Sergio Marchionne tvrdi da bi se Ferrari mogao povući iz Formule 1 ako ima nova pravila za motore ne budu odgovarala. Prije nekoliko dana saznali su se okvirni podaci o tome što će nova pravila donositi, a odnosi se i na standardiziranje mnogih dijelova, što Ferrariju ne odgovara.
“Liberty je imao nekoliko dobrih namjera, jedna od tih bilo je smanjenje troškova kako bi se pomoglo opstajanju momčadi i mislim da je to dobro. No s nekim stvarima se ne slažemo, a jedan od njih je pravac u kojem bi se trebao kretati razvoj motora. To je nešto čime Ferrari ne bi želio ići dalje. Činjenica je što sada izgleda kao da smo u sukobu sa strateškom razvojem. Razvoj za 2021. vidimo na drugačiji način pa će se u Ferrariju morati donositi nekakve odluke.”
“Ako ne pronađemo niz okolnosti koje će korisne za održavanje kompanije, onda mora biti potpuno jasno da Ferrari neće biti sudionik te igre. Tu bi bilo velikih smanjivanja troškova i ponekih restrukturiranja, a to nije beznačajno.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da mi je kuna za svaki put kad je ferrari prijetio napuštanjem f1…
isto vrijedi i za rb, da se razumijemo.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlika je ta što RBR prijeti izlaskom kada nemaju performanse…a Ferrari, ako im netko dira lovu (kao i svaki tim) ili ako pravila nalažu preveliku standardizaciju.
Nije baš usporedivo.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se da su motivi različiti, njih nisam ni spomenuo. ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nisu Renault i Mercedes prijetili odlaskom ako se ne uvedu 1,6 V6 turbo hibridi? Tako da ako već skupljaš kune, uključi i njih….više ćeš skupiti.
A baš bi htio da odu pa da već jednom skužite koliko doprinosa Ferrari daje za F1, zamisli samo pad interesa za F1 globalno…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jesu, hvala. $)
ali renault ipak manje kmeči od ovih dvoje.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih se baš složio @zeko
Ferrari je ubjedljivo najmanje kmečao, od kako je počela era kmečanja (prije 30 godina, nije bilo kmečanja koliko se sjećam).
A imao je razloga da kmeči koliko hoćeš, 21 godinu nisu uzeli titulu, pa evo sad (ako bi je osvijili naredne godine) biće 11 godina. Dobro, ovo je malo vezano i članak od neki dan kada se govorilo o “pomoći” Ferrariju (toliko su im pomagali da 21 godinu nisu osvojiti vozačku titulu).
Renault, a pogotovo njihovi kupci i “jarani” iz Red Bulla su ubjedljivo najveći kmečavci.
@Ferrari, Firemarshall, slažem se. Samo ne bih volio da se desi “ispitivanje” pada popularnosti F1, zbog Ferrarijevog napuštanja sporta.
I neka je Direttore napokon zaprijetio. Koliko puta su mogli uložiti veto na neke stvari, pa nisu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
evo par linkova nabrzinu:
2002. http://www.crash.net/f1/news/43888/1/ferrari-threatens-to-quit-f1
2008. i 2009. https://www.theguardian.com/sport/2008/oct/27/formulaone-motorsports
http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/ferrari/5313626/Ferrari-threaten-to-quit-Formula-One-over-budget-cap.html
2015. http://www.bbc.com/sport/formula1/35103892
treba li još?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne moras svoj revolt, cinjenicom da skoro niko nece tepnut okom ako Honda zaprijeti odlaskom iz F1, iskaljivat na Ferrariju..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
revolt je normalna ljudska reakcija kad se najprivilegiraniji bune/kmeče/prijete.
slažeš se?
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S razlogom su najprivilegiraniji.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
apsolutno se ne slažem.
isto vrijedi i za ostatak privilegiranih.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma Red Bull je nenadyebiv u kmečanju. :mrgreen:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Agree to disagree ;)
Ali vidiš baš zato i imaju status povlaštenih – zato jer je malo previše nas koji se ne slažemo s tobom da bi se to samo tako ukinulo, što bi zapravo značilo da postoji razlog zašto su privilegirani…. :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Zekohonda i zašto se legitimno branjenje interese bilo koje ekipe naziva kmečanjem?
Zašto bi ijednom proizvođaču (u ovim uslovima) bilo u interesu da se napravi recimo plug and play PU? Nikakve koristi za njih samo moguće štete.
