McLarenovi šefovi najavljuju velik napredak Renaultovih motora za 2018. godinu, kako po pitanju brzine tako i po pitanju pouzdanosti.
Obzirom da su Francuzi s Red Bullom prošle godine osvajali utrke postavlja se pitanje hoće li ih takav napredak promaknuti na poziciju da se češće bore za pobjednička postolja, a time i za naslov svjetskih prvaka?
McLaren kaže da su znakovi iz tvornice u Viry-Chatillonu vrlo ohrabrujući.
“Nema nikakvih alarma, čini se da su samouvjereni, a najbolje od svega je što pričaju o detaljima. Po pitanju snage i pouzdanosti sretni su s napretkom i s onim što vide na dinamometru. Posebno po pitanju pouzdanosti – misle da je taj problem riješen.”
“Prošle godine su imali snagu, ali kad bi tražili maksimum od motora onda bi bilo problema s pouzdanošću. Imali su problema u Meksiku, ali su također dominirali utrkom, tako da se dobro osjećamo.”
McLarenov šef za razvoj šasije Tim Goss kaže:
“Razvili su motor. Popravili su ga i bit će moćniji.”
“Jedan od velikih izazova kojeg su morali svladati, oni kao i svi ostali, jest taj da kroz cijelu sezonu imamo samo tri motora i tri MGU-H na raspolaganju po vozaču, te samo dvije baterije i dva MGU-K.”
“To je ogroman zadatak za rastegnuti broj kilometara po svakom motoru. Puno truda uloženo je u pouzdanost i osiguranje da ćemo dostići tu dodatnu kilometražu, a ne samo u performanse.”
Brown je također natuknuo da bi Renault mogao imati “čarobne gumbiće” ove godine kako bi bili moćniji i u kvalifikacijama.
Na upit hoće li biti kvalifikacijskih trikova u 2018., Brown kaže:
“Nadam se da hoće, i mislim da hoće.”
Sve ovo dolazi nakon vijesti kako će FIA dodatno postrožiti mjere provjere rada motora tijekom kvalifikacija upravo kako bi onemogućila trikove za jedan ekstra brzi krug.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tesko borba za naslov , iako bi naravno to htio vise nego zlicom pojest :). Ali borba za postolja realno , zasto ne ?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno, ne mogu to vidjeti…Ove priče i Renaultovom motoru po meni ne drže vodu, a čak i ako drže, nevjerujem da mogu pobijediti Red Bull, da ne pičam o Ferrariju, a pogotovo o Mercedesu.
Očekujem 4-5 postolja za Alonsa, eventualno pobjedu ako bude sreće.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj zaboraviti da su doveli Budkowskog koji je upoznat sa svim tajnama Mercedesovog i Ferrarijevog motora.
Za drugi dio posta se slažem. Ne vjerujem ni ja da će moći pobijediti Red Bull, mada ja sad ne znam kako izgleda to partnerstvo Tag-Heurer – Renaullt.
Mislim da im je ovo zadnja godina ugovora.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A gle , po meni ce Red Bull biti jaci jedino po vozackoj postavi. Jer ja i dalje mislim da McLaren ima top3 sasiju. Ali moje misljenje se mora uzeti sa rezervom jer je subjektivno do bola :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da vidimo, dva Mercedesa, dva Ferrarija, dva Red BUlla, dva Renaulta. Znači, u najboljem slučaju, borba za bodove. A ako još neko iskoči, recimo Honda “oživi” u Toro Rossovoj šasiji, onda će im i ta borba za sitne bodove biti teška…
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se obistine ovi hvalospjevi o Renaultovom motoru onda bi Red Bull ( citaj Newey) mogao harati prvenstvom!
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do kad vrijedi tag Heuer ugovor?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do kraja ove godine vrijedi ugovor sa Renaultom.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda im je 2018 zadnja prilika da nešto naprave u prvenstvu. 2019 gube primarni status.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ja svima govorim.. Svi forsiraju Mercedes i Ferari, a pravila ista ostala, znamo ko se najbolje snalazi sa nadogradnjama bolida, gospodin Newey, i plus sto ce Renault napredovati vise sto se tice motora, jer nakvise prostora imaju, tako da ja nikako ne bi otpisao Red Bull, moze tu svasta biti..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ovaj Zak Brown isto puno priča u zadnje vrijeme. Već neko vrijeme trabunja kako je Renault prošle godine imao snagu, samo kada bi pojačali motor da dođu to te snage, onda bi nastupili problemi s pouzdanosti (lijepo upakirano), odnosno krepavanja komponenata. Ne znači li to onda, dragi moj Zak, da snagu jednostavno nikad nisu ni imali (ili da u nekim zanemarivo malim postotcima u odnosu na trajanje cijele utrke/prvenstva)?
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha… Bumo vidli, rekli su slepci..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda će biti otpuštanja u McLarenu. Valjda su u zadnje 3 godine zaposlili 50 mehaničara samo da stignu promjeniti motore između treninga, kvala i utrke. :-)
32
0