Sukladno ranijim najavama, Mercedes je za trkaći vikend na Spa-Francorchampsu odlučio u opticaj pustiti najnoviju inačicu svog motora, i to za oba svoja vozača. Poboljšani motor je posljednji dozvoljeni takav element prije dobivanja kazni.
FIA-in dokument to potvrđuje ističući da su oba W08 načela nove motore s unutarnjim izgaranjem, turbopunjače i MGU-H jedinice. Za razliku od posljednje nadogradnje koja je za cilj imala povećati pouzdanost, vjeruje se da je ova, uvedena uoči utrka na brzim stazama kao što su Spa-Francorchamps i Monza, puštena u opticaj kako bi se poboljšale performanse same pogonske jedinice.
Zanimljivo je to da je do kraja sezone ostalo još devet utrka uključujući Belgiju, ali u Mercedesu vjeruju da s postojećim elementima (motor, turbopunjač, MGU-H) sistemom rotacije mogu dočekati kraj sezone bez dobivanja kazni.
Iako je u sezonu krenuo nešto lošije po pitanju pouzdanosti, Ferrari je još uvijek na trećem motoru, dok je kod Vettela već neko vrijeme u opticaju posljednji (četvrti) turbopunjač. No, vjeruje se da će i Talijani pripremiti poboljšanja za sljedeću utrku – VN Italije.
Bilo kako bilo, brojke kažu da su Mercedes i Ferrari sada jednaki po broju korištenih elemenata, odnosno obje momčadi su do ovog trenutka načele 19 elemenata za svakog od svojih vozača.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!