Red Bull vjeruje da Hondin motor ima potencijal da do kraja ove sezone bude na nivou Renaulta. Ovo je nova naznaka da Red Bull naginje prebacivanju na Hondine motore, a sestrinska ekipa Toro Rosso obavit će ogroman posao kroz ovu godinu da dokažu tu teoriju.
“Hondino pakiranje je tehnički zanimljivo,” kaže Helmut Marko. “Motor je vrlo lagan i sad je i pouzdan. Pričaju o stalnom napretku. Motor bi do kraja godine trebao biti na nivou Renaulta.”
Red Bullov trenutni ugovor s Renaultom ističe na kraju sezone, ali će odluka o idućem dobavljaču pogonske jedinice morati biti donesena puno prije.
“Odluka o motoru mora biti donesena na temelju performansi, ne emocija.”
Christian Horner
Po nekim izvorima Helmut Marko vodi struju Red Bulla koja naginje Hondi, a s druge strane stoji Christian Horner koji je navodno oprezniji i želi ostati uz Renault.
“Situacija s Renaultom varira gotovo svakog mjeseca. Ali, mi smo na to naviknuli, poznajemo ih jako dugo. Poštujemo ono što rade, a najvažnija stvar za nas je ta da imamo najkompetitivniji paket za budućnost.”
“Želimo biti u poziciji da ne zaostajemo za ekipama ispred. Očigledno, mi smo u poziciji da možemo birati motor, to je vjerojatno prvi put tako u posljednjih deset godina,” kaže Horner.
Međutim, i on je imao riječi hvale za Hondu za koju smatra da je napravila veliki korak unaprijed tijekom zime.
“Gledamo njihov napredak iz prvog reda. Sve se svodi na performanse. Želimo najbolji motor u našem bolidu.”
Helmut Marko hvali i suradnju Honde i Toro Rossa, a upravo to je bio kamen spoticanja u suradnji Honde i McLarena.
“Znamo koji je plan napretka. Mislim da je suradnja između Toro Rossa i Honde vrlo dobra jer mi nismo samo došli i rekli Japancima kako motor treba izgledati.”
“Odmah nakon što smo potpisali ugovor odradili smo razmjenu tehničara između Faenze, Sakure u Japanu i Milton Keynesa, gdje Honda također ima malu tvornicu.”
“Vjerujem da je ovaj partnerski pristup uvelike pridonio rezultatima koje sad vidimo,” zaključuje Marko.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drzim fige da honda bude tu negdje..ocito da im pase promjena momcadi..sad rade motor kak oni zele i ocito da to daje neke rezultate
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da je ocito da nakon 3godine moraju nesto napravit..eto kazu da su pouzdanost poboljsali..da su ostali sa MCL i isto tako bili pouzdani a kako vidimo da su ove godine renault o haas napredovali znaci da bi mcl svaku utrku zavrsavao ali bi sanjao bodove..tak da..svaka cast hondi ali da je mcl ostao s njima alonso bi zavrslio na psihijatriji..
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda može sustići i Mercedes ali neće.
25
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
???
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nece RB dalje od Renaulta…
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toliko o tome da je Hondin motor jaci od Renaulta. Neki dan kazu da bi Honda mogla dostici Renault tijelom polovice sezone a sad tek krajem. Sta je bilo?
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Definitivno mislim da bi njima trebalo najaviti pedalu odma sad, pa nek dogodine rade sa Hondom šta god hoće. Renault će stagnirati dok ga Honda sustiže? Da, malo sutra!
Teško će oni stić ikoga do 2021. godine, dokle god je ova konfiguracija motora.
