Nešto o čemu se dugo špekuliralo sad je napokon potvrđeno – Robert Kubica vozit će aktualni Renaultov bolid na unutarsezonskom testiranju u Mađarskoj. Bit će to prvi put da će Kubica sjesti u bolid iz hibridne ere nakon što je posljednjih nekoliko mjeseci testirao sa starim bolidom iz 2012.
Odluka o davanju prilike Kubici bila je otežana s obzirom da pravila nalažu da momčadi moraju u 2 od 4 dana testiranja dati priliku vozačima koji imaju manje od 3 odvožene F1 utrke. Renault je već iskoristio jedan dan s iskusnim vozačem, s Hulkenbergom u Bahreinu, pa su imali dilemu oko toga žele li iskoristiti preostali dan s iskusnim vozačem na Kubicu.
Cyril Abiteboul jasno je potvrdio da će na ovom testiranju Renault procijeniti što Kubica može u trenutnom bolidu i može li se u budućnosti vratiti utrkivanju.
“Prva dva dana testiranja omogućila su i Robertu i nama skupljanje velikog broja informacija. Nadolazeći test sa R.S.17 na Hungaroringu će nam omogućiti prikupljanje detaljnih i preciznih podataka s aktualnim bolidom u reprezentativnim uvjetima.”
“Nakon ovog testiranja pažljivo ćemo analizirati prikupljene informacije kako bismo utvrdili u kakvim bi uvjetima bilo moguće da se Robert vrati natjecanju u nadolazećim godinama.”
Robert Kubica vozit će tijekom drugog dana testiranja, a tijekom prvog dana će za volanom biti Nicholas Latifi. Testiranje je na rasporedu 1. i 2. kolovoza.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super!
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma Kubica da nogom volani bio bi bolji od Palmera, taj lik triba uvatit Trola i Kvyata i autotabanicem iz f1
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kvyat je za njeg pojam za vozaca
Trol nije nista bolji, al je bolji od palmera sigurno
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je rus bolji ali covjece on je posta maldonator a bija spor ili se lupa to ti dodje na isto…dobijes nogu
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tooooo
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Palmer na aparatima ?
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Palmer je doktor tako da mu nije strano :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako bude dobar, od spa mijenja palmera.
hondin matsushita će vozit sauber – to je dobar znak da će dogodine ipak bit sauber honda.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko jel to za matsushitu ofišl?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da će Sauber dogodine ipak ostati na Ferrarijevim motorima, ne zbog toga što imam nešto protiv Honde nego zato što bih volio da Giovinazzi dobije još jednu priliku u F1. Nakon što je Haas prije neki dan potvrdio postavu Grozni-Magnussen za 2018., Giovinazziju još jedino ostaje mjesto u Sauberu ako oni ostanu na Ferrarijevim motorima. U suprotnom bi Giovinazzi mogao izvisiti jer je konkurencija prevelika, a mjesta u F1 premalo (taman nam fale još 2-3 tima). Leclerc je ipak za klasu bolji od Giovinazzija te će mu Ferrari sigurno dati prednost u odnosu na Giovinazzija.
Čak i ako Sauber pređe na Hondu za 2018. šanse da će Matsushita voziti su jako male. Matsushiti fali još 27 bodova da dođe do potrebnih 40 za dobivanje suprelicence. Sukladno s time trebao bi završiti četvrti u F2 ove sezone što u ovom trenutku izgleda malo vjerojatno.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
može on završit 4. nije to nemoguće ako se popravi. po dvije utrke vikendom, puno je bodova u igri. ali realno je ako bude sauber-honda dogodine, da bude test vozač. sa svojim vožnjama zasasd ne zaslužuje više.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
yes!!!!!!!!!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kakav Kubica, prošlo svršeno vrijeme.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I prošlo i svršeno.
Došli su novi mladići i zasjenili starce kao i u bilo kojem drugom sportu.
On možda može dobro voziti ali ne i bolje od nekih drugih mlađih igrača.
Kod Kubice je samo stvar da li kompanija koja ga gura misli da će
njegovim postavljanjem zaraditi više na komercijalnim djelatnostima
nego sa nekim drugim vozačem.
Sjetimo se Schumija.
Nakon trogodišnje stanke nije bio niti sjena svojih nekadašnjih uspjeha,
ali zaposlen je zato da odradi trogodišnji come-back Merecedesa,
pomogne im u razvoju i drži ih visoko na tablici popularnosti.
Kada su u Mercedesu sve posložili kako treba , lijepo su mu se zahvalili na suradnji i to je bilo to.
Ne znam kakve Renault ima planove za budućnost, ali nekako sumnjam da imaju ideju
3-5 godišnjeg razvoja momčadi zbog ideje da se bori za prvaka.
Dao Bog da sam uz krivu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za to je potrebno samo malo truda… samo malo ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije direktno vezano za Kubicu, al vidim da tu mnogi kombiniraju postave za sljedeću sezonu pa da se nadovežem:
Ima li igdje ikakva informacija o Massi ? Oće li vozit sljedeće godine, ako ne ko će onda u Williams ?
Vjerovatno se čeka Mercedesovo (ne)produženje ugovora sa Bottasom nakon čega će puno toga biti jasnije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
massa je izjavio kako bi htio odvoziti još jednu sezonu za williams.
1
0