhu. Krhotina na stazi mu je upropastila potencijalnu četvrtu pobjedu u karijeri, ali i dalje stoji osjećaj da se ove godine već iskupio za grešku u Australiji.
Renault je ovdje došao s očekivanjima da bi Azerbajdžan mogao biti za njih najgora staza u kalendaru. I što se dogodilo? U prvih par krugova su u mjenjaču Red Bullova i trgaju se za pozicije unutar top 6. Svaka im čast. U sezoni u kojoj mnogi puno pričaju i puno obećavaju, oni su se već prije dolaska u Europu promakli u četvrtu najbolju ekipu. Treba spomenuti također da im je peto mjesto Carlosa Sainza najbolji rezultat otkad su se vratili u Formulu 1.
Bez obzira na neizostavnu samopromociju nakon utrke – Alonso stvarno jest odradio sjajnu utrku. Najprije lijepo od njega da nije odustao kad mu je pofalilo par kotača, a onda odlično i što je dogurao do cilja uz oštećen bolid, i to na sedmoj poziciji. Na ovo se veže i priča o Vandoorneu koji sve više i više podbacuje sad u momentima kad bi se od njega očekivalo da malo pokaže zube Alonsu. S druge strane, Lando Norris je sve spremniji da uskoči umjesto Vandoornea. Bilo kako bilo, Alonso zaista majstorski odrađuje svoj labuđi pjev u Formuli 1.
Red Bull je u strašno nezahvalnoj poziciji. Upravo su potpisali višegodišnji ugovor s vozačem koji je izgubio svaki kompas, a moraju pregovarati o novom ugovoru s drugim vozačem koji im je donio duplo više bodova od tog prvog. Da bi bilo još kompliciranije – ovaj prvi je marketinški puno zanimljiviji i postoji jaka struja unutar ekipe koja ga želi tetošiti pod svaku cijenu. Kad kažem pod svaku cijenu, onda zaista i mislim da je to pod svaku cijenu, bez obzira na posljedice. A posljedice su katastrofalne i počele su dolaziti na naplatu. U sezoni u kojoj se od starta mogu boriti na samom vrhu Red Bull već kasni duplo za Mercedesom, a još više za Ferrarijem. Što se tiče vozača, Verstappen je trenutno iza Alonsa i Hulkenberga. To više nije problem vozača, sad je problem menadžmenta ekipe.
Ne znam točno zašto, ali Grosjean se ove sezone gubi, i to opasno. On i Sirotkin su jedina dva vozača trenutno bez bodova, ali čak ni to ne govori dovoljno o tome koliko je loše Francuz krenuo u sezonu. Od sanjanja mjesta u Ferrariju preko Haasa došao je do noćne more gdje više nije siguran ni za ovo vozačko mjesto ako se ne popravi, hitno.
Dobar Hulkenbergov niz morao je završiti prije ili kasnije. Iako je sudjelovao u krkljancu na startu utrke i iako je to možda donekle utjecalo na odustajanje, ipak ostaje gorak okus jer se zalijepio u zid u utrci u kojoj je Renault imao dobar tempo i u kojoj je Sainz došao do pete pozicije.
[donacija]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa svime napisanim a šta se tiče Grosjeana ako nema ugovor za sljedeću godinu mislim da ga neče a ni nebi trebao dobiti u Hassu
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se sa svim napisanim, jedino bi ubacio i checa u red ‘pobjednika’.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako u gubitnicima nema Okona? Bude najbolji od ostalih u kvalama i onda ga dripac pošalje u zid u trecoj krivini.
4
28
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dripac…. ima bolid pored sebe i nastavi vozit trkacom putanjom, pogledaj duele iskusnijih vozaca i reci mi da li im ista retrovizori sluze, jer Oconu je u borbi u trecem zavoju prvog kruga itekako trebao retrovizor.
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sve 5 ali ni slovca o perezu ?!?!?? od pada sa 9. na 15. misto posli krkljanca na startu do postolja ( uz “malu pomoć” maxa ) . stvarno meksikanac nije omiljen ni kod šefova timova , novinara , forumaša , a mislim da je ponajbolji , najuspješniji vozač iz “donjeg doma” timova . 8 postolja sa sauberom ( 3 ) i FI ( 5 ) nije loš rezultat . zapravo jedino postolje(a) nije osvaja sa na papiru najjačim McL . baš bi me zanimalo kako bi on proša da je u renaultu umisto ex kolege hulkenberga koji je po rezultatima nemjerljivo lošiji od sergia ali bar ovde puno omiljeniji i cjenjeniji , a rezultati ( u usporedbi ) 0 ?!?!? btw , svojim postoljem i sa 15 bodova sergio je FI sa začelja “diga” do 6. mista u kostruktorskom i da je ocon bija pametniji još više bi se primakli renaultu koji se po vetmi promaknija u 4. najbolju ekipu iako imaju bod manje od 4. McL . a možda je zapravo i trenutno McL 4. najbolja ekipa ;)
16
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imao je poziv prosle god u reno, nije prohvatio.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje je Perez? Inace sa ostalim se slazem.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa svim, ali opet dodao bi u pobjednike Pereza.
Do podija je dosao cistom srecom…. ali sve ostalo do toga je zaradio pametnom i brzom voznjom. U TV prijenosu prikazana samo 2 njegova pretjecanja a imao ih je barem jos 6.
Nije bas omiljen među F1 publikom, a ja smatram da bi trebalo biti bas obrnuto. Srčan, brz i kralj kaosa. Jucer je trebao biti DOTD…ta nagrada se treba nazvati HBIYFB ( how big is your fanbase).
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih rekao da je imao nešto prestizanja. Uglavnom odlasci u boks su mu donosili pozicije. I činjenica da je mogao ostati do kraja utrke na setu guma kojeg je promijenio na početku utrkue, prilikom prvog SC-a (kao i Alonso). To je bacilo Sainza, Leclerca i Strolla iza njega, jer su imali one standardne odlaske u boks. I Gasly je isto bio u borbi sa Red Bullovim na početku. I opet regularni odlazak u boks ga baci na začelje.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Sirotkin je mogao idto do bodova samo sreća nije bila na njegovoj strani, a Perez isto treba biti pobjednik
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čestitke Hamiltonu na tome što je i dalje ostao vozač koji je pobijedio barem na jednoj utrci u svakoj F1 sezoni koju je vozio.
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i produžio je niz uzastopnih utrka u bodovima.
i moj gubitak na kladionici. :D
8
0