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konfiguracijski motor je slican mercedesovom tako da sigurno ima vise potencijala nego Renaultov ako je samo konfiguracija u pitanju.Pa vi ovde govorite od Renaultu kao da je razvaljivao a on se raspadao skoro svaku trku u nekom od bolida.Mclaren je kriv utoliko sto nije dao da se taj motor ubaci u jos neki tim dok je Renault imao tri tima i mogao je da poredi podatke.Pricajte vi sta god hocete Honda je pokazala da ovaj koncept ima odlican pravac tako da ce sigurno napredovati vrlo brzo sada kada znaju sta i kako funcionise bez kvarova.Vidicemo gdje ce to Mclaren biti sa renaultom u odnosu na Red Bul koji je za njih mislena imenica sto se razvoja bolida tice u zadnjih 10 godina.
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da nisi ti mozda Wazari-san?
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@space
xe, xe, možda i jest! :D
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tri godine se pričalo KAD PRORADI i AKO PRORADI a sada PRIČEKAJMO DA PRORADI. E pa moj SasaSaki vidiš nekima je to već dojadilo?
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da ima odlican pravac kad je tri god.testirala na Mclarenu…honda je obecala mcl motor koji su oni trazili i sad ispada da je najveca krivica na mclarenu.Mcl je mogao birati i ostati na mercedsovim motorima razvijati sasiju i biti u top 4 cijelo vrijeme kad je mcl nudio pomoc nisu htjeli…nemam nista protiv honde ali mi idu na jetru ova podbadanja iz RB
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad proradi, ako proradi? Evo proradila je u Toro Rossu. U McLarenu nije htjela. Neda se nešto ni Renaultu u toj superiornoj šasiji…
6
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha ha ha ja mrzim Mclaren, ja mrzim Alonso! Ja shvatio?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Saki, a i ti ga drobiš… pričaš ko da si pod haubom i jednog i drugog bio. Zanima me na temelju kojih argumenata tvrdiš da ima više potencijala od Renaulta ili bilo kojeg drugog motora?
To što je nešto konfiguracijski kao i nešto drugo ništa ne znači… ima i klipove na istom mjestu i bregaste i getriba mu se spaja na isto mjesto i kers je blizu i ovo i ono… daj molim te…
Tam nije delalo, tu sad dela, točka. Daj bože da dobro, pouzdano i brzo dela pa da imamo dobar fajt na trkama, a za ostalo kog briga!
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nick Kimi, sa Alonsovim bedžom, prvo ti shvati svoju podvojenu ličnost, pa onda o nekome drugom pričaj…
Nisam vam ja kriv što sanjate nerealne snove. Ovo što sam ja rekao su činjenice. A vas očito bole. Ako je iznošenje činjenica mržnja, onda imate žestok problem, kao i tim vam za koji navijate…
Mclaren ima superiornu šasiju samo po njihovoj priči. Dok to ne pokažu na stazi tako će i ostati. A da Honda radi u Toro Rossu, i da postiže solidnu brzinu, za razliku od onoga kako je radila i koliko je bila brza u McLarenu je nepobitna činjenica. Koliko god vi sanjari udarali minuse, tu činjenicu možete osporiti samo na stazi, a ne sanjarenjem…
Ne znam čemu se nadate sa Renaultom. Sve i da riješe sve probleme zbog kojih su opet bili uvjerljivo zadnji po pouzdanosti, opet će se mučiti sa velikom razlikom u brzini na pravcu u odnosu na ostale. Opet će biti otvori DRS i projuri pored McLarena. I onda će opet biti GP2 engine…
7
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kimi je ime mojeg djeteta a alonsov beđ zato što sam njegov navijač. Još nešto ze zanima?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Schumi, dobro je Kimi primjetio, cemu tolik hejt prema McLarenu? Mislim imas pravo na to, ali postalo je naporno citati stalno iste komentare mrznje prema MCL
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Foxi_HR
Možda klipovi i jesu na istom mjestu ali Hondina perfufna se ne naslanja na getribla federpufnu tako da kad gundštucna susnja ne pregrije se i imaš puno potencijalnih kilovata, kontaš? A o tralalajsni da ne govorim..
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Kimi, to je ok, ali ti si prvi mene počeo osuđivati.