@Franitic fino si objasnio zašto Mercedes i Renault kmeče kad su se oni pobunili protiv ovih pravila. Mogao si na sličan način nam objasniti i za Ferrari, a ne vraćati se na to ko je više, a ko manje kmečao.
A što se tiče eventualnih odlazaka,
Ferrari je u daleko težoj situaciji od ostalih proizvođača.
Mercedes i Renault lako (relativno lako) mogu odustati i reći to je to.
Ferrari je sinonim Formule 1.
Svima bi trebalo biti jasno da onog dana kad Ferrari izadje iz formule 1, Ferrari će se vrlo brzo ugasiti. Njih jednostavno nema u drugim sportovima. Za Formulu 1 nisam siguran. Znam samo da vjerovatno ja ne bih gledao taj sport više. Pretpostavljam da bi tako bilo i sa većinom navijača. Da li bi uspijeli da se promovišu kao neki drugi đir to niko ne može znati.
Ova pravila su po meni pravljena po mjeri RB.
McL i Haas (američka ekipa !) također mogu samo trljati ruke.
Čuj plug and play motor. Nek uvedu standardne mjenjače, baterije, kočnice i sve ostale mehaničke komponente standardne, samo nek se ne dira aerodinamika za koju svako zna da je smrt za utrkivanje. @Ferrari pobjegao si mi od ove teme nedavno, a mislim da bi ti imao ovdje svašta nešto još dodati.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko pa zar neznas da ovdje nesmijes dirnuti u Ferrari , pokopaju te odmah. 90% korisnika portala je za Ferarri tako da im nesmijes nista reci . I kad su u krivu onda moraju bit u pravu , makar na silu :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@HarKI
Ferrari bi se ugasio bez F1?
To je jedna od najvećih gluposti koje sam pročitao…
Firma koja u trećem kvartalu ove godine ostvari PROFIT od 140 milijuna Eura od prodaje automobila…
To sigurno ne propada ;)
F1 treba Ferrari…Ferrari više ne treba F1…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har Ki
Evo odmah, kad me prozivaš.
Neko gore reče (a i ti tvrdiš), previše ima ovdje stvari koje idu na mlin Red Bullu.
Aerodinamika, standardizacija,….
Ne sviđa im se, kao što i Benz i Renault imaju svoje razloge što im se ne sviđa.
Ako ti je bila pretpostavka da ja “branim Ferrari, u smislu da opravdavam njihovo kmečanje, a da serem na Benz, Renault i RB zbog njihovog kmečanja”, zeznuo si se.
Uostalom, ovdje se čak i slažemo. Osim ovoga da bi se Ferrari bez F1 ugasio. Kolega @Ferrari pojasnio.
I nisam ja počeo priču o tome ko manje/više kmeči. :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ferrari,
Ni blizu, Sav prestiž koji Ferrari ima bi vrlo brzo nestao ako bi izašli iz Formule 1.
Naravno da imaju profit.
Taj profit se dobija zbog brenda Ferrari.
Svi koji pomisle na Ferrari pomisle na Formulu1.
Ako toga nema vrlo brzo nestaje ta magija.
Mercedes i Renault nisu toliko ovisni o F1 kao Ferrari.
@Frantic, nisam te mislio prozivati, :)
Povezao sam samo kmečanje kao glagol kod obojice.
Za mene to nije kmečanje. Svako brani svoje interese.
Nego ispalo je da neki kmeče, a neki ne i eto tako :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@HarKI
Mislim da si u krivu.
Ferrari naravno ima DNK F1 i to je ono što svi znaju…ali ti stvarno misliš da ekipa ne bi kupovala Ferrarije zbog toga što nisu u F1?
Nema šanse.
Oni su u međuvremenu postali sinonim za najbolje superautomobile…što nema veze sa F1 već sa njihovim voznim svojstvima i samom reputacijom.
Da F1 zbilja utječe na Ferrarijevu prodaju onda zadnjih 10 godina (koliko Ferrari nije osvojio ni jedan naslov) Ferrari ne bi narastao u ovo što trenutno je.
Porsche, Lamborghini, Aston Martin…nitko od njih nije u F1…neki su bili, ali su izašli, a oni su i dalje male bebe što se tiče profita i same zarade u Ferrariju.
Da Ferrari izađe nekim čudom iz F1…sponzori, interes medija pa i hrpe navijača (onih skoro 40% koji navijaju za Ferrari kao i onih ostalih 40% koji mrze Ferrari) oni bi svi s vremenom ispali.
