McLaren inzistira da problemi na koje nailaze ne ukazuju na sustavni problem na novom bolidu, te da se radi tek o predsezonskim testiranjima.
Tijekom jučerašnjeg testa MCL33 je izazvao dvije crvene zastave – prvi put su izgubili električnu energiju, a drugi put zbog problema s hidraulikom.
Fernando Alonso je danas na drugom danu posljednjeg testa odmah izjurio na stazu i na hypersoft gumama postavio najbolje vrijeme u ranom stadiju testiranja. Kasnije je ponovo morao stati na stazi zbog curenja ulja, a njihovo vrijeme na hypersoft gumama su uništili konkurenti, od kojih najuvjerljivije Ricciardo u Red Bullu koji koristi isti motor kao McLaren. Razlika u vremenu trenutno je nešto manja od 2 sekunde.
Eric Boullier i dalje tvrdi da ne treba previše zaključaka donositi iz ovih ranih znakova:
“Ovo je samo testiranje. Najprije, ako pogledate vremena – Red Bull je jutros odradio krugove s medium i soft gumama i razlika je bila samo pola sekunde. Takav je asfalt i takva je temperatura trenutno, nema velike razlike među gumama.”
“Kao što sam rekao prošlog tjedna, imali smo tehnički razlog zašto smo htjeli raditi s ovim gumama,” osvrnuo se na činjenicu da McLaren koristi hypersoft gume što su mnogi interpretirali kao poziv za sponzore da svoju naljepnicu požele staviti na zabrinjavajuće prazan bolid.
“Bolid se kvari, imali smo male probleme koje moramo riješiti, ali ovo je samo testiranje, to je dio procesa.”
“Imamo sve pod kontrolom i to je novo partnerstvo s Renaultom, novi paket, kompletno novo pakiranje bolida također. Ovo je testiranje, dajte nam vremena, sve je u redu.”
McLaren je već odradio nekoliko promjena pokrova motora koji svakim idućim pojavljivanjem ima sve više otvora na sebi, ali Boullier inzistira da to ne ukazuje na problematičan dizajn:
“Mislim da problemi nisu povezani s uskim dizajnom stražnjeg dijela bolida.”
“Očigledno, pokušavamo dizajnirati bolid najbolje što možemo. Moramo biti uvjereni oko koncepta bolida, a s novim konceptom morate izići na stazu i pokazati radi li ili ne.”
“Radimo promjene kako bismo osigurali da bolid pruža maksimalne performanse. Sad smo na fazi finog ugađanja, a curenje ulja nije povezano s tim.”
Boullier kaže da promjene oko hlađenja neće utjecati na planiranu nadogradnju za Melbourne, ali zaključuje da ovo izgubljeno vrijeme ipak šteti McLarenu u cilju razumijevanja novog bolida i motora.
“Pokušavamo napraviti plan i svaki put kad izgubimo vrijeme na stazi taj plan se mora ponovo podesiti. Neke stvari nećemo testirati,” zaključuje šef McLarena.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sta vi testirate, kako sto brze nakrcati bolid na kamion i dovesti ga do boksa? +vjezbanje isprika za sezonu.
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma opusteno ajde sta je pet funti…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema problema, sve po planu, samo testiranja, bolje sad nego na utrci, svi su motivirani, nije greška u dizajnu, sve su to sitni problemi, blesavi kvar od 2 funte……i tako unedogled. Gotovo svi rade 120+ krugova kao od šale, vi se još borite sa problemima koje drugi, ne da su davno odradili, oni ih nemaju. Ako nije problem u šasiji, ako nije u pitanju neki fundamentalni problem u dizajnu, u čemu je onda stvar? Zbog nečega vam stvari rikavaju u zadnje 4 godine. A problema nema. Nešto je jako trulo u McL. Najviše mi žao Stoffela.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako to ide. Veliki vođe obično ostave šupka za nasljednika. Domenicali je naslijedio LCdMa, a Whitmarsh i Boulier Rona Dennisa.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:facepalm:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S onakvim pit-stopovima koji idu van u javnost dobit ćete sponzora nikad!
Ono što svi vide je da i druge ekipe voze na Renaultov motor, a samo se McL-u kvari i da stvar bude još bolja, koji je u zadnja dva dana po vremenima opet iza Honde!
E moj “Meklarene” …
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema drame ovo je samo testiranje.hahaha pa nije to kazalište nego F1.budale
1
0