@Multi 21, opet ponavljam, nije nikakva mržnja. Samo govorim realno. Samo što se realnost razlikuje od vaših želja, tome vam nisam ja kriv.
2
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Renault F1 Team…Neznam sta je to postigao Renaultov motor toliko znacajno u ovoj turbo eri pa da si toliko siguran.Neznam sta sam rekao pogresno ako se zna da je konfiguracija sa razdvojenim turbom do sada pokazala najvise sto se tice i snage i pouzdanosti.Toliko se hvali ta Mclarenova sasija i pljuje Honda a ocito je i taj size zero bio jedan od velikih problema po pitanju hladjena sistema.Mclaren proizvodi auta pa me cudi kada su tako pametni sto sami nenaprave agregat.Cinjenica stoji da je Hondi trebalo duze vremena da proradi ali je proradila eto bas sasvim slucajno u Toro Rosu koji sasvim slucajno nefura taj size zero koncept kao u ostalom niko sem prepametnog Mclarena.I da ti kazem da sam fanaticni Alonsov navijac svih ovih godina ali mislim da je on glavni uzrok raskida Mclarena sa Hondom jer mu vrijeme na zalost istice a Renaultov motor mu nemoze omogucuti puno toga.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
☹️Schumi ne osuđujem ja ali zašto onda imaš negativne komentare samo u vezi mcl. Šta se navijači mcl. I Alonsa nesmiju nadati boljim rezultatima. Ne želim se prepucavati ali se slažem da Multi 21.?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Schumi … istina/činjenica da PU honde radi i postiže solidnu brzinu u TR za razliku od prijašnjih sezona kad je sve bilo loše u McL ali odakle tebi makar i pretpostavka McL sezoni 2018. “opet će se mučiti sa velikom razlikom u brzini na pravcu u odnosu na ostale.” ? vidija si nešto šta drugi nisu u predsezonskim testiranjima ? npr kako je lani alonso u Q španjolske odvozija 1’21”048 sa hondinom PU, a na ovim testiranjima 1:17.784 ( 3,26 s brže ) sa renautovom PU i 0.563 s sporije od najbržeg kimija zadnjeg dana testova i 0,6 s sporije od najbržeg vrimena postavljenog na testiranjima ? PU renaulta je na testovima odvozila 1461 krug 133 kruga manje od mercedesove PU . uz svu konfuziju i probleme koji ipak nisu veliki ( uglavnom su ih zaje*avale male stvari … matica kotača , baterija pa ni curenje ulja ne smatram nekim velikim problemom i neki ozbiljiniji turbo , hlađenje ali zato ovo i jesu testiranja ) 142 kruga manje od TR koji i nije ima problema . za razliku od tebe ja se ne bi usuđiva prognozirat “sudbinu” McLrenauta na osnovu testiranja jer i RB je 2014. takođe ima problema ( pregrijavanje , nemogučnost pokretanja bolida .. ) pa ? na kraju su tu 2014. uprkos malo odvoženih krugova na testiranjima završili 3. ( ricciardo ) u vozačkom i 2. u konstruktorskom prvenstvu . virujem da su ih mnogi te sezone otpisali isto ka šta ti otpisuješ McL . a da malko pričekamo pa onda “omalovažavamo” ovu novu kombinaciju McL ?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Mr.Spaceguy
Nedugo su rekli i u Williamsu da imaju pravac, samo što ih krivine za*ebavaju! :-)
@Schumi
Pričati o činjenicama koje su temeljene na lanjskom snijegu i lanjskoj tehnologiji, na početku sezone u sportu u kojem stotinke odlučuju, tim više što to govoriš za sezonu u kojoj je pouzdanost s aspekta ograničenja broja motora i komponenti biti presudan faktor uspjeha (vjerojatno više nego ikad), mislim da je bespredmetno, a o načinu komuniciranja i vrlo infantilno. Ako navedeni motor bude radio u RB-u i Renaultu, nema razloga da ne radi i u McL-u!