Dok bi Ferrari i dalje ludim arapima, azijatima i bogatim amerima i europljanima prodavao jurilice od 500K eura…
Uostalom Ferrari lako uskoči u WEC sa LMP1 programom i dalje bi zadržao “trkači pedigre”…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@hk
ferrari kmeči jerbo svako malo prijeti napuštanjem, a svi zmamo da :
1. neće napustit f1 (možda uložit pravo veta, ali o napuštanju nema govora)
2. priviligirani su bonus isplatama i pravom veta, – i onda se nešto još žale
3. ne vidim nikakve štete od plug & play pristupa
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har Kl
Isto tako i f1 je ovisna puno više o Ferrariju nego li o Meredesu i Renautu. Koliko love donesu Italijani a koliko svi ostali?
Što se tiče standardizacije, mislim da Ferari ima pravo da se buni jer svi smo znali kako je bilo kad su motori bili svi u 5 deka i mapirani a aerodinamika imala mnogo veći značaj za performans. I na kraju, koliko je bilo u prošlosti izmjena koje su namjenski bile da se sjebe Ferari, zato neka i brane šta misle da je dobro po njih.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ferrari, naravno da postoji mogućnost da sam u krivu. To je samo moja teorija koja meni drži vodu, tebi ne. Teško je znati šbbkbb. Dodao bih samo da se uticaj brenda Formule1 najbolje vidi u prodaji Mercedesa. Ja sam i dalje ubijeđen da ta taj razvod bi uništio i Ferrari i Formulu1. Tu leži i odgovor @zekohonda na prva dvije izjave.
Za plug and play, evo jednog scenarija.
Dimenzije PU su iste za sve. Svi se moraju uklopiti u to.
Zamislimo da će bar jedna ekipa “ofulati” i otići u krivom pravcu.
Kupci imaju pravo reći neću više kupovati to smeće odoh kupiti pravi motor (konkurenciju)
Sjetimo se samo izjava FA ove godine i RB prije dvije godine. To se može nazvati kmečanjem.
Eh sad, proizvođači imaju pravo da kažu mi to ne želimo, jer nam nije to u interesu.
Na šta će izaći to ne znam.
@luke flywalker, sve se slažem sa tobom.
Osim tih izmjena da se zezne Ferrari. Ne da mi se nabrajati izmjene pravila koje su pogodovale Ferrariju …
Pravila se uvijek mijenjaju da zeznu ekipu koja je u vrhu, a ne Ferrari
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne znam da li sam dobro skonto ali mislim da plug&play ima za cilj da se komponente brže zamjene tj ako se desi da ako ekipa sat prije kvala skonta nešto nije u dure sa motorom da mehaničari mogu to brzinski sklepat da vozač ne propusti kvale i bude p20 ez odvoženog kruga, kao što se znalo desiti. A standardne dimenzije i dijelovi su drugi par opanaka, tj da se na npr Ferrari osnovicu PU-a može zakačiti neki dio drugog proizvođaća ili jednostavno za recimo KERS imamo samo jednog proizvođaća i svi koriste isti. E sad da li bi to odgovaralo pojedinim motorima nisam siguran jer svako ima svoju filozofiju izrade i nacrta svega, kao što merc ima turbo sa razdvojenom turbinom i kompresorom i to radi super. Nametnute dimenzije da se uvedu, pitanje je koliko bi se oštetio merc?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je to kuna?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
5 do 10.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vezano uz kune, kada bi imao 100 milijuna privilegiranih eura pretpostavljam da bi ih se odrekao.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sa gnušanjem.
ali da ponovim još jednom…osnova svega je zabrana bilo kakvih privilegiranih isplata za onih 5 timova, ili bilo kojih drugih u budućnosti.
dvije vrste isplate:
1. fiksna za sve timove
2. varijabilna po učinku o prošle godine (ili možda max. 2-3 prethodne godine).
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E jbg sad…. :D
Inače SAD je teroristička država, EU kriminalna organizacija, FIA dio europske kriminalne organizacije. Da je svijet pošten ne bi Hamilton, Alonso, Vettel, Ronaldo, Messi imali 100-tine milijuna eura na bankovnim računima, već profesori, liječnici, inžinjeri aeronautike itd itd…
da je svijet pošten ne bi se vodila utrka u naoružavanju, već bi se Afrika nahranila. Da je F1 poštena, bilo bi tako kako ti kažeš.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh, navijački pogledi moji. Pojam kmečanje vas odaje.
