Na kraju ove sezone ugovor Hockenheima s Formulom 1 će isteći, a to stavlja veliki upitnik nad budućnosti VN Njemačke. Dogovori oko novog ugovora još nisu počeli.
Georg Seiler, CEO Hockenheima izrazio je zabrinutost zbog odgađanja potpisivanja novoga ugovora koji bi osigurao da VN Njemačke ostane u kalendaru Formule 1 nakon 2018. godine.
Trenutni ugovor potpisao je Bernie Ecclestone, a on je osigurao da Hockenheim dijeli VN Njemačke sa Nurburgringom od 2007. No, zbog financijskih problema 2015. i 2017., Nurburgring nije bio u mogućnosti biti održati utrku. Seiler strahuje da je upravo ekonomski faktor razlog zanemarivanja VN Njemačke.
“Ugovor završava ove godine. Sastali smo se s novim vlasnicima i razgovarali, no tema je bila ovogodišnja sezona. Zasigurno ćemo razgovarati i o bliskoj budućnosti i kako će to sve izgledati, ali još nije došlo do ozbiljnih rasprava. Pregovori u ovih idućih par mjeseci moraju proći dobro. Nažalost ne mogu reći hoće li pregovori teći u pozitivnom smjeru. Mogu samo reći da težimo ka tome da zadržimo F1 u Njemačkoj. Ali, tu je uključeno puno faktora. Ne želimo ekonomski rizik, učinit ćemo ono što možemo, ali ne možemo ništa garantirati.”
U Hockenheimu su otvoreni i za soluciju dijeljenja utrke sa Nurburgringom svake druge godine, ali takav ugovor bi morao osigurati jednake uvjete oboma.
“Trenutno smo u prijateljskim odnosima, ali kada počnemo pričati o brojevima, vidjet ćemo kakva će reakcija doći s njihove strane. Znaju u kakvoj se situaciji nalazimo, znaju da nije lako organizirati VN na Hockenheimu, i u Njemačkoj općenito. Hockenheim i Nurburgring zaslužuju mjesto u F1, upravo zbog njihove povijesti i statusa. Tako da ugovor s naizmjeničnim održavanjem VN Njemačke ne bi bio loša stvar. Ali, mi to ne odlučujemo, mi smo samo stranka u pregovoru koja ima svoje mišljenje.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema veze, dobit ćemo Hanoi :thumbs:
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj tako, mozda staza bude dobra.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i silverstone također.
https://www.pitpass.com/61188/Silverstone-would-benefit-by-dropping-Grand-Prix
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako volim Njemačku u kalendaru i fali mi kad je nema, ne vidim Hockenheim (sadašnje konfiguracije) kao nešto zanimljivu stazu, pogotovo za ove moderne bolide.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ja bitno je da su Abu Dhabi i slični sigurni…
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Definitivno sa za da Njemačka ima trku Formule 1 i mora je imati, ali ovaj skraćeni Hockenheim mi neće nimalo nedostajati ako ispadne, iskreno ovo mi je jedna od najgorih staza, dok je stari kroz šumu bio definitivno najdraža staza.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema veze tko fućka neke tradicionalne staze, imali bumo Vjetnam, Miami i ostale ulične utrke.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tradicija….
Tradicija ne znači ništa, tradicija je prošlost. Glupi su oni koji se oslanjaju samo na tradiciju i misle da će s tim privući 200 000 gledalaca. Boga mi varaju se i to dobro. Niste sposobni organizovati utrku da bude zanimljiva, napraviti zanimljivu stazu, uz utrku i neke druge sekundarne aktivnosti i zabavu za publiku… e onda ne zaslužujete moju kartu koja košta 200-300 eura. Vjerujem da tako svi razmišljaju u njemačkoj. Zato je Spa uvjek puna, Hungaroring, i A1 Ring. Možda da se malo bace na njih da vide kako to sve funkcioniše. To je isto kada ja tražim ćevape i pivo a donesu mi coca colu i hamburger i traže od mene da budem sretan malo sutra. Da su tribine pune, sve bi se dalo ispeglati, al’ ovako, bye bye Njemačka. Podržavam Vijetnam, Majami, Madagaskar, Keniju, Island i ostale koji su izrazili želju za F1. Neka te nove staze traju par sezona i neka odustanu, doći će nove, i to je dobro. Pa u narednih 5-10 godina imamo 30-40 različitih staza.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kako se to organizira jedna zanimljiva utrka? Postavljanjem zapreka na stazu? Skrivenim prečicama? Prskalicama?
Utrka je takva kakva je i sama organizacija nema nikakve veze s kvalitetom utrke. A i ako me sjećanje dobro služi, 2016. je bila sasvim solidna utrka, 2014. je bila jako dobra, a ni 2012. nije bila loša. Iako mi staza sama po sebi nije nešto pretjerano draga, treba priznati da Hockenheim ne priređuje tako loše utrke.
S druge strane imamo Monzu koja često priredi ”dosadne” utrke pa je svejedno uvijek popunjena do zadnjeg mjesta. Znači očito nesposobnost organiziranja zanimljive utrke nije krucijalan faktor.
