Mercedes-AMG je za novu sezonu spremio najmoćniji sigurnosni automobil u F1 povijesti. AMG GT R od 430 kW (585 ks) će debitirati ovog vikenda u Melbourneu.
Najmoderniji model AMG GT serije pružat će maksimalnu sigurnost kroz sve utrke ove sezone. S maksimalnom brzinom od 318 km/h i ubrzanjem od 0-100 km/h za 3,7 sekundi, AMG GT R je najmoćniji i najbrži FIA-in sigurnosni automobil za Formulu 1 svih vremena. Mercedes-AMG će 23. godinu zaredom nastaviti osiguravati stazu tijekom lošeg vremena ili incidenata na F1 utrkama.
AMG GT R je idealan za ovu ulogu, a veliki dio vremena kroz svoj razvoj proveo je na ‘Zelenom paklu’ Nurburgringa.
“Jako se radujem novom automobilu,” rekao je Bernd Maylander, vozač sigurnosnog automobila.
“Ovo je apsolutni vrh u smislu dinamike vožnje i jedna je razina više u odnosu na AMG GT S kojeg smo koristili posljednjih godina.”
“Naravno, najidealnije bi bilo da izlazimo na stazu što manje, ali kada ćemo morati voditi sve bolide oko staze, bit ćemo odlično opremljeni s AMG GT R-om.”
Mercedes-AMG nikada dosad nije prenio toliko motorsport tehnologije u svoj cestovni automobili kao što je to napravio s AMG GT R-om. Koncept prednjeg 4,0-litrenog V8 biturbo motora s automatskim mjenjačem, izuzetno dizajniranom šasijom, sofisticiranom aktivnom aerodinamikom i inteligentnom laganom konstrukcijom će zajedno s F1 bolidima izazivati uzdahe na stazama. Međutim, nadamo se kako ćemo ga gledati što manje.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lauda i Wolff: “Izgleda da bi nam safety car mogao biti prijetnja, čini se jako brzim.”
82
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
He he he
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
??
Tak je prošle godine bilo u McL-u!
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će sigurno više krugova u vodstvu nego većina momčadi…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E jbg , a ja mislio V6 hybrid . a ono V8 biturbo .
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E, a taj hybrid traži vozača za rušenje Bellofovog rekorda na Ringu pa je malo zauzet ;)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@1883
vidiš, vidiš, nisam znao za to, pa sam progulgao… nadam se da neće uspjet. :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može link od toga, ja ne mogu naći. Mogu uzeti Hamiltona za to, ili Rozberga :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.autoblog.com/2018/03/09/amg-project-one-nurburgring-record-report/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zekohonda
Taj sentimentalni Bellofov rekord stoji već 35 godina i pravo je čudo kako se nitko do sada nije ozbiljnije potrudio oboriti ga, tehnologija i Ring specijalisti su tu. Ok, 956 je bio veoma lagan i brz trkaći automobil velikih mogućnosti, Bellof je odvozio na granici mogućeg, ali opet, to je bilo prije 35 godina…
Nadam se da će naći nekog Ring specijalca i srušiti taj rekord, i to značajno. Rekordi su tu da se ruše.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali je staza u puno gorem stanju nego tada…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
staza je sigurno u boljem stanju nego tada. svako malo se neki dio obnavlja, pegla, ravna…kultivira!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam, nisam baš primjetio. Asfalt išaran grafitima, barem kad sam ja zadnji put gledao. Ne bih rekao da je skorije postavljan novi sloj. A ne znam ni kakva je bila tada kad se vozilo na njoj.
Što se tiče rekorda, vjerujem da će ovaj Merc oboriti sve rekorde “običnih” auta. Za taj nisam baš siguran. A mislim da će i novi Rimac CTwo imati bolji krug od dosadašnjih cestovnih auta.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@schumi
npr.:
http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=19223402
https://www.bridgetogantry.com/photos-the-2018-nurburgring-nordschleife-upgrades-are-underway/
ima toga još, samo treba pratit prave stranice.
0
0