Kmeče mala djeca. U svim ostalim slučajevima upotreba te riječi služi za omalovažavanje.
Prvo treba razdvojiti prijetnje odustajanjem.
Na jednom kraju su prijetnje RB-a koji je prodavač sokića.
Njima je F1 samo jedna od reklamnih kampanja i može svoje prijetnje ostvariti bez ikakve štete za sebe, ali štetu radi F1.
Na drugom kraju te ljestvice je Farrari, koji ostvarivanjem svoje prijetnje najviše šteti sebi i F1.
Svi ostali su između te dvije krajnosti.
Količina štete koju mogu činiti sebi ili F1, ovisi čime se bave i kolika je trenutna gužva u F1.
npr: dok nema puno proizvođača motora, Renault može ladno izaći ne naštetivši sebi imalo, a F1 puno.
U sezonama kada ih ima puno – npr: bmw je otišao, niko nije plakao.
Još kada imaš dobavljača motora koji može opskrbljivati sve manje momčadi, kao nekada mislim Ford………
Kada bi Ferrari otišao, bio bi to udarac za F1, ali ni F1 tada ne bi sjedila skrštenih ruku.
Uostalom, tim činom bi puno drugih kompanija koje se bave isključivo proizvodnjom
malih serija skupih jurilica, našlo interesa za ulazak u F1.
Ferrari sada prijeti i viče sukladno svojem utjecaju.
I naravno da će svatko onoliko koliko može, vući na svoju stranu.
Svi bi htjeli biti prvaci.
Sve dok njihovo cimanje ne postane nerazumno ili od strane F1 ignoriranje preveliko,
cirkus ide dalje.
U trenutku kada matematika iza priloženih im uvjeta za sudjelovanje pokaže negativan zbroj,
momčad, dobavljač, reklama….. odlazi.
p.s.
Nemojte zaboraviti da su svi već potpisali ugovore sa vozačima.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
naravno da omalovažam kmečanje… kakvog li otkrića! sigurno me ono ‘honda’ u nicku odalo…
kakve ti veze ovaj p.s. ima sa ičim???
prijetnje se odnose na ‘napuštanje’ f1 2021., kada nastupaju nova pravila za motore i (sasvim slučajno) prestaje važiti zadnji concorde ugovor.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Deja vu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo ih ka iz Red Bula.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni približno isti motivi.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bla bla bla. Nemas ti cojones da to napravis. Uostalom ako i odete, velika vecina ljudi ce nastaviti gledati f1 sa Hamiltonom, Vettelom, Verstappenom, Ricciardom itd. Treba srezati sve one povijesne bonuse koje ekipe dobijaju. Koga nema bez njega se moze a Ferrari bi to naucio na tezi nacin.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes i Renault se također žale…baš me zanima tko bi ostao…
Uostalom znamo da bez Ferrarija nema F1…prevelika baza navijača i sponzora.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbt, pa ovi kukaju više čak i od Red Bulla (a njih stvarno treba znati nadmašiti)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni pod razno.
Da se citiram:
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je to zadnji puta Ferrari kmečao? Koliko vidim totalno su fokusirani na sebe i svoja sranja koja imaju. Totalno su zatvoreni prema novinarima, da su ih ovi zbog toga počeli kritizirati. Ferrari je zadnji put kmečao kada je famozna FIA zbog Renaulta htjela uvesti V4 motor, pa su se na kraju našli negdje između jel… V6. Red Bull je taj koji kmeči i koji gura nova pravila o motorima. Kmečali su zbog guma prije koju godinu, zbog fleksibilnih krila, zbog ovoga zbog onoga…. I sada opet kmeče…. Ferrari štiti svoje interese. Ako netko misli da će se Ferrari samo tako odreći 100 milijuna bonusa i veta i velikog motora koji je ključan za njihove cestovne jurilice, onda pričajte da kmeče koliko vas je volja.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Paddy Lowe je izjavio da goleme razlike između prve 3 momčadi i ostatka grida nisu do motora i da treba rješiti to što imamo defakto dvije utrke unutar jedne, za prvih 6 i za ostala mjesta.
Marchione ima pravo u jednom, a to je da zašto bi aero bio odlučujuća komponenta, a ne motor?
Zašto se aero ne bi standardizirao do neke mjere da se ograniči potoršnja i da se može pratiti neometano auto ispred?
Ne znam da li bi Liberty imao muda prihvatiti da odu istovremeno Ferrari, Mercedes i Renault.