Spa je uvijek puna jer je uz Monzu i Monaco najatraktivnija utrka u kalendaru. Također, dolaskom Verstappena u F1 Spa je postala omiljena ljetna destinacija cijeloj Nizozemskoj.
Hungaroring je uvijek pun jer je najjeftinija staza u Europi i najpristupačnija staza nama na istoku kontinenta.
Red Bull Ring nije pun od 2014.
Glavni razlog zašto je Hockenheim prazan je taj što nakon odlaska Schumachera NIjemce vise nije briga za Formulu 1.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spa je bila puna i prije Verstapena, Hungaroring jer je jeftinija karta to znači da je bolja organizacija. Spustili su cijene i privukli više gledalaca. Nema Schumachera, njemci više ne vole F1. Ronaldo više ne igra za Man Utd. znači da su na Old Trafordu tribine poluprazne. Ako niste zainteresovani za F1, onda je neće ni biti i to je sasvim Ok. Zašto nešto gurati na silu, bilo da je to Njemačka, Francuska ili U.K. Mercedes dominira par sezona, ako to nije razlog za gledanost onda ne znam šta je. Jedini koji žele utrku u Njemačkoj su organizatori i niko više.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije dolaska Schumachera u F1 Njemačka nikad nije imala vanserijskog vozača (von Tripsa i Massa ne ubrajam u tu kategoriju vozača) te je upravo zato taj dolazak prouzročio nevjerojatan skok popularnosti F1 u Njemačkoj. Nakon njegovog odlaska popularnost je pala bez obzira što su u F1 još uvijek postojali Mercedes (koji je zapravo više britanski tim nego njemački), Rosberg i Vettel.
Nešto slično se sada događa u Nizozemskoj. Trenutno je F1 jedan od najpraćenijih sportova tamo, no nakon odlaska Verstappena gledanost će vjerojatno pasti za 70-80%. Nešto slično se također dogodilo i na našim prostorima pojavom Janice. Dok je Janica skijala, skijanje se pratilo ko ludo. Jednom kada se ona umirovila, skijanje je postalo marginalan sport.
S drugim djelom tvog komentara se slažem. Nema smisla forsirati VN Njemačke ako u Njemačkoj ne postoji interes za F1.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ DaveGilmour
Jadno je to za bilo koji sport da jedan igrač, vožač, natjecatelj ”čini proljeće”, to je tuga. Tuga je reći nema vise Senne nema više F1, nema Schumachera nema F1, nema više Novaka Đokovića nema više tenisa, nema više Janice, Messija itd itd… To je problem. Onaj tko voli bilo koji sport, treba i dalje da ga voli. Mi na balkanu nemamo F1 vozača ali volimo više F1 nego većina njemaca. Većina nas nikad nije gledala F1 uživo ali to nije razlog da manje volimo i uživamo pored tv-a.
Pratim F1 od 1995. godine. Moja prva odgledana utrka je bila VN Kanade kada je Jean Alesi osvojio 1. mjesto i otada rijetko koju sam utrku propustio. Hoću ti reći da je Vettel puno teže došao do svojih 4 titule u Red Bullu nego Schumacher svojih 5 u Ferrariju. Znamo kakav je McLaren bio posle 1999. godine, nije imao ni vozača a i bio je nepouzdan pa skoro kao sad a Ferrari nije imao konkurenciju dok nije došao Renault sa Alonsom. Vettel sa Red Bullom je imao 10 puta jaču konkurenciju, imao je i Ferrari i McLaren za leđima.
Ako Vettel osvoji titulu u Ferrariju, ili počne osvajati titule u Ferrariju opet će se desiti isto kao i sa Schumacherom, povećat će se gledanost za 100% a to za mene ne valja, jer za mene jedna lasta ne čini proljeće, to je loše za sport. Bio to Alonso, Vettel, Hamilton ili bilo tko drugi
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Nema više Novaka Đokovića nema više tenisa” hahahahahahahaha – ovakvu glupost izvalit, pa to nemožeš prika.
Neznam jesi li čuo za Rogera Federera, Rafaela Nadala koji su počeli prije Novaka, a i dan danas igraju na većem nivou od njega (pogledaj samo ko je trenutno prvi na svijetu, doć će ti slabo kad saznaš), neznam jesi li čuo za Samprasa, Aggasija, Roddicka, Borga (s kojima se Nole nemože stavit uopće u istu rečenicu), i oni su otišli, pa evo i poslije njih vrhunski igrači igraju vrhunski tenis, a ti kažeš nema više starog Đokovića, nema više tenisa, to je isto koda napišeš nema više Steaue iz Bukurešta na vrhu Europe, nema više nogometa. ;)
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Djokovic – Federer 23-22
Djokovic – Nadal 26-24
Djokovic sa svojih 12 naslova sigurno spada medu iste. Kakav Roddick?
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Renault_F1_team
Novak je samo primjer, isto kao i Janica, kao i Schumi ili Senna. Oni su primjeri. Čudno je da ljudi ne mogu izvući kontekst iz mojih rečenica. Ako ne možeš shaviti konteks onda je do tebe. Oni su dio sporta a ne da sport bude dio njih. A to da li sam čuo za Samprasa, Agasija ili ostale, mogu ti reći da imam originalan reket Borisa Bekera old school ;) Ono što sam gore napisao je da ako njemci neće dolaziti da gledaju F1, neće je ni biti i tačka.
