Novi šef Saubera Frederic Vasseur tvrdi da će njegova ekipa povećati radnu snagu i angažirati novih 100 radnika kako bi osnažili svoje šanse za povratak u sredinu poretka.
Vasseur je u procesu reorganizacije momčadi nakon što je svoju funkciju naslijedio od Monishe Kaltenborn. Prvi korak je ostvaren – za iduću godinu su osigurali novi Ferrarijev motor, a sad će s povećanjem broja radnika pokušati napredovati i na ostalim poljima.
Švicarska ekipa trenutno je pri dnu po broju zaposlenih (~320), ali Vasseur se nada da će se taj broj povećati za oko 100, posebno u odjelu za aerodinamiku.
“Naš trenutni broj je premalen. Moramo narasti u svim odjelima, pogotovo u aerodinamičkom.”
“Više ili manje, 400-tinjak će biti cilj.”
Vasseur kao primjer ističe svoju prošlu ekipu – Renault.
“Kad sam se pridružio Renaultu prošle godine bili smo na 470, a kad sam otišao taj broj je bio 600.”
Naravno, nije sve u čistom broju zaposlenih već u pronalasku pravih ljudi za određeni posao.
“Morate pronaći prave ljude, identificirati pozicije. Ne samo zapošljavati zbog pukih brojeva, to je najgori scenarij. Bilo bi bolje ostati na 320 nego ići tim putem.”
Tradicionalno, Sauberu je teško pronaći zainteresirane stručnjake jer su bazirani u Švicarskoj, za razliku od većine ekipa koje su u Velikoj Britaniji.
“Postoje prednosti i mane naše lokacije. Kad ste u Britaniji lakše je odlaziti iz jedne ekipe u drugu. S druge strane, mi ćemo imati neke dečke iz Njemačke koji traže mjesto u svim područjima.”
“Ja sam se preselio u Švicarsku i to zaista cijenim,” zaključio je.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvjet je da sa sobom moraš ponijeti stolicu ako misliš biti u boxu :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nije meni problem doci u Svicarsku….Frederiče javis mi se u box i ja ti dam kontakt i kud ces bolje ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gospodine Vasseur, nisam stručnjak za aerodinamiku, ali nisu ni vaši trenutni zaposlenici sudeći po rezultatima….stoga vam mogu biti moralna podrška, samo mi dajte da sjedim u boxu svaku utrku i ja sretan ko svinja u blatu
Jbt puzao bi do tamo za takvu priliku…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo da im budem mali poteci, odmah bi pristao samo da sam tamo.Recimo da brišem gume i spremam one kovčege poslije utrke i tako to, vjerujem da za to ne trebaš biti inžinjer.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim daje još jedan F1 vozač pokušao tim smjerom:
Pratću vam podove radit ću bilo što samo me primite.
Bojim se napisati tko je to bio jer nisam ziher. Možda Nelson Piquet
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fernando Alonso u Minardiju!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I oni ce morat placat svoje mjesto :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je glupost da ce im problem biti naci ljude jer su stacionirani u Svicarskoj. Vasseur ocito odmah trazi alibi ili zaista jako mala zna o poslovnom svijetu. Ispada po ovome da su jedini strucnjaci za F1 na svijetu Britanci koji ne zele otici iz Velike Britanije u tamo neku prciju zvanu Svicarska. Svi mi znamo da vecina ekipa ima bazu u Engleskoj,ali ljudi iz ekipa se ne druze skupa u pubovima i pricaju jedni drugima sta su radili danas jer su svi pod ugovorima o tajnosti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije to glupost, to je objetkivan problem za sve van engleske.
‘lako’ se selit dok si mlad, ali kad dođe familija.
sigurno se druže po pubovima, ali ne pričaju previše o poslu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto su kupci ferarijevih motora uvijek LOŠI ? razlika je uvijek ogromna. (ferari broj 2 a Sauber i haas dno)
razlike tvorničkih momčadi i kupaca u drugih teamova uvijek manje ?! :(
0
0