Lako moguće da bi se Ham,Vet i Alo umirovili u tom slučaju 2020.
Ipak su uložili 8 milijardi u F1, ne mogu baš na blef riskirati kako bi fanovi reagirali da F1 spadne na Maxa, Riccia, Ocona, Hodnu, Aston Martin i Porsche.
Pa RB bi u takvoj F1 dominirao gore nego Mercedes zadnje 3 gdoine.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sindrom Red Bulla
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to je energetski napitatak koliko ja znam .
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ferari ode biće to neki drugi sport. Neznam tko će ga gledati
U svakom slučaju vjerujem ferariju i ako je dosad izrada najboljeg bolida nagrađivala momčadi sa dobrim rezultatom ne vidim zašto bi se fokus potpuno prebacivao na vozača. Pa onda nam ni netrebaju različiti proizvođači. Neka bude jedan koji opskrbljuje sve. Ali onda to više nije F1.
Šuma sumarum ferari želi u svojim rukama držati svoju sudbinu. Raditi svoj motor i svoj bolid s kojima će pobjeđivati druge. Kakve to veze s privilegiranosti svi ima. To je DNK ferarija i ako se to mijenja neka ferari ode, podržavati cu GA.
Privilegiranost se odnosi možda na bonuse to je drugi par rukava i nema veze s ovime.
Privilegiranost je možda što ferari može više ulagati od nekog drugog Teama. Jbga buraz kapitalizam. Ulozi i ti ako imaš. Ako nemaš koga briga. Dakle opet nema veze s ovom tematikom.
Privilegiranost je što se ferarija pita, što ima reputaciju. E pa budi najtrofejnija momčad F1 pa će se i tebe pitati. Do tada šuti i radi. To je sport!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako nema Ferrarija nema ni F1. A to se dogodit neće.
Nadobudnici koji misle da će gledat F1 nakon što kojim slučajem Ferrari ode …. hoće gledat će nešto kao F1 E ili slično.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Biti će zanimljivo viditi šta će reći proizvođači, mislim da se u utorak sastaju.
Morat će se naći neki kompromis jer ovo neće završiti uštedom.
Dobro je reko Totto, ova pravila bi značila da bi momčadi zapravo od 2018. morale paralelno razvijati 2 motora, što je sve samo ne jeftino.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo neka Ferrari štiti svoje interese i neka gura ono što njima ide u prilog. Nema ništa loše u tome.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka ode Ferrari.
Kome treba Ferrari?
Preživjela je F1 sve, pa će preživjeti i odlazak Ferrarija.
Lažu, digići…. love u mutnome…. neće nikada otići iz F1….. prije će biti III. svjetski rat i IV. svjetski rat godinu za godinom….. nego da će oni otići iz F1.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 bi pala na razinu Formule E ili nečeg sličnog, htio ti to prihvatiti ili ne.
Ja bih prvi prestao gledati.
A i sam si vidio kakva je bila utrka u Singapuru..
Eventualno možda kad bi umjesto Ferrarija ušla neka dva nova tima (ne tipa Force India, više kao Audi, Toyota, Lamborghini, Maserati i slični koji bi se borili u vrhu.)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesi li to namjerno izbacio VW iz kombinacija :ROFL : ?
Ja bih volio vidjeti BMW opet kad vec nabrajamo
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravih :thumbs:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@f1zd
Ne kužim ovo. Kakva je to bila utrka u Singapuru?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Umm, dosadna?
Ti ne misliš tako?
Možda ne samo jer nije bilo Ferrarija, ali ipak..zamisli sve utrke ove sezone bez Ferrarija. Gledali bsmoi dominaciju Mercedesa u pr ih 15 utrka u većim razmjerima nego od 2014-2016.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je utrka bila sasvim u redu, nije bila nešto spektakularno dosadna. No moje mišljenje se ne može uzeti kao ikakvo mjerilo kod takvih stvari jer je meni i 78 krugova procesije Monte Carlom zanimljivo :zubo:
Što se tiče drugog dijela tvog komentara, slažem se da bi ovogodišnje utrke bile kudikamo dosadnije da u njima nije bilo Ferrarija. No razlog nije taj da u utrci moraju biti dva Ferrarija da utrka bude zanimljiva (vjerojatno se mnogi neće složiti). Ove godine se su se stvari tako poklopile da je u većini slučajeva jedino Ferrari mogao izazvati Mečku pa je zato njihovo sudjelovanje bilo nužno za dobrobit utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovdje se uopće ne radi samo o Ferrariju i tome da li bi F1 mogla bez Ferrarija
Toto je izrazio zabrinutost oko plana za 2021., Renault također? Ako Ferrari sad trabunja o povlačenju, mislite da drugi ne pomišljaju na to ako im plan za 2021. ne paše? Što ako ode još neki gigant uz Ferrari? F1 bi bila na rubu propasti.