Rasprava sa @DaveGilmour oko toga da li jedan vozač treba da čini sport, ja kažem NE, i to je moje mišljenje. Tako je bilo u vrijeme Schumija, gdje su tribine bile pune. Tribine su bile punije nego kada su na gridu čekali zeleno svjetlo 5 svjetskih prvaka. Schumi, Alonso, Kimi, Button, Vettel….. Očigledno da navijači vole monotoniju da gledaju samo jednog vozača kako podiže najveći pehar. Kada je Schumi otišao, tribine poluprazne, za mene oni nikad nisu ni bili navijači.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault_F1_team, čovjek hoće da kaže za određenu zemlju jedan sportista čini sport popularnim, kao što je ovaj drugi rekao za Janicu i skijanje u Hrvatskoj. I poptuno je u pravu. U Srbiji je tenis postao najgledaniji kada je Đoković bio na vrhu. Normalno da to za ostatak svijeta ništa ne mijenja, i da su Nadal i Federer velikani tog sporta.
Slažem se da ne treba forsirati ako se u nekoj zemlji ne prati neki sport dovoljno. Ali ne bih rekao da je F1 toliko izgubila popularnost u Njemačkoj da ne zaslužuju F1 utrku. Pa šta ako je manja gledanost. Organizatori vjerovatno i dalje mogu napraviti profit i sa trenutnim brojem gledatelja. Samo i šefovi F1 bi trebali imati obzira pa im ne oderati kožu za organizaciju te utrke. Ako su već pričali kako im je važno da se održi utrka u Njemačkoj. Ništa nam ne preostaje nego čekati i vidjeti koliko je novim vlasnicima to važno.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako sam dobro shvatija pod največim tiraninom , halapljivcem za novcem , terminatorom F 1 koji je iz kalendara izbaciva legendarne evropske staze ( nürburgring od 1951. sa 40 i hochenheim od 1970. sa 35 trka F 1 to sigurno jesu ) i “uvodija” egzotične ne evropske staze u njemačkoj se vozilo , a onda su došle mesije u vidu liberty – a da spasu F 1 i … lani se u njemačkoj nije vozilo !?!?!? i sad je upitno oće li se vozit i imaju li te staze budućnost u ovoj boljoj liberty F 1 .
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
avalone, nikad nećeš pogoditi s kime su prije par godina promotori nurburgringa bezupješno pregovarali za f1 utrku 2017!
https://www.f1puls.com/6564/nurburgring-u-pregovorima-za-povratak-u-kalendar-2017/ !?!?!?!?!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
možda ni ti nečeš pogodit sa kim su u hockenheimu pregovarali za npr 2016. i trka se održala u njemačkoj . nije poanta sa kim su nurburgringu pregovarali za 2017. jer je bilo i normalno za očekivat da im stari “škrtac” neće to dozvolit ako ne ispune financijske uvjete ( možda i još ponešto ? ) ali srićom se pojavija liberty koji ne “trče” za novcima ka bernie . no vidi vraga ni oni nisu popustili bar za sada pa je sve i dalje neizvjesno . ne treba težit mene “pomest” , možda je bolje shvatit poantu …… ista pisma , novi glas PS i fala ti šta si mi umisto Ciki (a)-F1 objasnija sve o strollovim testiranjima prije sezone 2017. … ništa manje nisam od tebe ni očekiva . samo da si još napisa sa kojim je bolidom testira i koliko je taj bolid ima veze wa williamsom iz 2017. mada to vjerovatno nije važno … bolid je bolid zar ne ?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nećeš vjerovat, ali pogodio sam. i čak sam bio na toj utrci, pa ti mogu reć par stvari iz prve ruke ako te zanima.
poanta je bila ispraviti tvoje rečenice ”a onda su došle mesije u vidu liberty – a da spasu F 1 i … lani se u njemačkoj nije vozilo !?!?!?” jer krivo zaključuješ da je liberty kriv.
pregovori sa ringom su u tijeku, sa hockenheimom nema žurbe. vidit ćemo…
-za strolla sam ti odgovorio sve što si pitao. koje staze, koliko cca. krugova/km i koji bolid… postavi još pitanja, pa ćeš dobit još odgovora,…jednostavno, zar ne?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je već moderno uvaljivat egzotične utrke u zemljama sa upitnim vodećim ljudima zašto ne odabrat Grobnik? Svi parametri su ispunjeni
A ako im to ne paše, može na Grobniku bit VN Njemačke ili bar u Istanbulu :D
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da žele njemci bi imali najbolju stazu na svijetu nego ih izgleda ne briga previse.oni su sigurno sposobni napravit stazu koja bi bila svemirska za sve ostale potpuno novu i ako treba da bude na velikom stadionu za parsto tisuca ljudi gdje bi staza imala neku vrsu osmice sa mostom popreko na sredini.samo da žele.brzo bi svi zaboravili i ring i hock
0
1