@SasaSaki
Honda je McL-u proizvela motor koji je trebao biti veliki comeback Honde u F1 u tradiciji sa McL-om i koji je vjerojatno bio u sklopu partnerskog dila prilično jeftin u suprotnosti sa time da McL ide proizvesti svoj motor i čij trošak razvoja bi bio vrlo skup za kompaniju koja nema takav tržišni udio (niti poslovnu filozofiju) kao Honda. Uostalom, Honda je imala sasvim dovoljno vremena da proizvede motor koji bi bio pouzdan (3 sezone utrkivanja + jednu sezonu usavršavanja čekajući ulazak u natjecanje) – ispravite me ako sam negdje pogriješio. Naravno, sve to ovisi o tome što je bilo specificirano u partnerskom ugovoru i tko je prema njemu imao konačnu riječ kako se paket mora složiti. Osobno sam iznenađen što su obzirom na rezultat i toliko dugo izdržali zajedno.
@luke flywalker
Tralalajsnu trebaju stavit na felgu da se vrti ko klopotec na biciklu, pa da osim V6 Turba imamo i zvuk traktora ili kao kad zašaltaš Yuga na suho (bez kuplunga) – Krrrrrr…. trtrtrtrtrtrtrt…. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=sKKDZuk6qz0
samo što smo to mi ko klinci radili od čašica jogurta!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
samo da se nastavno na zadnji post malo i našalim, nemojte to srcu uzimati niti se ljutiti, ali Honda stvarno ima zanimljive bolide i rezultate koje s njima postiže…
http://idesh.net/lifestyle/najbrza-kosilica-na-svijetu-pripada-hondi-ne-vjerujemo-kakve-su-to-brzine/
Možda iskoristiti nešto od tog znanja u budućim planovima ne bi bilo na odmet!
Just Sayin’! :-)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta je ovo? Sad vam odgovara avalonova statistika? :D Prvi put da vidim da te nisu popljuvali, moj avalone. Vremena su kod sviju bolja. I kod Toro Rossa, koji je prešao na “puno gori” motor. A kako ti je promakla statistika o maksimalnoj brzini na pravcu? Gdje se ono koristi DRS? Mislim da sam sa ovim dovoljno pojasnio ovu svoju rečenicu iz prethodnog posta: “opet će se mučiti sa velikom razlikom u brzini na pravcu u odnosu na ostale. Opet će biti otvori DRS i projuri pored McLarena.” Da čak i mala djeca skontaju šta sam htio reći…
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Helmut poznati serator.
Da, Mcl je Hondi poslao šablon i pismo sa P.S gdje je pisalo…želimo da motor stane u ovo. Ugodan rad i čujemo se kada završite.
Razmjenili su i tehničare, kaže Helmut!?
Čuj to? Honda i McL nisu to radili?
Sad će za Hondin pogon u U.K reći da je to njegova ideja.
Helmut zvani “projekat”?
Max projekat, Honda projekat.
Pa nisu u MCL baš toliko ludi da bi odbacili Hondu nakon 3 godine krvi, znoja i razvoja te PU da su očekivali kako će u ovoj godini Honda dostići Renault i do 21 Mercedes?
Pa prve godine su nakon pola sezone iz Honde tvrdili da znaju u čemu je tajna Merc PU i da oni to mogu dogodine ostvariti?
Od tada je Neretvom ili ako hoćete Savom, proteklo vode za dva Crna mora.
26
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar???
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@the simpsons
jesi pogledao možda amazonov dokumentarac grand prix driver?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam zako, volio bih.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
toplo preporučam, neke će ti stvari u odnosu mcl-honda biti jasnije
i bolje ćeš razumjet markove riječi koje ismijavaš.
šaljem pm.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko moze i meni ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zekohonda
Ako nije problem i meni da pošalješ link. Hvala :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i ja bih zaolio za link. ty zeko.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj Helmut prica neke stvari bzvze,pusti Hondu da radi svoj posao,a hoceli stici ili ne,tko to zna!!
0
1