VN Španjolske 1994. bila je druga utrka nakon pogiblje Ayrtona Senne i Rolanda Ratzenbergera pa se sve još vrtjelo oko toga, pitanja oko sigurnosti i ostalo. Nekako ispod radara je Michael Schumacher radio nevjerojatan posao – pobijedio je u prve četiri utrke te imao 30 bodova više od drugoplasiranog Gerharda Bergera. Nakon što je u Monaku osvojio prvi pole position u karijeri, isto je učinio i u španjolskoj, ostavivši drugoplasiranog Hilla u Williamsu pola sekunde iza sebe.
Na dan utrke vrijeme je bilo sunčano i suho, pa je bilo izgledno da će Schumacher na startu odjuriti te osvojiti novu pobjedu. Ipak, nije sve išlo po planu kao u prve četiri utrke. Netom prije ulaska u boks mjenjač se zaglavio u petoj brzini, što je znatno otežavalo stvari za Schumachera. Bilo je pitanje kako će krenuti iz boksa u tako visokom stupnju prijenosa, no ipak je uspio pronaći način kako nastaviti dalje.
Do 23. kruga držao je vodstvo kada ga je na ciljnoj ravnini pretekao Mika Hakkinen, a dva kruga nakon i Damon Hill. Schumacher je imao “sreće” što mu je mjenjač ostao u poprilično visokom stupnju prijenosa, pa je mogao razviti brzinu na pravcu, dok je u zavojima radio čuda. Vozio je potpuno drugačijim putanjama kako bi s deficitiom kojeg ima što brže prošao pojedine dijelove. Fordov motor imao je dobar okretni moment, pa je to pomagalo pri izlascima iz sporih zavoja. Najviše je gubio u trećem sektoru, zavojitom dijelu staze s malom prosječnom brzinom.
U ovoj prilagodbi mnogo mu je pomoglo iskustvo iz različith serija utrkivanja, a jedan od izazova je bio štednja goriva. Prema podacima u telemetriji Schumacher je izvodio nevjerojatne pokrete na papučici gasa kako bi što bolje optimizirao potrošnju goriva, a pritom je tražio nove putanje u zavojima. Michael se u tako malo vremena potpuno prilagodio bolidu te radio vremena koja su bila vrlo konkurentna. Možda najbolji podatak o tome koliko je dobro odvozio jest da je za Hillom na kraju zaostao 24 sekunde. Uzimajući u obzir da ga je Damon pretekao u 25. krugu, ispada da je Schumacher po krugu bio sporiji tek nešto više od pola sekunde – fascinantno!
Poslije utrke je izjavio:
“Bilo je zaista teško voziti u petoj brzini kroz zavoje, ali uspio sam pronaći dobre putanje kako bih zadržao brzinu. Sretan sam što sam uspio osvojiti bodove. Drugo mjesto u ovakvoj situaciji, ne osjećam se nesretno zbog toga – veoma sam zadovoljan.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala Marko.
Mali podsjetnik o velicini vozaca.
Covjek kojeg nikako nisam volio (dok je aktivan bio).
Zelim mu od srca oporavak.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Se ima di za pogledati ta utrka?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://f1fullraces.com/
Izmedju ostalih mjesta
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala. Samo da se docepam kompa. Malo da razbije ovaj zimski san.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I mene nekad uhvati pa pogledam neku odlicnu utrku.. U nedostatku trenutnih zbivanja..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Umjetna šikana od hrpe starih guma je bila napravljena te sezone. Al da me ubiješ nemogu se sjetit na kom djelu staze.
Hill i Hakkinen
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/04/16/18/27A3BBA500000578-0-image-a-19_1429204784679.jpg
slika sa dailymail.co.uk
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zavoj broj 10 na slici ispod. ;)
https://en.wikipedia.org/wiki/1994_Spanish_Grand_Prix#/media/File:Catalunya1994.png
btw., stavili su bili te godine i šikanu usred eau rougea-raidillona.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, Eau Rouge se morao šire obilazit. Ima jedna lijepa slika kolone bolida sa Jordanom na čelu.
Je imala još koja staza umjetno usporenje te godine ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pred kraj startno-ciljne ravnine..,ako me sjećanje služi ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da jedna fascinantna utrka Schumachera , meni osobno je najdraza njegova voznja na Hungaroringu 1997g kada je tokom cijele utrke vozio kvalifikacije i uspio pobjediti nevjerojatnom taktikom sa puno ulazaka u boks i flat out voznjom.
Jednostavno je to bila voznja genija!
Naravno bilo je puno njegovih maestralnih nastupa ali nekako mi je taj ostao najvise u sjecanju.
A Monaco je uvjek bila njegova staza, cak je i nakon povratka tu uspio osvojiti pole u Mercedesu
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1998 godina i 3 zaustavljanja u boksu ;-)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sory u pravi si radilo se o 1998g
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Schumi.. Legenda.. Njegove vožnje u Ferrariju i 5 naslova.. Za redom.. To će teško neko ponovit.. Vettel i Hamilton su došli blizu.. Još imaju šansu..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mogu neki ( mnogi ? ) ne volit MS ali mislim da mu niko ne može osporit talent , vještinu , znanje i razumijevanje “njegovog” sporta , ljudske kvalitete ( van staze jer kako je jednom izjavija hakkinen da je na stazi bija “nemilosrdan” ) .. te 1994. MS je ima 25 , španjolska je bila njegova 43. trka karijere i tu , te sezone je počeja pokazivat/dokazivat o kakvom se potencijalu radi . nesalomljivog duha , kompetitivnog karaktera ne da se prilagodija stanju i uvjetima nego je odvozija maestralnu trku . zaostatak za pobjednikom od 24,1 s je “sitnica” s obzirom na okolnosti no meni je interesantnije šta je MS 3. blundella iza sebe ostavija 62,8 s !!!!! preostalih 7 vozača koji su završili trku sa ISPRAVNIM zaostali su za MS ( naravno i za
hillom i blundellom ali ovi su vozili ispravne bolide ) od jednog ( martini , irvine ) do 4 kruga ( brabham ) . mario550 spominje mađarsku , da , to je bila vožnja za pamćenje ali mene je nekako najviše dojmila njegova zadnja vožnja za ferrari u brazilu 2006. di čak nije bija ni na postolju … starta sa P 10 , u 8. krugu zbog probijene gume otiša u box i izaša na začelje da bi na kraju završija 4. , a ako me sjećanje ne vara posli trke su iz ferraria izjavili da je bolid MS ima problema sa “primanjem” gasa na izlasku iz šikana . ima je MS maestralnih izvedbi ali taj brazil 2006. je za mene ……
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
volim šta ste uz + ponovno vratili i – jer …. nasmiju me :) a kako i ne bi kad ima onih koji se ne slažu ( valjda to minus znači ) kako je u španjolskoj prilagodba MS trci sa “blokiranim” mjenjačem bila nevjerovatna isto ka i krajnji rezultat , kako njegova trka u mađarskoj ( i nizanje Q vrimena u trci ) i nije nešto posebno te kako je zadnja trka i proboj sa začelja na 4. misto bila sitnica koju svak može ostvarit . a da minusaši pogledaju te 3 trke ? ;)
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najveci vozac svih vremena, a jos veci covjek izvan staze…
Nebrojeno humanitarnih priredbi je organizirao i sudjelovao, a o novcu koji je donirao je suludo pricati…
#keepfightingmichael
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Voljeli ga ili ne nitko mu ne može osporiti vozačko znanje ali povratak mu nije trebao.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gazda!!!
4
0