Haasov šef Gunther Steiner kaže da su “brutalni” logistički zahtjevi predsezonskog testiranja glavna prepreka odlasku u Bahrein za manje ekipe.
Bahrein je 2014. godine bio domaćin predsezonskog testiranja, a prije dvije godine ponovo su se aktivirale rasprave oko povratka na tu lokaciju. No, Formula 1 je odlučila ipak ostati u Barceloni.
Ovogodišnji testovi trenutno ne idu po željama jer su vremenski uvjeti nepovoljni i vrijeme prolazi, a jako malo testnog programa se pritom uspijeva obaviti.
Steiner kaže da je Barcelona praktična lokacija jer se momčadima komponente bolida konstantno dostavljaju iz njihovih baza. Letjeti u Bahrein bi značilo i dodatan trošak što bi pogotovo opteretilo manje ekipe.
“Trošak je jedna od problematičnih komponenti odlaska u Bahrein. Nije lako, ali također problem je i logistika. Recimo, kad smo došli 2016. u F1 razgovaralo se o Bahreinu ili Abu Dhabiju. To je nemoguće ako ste nova momčad i ako trebate nešto prenijeti na drugu lokaciju.”
“Vi dečki nemate pojma koliko toga ovdje dolazi svakodnevno. Brutalno!”
“Iz Engleske ili iz Italije te komponente se nakrcaju u kombi i voze osam sati dok dođu tu. Imamo ljude koji konstantno putuju gore-dolje. Da je u Bahreinu morate se pripremiti, isto je za sve. Ali, stvar je u tome da bi neke ekipe jednostavno angažirale svakodnevne letove.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da vas niko ništa ne treba ni pitati. Biće tako pa ako hoćeš, hoćeš. Ako nećeš, radi na simulatoru…
Bilo je prije redovno testiranje tamo. Nema razloga da opet ne bude.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novac je opcenito najveci problem. Jerez je nakon 2015. otpao upravo zbog troska, ako sam u pravu cak su testovi za sve i ogrniceni upravo zbog ovih manjih ekipa (jer nemaju novca, ali nisam siguran u taj podatak) tako da ce sad pretrpit ovu situaciju. Dan ipo su vec izgubili (zapravo su sva tri dana bila od manje pomoci nego bi trebali) i tu se vise nista ne moze. Sad treba pogledati sve opcije za 2019. i odrediti najbolju, a ako ne onda se moliti Bogu i prognozi za dobro vrijeme.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam čemu ova želja odjednom za Bahreinom… Pa Španjolska je svima najbliža, jeftinija i najbolja staza za testirat gume i aero pakete. Dogodija se jedan tjedan da lošim vremenom što se nije desilo od 1999. i ljudi to hoće mijenjat. Jebiga nije bilo sreće ove godine s prvim testom, ali tesko da ce se ovo ponovit
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šalju dijelove u kombiju koji se voze po 8 sati u jednom smjeru a samo 6 dana predsezonskih testiranja?
F1 dijelovi u kombiju?
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
8 je dana. u čemu je problem sa kombijem, ne razumijem.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni ja
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjda nema problema, ali mi zvuči čudno. Kuka se kako se nema vremena, dijelovi skuplji vjerujem od samog kombija kojim se prenose i još se voze osam sati gore dole, znači 16 sati za vozača kombija.
0
0