Ako im neko dira u pare naravno da će se prijetiti, svaka momčad će to napraviti. Samo čekajte da pobunu dignu i ostali.
F1 bi mogla bez Ferrarija, ako bi otišli samo oni. No to bi bio osjetni pad u gledanosti i veliki financijski gubitak za sport….pustite vi sve privilegije i cifre koje im sport daje. Ne daju im tolike novce bezveze, jer znaju da bi F1 izgubila višestruko više da odu. F1 ima puno toga više za izgubiti od Ferrarija.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ni p od propasti…odlazili su i giganti pa nije f1 propala. čak bi to bilo dobro za zanimljivost, da otiđu sve tvorničke momčadi. manje bi bile razlike. moglo bi se o ograničavanju budžeta pregovarat.
cosworth uvijek može biti dobavljač (predloženih) motora kao nekad. 80 %, 90 % grida, i nitko se ne buni, kao u ’70-ima.
osim njih potencijalni novi dobavljači su porsche, aston martin (ima ih još, ali ovi mi izgledaju najoozbiljnije)…honda, ako je preživila ove očajne 3 godine nema razloga da sad odustane.
ferrari je uvijek tu – priče o napuštanju f1 su priče za malu djecu. merc može bit dobavljač motora kao i prije…još jednom…o kakvoj vi propasti pričate???
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što ako se Mercedes, Renault i Ferrari dogovore da neće ni dobavljači motora biti?
Nebi bile manje razlike, bio RB svijetlosnim godinama ispred svih i onda svi ostali, zato se jedini ne bude protiv ovoga.
A potencijalni novi dobavljači sigurno nebi uskočili u F1 i bez problema isporučivali motore.
Bilo bi tu kvarova i ostalih problema.
Stvarno bi ti bila bolja F1 di je aero paket jedini faktor razlike među ekipama?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dovodiš priču do ekstrema, ali eto: onda ulaze aston, cosworth, porsche. honda ostaje.
barem bi jedna od ekipa (m,r,f) prodala momčad. to ti je druga dobra šasija. treća mclaren.
red bull bi kao i svi ostali trebao dobro razmisliti koga će odabrati za dobavljača motora.
što se tiče motora, meni je idealno bilo razdoblje 2009-2013. – eto toliko hoću da motori budu faktor.
tema ove rasprave su nova pravila za motore.
ne brini se, imam ja i ideja za standardiziranje šasije. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teorija je jedno, praksa je drugo. Evo anketa za ovo pitanje, po tome će se najbolje vidjeti kako F1 izgleda bez Ferrarija: https://www.f1puls.com/22859/anketa-biste-li-pratili-formulu-1-ako-ferrari-izide-iz-natjecanja/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne dovodim uopće do ekstrema.
Koliko ja znam ni jedna velika promjena pravila nije dovela do skupljanja grida, nego upravo suprotno, uvijek u početku jedna ekipa iskoči ispred svih, samo je pitanje koliko ostalim treba da ih stignu.
Taman su sa ovim PU počeli svi hvatati Mercedes
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
meni ova najavljena promjena uopće nije nešto drastična. a cilj joj je imati jednostavnije, jeftinije i bučnije motore. ako budu jednostavniji i jeftiniji, trebale bi biti i manje razlike između proizvođača.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već mi idu na živce sa tim pjetnjama, kada se god raspravlja od jednakom raspodjelu novac ovi se bune i prjete napuštanjem F1. Definitivno da F1 ne bi bila ista bez njih i izgubila bi vrlo velik dio gledatelja, ruku na srce ipak je navijača Ferrarija najviše od svih, ali mislim da bezobziran na sve i ostale ekipe zele biti ravnoprvne u ovom sporu i boriti se za sam vrh, a kako će to postići kada uvijek isti dobivaju veči dio kolača. Ipak mislim da su ovo samo prazne riječi i da Ferrari neće napustit ovaj sport jer je ovaj sport dio Ferrarija i bez njega Ferrari bi s veremenom izgubio tu popularnost koju tenutno ima.
4
0