McLarenov trkaći direktor Eric Boullier vjeruje da bi novi tehnički pravilnik koji stupa na snagu 2021. godine trebao imati “dovoljno ograničenja” kako bi osigurali sličan nivo performansi na cijelom gridu.
Na prošloj utrci prva kvalifikacijska runda bila je najgušća od 2014. godine otkad su tu novi motori. Naime, od prvoplasiranog do posljednjeplasiranog bolida bilo je samo 1,732s. Međutim, između petog i šestog mjesta (Red Bull i Haas) bilo je preko jedne sekunde.
Kasnije se pokazalo da je i na vrhu veliki razmak jer je Mercedes osvojio pole position s preko 7 desetinki sekunde prednosti.
Boullier je komentirao Hamiltonov pole position u Australiji:
“Tako je kako je. Pravilnik je napisan prije par godina i evo sad smo tu gdje jesmo. Dok god ne možemo dosegnuti ravnopravnost u performansama – bit će ovako.”
“Mercedes je napravio vrlo kompetitivan motor i bolid još od početka hibridne ere i izgleda da će ih biti teško uhvatiti. Mislim da novi paket pravila od 2021. mora imati dovoljno ograničenja kako bi se nivo izjednačio.”
Liberty Media će upravo ovog vikenda u Bahreinu predstaviti ekipama svoju viziju budućnosti Formule 1 nakon 2020. godine.
“Svi želimo imati dobar show. Želimo vidjeti bolide koji se bore na stazi, a to žele i navijači. Za to moramo imati izjednačen nivo, puno manji razmak između prvog i posljednjeg.”
Takvo mišljenje ima i Gunther Steiner, šef Haasa koji vjeruje da su momčadi u sredini poretka u situaciji da se bore za mrvice.
“Pravila u budućnosti trebaju biti takva da izjednače igru što je više moguće. Trenutno imamo ogroman razmak i dobijete ovo – top tri ekipe u borbi za naslov i mi u borbi za mrvice.”
“Oni odrade dobar posao da dobiju novac, potroše ga i ulože ga, a mi to ne možemo. To je dio natjecanja, ali je li to dobro za sport? Mislim da ne,” zaključuje Steiner.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto.. Malo prije se busali kako će uskoro napasti Red Bull a sad već traže “pomoć” FIA-e.. Alonso bu ponoril eve sezone do kraja..
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ograničenja, ograničenja, ograničenja da imaju vlastiti PJ nebi tako pričali, a koliko su dugo u F1 oni i još neki od velikana do sad su mogli sklapati vlastu PJ a ne skupljati vrhnje ako je PJ dobar ili bacati drvlje i kamenje ako je smeće.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jest da treba malo grid izjednačit, al će uvik bit onih šta se bore za naslove i onih šta se bore za mrvice. Oduvik je tako
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo dvije momčadi jamraju protiv svog motoriste. Nitko više. Obje imaju za šefove mlade powerpoint/excel lavove.
3
4