Max Verstappen današnju će utrku htjeti zaboraviti čim prije. Iako je u kvalifikacijama porazio svog timskog kolegu za više od dvije desetinke sekunde, Ricciardo je svejedno završio ispred njega čak i s kaznom od 3 dodatna mjesta na startu.
Verstappen je u prvom zavoju možda malo previše pazio gdje su Ferrariji, a onda ga je na spavanju uhvatio beskompromisni Kevin Magnussen i prošao ispred. To je bila prva velika glavobolja za njega i Red Bull pa su dali sve od sebe da prođu Haas. Ne samo da mu nije pošlo za rukom već se izvrtio i izgubio još dvije pozicije.
“Ne, nije se radilo o frustraciji. Pokušavao sam mu se približiti, ali već nakon 4-5 krugova nešto se slomilo na bolidu pa sam gubio puno donwforcea usred zavoju. Pokušavao sam koristiti sve što mogu da mu se približim i onda sam u prvom zavoju potpuno izgubio bolid.”
“Srećom, nisam izgubio previše pozicija, zavrtio sam se za 360°. Onda, ne možete pretjecati i što je tu je. S ovim što imam bilo je jako teško voziti bolid.”
Njegov timski kolega do kraja je lovio Kimija Raikkonena u borbi za postolje, ali unatoč 3 DRS zone nije uspio proći ispred.
“Utrka je bila bliža nego sam očekivao. Zapeo sam iza Kimija, ali izgledalo je kao da imamo dobru brzinu. Nismo predaleko. Lijepo je napustiti Australiju s nekoliko bodova na kontu. Htjeli smo doći do postolja, nismo, ali svejedno je ovo ohrabrujuće za nas.”
“Kina i Bahrein su mjesta koja volim i na kojima sam puno puta završio na četvrtom mjestu, vidjet ćemo što tamo možemo učiniti,” kaže Ricciardo.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije tebi to ni prva ni zadnja takva utrka sinko…ali do sad si bar mogao nauciti bolje opravdavati svoje gluposti na stazi jer s ‘nesto se slomilo na bolidu’ zvucis ko sponzorusa koja je opet shebala muzev auto.
32
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na tim radiju su nakon boxa javili Maxu da ima oštećenje. Moguće da je nastalo kada se izvrtio ali može biti da je nastalo nakon 4-5 kruga kako Max tvrdi?
Oba RB su imali nemiran bolid i nekoliko puta su išli malo više preko pasica i dizali prašinu.
Očigledno da i oni imaju problem.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad ideš zagrist više nego šta možeš ukoči ti se vilica … možda se to desilo maxu i ricciardu ( ovom drugom manje ) kad spominješ nemiran bolid , odlazak malko više preko pasica i dizanje prašine . ma koliko bolid bija dobro izbalansiran , odlične aerodinamike , “pogođenog” set up – a ne može protiv fizike . možda su trebali uzet u obzir centrifugalnu silu tj spoznaju da je centrifugalna sila sila koja nastoji odbaciti tijelo od središta gibanja ? maxa je na startu preteka magnussen na način kako to obično max radi drugima pa je momčić nestrpljivo želija “revanš” i pretjera , a ricciardo je virujem po svaku cijenu želija postolje pred svojom publikom . u toj žellji se zna pretjerat , zanemarit centrifugu , ide se žestoko , malko šire preko pasica zbog te “proklete” centrifuge pa i diže prašina kad kotači trenutno “napuste” stazu . naravno da treba pokušavat ( ipak su ovo trke ) ali na stazi tipa melbourne – a složili bi se ( valjda ) mnogi vozači teško je preticat naročito ako ti konkurenti voze dobro “posložene” bolide snažne PU šta su jučer ferrari i haas ( do glupih odustajanja ) bili .
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Riki-Max 1:0.
38
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kakav glup izgovor za vozacevu gresku. taj nebi rekao ja sam krvi v nikada .
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ni čudo da se nešto razbilo na bolidu kad si jašio po pasicama ako luđak cijelu utrku. On kad nauči se malo smiriti i počne voziti hladne glave bit če svjetski prvak, a ovakim pristupom gas, gas gas i samo gas bez obzira na posljedice jedino sa exstra dominantnim bolidom može do naslova.
U protivnom ovakvim načinom vožnje prosipat če brdo bodova.
Da se rodio 20 godina prije kada su se motori i ostale stvari mjenjale između treninga – kvala i utrke bio bi idealan vozač .
26
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull je na utrci bio jači Od Ferrarija.
https://maxf1.net/vn-australije-2018-pregled-sektora-i-najvecih-brzina-u-utrci/
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ubije me pogled na speedtrap i moje. a bili među boljima u barci.
je gasly malo krugova odradio, hartley vozio usamljenu utrku (nema drs-a), ali loše je to.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nije tako loše. Gasly je ispred Vettela na speed trapu. A čovjek pobijedio. DRS tu igra veliku ulogu.
Ne slažem se sa ovom gore konstatacijom da je Red Bull bio jači od Ferrarija. Te stvari se ne mogu gledati u utrci. Kao što i u samom tekstu kaže, zavjetrina igra veliku ulogu. Zato su tu kvalifikacije da pokažu pravu snagu, bez faktora koji daju lažnu sliku.
2
1