Direktor utrka Charlie Whiting kaže da se ne boji potencijalnog krša i loma zbog novog pravila o restartu utrka.
Naime, od 2018. godine restarti utrka nakon crvenih zastava moći će krenuti s grida umjesto iza sigurnosnog automobila kao dosad.
Odluku o načinu restarta donijet će sam Whiting za vrijeme trajanja crvene zastave, a to će ovisiti o uvjetima na stazi.
FIA je na predsezonskom testiranju u Barceloni vidjela kako bi to moglo funkcionirati, ali su neki vozači bili jako kritični. Ipak, Whiting vjeruje da su takve kritike neosnovane jer u slučaju crvene zastave ekipe svejedno stave na bolid nove gume pa to ne bi bilo puno drukčije od standardnog početka utrke.
“Nijedan vozač nije razgovarao sa mnom o tome,” kaže Whiting.
“Čini mi se da je to malo neobičan komentar jer svi oni mogu staviti nove gume kad god je crvena zastava.”
“Prema tome, nisam zabrinut. Mislim da je nivo gripa u Barceloni bio prilično nizak i momčadi nisu stavile nove gume jer se radilo o brzoj proceduri.”
Romain Grosjean bio je najglasniji protiv ovog pravila jer kaže da je količina gripa bila toliko niska tijekom testiranja da se boji da će biti incidenata jednom kad se takva praksa provede u utrci.
“Zabrinut sam po pitanju sigurnosti. Po meni – moglo bi biti krša i loma. Možete izgubiti bolid na pravcu. Iskreno, nisam se baš zabavljao, samo mijenjati brzine je bilo nezgodno,” kaže Grosjean.
Postavlja se pitanje kakva će biti razina gripa na onoj strani grida koja se ne koristi u utrci jer dobro znamo kako izgleda staza već nakon nekoliko krugova, a u kasnijem stadiju utrke putanja koja nije trkaća prepuna je ostataka gume. Osim toga, upitno je kad će se točno Whiting odlučiti za ovakav restart i zašto. Obzirom da pravilo nije sasvim jasno nego je ostavljeno njemu na izbor – to otvara prostor za manipulaciju i kasnije prigovore od strane ekipa koje su tom odlukom izgubile poziciju.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je to dobra novina, jer utrke su ionako s premalo akcije, ovo bi unijelo novu uzbudljivost….
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A da stavimo snajper negdje, radi uzbudljivosti!?!?!?
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjetih se ovoga
https://www.youtube.com/watch?v=VwvsYQVETe0
:rofl:
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ah, dobri stari pirelli. :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Genijalno :rofl:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahahahaha… jedan od onih komentara da ti suze krenu! :-)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se ne sviđa.
Ona strana koja se potrefi na trkaćoj putanji će imati preveliku prednost.
Kako je autor lijepo obrazložio moglo bi biti puno prigovora nakon restarta.
Sve u svemu još jedna u nizu komplikacija.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budalaštine.htjeli bi napravit uzbudljivost na trkama a ograničavaju momčadi gdje stignu.daj inzenjerima slobodu i ukini zabrane pa kad ekipe zaposle ljude iz NASA-e.pa pocinju koristiti legure i bog zna sto jos za sto uopce neznamo da postoji e onda ce bit uzbudljive utrke a ne neki ponovljeni startovi i gluposti.cega se sve ne sjete?
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem ovo. Može li mi netko objasniti koja je razlika između normalnog starta na početku utrke i ovog nakon črljene zastave? Zašto se u ovom drugom slučaju ljudi pribojavaju kaosa, a u prvom ne?
Što se tiče samog pravila, sve dok se zadrže samo na restartovima nakon crvene zastave nemam ništa protiv. Al’ nadam se da neće nekome opet past na pamet da imamo stajaće startove nakon svakog SC-a.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.motorsport.com/f1/news/grosjean-safety-car-restarts-carnage-1012446/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Though drivers will have the option to fit new tyres in the pitlane while preparing for the restart, they may not have fresh rubber left in their allocation.
Ovaj boldani dio nisam uzeo u obzir. Hvala :pivo:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlika je u tome što će likovi poput Grosjeana i Verstappena imati dvostruku priliku nekome uništiti utrku ako su preživijeli prvi start.
Šalu na stranu, vjerujem da će ponovljeni startovi biti bolji, po nekoj logici, što se tiće sigurnosti jer vozače neće pumpat adrenalin kao kod prvog starta.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smijeh!
0
0